Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
721/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?

Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.

Mikäs se oli se pettämisen todellinen syy?

Vierailija
722/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tutkimisesta. Moni kirjoittaa, että kun epäili pettämistä, niin ratsasi puolison puhelimen. Eikö kaikilla ole nykyään puhelimissa salasanat/sormenjälkitunnistimet jne, miten niiden puhelimien ratsaus niin vaan onnistuu? Ei mun mies saisi puhelinta auki vaikka yrittäisi, on tuplasalasanan ja sormenjäljen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuin tv-sarjasta: Toinen nainen ilmestyi ovellemme. Oli vauhkona koska ei tiennyt minusta ja talonkin oli kuulemma pitänyt olla iso ok-talo, ei rivaripätkä. Mies oli siis valehdellut huolella! Väittänyt olevansa tk-lääkärikin (oikeasti töissä vaneritehtaalla). 

Vierailija
724/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin saada toistuvia tulehduksia seksin jälkeen ja myös miehen seksimieltymykset muuttui, ennen oli halunnut aina takaapäin nyt minun piti olla päällä. Tahtoi myös jostain syystä sammuttaa valot enkä ymmärtänyt tätä uutta kainostelua. Sitten mies voihkaisi toisen naisen nimen ja koetti selitellä asia aivopierulla mutta jos on oltu 10 vuotta yhdessä, nimesi on tyyliä  Jenni ja äkkiä mies huutaakin pannessa Tiinaa..lopulta tein sen alhaisimman teon ja ratsasin miehen puhelimen kun tiesin pin koodin. Sieltä löytyi kiihkeää viestettelyä, varsinaista tekstariseksiä toisen naisen kanssa. Mies tunnusti  kun tajusi kai ettei muuta voinut MUTTA vetosi siihen että he vain panevat! Minua kuulemma rakastaa. Vastasin että minun rakkauteni kuoli nyt tähän. Mies koetti kääntää päätäni ja vedota ettei hyvää parisuhdetta kannata heittää hukkaan.

Vierailija
725/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?

Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.

Mikäs se oli se pettämisen todellinen syy?

Joo, tämä todellakin kiinnostaa!! Itse en löydä ainuttakaan. Ja vielä useampi pettämiskerta, kun on ollut "syytä". Eikö olisi vaikka pitänyt kertoa ennen pettämistä, jos joku syy on ollut? Ei voi olla tosijuttu tämä.

Vierailija
726/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kuin tv-sarjasta: Toinen nainen ilmestyi ovellemme. Oli vauhkona koska ei tiennyt minusta ja talonkin oli kuulemma pitänyt olla iso ok-talo, ei rivaripätkä. Mies oli siis valehdellut huolella! Väittänyt olevansa tk-lääkärikin (oikeasti töissä vaneritehtaalla). 

Miksi nimensä kuitenkin kertoi? Vai selvittikö nainen auton rekkarista tai puhelinnumerosta tiedot, vai miten osasi tulla ovellenne?

Vierailija
727/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlemapsin aikajana oli tallentunut yhteisessä käytössä olevaan tablettiin. Sieltä löytyi hotellissa käyminen, lounaat vieraassa kaupungissa jne. Synkronoinnin  ansiosta myös nettiselaimen mielenkiintoinen sivuhistoria oli tallentunut...

Vierailija
728/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kaikkea epämääräistä, mutta ei mitään mistä oisin saanut kiinni. Intuitio kertoi, että pitää selvittää.

Sitten kun omi tekstaillut, niin kysyi kuka naispuolinen työkaveri, joka oli kuulemma vain kaveri. Pyysin nähdä kännykän. Sen naisen viestiketju oli tyhjä. Mies väitti, että hän aina poistaa kaikki viestit. Katsoin muita ketjuja, mm omaaani, joissa ei oltu poistettu mitään.

Valehtelu paljasti siis.

Eukolla ei ole mitään asiaa minun kännykälle. Ei mulla se. Viestintäsalaisuus on kirjattu lakiin.

Vierailija
729/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä muutkin tekee, mukaanlukien allekirjoittanut. Vaihtelu virkistää!

Vierailija
730/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen tutkimisesta. Moni kirjoittaa, että kun epäili pettämistä, niin ratsasi puolison puhelimen. Eikö kaikilla ole nykyään puhelimissa salasanat/sormenjälkitunnistimet jne, miten niiden puhelimien ratsaus niin vaan onnistuu? Ei mun mies saisi puhelinta auki vaikka yrittäisi, on tuplasalasanan ja sormenjäljen takana.

Hätä keinot keksii. Jos on yhtään teknisempi ihminen niin tuohon on monta suoraa ja epäsuoraa keinoa mitä voi kokeilla.

Vierailija
731/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin sinisilmäinen ja luottavainen että miehen pitäisi kertoa pettämisestä itse, en tajuaisi etsiä mitään merkkejä. Olen raskaana ja meillä on pieni lapsi. Olen välillä miettinyt miten raastavaa olisi joutua petetyksi, varsinkin nykyisessä elämäntilanteessa.

Isäni petti äitiäni paljon, ja vaikka oma suhteeni on onnellinen, takaraivossa on koko ajan pieni pelko että minäkin tulen petetyksi. En uskalla kertoa miehelleni pelostani, koska hän on niin rakastava ja ihana. En halua loukata häntä.

Vierailija
732/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin sinisilmäinen ja luottavainen että miehen pitäisi kertoa pettämisestä itse, en tajuaisi etsiä mitään merkkejä. Olen raskaana ja meillä on pieni lapsi. Olen välillä miettinyt miten raastavaa olisi joutua petetyksi, varsinkin nykyisessä elämäntilanteessa.

Isäni petti äitiäni paljon, ja vaikka oma suhteeni on onnellinen, takaraivossa on koko ajan pieni pelko että minäkin tulen petetyksi. En uskalla kertoa miehelleni pelostani, koska hän on niin rakastava ja ihana. En halua loukata häntä.

Toivottavasti mies on luottamuksesi arvoinen, tilastojen mukaan todennäköisimmin petetyksi joutuu juuri pienten lasten äiti.

Vierailija
733/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Siis mikä ala? En ymmärtänyt.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.

Samoin ammattiyhdistysten kokousmatkoilla on hurja meininki. Minäkin olen pitänyt yhtä varattua miestä vakipanonani ja kun hylkäsin hänet ja otin vapaan miehen, tuo naimisissa oleva aloitti toisen naisen kanssa.

Ja puolueristeilyllä. Harmaantunut jäärä jyystää pienessä hytissä kusettamaansa tyttöä, perseelle haisten, ruho hyllyen, jäsenkirjaa rystyset valkoisina puristaen.

Todenmukainen kuvaus.

Vierailija
734/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo epäilly asiaa, kun avovaimon puhelimesta löytyi viestiketju. Erohan siitä tuli. Yhteinen lapsi silloin puolitoistavuotias. Nopeasti kerkesi pettämään työkaverinsa kanssa ensin vannottuaan ikuista rakkautta minulle ja saatuaan lapsen kanssani. Laskelmoiva petturi.

Kohtalotoveri. Minun avokkini teki saman jo lapsen ollessa vuoden vanha. Epäilin myös jo jotain heti hänen palattuaan äityislomalta töihin. Suhde lienee alkanut jo silloin. Lapsen tekoon kelpasin ja maksajaksi. 

Ihan normaalia käytöstä Suomalaiselta naiselta. pettävät minkä kerkeävät ja sitten uhrituvat naisiin kohdistuvasta väkivallasta vaikka he itse harjoittavat sitä aviomiehiään kohtaan. Ei siis kaikki mutta milleniaalipolvessa valitettavan yleistä. Onko pettäminenkin sitä feminismiä?

Miehet pettää enemmän kuin naiset eli älä vääristele ja jos pettåminen on väkivaltaa niin sittenhän suomimiehet on ei toiseksi väkivaltaisimpia naisiaan kohtaa Euroopan alueella vaan väkivaltaisimpia.

Vain raukka on väkivaltainen eikä väkivaltaa voi oikeuttaa mikään.

Vierailija
735/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti naisystävälle tarkoitetun whatsapp viestin minulle. Viestin sisältö ei jättänyt tulkinnanvaraa.

Vierailija
736/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppakorona vaan petetyille vaimoille. Onko nähty mitään niin tyhmää kuin petetty nainen. Draamaa ja rääkymistä. Hyvä jos muut kertoo pettämisestä näille tyhmille naisille. T. Pettäjä (exkaverit käräytti mut, mutta sain itselleni salarakkaan ja uudet kaverit salarakkaan kavereista. Nyt petän salarakasta).

Nyt et oikein ymmärrä. Se ainut tyhmä on pettäjä ei petetty.

Vierailija
737/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pettämisen mies tunnusti itse oma-aloitteisesti. Oli pakko kun ei voinut enää tautipelossaan vaatia multa pidempää seksitöntä kautta. Juoksi sitten sp- testeissä kun oli nainut jotain baarilöytöä. Pitkin hampain (ja pitkälti lasten vuoksi) jatkoin liitossa. 

Jonkin ajan päästä tutkin miehen puhelimen salaa (tiesin tunnusluvun) kun mulla kalvasi epäilys. Puhelimesta selvisi krooninen pettäminen. Mies oli rekisteröitynyt useille seuranhakusivustoille missä etsi yhden yön suhteita. Eli missään vaiheessa mies ei etsinyt vakituista seuraa vaan kertakäyttökamaa. Ja luuli ilmeisesti että voi vain huvitella ja lopuksi vaimo lapsineen odottaa kotona.

No ei odota enää. Mies on pintapuolisesti fiksu, akateeminen, yritysmaailman johtoportaassa työskentelevä pukumies. Mutta kun työpaikan ovi suljetaan perässä niin sieltä paljastuu seksiaddikti. Moni kakku päältä kaunis. Onnea seuraaville naisille.

Vierailija
738/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Oman kokemukseni mukaan valoja ja luxeja pitäisi laittaa enemmän päälle! Moni meistä sulkee silmänsä ja kulkee pimeässä näkemättä. Minä yksi heistä. Silmien avaaminen vaatii paljon voimia. Tsemppiä kaikille pettyneille ja petetyille ❤️

Itse näen asian toisin. Olen parisuhteessa miehen kanssa koska luotan häneen. Jos en luottaisi, en olisi suhteessa. Kuka hitto haluaa elää epäillen ja nuuskien?

Vierailija
739/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Oman kokemukseni mukaan valoja ja luxeja pitäisi laittaa enemmän päälle! Moni meistä sulkee silmänsä ja kulkee pimeässä näkemättä. Minä yksi heistä. Silmien avaaminen vaatii paljon voimia. Tsemppiä kaikille pettyneille ja petetyille ❤️

Itse näen asian toisin. Olen parisuhteessa miehen kanssa koska luotan häneen. Jos en luottaisi, en olisi suhteessa. Kuka hitto haluaa elää epäillen ja nuuskien?

Ei kukaan hitto halua, vaan on pakko ettei kuseteta. Ihmisyys sucks.

Vierailija
740/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te, joille on pettäminen selvinnyt, olette pystyneet antamaan anteeksi ja jatkamaan suhdetta? Mielenkiinnosta tiedustelen. Ei ole osunut kohdalleni mutta teoriassa en voisi kuvitellakaan jatkavani suhdetta/liittoa, anteeksi voisin antaa. Ehkä.

Onko "kerran pettää, aina pettää" vain myytti?

Pariterapiaa ja aikaa se vaati. Syy pettämiseen löytyi ja mies oli halukas asian eteen työskentelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi