Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEKA Kalasatamankatu 15

Vierailija
27.11.2019 |

Joko on tarjouksia tullut?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minkä kokoinen asunto tuli? :)

Vierailija
22/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio. Niitä isomman puoleisia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) 

Vierailija
24/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntotarjouksia on lähtenyt eilen ja minä ole oikeasti yksi niitä onnellisista, joka sen eilen sai. Tää on jännä juttu,  jos keskustelun aloitus on se että; oletteko saanneet tietoa,  ja kun kertoo että asuntotarjous tuli, niin sitä ei kukaan usko :) :D mutta fakta on se että minä sain :) (2h+kt ja asunnonvaihtaja olen Hekalla) 

Vierailija
25/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea asuntotarjouksista! Saako kysyä, että mistä talosta teille tarjottiin? A, B vai C-talosta? :) Ihan siksi kysyn, että mietin ovatko jakaneet vasta A-taloa, vai jotenkin muuten...

Vierailija
26/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haettiin vain niitä kahta 54 neliöistä kolmiota eli jos joku saa sellaisen niin kertokaa etten odota turhaan

.

Vierailija
27/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siis vaihtajat ensin tarjouksen?

Vierailija
28/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen varmastikin saamaan asunnon tästä kohteesta.

Vierailija
29/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi meillekin! Eilen päivittyi kansio, ihmettelin miksi, kun mitään ei näkynyt ja tänään saatiin asuntotarjous! Ollaan sisäisiä vaihtajia ja tarjottiin asuntoa A-rapusta.

Vierailija
30/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi meillekin! Eilen päivittyi kansio, ihmettelin miksi, kun mitään ei näkynyt ja tänään saatiin asuntotarjous! Ollaan sisäisiä vaihtajia ja tarjottiin asuntoa A-rapusta.

Minkä kokoisen asunnon saitte? Mäkin olen vaihtaja ja hain asuntoja vain a-rapusta.

Onkohan kaikilla tarjouksen saaneilla päivittynyt asiointikansio ennen tarjousta?

Vierailija
31/118 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! :) Ehkä mä elättelen vielä toivoa B- ja C-talon asunnoista, kun sieltä A-talosta en tainnutkaan valita mitään :) Olen myös ns. sisäinen hakija.

Vierailija
32/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saatu kaksi kertaa tarjous ja kummallakaan kerralla ei päivittynyt mitenkään etukäteen. Toinen tarjous peruskorjatusta ja toinen uudiskohde eli ei aina päivity mitenkään.

Vierailija
33/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivittyi asiointikansio aika pian hakemuksenjätön jälkeen. Päivittyi kaksi kertaa, mutta en nähnyt mitä sille oltiin tehty. Sitten oli hiljaiseloa vähän aikaa, kunnes sain tämän tarjouksen. Heti tarjouksen jälkeen tuli myös viesti, että asiointikansio on päivittynyt.

Vierailija
34/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt olen ollut niin kierroksilla asunnon saamisesta, että en saanut yöllä unta. Vasta joskus lähempänä neljää aamulla nukahdin. Nyt väsyttää. Meinasin alkaa panikoimaan muutosta ja siivouksesta, kaiken muun kiireen keskellä. Asutaan nyt isommassa asunnossa kun mihin muutetaan ja ollaan oltu tässä pitkään. Liikaa tavaraa. Alkoi pyöriä mielessä, että lahjoitanko, myynkö, heitänkö roskiin/sorttiin... Myyminen on niin työlästä ja usein toivotonta. Toisaalta olen itse maksanut näistä tavaroista ja joku muukin varmasti maksaisi (esim. ammattikirjallisuus, lasten tavaroita), mutta on se iso rumba. Ääh, pitää aika paljon raivata jo ennen kun tulevat isännöitsijäntarkastusta varten kylään. Nyt väsyttää ja päätä särkee.

Vierailija
35/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiikun kaakun, juonko kahvia vai menenkö nukkumaan. Taidan juoda kahvia ja alkaa hommiin. Jospa olo helpottuisi. Hauskaa muuten, että osa teistä on mun tulevia naapureita. :) Vaikka en nyt mikään supersosiaalinen naapuri olekaan. Ihan tavallisen ystävällinen kuitenkin. Sitten kun uusille hekalaisille alkaa tulla tarjouksia, niin tervetuloa vaan! Olen itse ollut tosi tyytyväinen mun heka naapureihin näiden vuosien aikana, vaikka yleisesti ihmisillä onkin ennakkoluuloja "kaupungin vuokrakämppiä" kohtaan. Jos joku hankala, "häirikkö"-naapuri osuisi kohdalle, niin hekalle vaan tietoa. Uskon, että on parempi mahdollisuus saada naapuri käyttäytymään tai pois kuin omistusasunnoissa/asoissa/vapaissa vuokra-asunnoissa. Hekalla on siihen työntekijöitä ja Hekan asunto on kuitenkin niin huippujuttu, että ei tyypit halua riskeerata sen menettämistä. Uusissa kohteissa on kuulemma vielä kivempaa porukkaa. Joskus hain keskinäistävaihtoa suht uuden talon asuntoon jossa asukkaat oli ekaa kertaa hekalaisia. He kehuivat maasta taivaisiin omia kokemuksiaan hekalla ja talo olikin upea, asukkaat joita tuli vastaan mukavia.

Vierailija
36/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päivittyi asiointikansio aika pian hakemuksenjätön jälkeen. Päivittyi kaksi kertaa, mutta en nähnyt mitä sille oltiin tehty. Sitten oli hiljaiseloa vähän aikaa, kunnes sain tämän tarjouksen. Heti tarjouksen jälkeen tuli myös viesti, että asiointikansio on päivittynyt.

Joo mulle kävi samanlailla, se asiointikansio päivittyi itsestään silloin hakemuksen jälkeen - mutta en edelleenkään näe miksi. Eikä mulle ole tullut tarjousta.. Että ihme juttu

Vierailija
37/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on vasta jakaneet A-rapun asuntoja ja sulle tarjotaan toisesta rapusta? Toivotaan! Ehkä kaikki A:tkaan eivät ole vielä menneet. Mulle tuli sieltä ylemmistä kerroksista.

Vierailija
38/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on B talo, mistä minä sen 2h tarjouksen sain .

Vierailija
39/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysyin tänään Stadin asuntojen chatissa tilannetta niin kuulemma Kalasatamaan on tehty osa hakijavalinnoista mutta kenellekään ei ole lähetetty vielä tarjousta. Eli huomaa että täällä vaan trollataan.

Vierailija
40/118 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi valehtelevat chatissa. Ehkä eivät halua isoa ryöppyä kyselijöitä. Vannon, että mulle on tullut tarjous. Juuri kuumeisesti yritän siivota kämppää ja tänään laitan isännöitsijäntodistukseen tilauksen. Se pitää toimittaa 11.12. mennessä. Toki on teoriassa se mahdollisuus, että eivät anna isännöitsijäntodistusta. Meilläkin koti on vähän kulunut vuosien varrella ja oli jo edellisten jäljiltä muutama remonttikohta mitkä otin sisäisenvaihdon yhteydessä kontolleni. Siinä mielessä puhuvat chatissä totta, että kukaan ei varmaankaan ole ehtinyt varmistamaan tarjousta (eli toimittamaan ja hyväksyttämään liitteitä, todistuksia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan