Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
741/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuoden jälkeen tuntee toisen aika hyvin, eli niin kuin monella miehen käytös muuttui. Kun suoraan kysymykseen ei saanut suoraa vastausta, soitin naikkoselle jota epäilin toiseksi osapuoleksi ja tämähän paljasti anteeksi pyydellen kaiken. No eipä ne enää siinä vaiheessa merkkaa mitään kummaltakaan osapuolelta.

Vierailija
742/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on avoin suhde niin ei tarvitse tällaisista kantaa huolta. Sääliksi käy vedätetyt av-mammat ja -papat.

Meillä myös näin, avoin etäsuhde. Kun tavataan, mies aina kyselee olenko tavannut muita. Haluaa kuulla kaikki yksityiskohdat, kun lämpenee siitä itsekin ja kyyti on sen jälkeen rajua. Aah!

Onko teillä lapsia tai yhteistä taloa yms.?

Ellei ole , niin älä nyt viitsi verrata kevyttä tapailuetäsuhdetta siihen että ollaan ihan vakavissaan perustettu perhe jne.

On se hiukan eri tilanne.

Onhan noita vaikka kuinka paljon. Meilläkin on semiavoin suhde (eli ei kenen kanssa vaan saa harrastaa seksiä, vaan siitä sovitaan puolison kanssa yhdessä ja se ei saa viedä yhteistä aikaa) miehen kanssa. Naimisissa oltu 15v ja kaksi alaikäistä lasta talot ja mökit löytyy ja onnellisia olemme yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on avoin suhde niin ei tarvitse tällaisista kantaa huolta. Sääliksi käy vedätetyt av-mammat ja -papat.

Meillä myös näin, avoin etäsuhde. Kun tavataan, mies aina kyselee olenko tavannut muita. Haluaa kuulla kaikki yksityiskohdat, kun lämpenee siitä itsekin ja kyyti on sen jälkeen rajua. Aah!

Onko teillä lapsia tai yhteistä taloa yms.?

Ellei ole , niin älä nyt viitsi verrata kevyttä tapailuetäsuhdetta siihen että ollaan ihan vakavissaan perustettu perhe jne.

On se hiukan eri tilanne.

Onhan noita vaikka kuinka paljon. Meilläkin on semiavoin suhde (eli ei kenen kanssa vaan saa harrastaa seksiä, vaan siitä sovitaan puolison kanssa yhdessä ja se ei saa viedä yhteistä aikaa) miehen kanssa. Naimisissa oltu 15v ja kaksi alaikäistä lasta talot ja mökit löytyy ja onnellisia olemme yhdessä.

Tämä on ainoa normaali tapa toimia. Mies ei yhdellä reiällä viihdy kassejaan tyjentämässä, ja se kannattaa naisen hyväksyä, tai vaihtaa naissuhteisiin.

Vierailija
744/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?

Oli se helpompi. Ensimmäinen kerta tuli totaalisen puskista, toisen kerran olosuhteet olivat niin otolliset että tiesin seksiaddiktin saattavan sortua vaikken sitä sinällään ajatellutkaan ennenkuin mies kertoi. Seksiaddiktio siis paljastui vasta sen jälkeen kun jäi seksisuhteesta kiinni. Hänellä on/oli taipumuksena paeta emotionaalisesti vaikeita tunteita seksiin ja kun en ollut paikalla... Olihan se kuitenkin raskasta kun tapahtui molemmilla kerroilla itselleni älyttömän vaikeana aikana. Nyt ei ole pettänyt kohta viiteen vuoteen, että edistystä on tapahtunut.

Vierailija
745/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette jatkaneet parisuhdetta yhdessä - jos puoliso petti toisen kerran, niin miltä se tuntui? Menikö maailma uudestaan pirstaleiksi vai osasiko sitä odottaa, tai oliko toinen kerta jollain tavalla "helpompi" tai vaikeampi?

Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.

Mikäs se oli se pettämisen todellinen syy?

Halu tyhjentää kassit visuaalisesti kiihottavampaan reikään kun tilaisuus koitti.

Vierailija
746/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamidinen suhde on saatanasta näin nätisti ilmaistuna, kysymys ei ole rakkaudesta vaan silkasta himosta kaikkia kohtaan kun ei haluta yhtä ainoaa ja rakastavaa kumppania, hyi stna...

En ole kuullut yhdestäkään Poly suhteesta, mikä olisi kestänyt kauemmin. 

Poly-suhteet näyttävät olevan suosittuja varsinkin vähän nuorempien keskellä ja yleisemmin, jos useampi nainen suostuu seurustelemaan yhden miehen kanssa. Harvinaisempia taas ne, missä yksi nainen ja useampi mies. Jälkinmäinen varsinkin harvoinmiten kestää. 

Tätini eli 38 vuotta kahden miehen kanssa. Toisen kanssa ehti elää 45 vuotta, kunnes puoliso kuoli. Toisen kanssa yhteiselo vielä jatkuu. Ero tulee siinä tapauksessa, jos eivät pääse samaan palvelutaloon. Näiden kolmen yhteiselo on ollut kaikille suvussa ok. Upeita ihmisiä, joiden seurassa kaikki viihtyy. Lämpimiä, lempeitä ihmisiä. Heidän makuuhuoneen asiat eivät muille kuulu.

Sairasta touhua! Tämän takia tarvittaisiin konservatiivisia arvoja eikä tällaista vasemmistolaista liberaalimädätystä.

Miksi? Miten se sinun elämääsi häiritsee miten muut elävät?

Sairasta touhua ei pidä hyväksyä missään nimessä. Oletko sitä mieltä että nahkahanskamiehenkin harrastukset oli ok?

Sinä et näe minkäänlaista eroa siinä että aikuiset tekevät keskenään sovittuja asioita satuttamatta ketään ja joku murhaa toisia?

Vierailija
747/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvisi vasta kolmannen pettämiskerran jälkeen, että mies oli pettänyt kahdesti aiemminkin. Vasta jäätyään kiinni kolmannesta hän tunnusti ne kaksi aiempaa. Aluksi tietysti tuntui siltä, etten voi enää jatkaa. Sitten kuitenkin korjasimme elämämme kokonaan, muutimme todella monta asiaa ja menimme naimisiin. Se vaati molemmilta paljon, mutta oli sen arvoista. Kun pettämisen todellinen syy selvisi, pääsimme molemmat asian yli. Tiedän, että mies rakastaa minua. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.

Halu tyhjentää kassit visuaalisesti kiihottavampaan reikään kun tilaisuus koitti.

Miksi näin kuvittelet? Kumppani joka on saanut valita ihan itse partnerinsa eikä ole joutunut tyytymään, on todennäköisesti suhteessa itseään miellyttävän henkilön kanssa. Pettämistä tapahtuu usein silloin kun ei ole omaa kumppania saatavilla.

Vierailija
748/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin kuvittelet? Kumppani joka on saanut valita ihan itse partnerinsa eikä ole joutunut tyytymään, on todennäköisesti suhteessa itseään miellyttävän henkilön kanssa. Pettämistä tapahtuu usein silloin kun ei ole omaa kumppania saatavilla.

Meinasitko, että reikä kuin reikä kun panetus sattuu?

Vierailija
749/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sivusuhde soitti minulle. Olisi halunnut mieheni eroavan minusta ja päätti, että jos ei miestä saa en sitten minäkään. Tavoite oli kai rikkoa avioliittomme. 

Olen aika boheemi luonne, joten enemmän olin miehelle hapan mitä meni ottamaan niin tavallisen nössönaisen. Olisi ollut edes kaunis ja rikas, niin olisi mistä olla mustasukkainen ja kateellinen. Joten jäti asian siihen. Enemmän säälitti se nainen, jota mies oli pyöritellyt useamman vuoden ja hakenut jonkinlaista muusaa minunlaisen pirttihirmun vastapainoksi.

Mulla ihan sama! Aika epätoivoinen oli ... no yrityksestä kuitenkin 7 1/2!

Vierailija
750/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko, että reikä kuin reikä kun panetus sattuu?

Jos ei oma reikä ole saatavilla, niin kassit on johonkin tyhjennettävä. Tietysti parhaaseen mahdolliseen. Tulee usein se pettämisolo juuri reissun päällä - outo juttu.

Vierailija
751/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen tutkimisesta. Moni kirjoittaa, että kun epäili pettämistä, niin ratsasi puolison puhelimen. Eikö kaikilla ole nykyään puhelimissa salasanat/sormenjälkitunnistimet jne, miten niiden puhelimien ratsaus niin vaan onnistuu? Ei mun mies saisi puhelinta auki vaikka yrittäisi, on tuplasalasanan ja sormenjäljen takana.

Hätä keinot keksii. Jos on yhtään teknisempi ihminen niin tuohon on monta suoraa ja epäsuoraa keinoa mitä voi kokeilla.

Vieraissa käyminen ei ole Suomen laissa kiellettyä, toisen puhelimen hakkerointi on. Vai onkos tämä nyt sitä Vihreiden 'hyvän tarkoituksen vuoksi saa lakia rikkoa jos haluaa' teemaa?

Vierailija
752/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen tutkimisesta. Moni kirjoittaa, että kun epäili pettämistä, niin ratsasi puolison puhelimen. Eikö kaikilla ole nykyään puhelimissa salasanat/sormenjälkitunnistimet jne, miten niiden puhelimien ratsaus niin vaan onnistuu? Ei mun mies saisi puhelinta auki vaikka yrittäisi, on tuplasalasanan ja sormenjäljen takana.

Hätä keinot keksii. Jos on yhtään teknisempi ihminen niin tuohon on monta suoraa ja epäsuoraa keinoa mitä voi kokeilla.

Vieraissa käyminen ei ole Suomen laissa kiellettyä, toisen puhelimen hakkerointi on. Vai onkos tämä nyt sitä Vihreiden 'hyvän tarkoituksen vuoksi saa lakia rikkoa jos haluaa' teemaa?

En ota kantaa kysymykseen, mutta yleisen lainsäädännön lisäksi suhteessa on myös omat "lait ja sovitut säännöt".

Muutamaa poikkeusta luk.ott. voidaan varmaankin yleisesti olettaa, että suhdetta solmiessa kumppanit lupaavat olla uskollisia toisilleen. Puhutaan luottamuksesta, pettämisestä jne. Samoin voidaan sopia myös muista säännöistä ja sopimuksista, mikä sitten asia erikseen. Jos jompikumpi rikkoo lupaukset ja sovitut, on tämä sitä moraalittomuutta. Tällainen haavoittaa, ja pahimmassa tapauksessa  rikkoo suhteen.

Jos pettää, valehtelee. Sopimuksen rikkomisella saatetaan aiheuttaa kumppanille jopa hengenvaaraa, lapsettomuus jne. altistamalla kumppani sukupuolitaudeille. Mustasukkaiset rakastajat/jattaret voivat myös aiheuttaa suurtakin ongelmaa.

Jos kaiken tämän voi välttää tutkimalla puhelimen tai sähköpostin vahvan epäilyn tuloksena, on se sen arvoista. Täytyy olla aikamoinen pskiainen, joka tekee paljastuttuaan rikosilmoituksen esim. puhelimensa tonkimisesta. Tällaista kutsuisin jo varsinaiseksi moraalittomuudeksi. Uteliaisuus ilman oikeaa syytä tai salaisten työasioiden penkominen on tuomittavaa.

Olisin itse mieluummin pettäjästä eroon päässyt rikollinen, kuin petetty pölvästi, joka kukaties kärsii loppuelämänsä sp-tautien jälkiseurauksista.

Vierailija
753/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi törmäsin tietokoneella alastonkuviin jotka oli ottanut exästään suhteemme aikana. Katuu kiinni jäätyä. Sitten epäilin onko muutakin. Katsoin hänen tekstiviestit (väärin, myönnetään). Oli toinenkin nainen jonka kanssa ollut sutinaa viestien mukaan. Nykyisin puolisoni tarkka etten jää hetkeksikään hänen tietokoneensa kanssa kahden. Epäilen siksi uutta "pommia"

Vierailija
754/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.

Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.

Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.

Muutaman vuoden sinkkuillut ja näitä viestejä olisi useammallekin avio-/avovaimolle lähettää.

En vaan jaksa sekaantua enempää kenenkään perhe-elämään ja voisi olla vielä järkympää vaimolle tietää että mies himoitsee itseään vanhempaa, lapset jo saanutta naista. Eräälläkin itseäni 15v nuorempi avovaimo, mies minua muutaman vuoden nuorempi.

Jokainen ukko valehdellut olevansa vapaa tai vähintään avoimessa suhteessa. Osa viestittää vieläkin vaikken itse tee aloitteita varattujen suuntaan.

Minäkin tapailin erästä miestä yli 5 vuotta sitten ja hän vieläkin silloin tällöin jaksaa laittaa jotain "tikusta asiaa" -viestejä ja ihan jopa minun ulkonäköni kehumista, vaikka hänellä itsellään on vaimo ja lapsia. Vaimoaankin hän on joissain viesteissä haukkunut. Minä en ole vastannut hänelle enää aikoihin yhtään mitään ja jaksan ihmetellä, kuinka sitkeä sissi hän on! :D kuvottavaa. En kyllä aio vaimolleen pistää mitään, ellei jossain vaiheessa ala käymään liian ahdistavaksi. Minä en anna ymmärtää mitään ja minulle tuo mies ei merkitse yhtään mitään.

