Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEKA Kalasatamankatu 15

Vierailija
27.11.2019 |

Joko on tarjouksia tullut?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kalasatama nyt niin kiinnostaa? Mikä siinä on erikoista ja haluttavaa?

Vierailija
102/118 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli sähköpostin kautta äsken vuokrasopimus allekirjoitettavaksi. Päätös tuli jo joulukuun toisella viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi. Sain asuntotarjouksen! Yksiöstä äsken!

Onnea! Mistä rapusta?

A-rappu!

Vierailija
104/118 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin vuokrasopimuksen! On se helppoa nykyään, kun voi tehdä joulunpyhinä kotisohvalta keskellä yötä. :)

Vierailija
105/118 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä kun isänöitsijäntodistuksessa sanotaan ettei asunnon kunnossa saa olla moittimista.?Me ollaan asuttu lasten kanssa tässä 8 vuotta eikä mitään remppaa ole koko aikana tehty. Kuinka asunto voisi olla hyvässä kunnossa? Voidaanko meiltä kieltää isännöitsijän puoltava lausunto asunnon huonon kunnon takia?

Vierailija
106/118 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pelkäsin. Vieläpä kun hekalta oltiin aiemmin tultu valittamaan mun romppeista ja joistain kulumisen jäljistä. Onneksi kuitenkin isännöitsijäntodistus tuli vailla mitään kommenttia tai moitetta. Ehkä sitten muuttotarkastuksessa yht'äkkiä "huomaavat" epäkohtia ja pistävät maksamaan.

Vierailija
107/118 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa tuosta isännöitsijän todistuksesta ja sen saamisesta kun on pitkään asunut? Talo on yli 40 vuotta vanha ja mitään peruskorjausta ei ole tehty. 

Vierailija
108/118 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ymmärrä kysymystä. Siis eihän se sinun vika ole, että remontteja ei ole tehty. Ehkä jopa helpommalla saat todistuksen, koska pistävät normaalin kuluman piikkiin. Asunto on selkeästi remontintarpeessa jo ikänsä puolesta.

Vierailija
109/118 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa tuosta isännöitsijän todistuksesta ja sen saamisesta kun on pitkään asunut? Talo on yli 40 vuotta vanha ja mitään peruskorjausta ei ole tehty. 

Niin, siis eihän siinä mitään epäselvää pitäisi olla. Ukkeli käy tarkastamassa asunnon ja kirjaa ylös korjaustarpeet ja mahdolliset asukkaalle tehtäväksi jäävät työt, kuten seinien maalaaminen takaisin valkoisiksi.

Vierailija
110/118 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään asuntotarjouksen C rapusta! Kaksio.

Vierailija
111/118 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette ajatelleet hoitaa muuton, varsinkin te sisäiset vaihtajat? Eli siis sanotteko vanhan asunnon irti heti helmikuun loppuun vai sen jälkeen? Kysyin hekalta ja eivät voi sanoa, että rakennus varmasti valmistuu helmikuun loppuun, vaikka mitään tietoa myöhästymisestäkään ei ole. Hissit kuulemma ovat käytössä muuttopäivänä.

Vierailija
112/118 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin perheellemme asunto c-rapusta. Hekan mukaan se valmistuu vasta myöhemmin (a:n ja b:n jälkeen).  Meillä muutto on siis vasta huhtikuun lopussa.  Toisaalta ihan hyvä vaan, että ei tule kaikki uudet asukkaat kerralla, niin ei ole muuttopäivinä ruuhkaa. Onnea kaikille kämpän saaneille!

Vierailija
113/118 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain alkuviikosta tarjouksen kaksiosta, en vieläkään usko todeksi.. Olin luovuttanut jo ennen joulua.. Luulen, että olin viimeinen / viimeisten joukossa. Nyt jännittää se muuttopäivä ja ruuhkat rapuissa

Vierailija
114/118 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Ei tosiaan kannata menettää toivoaan. Sain varmaan ensimmäisten joukossa tarjouksen ja vuokrasopparin allekirjoitukseen oli mahdollisuus vasta ihan joulukuun lopussa lähellä uutta vuotta. Viimeinen mahdollinen allekirjoituspäivä oli vähän yli viikko sitten. Jos jotkut eivät ole allekirjoittaneet, eikä seuraavakaan ota, niin vielä voi tulla tarjouksia (luulisin).

Vierailija
115/118 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, nyt pääsette edullisesti uuteen asuntoon ja hyville sijainneille, joihin edes niillä jotka on käyneet korkeakoulut ja ovat duunissa vuosipalkalla 65ke/v ole varaa ostaa omaksi eikä pääse kaupungin jonoonkaan kun on niin hyvin tienaava.

Niinhän se on, mutta olisiko parempi segregoida köyhät ja rikkaat? Ihan tyhmä ajatus. Ja huom! mulla on itsellänikin yliopistosta maisterinpaperit, mutta kunnallinen työnantaja hinnoitellut meidän työn niin alas, että Hesassa ei sillä pärjää avoimilla asuntomarkkinoilla. Mulla ei koskaan tule olemaan mitään saumaa omistaa asuntoa eikä jättää lapselle siinä muodossa perintöä. Hänkin tulee siis olemaan "huono-osaisempi". Silti teen koulutusta vastaavaa työtä, Helsingin kaupungille, ammatissa jota ilman yhteiskunnan arki ja tulevaisuus menisi sekaisin. Jos noin paljon tilanne ketuttaa, niin osoittakaa syyttävä sormi sinne missä tehdään palkkaratkaisua ja asuntopolitiikkaa. P.S. Viimeisen 10 vuoden aikana olen kerran käynty ulkomaanmatkalla (ja muutaman kerran Tallinnassa, Tukholmassa).

Vierailija
116/118 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun vuositulot on alle puolet tuosta sinun.

Vierailija
117/118 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä mun asunnossa varmaan kävi :) Ja vielä sellainen asunto / pohja, jota todella toivoin mielessäni. Soppari juuri allekirjoitettu, enkä vieläkään oikein usko tätä todeksi.

Vierailija
118/118 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen tuulisimuloinnin jossa näkyy meidän talo. https://www.youtube.com/watch?v=Zynv4a_TIIU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi