Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Nää sitten huorittelee muita vaikka itse huoraavat . Pitäisi ensin itse olla huoraamatta ennen kuin voi muita nimitellä . Poikaystävän kondomit hanskalokerossa sai muutaman neulan piston jotta hajoisi ....toinen jäi kiinni autosta löytyi pussillinen kondomeja ja varmaan 20 naisten puhelin numeroa . Oli sekin . Naimisissa olevat miehet jää eniten kiinni sukupuoli taudin tartuttamisesta vaimoonsa .
Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?
Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.
Huulipunaa sängyssä kirjoitti:
Nää sitten huorittelee muita vaikka itse huoraavat . Pitäisi ensin itse olla huoraamatta ennen kuin voi muita nimitellä . Poikaystävän kondomit hanskalokerossa sai muutaman neulan piston jotta hajoisi ....toinen jäi kiinni autosta löytyi pussillinen kondomeja ja varmaan 20 naisten puhelin numeroa . Oli sekin . Naimisissa olevat miehet jää eniten kiinni sukupuoli taudin tartuttamisesta vaimoonsa .
Varmasti tartuttaa jos puhkot niihin kondomeihin reikiä :D
Hei te, jotka olette jättäneet viestejä löydettyänne: exäni teki kaikkensa saadakseen uuden suhteeni loppumaan. Puolen vuoden eri tempausten jälkeen keksi lähettää minulle imeliä viestejä ja vihjata viesteissä, että olisimme nähneet päivisin jossain hotellilla tms. Silloinen (uusi) mieheni soitti exälle yhden tällaisen viestin taas kilahdettua puhelimeeni. Ex valehteli suut ja silmät täyteen, että suhteemme muka jatkuu edelleen kiihkeänä ja uusi mies toimii vain aisankannattajana ja me nauramme hänelle yhdessä paneskellessamme päivät pitkät. Uusi mieheni heitti minut pihalle saman tien eikä kuunnellut mitään selitystä.
Totuus oli, että olin todella rakastunut tähän uuteen mieheeni enkä todellakaan ollut ollut missään tekemisissä exän kanssa eromme jälkeen. Harmittaa ja surettaa vieläkin, vaikka tästä on jo vuosia aikaa. En kylläkään haikaile kummankaan perään, sillä mielestäni erikoista, että (uusi) mieheni uskoi exääni ennemmin kuin minua.
Alkoi pitää kännykässä näppäinlukkoa päällä (ei ollut mikään pakollinen tai edes yleinen normi tuolloin). Alkoi viedä roskapussin erikseen illalla. Ja siinä kesti. Pyykkiä pestessäni löysin kortsun farkkujen taskusta. Mitään ei tunnustanut ennen kuin jätin kyseisen hyypiön. Onnee vaan sinne Jyväskylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.
Eli mies oppi peittämään jälkensä niin ettet huomaa mitään. Varmasti miehesi rakastaa sinua, mutta se ei tarkoita että hänelle olisi kasvanut moraali. Muita voi laitella vaikka rakastaisi kuinka. Hän tietää että annat anteeksi kun tarpeeksi selittelee "syitä pettämiselle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo epäilly asiaa, kun avovaimon puhelimesta löytyi viestiketju. Erohan siitä tuli. Yhteinen lapsi silloin puolitoistavuotias. Nopeasti kerkesi pettämään työkaverinsa kanssa ensin vannottuaan ikuista rakkautta minulle ja saatuaan lapsen kanssani. Laskelmoiva petturi.
Kohtalotoveri. Minun avokkini teki saman jo lapsen ollessa vuoden vanha. Epäilin myös jo jotain heti hänen palattuaan äityislomalta töihin. Suhde lienee alkanut jo silloin. Lapsen tekoon kelpasin ja maksajaksi.
Toivottavasti olet tehnyt edes isyystestin ettei käy kuin Riston tapauksessa. Näkyy pettäminen ja toisen miehen lapsen elareiden maksattaminen olevan Suomalaisten naisten kansanharrastus ja feministit taputtaa.
Turhaa tästä on mitään vihakeskustelua alkaa lietsoa. Ihan vastaavasti pulpahtelee miesten lehtolapsia vaimojen ihmeteltäviksi. Selitys on yleensä, että "miehen geneettinen tehtävä on lisääntyä, ei voi mitään", vaikka vaimon kanssa olisi kuusi yhteistä lasta.
Mun miehelläkin on 12 sisarusta siellä sun täällä. Yksi siskoista syntyi jopa samalla viikolla miehen kans. Vaimotkin vaihtuivat, joten vaihteluakin oli, mutta pusikot ne vaan silti kutsuivat.
Tasapeli sukupuolesta riippumatta.
Ei todellakaan ole tasapeli sillä naista ei voida pakottaa äidiksi lapselle joka ei ole oma eikä maksamaan elareita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ilmenee hyvin tänne kirjoittelevien syvälle juurtuneet asenteet ja katkerat, harhaiset luulot.
Kun joku keksii sepitteellisen hahmon ja tarinan, joka on suurimmaksi osaksi valheellinen, siihen uskotaan vaikka
tarina on epäuskottava, koska siihen halutaan uskoa, johtuen omista luutuneista asenteista.Ja vaikka tarinankertoja lopulta itse paljastaa vedättäneensä, alkuperäisiin tarinoihin uskotaan silti.
Nämä vientimyyjien ja nimimerkki mynttisen ympärillä pyörivät kommentit edustaa tyypillistä vahvistusharhaksi kutsuttua ilmiötä, informaatiotulvasta poimitaan selektiivisesti vain ne osat, jotka tukee omaa mielikuvaa.
Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.
Itse annoin yläpeukun just siksi, että itsekin menin tyhmänä tekemään lapsetkin yhden Mynttisen, eli ihanan viennin parissa työskennelleen aasiassa matkailleen, ja sieltä lopulta lapsivaimon itselleen bonganneen insinöörin kanssa.
Enkä todellakaan ole ainoa. Muita yhtä köntsäisiä äijiä en tiedä kuin nuo pelleinsinöörit vinosilmävaimoineen.
Ehkä muutkin peukuttaa just siksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies oppi peittämään jälkensä niin ettet huomaa mitään. Varmasti miehesi rakastaa sinua, mutta se ei tarkoita että hänelle olisi kasvanut moraali. Muita voi laitella vaikka rakastaisi kuinka. Hän tietää että annat anteeksi kun tarpeeksi selittelee "syitä pettämiselle"
Ihan oikeastiko uskot, etteivät ihmiset voisi aikuistua ja oppia vastuullisemmiksi? Oletko itse yhtään kasvanut 20 vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polyamidinen suhde on saatanasta näin nätisti ilmaistuna, kysymys ei ole rakkaudesta vaan silkasta himosta kaikkia kohtaan kun ei haluta yhtä ainoaa ja rakastavaa kumppania, hyi stna...
En ole kuullut yhdestäkään Poly suhteesta, mikä olisi kestänyt kauemmin.
Poly-suhteet näyttävät olevan suosittuja varsinkin vähän nuorempien keskellä ja yleisemmin, jos useampi nainen suostuu seurustelemaan yhden miehen kanssa. Harvinaisempia taas ne, missä yksi nainen ja useampi mies. Jälkinmäinen varsinkin harvoinmiten kestää.
Tätini eli 38 vuotta kahden miehen kanssa. Toisen kanssa ehti elää 45 vuotta, kunnes puoliso kuoli. Toisen kanssa yhteiselo vielä jatkuu. Ero tulee siinä tapauksessa, jos eivät pääse samaan palvelutaloon. Näiden kolmen yhteiselo on ollut kaikille suvussa ok. Upeita ihmisiä, joiden seurassa kaikki viihtyy. Lämpimiä, lempeitä ihmisiä. Heidän makuuhuoneen asiat eivät muille kuulu.
Sairasta touhua! Tämän takia tarvittaisiin konservatiivisia arvoja eikä tällaista vasemmistolaista liberaalimädätystä.
Miksi? Miten se sinun elämääsi häiritsee miten muut elävät?
Sairasta touhua ei pidä hyväksyä missään nimessä. Oletko sitä mieltä että nahkahanskamiehenkin harrastukset oli ok?
Vierailija kirjoitti:
Hei te, jotka olette jättäneet viestejä löydettyänne: exäni teki kaikkensa saadakseen uuden suhteeni loppumaan. Puolen vuoden eri tempausten jälkeen keksi lähettää minulle imeliä viestejä ja vihjata viesteissä, että olisimme nähneet päivisin jossain hotellilla tms. Silloinen (uusi) mieheni soitti exälle yhden tällaisen viestin taas kilahdettua puhelimeeni. Ex valehteli suut ja silmät täyteen, että suhteemme muka jatkuu edelleen kiihkeänä ja uusi mies toimii vain aisankannattajana ja me nauramme hänelle yhdessä paneskellessamme päivät pitkät. Uusi mieheni heitti minut pihalle saman tien eikä kuunnellut mitään selitystä.
Totuus oli, että olin todella rakastunut tähän uuteen mieheeni enkä todellakaan ollut ollut missään tekemisissä exän kanssa eromme jälkeen. Harmittaa ja surettaa vieläkin, vaikka tästä on jo vuosia aikaa. En kylläkään haikaile kummankaan perään, sillä mielestäni erikoista, että (uusi) mieheni uskoi exääni ennemmin kuin minua.
No eikö tuo nyt olisi ollut tosi helppo selvittää? Vaatia exääsi kertomaan tarkkoja aikoja ja paikkoja milloin ja missä olette muka nähneet, ja sitten näyttää toteen, että et ole ollut siellä päinkään?
Vierailija kirjoitti:
No, ensimmäisen kerran kun tulin petetyksi, olin raskaana, odotin esikoistamme. Olin myös itse nuoruuden suhteessa kertaalleen töpännyt sillä tavoin, että ajattelin, ettei mikään asia ole niin mustavalkoista ja että ihminen voi muuttua. Halusin saada ehyen perheen lapsellemme. Sen pari vuotta mitä vielä jatkoimme yhdessä, kävi sitten kuitenkin valitettavasti niin, että riitojen yhteydessä tulin aina välillä nostaneeksi esille tuon pettämisasian. Eli ei sitä vain pystynyt asiaa unohtamaan, varsinkaan kin puoliso jatkoi edelleen epärehellisyyttään muissa asioissa kuten rahankäyttöön liittyen. Jälkiviisaana sanoisin, että oikeasti olimme vain aivan toisillemme yhteen sopimattomia ihmisiä (elämänarvoista lähtien). Liian nuorena aloin seurustelemaan ja perhettä perustamaan, väärän ihmisen kanssa.
Toisella kerralla eri miehen kanssa kun pettämiskuvio selvisi, alkoi pikkuhiljaa myös aueta vyyhti noiden tekojen taustalla. Mies oli ollut masentunut, pohtinut sanojensa mukaan itsemurhaakin. Perhetaustaltaaan oli sellainen, jonka perheessä ei tunnusteta heikkouksia eikä masentumista oikeastaan hyväksytä. Niinpä mies ei kyennyt ottamaan vastaan apua. Yritti jonkin aikaa kyllä jossain määrin, kävi lääkärillä ja psykologilla. Kuitenkin lopulta heitti saamansa lääkkeet pois ja palasi taas ärtyisäksi ja etäiseksi. Hän ei yrittänyt kunnolla hoitaa omaa ongelmaansa, vaan halusi kieltää sen, paeta ja toteutti itsekkäästi omia mielihalujaan (oli esim. sitä mieltä, että jos häntä sattuu suututtamaan, on ihan oikein huutaa kurkku suorana lapsille). Kohteli siten niin omiaan kuin minunkin lapsiani epäoikeudenmukaisesti ja lisäksi ei antanut minun tulla lähelle ja auttaa. Niinpä puolen vuoden jälkeen luovutin. Tästä parisuhteesta jälkikäteen sanoisin, että siinä olisi voinut olla paljonkin potentiaalia onnistua. Mutta ehkäpä minulla ei ollut aivan yhtä paljoa jaksamista ja sinnikkyyttä että yrittää, kun koin sen selkäänpuukotuksen tunteen jo toista kertaa. Olin myös jo kertaalleen sen oppinut, että elämä kantaa aina lopulta ja vastoinkäymisistä selviää kyllä. Jos vielä kerran saman kokisin, uskon, että aika äkkiä lähtisin. Mutta jospa nuo kaksi kertaa riittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo epäilly asiaa, kun avovaimon puhelimesta löytyi viestiketju. Erohan siitä tuli. Yhteinen lapsi silloin puolitoistavuotias. Nopeasti kerkesi pettämään työkaverinsa kanssa ensin vannottuaan ikuista rakkautta minulle ja saatuaan lapsen kanssani. Laskelmoiva petturi.
Kohtalotoveri. Minun avokkini teki saman jo lapsen ollessa vuoden vanha. Epäilin myös jo jotain heti hänen palattuaan äityislomalta töihin. Suhde lienee alkanut jo silloin. Lapsen tekoon kelpasin ja maksajaksi.
Toivottavasti olet tehnyt edes isyystestin ettei käy kuin Riston tapauksessa. Näkyy pettäminen ja toisen miehen lapsen elareiden maksattaminen olevan Suomalaisten naisten kansanharrastus ja feministit taputtaa.
Turhaa tästä on mitään vihakeskustelua alkaa lietsoa. Ihan vastaavasti pulpahtelee miesten lehtolapsia vaimojen ihmeteltäviksi. Selitys on yleensä, että "miehen geneettinen tehtävä on lisääntyä, ei voi mitään", vaikka vaimon kanssa olisi kuusi yhteistä lasta.
Mun miehelläkin on 12 sisarusta siellä sun täällä. Yksi siskoista syntyi jopa samalla viikolla miehen kans. Vaimotkin vaihtuivat, joten vaihteluakin oli, mutta pusikot ne vaan silti kutsuivat.
Tasapeli sukupuolesta riippumatta.
Ei todellakaan ole tasapeli sillä naista ei voida pakottaa äidiksi lapselle joka ei ole oma eikä maksamaan elareita.
Tarkoitin tasapelillä sukupuolesta riippumatonta pettämistä. Lakiasiat esim. elatuksen suhteen ovat asia erikseen. Täytynee olla itse valpas niihin liittyen, reagoida nopeasti ja otattaa nuo DNA-testit yms välittömästi. Eikös tuo lehdissä ollut toisen miehen lapsen elättämään joutunut ollut hoitanut asiaansa liian myöhään, muistelen.
Tuossa on suojeltu lasta, mikä on tietenkin aina ykkösasia, mutta ei ole oikeus tapahtunut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni tyhjensi talon työpäiväni aikana. Niin oli lähtenyt yhteiseltä tililtä rahat ja talosta kaikki arvokas.... lapset myös. Harrastuksen parista oli löytynyt parempi mies. No nyt on sinkku, toisin kuin minä.
Mielenkiintoista kuinka mainitset arvotavarat ensin ja sitten vasta lapset.
Mielenkiintoista, että puutut tuohon.
Tavalla tai toisella mies pitää aina syyllistää. Tuossa oikein tikulla kaivettiin miehestä edes jokin vika. Ja syyllistäminenhän on tyypilliseen tapaan siellä rivien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ilmenee hyvin tänne kirjoittelevien syvälle juurtuneet asenteet ja katkerat, harhaiset luulot.
Kun joku keksii sepitteellisen hahmon ja tarinan, joka on suurimmaksi osaksi valheellinen, siihen uskotaan vaikka
tarina on epäuskottava, koska siihen halutaan uskoa, johtuen omista luutuneista asenteista.Ja vaikka tarinankertoja lopulta itse paljastaa vedättäneensä, alkuperäisiin tarinoihin uskotaan silti.
Nämä vientimyyjien ja nimimerkki mynttisen ympärillä pyörivät kommentit edustaa tyypillistä vahvistusharhaksi kutsuttua ilmiötä, informaatiotulvasta poimitaan selektiivisesti vain ne osat, jotka tukee omaa mielikuvaa.
Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.Itse annoin yläpeukun just siksi, että itsekin menin tyhmänä tekemään lapsetkin yhden Mynttisen, eli ihanan viennin parissa työskennelleen aasiassa matkailleen, ja sieltä lopulta lapsivaimon itselleen bonganneen insinöörin kanssa.
Enkä todellakaan ole ainoa. Muita yhtä köntsäisiä äijiä en tiedä kuin nuo pelleinsinöörit vinosilmävaimoineen.
Yhtä ”köntsäisiä” - tai jopa hiukan enemmän - ovat nuo samaiset pelleinsinöörit, jotka vain hyväksikäyttävät reissuillaan noita ”lapsia”, ja kotona leikkivät ydinperhettä alistetun lapasvaimonsa kustannuksella.
Minun eksäni lähti kaverinsa luo saunomaan ja kotiin tullessaan kävi suihkussa. Kun sitä ihmettelin, niin sanoi unohtaneensa saunomisen. Just joo. Sitten kuulin puhelun, jossa sopi tapaamista panonsa kanssa. Syystä on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.Itse annoin yläpeukun just siksi, että itsekin menin tyhmänä tekemään lapsetkin yhden Mynttisen, eli ihanan viennin parissa työskennelleen aasiassa matkailleen, ja sieltä lopulta lapsivaimon itselleen bonganneen insinöörin kanssa.
Yhtä ”köntsäisiä” - tai jopa hiukan enemmän - ovat nuo samaiset pelleinsinöörit, jotka vain hyväksikäyttävät reissuillaan noita ”lapsia”, ja kotona leikkivät ydinperhettä alistetun lapasvaimonsa kustannuksella.
Ihan pakko kysyä tässä kohtaa...
Jotenkin ymmärrän automaattisen oletuksen:
Vientimyyjä=petturi.
Sen sijaan en ymmärrä oletusta:
Vientimyyjä=petoviili
Selittäisikö joku???
Huulipunaa sängyssä kirjoitti:
Tämä on sinänsä aika loogista, koska jos ei ole naimisissa, ei voi tartuttaa VAIMOA.
Tullessani työmatkalta kotiin aiottua aikaisemmin tapasin vaimoni makuuhuoneestammme
vieraan miehen kxxxä suussaan.
Ei ollut kuulemma sitä, miltä näytti.
En voinut vastustaa kiusausta kysyä, että mitähän se sitten oikein on?