Mikä on vahvin reseptilääke jota on kotona
Mulla oxynorm ja kyllä huippaa mutta se sopii parhaiten kaikki muut kokeiltu eikä samaa tehoa kuin tällä
Kommentit (167)
Joo, tollasen reseptin kun joku tohtori kirjoittaisikin, niin lähtisin "matkaan" hyvin mielelläni! ja voi olla että en tulisi takaisin ellen varmasti saisi ressulle jatkoa..............PAM!
Biologinen lääke
Lyrica
Särkylääke 1 g
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun ette ilmoita osoitettanne täällä🤔
Suomi
Pohjoismaat
EU
Eurooppa
Euraasia
Eurafrikaasia
Maapallo
Aurinkokunta
Linnunrata
Paikallinen Joukko
Neitsyen Superjoukko
Maailmankaikkeus
Riittääkö tarkkuus?
siis "matkaan"............PAM!
98 % sprii ja 80 prosenttinen pontikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo reseptiä. Mut on 1ml lsd:tä ja noin 30 g thaikkusieniä. Kyllä noilla tukka nousee pystyyn.
Muna ei nouse
Vahvin missä? Mulla on ainakin aika vahva letaalisuudessa. Lääke on sydämen sähköistymiseen vaikuttava lääke, joka jo pienellä määrällä on letaali ja jossa on myös hoitoannoksellakin on letaaleja haittavaikutuksia, kuten kammiovärinä.
Sirlalud, Gabrion (gabapentiini), ja Panacod löytyy kaapista, näitä määrättiin välilevynpullistumien aiheuttamiin järkyttäviin selkäkipuihin. En ole onneksi joutunut syömään noita noin vuoteen, koska selkä on ollut kivuton.
Vahvin, missähän mielessä? Kipulääkkeistäkö puhutaan? Ei ole vahvoja kipulääkkeitä mulla koskaan ollut. Parasetamoli 1000mg ja naprokseeni 500mg löytyy reseptillä.
Ei minulla ole mitään reseptilääkkeitä kotona.
Tätä minäkin ihmettelen, kun eri tarkoituksiin on erivahvuisia lääkkeitä. Tarkoittiko ap ehkä kipulääkkeitä, kun niiden vahvuus on verrattavissa?