HEKA Kalasatamankatu 15
Kommentit (118)
Toisella foorumilla väitettiin, että päätökset olisi jo tehty, vaan ei lähetetty.
Vierailija kirjoitti:
Toisella foorumilla väitettiin, että päätökset olisi jo tehty, vaan ei lähetetty.
Nyt siellä väitetään, että osa tarjouksista olisi jo lähetetty.
Kiinnostaa tietää etsittekö vaihtoasuntoa vai oletteko uusia hakijoita ja millaista asuntoa haitte? Toki mahdolliset tarjoukset kiinnostaa myös! En usko, että itse saadaan, mutta silti jännittää...
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää etsittekö vaihtoasuntoa vai oletteko uusia hakijoita ja millaista asuntoa haitte? Toki mahdolliset tarjoukset kiinnostaa myös! En usko, että itse saadaan, mutta silti jännittää...
Mä oon vaihtoasunnon hakija, ja hain kaksioita. Nykyinen asunto on liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Uutena hakijana. Ei kiinnosta kuin nämä hyvällä paikalla sijaitsevat uudiskohteet. Tuskin saan, mutta toisaalta olen pienipalkkainen kaupungin duunari, joita näihin uudiskohteisiin kai valitaan jonkin verran. Niin ja kaksiota hain puolison kanssa, duunari hänkin, tosin ei kaupungilla.
Hain 3-4h alle 1200€ . Opiskelija/satunnaisesti töissä käyvä ja 2 lasta. Nykyinen on meille pieni,kallis ja rauhattomalla alueella...
Siinä edellisessä, poistetussa ketjussa, arveltiin tarjouksia tulevan joulukuun alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Asiointikansio päivittynyt kuulemma jo osalla hakijoista..
Mitä tämä meinaa? :D
Kai pitäisi tietää, mutta ensi kertaa haetaan. Haettiin kaksioita ja kolmioita perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiointikansio päivittynyt kuulemma jo osalla hakijoista..
Mitä tämä meinaa? :D
Kai pitäisi tietää, mutta ensi kertaa haetaan. Haettiin kaksioita ja kolmioita perheen kanssa.
Jos päivittyy iteksee eli et oo tehny mitään muutoksia niin yleensä tullut aina tarjous lähipäivinä/tunteina
Mä sain tarjouksen tänään ip 2h+kt, oon niin onnellinen ja olen siis Hekan asunnonvaihtaja 😊 joskus se aurinko paistaa risukasaankin 😊
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä luotettava suoli24 xD
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tarjouksen tänään ip 2h+kt, oon niin onnellinen ja olen siis Hekan asunnonvaihtaja 😊 joskus se aurinko paistaa risukasaankin 😊
Onnittelut asuntotarjouksesta🤗👍
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellinen ketju hävisi?
Joku esiintyi siinä Stadin asuntojen virkailijana. Todennäköisesti tuo sama, joka tuossa yllä väittää asunnon saaneensa.
Mä kysyin itse sieltä chatista niistä asunnoista, ja tosiaankin sanoivat ettei kenellekkään ole ilmoitettu.. Mulla on siitä puhelimessa ihan kuvakaappaus, mutta tokihan täällä voi ihmiset väittää mitä tahansa.
Voi vitsit me saatiin juuri tarjous!! Jee! Olen se ap (sis. vaihtaja) joka aloitti sen poistetun ketjun.
Ei ainaskaan mulle. Yksiötä haen.