Itselläni vastaava kokemus. Tapailin reilu 10 vuotta sitten erästä opiskelijakaveria, mutta suhteemme jäi kovin pinttapuoleiseksi. Nyt olemme molemmat tahoillamme naimisissa, ja tämä exäni aktivoitui muutama vuosi sitten viestittelemään minulle. Olin kuulema täydellinen kumppani ja meidän ero (minun päätös) oli suuri virhe. Viestit olivat todella seksuaalisävytteisiä ja peniskuvaa tuli. En enää asu samalla paikkakunnalla, mutta yritti jatkuvasti tiedustella minulta milloin voisimme nähdä seksin merkeissä. Yritin ensin kauniisti ilmaista, että voin keskustella asiallisesti, mutta seksiviestejä minulle ei tarvitse lähettää. Keskustelu eteni hetken asiallisesti ja sitten alkoi taas fantasiointi seksistä. Onneksi nykyisin tulee enää harvakseeltaan tältä tapaukselta viestejä, sillä lopetin vastaaminen asiallisiinkin viesteihin.

Pahimmassa vaiheessa ajattelin laittaa hänen vaimolleen viestin, sillä onhan hänen käyttäytymisensä kuitenkin mikropettämisen puolella. Jäi kuitenkin viesti lähettämättä. Ajattelin silloin, että mitään oikeaa pettämistä ei ole kuitenkaan tapahtunut, joten annoin asian olla.

Vierailija
755/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa kysymykseen, mutta yleisen lainsäädännön lisäksi suhteessa on myös omat "lait ja sovitut säännöt".

Muutamaa poikkeusta luk.ott. voidaan varmaankin yleisesti olettaa, että suhdetta solmiessa kumppanit lupaavat olla uskollisia toisilleen. Puhutaan luottamuksesta, pettämisestä jne. Samoin voidaan sopia myös muista säännöistä ja sopimuksista, mikä sitten asia erikseen. Jos jompikumpi rikkoo lupaukset ja sovitut, on tämä sitä moraalittomuutta. Tällainen haavoittaa, ja pahimmassa tapauksessa  rikkoo suhteen.

Jos pettää, valehtelee. Sopimuksen rikkomisella saatetaan aiheuttaa kumppanille jopa hengenvaaraa, lapsettomuus jne. altistamalla kumppani sukupuolitaudeille. Mustasukkaiset rakastajat/jattaret voivat myös aiheuttaa suurtakin ongelmaa.

Jos kaiken tämän voi välttää tutkimalla puhelimen tai sähköpostin vahvan epäilyn tuloksena, on se sen arvoista. Täytyy olla aikamoinen pskiainen, joka tekee paljastuttuaan rikosilmoituksen esim. puhelimensa tonkimisesta. Tällaista kutsuisin jo varsinaiseksi moraalittomuudeksi. Uteliaisuus ilman oikeaa syytä tai salaisten työasioiden penkominen on tuomittavaa.

Olisin itse mieluummin pettäjästä eroon päässyt rikollinen, kuin petetty pölvästi, joka kukaties kärsii loppuelämänsä sp-tautien jälkiseurauksista.

Siis ihan älytöntä, et voi perustella rikosta sillä että puolisosi SAATTAA rikkoa sinulle tehtyä LUPAUSTA. Ihan oikeasti nyt, aikuinen ihminen.

Minun puhelimessani on viesteissä paljon ystävieni ja läheisteni henkilökohtaisia, arkaluontoisia tietoja jotka eivät todellakaan kuulu kenellekään. Jättäisin mieheni välittömästi jos hän kävisi niitä lukemassa tai edes vilkuilemassa. Samoin miehen puhelimen sisältö ei kuulu minulle tippaakaan. Siellä voi olla vaikka mitä salaisia työasioita tai hänen ystäviensä henkilökohtaisia asioita. Miten voi sellaisen penkomista (edes vilkaisua läpi) perustella sillä että olisihan puoliso voinut pettää?

Vierailija
756/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä flirttaili ja jäi kiinni kun luin (ilman lupaa) tekstarit. Onneksi mitään fyysistä ei ollut tapahtunut. Sovimme ettei enää viestittele häneen ihastuneen miehen kanssa. Flirttailevaa sävyänkin lupasi feidata. Ihan sovinnolla mentiin, en huutanut tai syyllistänyt. Ehkä sekin vaikutti suvaitsevaisuuteeni että olen pannut yhteistä tuttavaamme nyt muutaman vuoden ja tulee työmatkoilla säännöllisesti vähän harrastettua.

Vierailija
757/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan älytöntä, et voi perustella rikosta sillä että puolisosi SAATTAA rikkoa sinulle tehtyä LUPAUSTA. Ihan oikeasti nyt, aikuinen ihminen.

Minun puhelimessani on viesteissä paljon ystävieni ja läheisteni henkilökohtaisia, arkaluontoisia tietoja jotka eivät todellakaan kuulu kenellekään. Jättäisin mieheni välittömästi jos hän kävisi niitä lukemassa tai edes vilkuilemassa. Samoin miehen puhelimen sisältö ei kuulu minulle tippaakaan. Siellä voi olla vaikka mitä salaisia työasioita tai hänen ystäviensä henkilökohtaisia asioita. Miten voi sellaisen penkomista (edes vilkaisua läpi) perustella sillä että olisihan puoliso voinut pettää?

Kirjoituksestani kyllä ilmeni selvästi, että täytyy olla todella vankka epäilys. Ja totesin myös, että esim. salaisten työasioiden tonkiminen ei käy. Mielipiteensä kullakin. Ole sinä esimerkillinen ihminen, minä en.

Ja jos itse käryäisin niin, että kumppani tutkisi tekstarit, olisi se minulle ihan oikein. Mitäs petin. 

En ole tähän päivään mennessä kenenkään puhelinta tutkinut kuitenkaan, puhumattakaan pettänyt ketään. Yhden kirjeen näin aikoinaan lojumassa exän tuolilla, josta sanoi sen olevan "joku vanha kirje entiseltä tyttöystävältä vanhoilta ajoilta". Kas kummaa, vilkaisin päivämäärän, ja se olikin kuukauden vanha viesti. Oltiin oltu vuosi yhdessä.

Vierailija
758/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä flirttaili ja jäi kiinni kun luin (ilman lupaa) tekstarit. Onneksi mitään fyysistä ei ollut tapahtunut. Sovimme ettei enää viestittele häneen ihastuneen miehen kanssa. Flirttailevaa sävyänkin lupasi feidata. Ihan sovinnolla mentiin, en huutanut tai syyllistänyt. Ehkä sekin vaikutti suvaitsevaisuuteeni että olen pannut yhteistä tuttavaamme nyt muutaman vuoden ja tulee työmatkoilla säännöllisesti vähän harrastettua.

Miksi et anna tyttöystäväsi harrastaa samaa kuin itse?

Vierailija
759/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Oman kokemukseni mukaan valoja ja luxeja pitäisi laittaa enemmän päälle! Moni meistä sulkee silmänsä ja kulkee pimeässä näkemättä. Minä yksi heistä. Silmien avaaminen vaatii paljon voimia. Tsemppiä kaikille pettyneille ja petetyille ❤️

Itse näen asian toisin. Olen parisuhteessa miehen kanssa koska luotan häneen. Jos en luottaisi, en olisi suhteessa. Kuka hitto haluaa elää epäillen ja nuuskien?

Mitä sinä tekisit jos epäilyksesi heräisi?

Jotain konkreettista merkkiä olisi mutta ei mitään selvää?

Antaisitko vaan olla vai yrittäisitkö ottaa selvää?

Helppohan se on luottaa jos ei ole mitään erikoista vaan kaikki on ennallaan.

Vierailija
760/1332 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestani kyllä ilmeni selvästi, että täytyy olla todella vankka epäilys. Ja totesin myös, että esim. salaisten työasioiden tonkiminen ei käy. Mielipiteensä kullakin. Ole sinä esimerkillinen ihminen, minä en.

Ja jos itse käryäisin niin, että kumppani tutkisi tekstarit, olisi se minulle ihan oikein. Mitäs petin. 

En ole tähän päivään mennessä kenenkään puhelinta tutkinut kuitenkaan, puhumattakaan pettänyt ketään. Yhden kirjeen näin aikoinaan lojumassa exän tuolilla, josta sanoi sen olevan "joku vanha kirje entiseltä tyttöystävältä vanhoilta ajoilta". Kas kummaa, vilkaisin päivämäärän, ja se olikin kuukauden vanha viesti. Oltiin oltu vuosi yhdessä.

Mutta onko SINULLE ok että jonkun muun kumppani setvii sinun lähettämäsi yksityiset viestit jotka olet tarkoittanut vaikkapa vain siskollesi tai parhaalle ystävällesi? Minulle ei. Ja MINä en ole tehnyt mitään pahaa vaikka jonkun kumppani epäilisi pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan