Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
641/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä minusta pahimman lajin sadismia, että yritetään saada toinen epäilemään omaa mielenterveyttäänkin ettei vaan paljastuttaisi.

Ehkä, mutta toisaalta, mikäli tietää puolisonsa olevansa niin ehdoton, että pettäminen tarkoittaa automaattisesti eroa, mitäänhän ei pettäjä voi hävitä tässä, kannattaa kiistää ja yrittää luikerrella ulos loppuun asti.

Vierailija
642/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ressukka kirjoitti:

Tunnustin itse vaimolle panneeni vuosia sihteeriäni. Tuli avokämmenestä ja se oli ansaittua. Ollaan edelleen naimisissa. Ei se ollut missään nimessä pelkkää panemista, kyllä se suhde riipi ja raapi syvältä ja jos olisin rohkeampi olisin tuon ihanuuden kanssa elämäni rakentanut.

Oman elämänsä ”sankari” 🙄

Todellakin. Rohkeus riittää piilossa ja selän takana, mutta siihen se sitten jääkin. Yksi oksettavimmista tyypeistä.

Miksi yleensä piti edes tunnustaa? Ei siinäkään ollut tarkoitus olla rehellinen tms. vaan röyhistellä, kuinka on saanut. "Sihteerin" onni, todellakin, ettei tuollaisen luuserin kanssa elämäänsä pilannut!!! Ja sai vielä anteeksi. Toivottavasti karma korjaa tämänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä minusta pahimman lajin sadismia, että yritetään saada toinen epäilemään omaa mielenterveyttäänkin ettei vaan paljastuttaisi.

Ehkä, mutta toisaalta, mikäli tietää puolisonsa olevansa niin ehdoton, että pettäminen tarkoittaa automaattisesti eroa, mitäänhän ei pettäjä voi hävitä tässä, kannattaa kiistää ja yrittää luikerrella ulos loppuun asti.

No tuohan nyt oli niin selvä tapaus, että kuspiä oikein "viimeisteli" pahan olon. Ei kukaan tuollaisia harhoja mistään "puhelinlinjoilta tai harhaisesta päästään" kuule, joten sen verran pitää olla arvokas, että kertoo rehellisesti miten asia on. Tähän sopii nyt vanha kunnon "turha rutista, kun pskat on jo housuissa".

Hulluksi leimaaminen on pahempaa kuin pettäminen. Jos minua pidettäis täydellisenä idioottina, eikä pettämistä olisi tapahtunut, "lentäis ukko silti pihalle". Kunnioitus on yksi parisuhteen kulmakivistä.

Vierailija
644/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan kakanmaku peniksessä.

Vierailija
645/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Jep. Tällä porukalla on varmaan member kortitkin naisiin, luottokortteja taskut täynnä, hajuveden tuoksuisia hyttejä. Onpahan jokin yhdistävä tekijä saunailloissa...

Vierailija
646/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies laittoi kännissä viestin, olenko pannut ulkomaalaista?

Vierailija
647/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppakorona vaan petetyille vaimoille. Onko nähty mitään niin tyhmää kuin petetty nainen. Draamaa ja rääkymistä. Hyvä jos muut kertoo pettämisestä näille tyhmille naisille. T. Pettäjä (exkaverit käräytti mut, mutta sain itselleni salarakkaan ja uudet kaverit salarakkaan kavereista. Nyt petän salarakasta).

Vierailija
648/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Jep. Tällä porukalla on varmaan member kortitkin naisiin, luottokortteja taskut täynnä, hajuveden tuoksuisia hyttejä. Onpahan jokin yhdistävä tekijä saunailloissa...

Taitaa haista pikanen limpsa.

Vierailija
649/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti vahingossa kirjautua ulos sähköpostistaan. Kun itse yritin mennä omaan sähköpostiini, puolison sähköposti avautikin minulle. Ensimmäisenä saapuneet kansiossa oli viesti henkilöltä, jonka kanssa puolisollani oli ollut suhde.

Vierailija
650/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keksitty juttu.

Ja aikana ysäri tms jolloin asioita hoidettu eritavalla kuin nyt.

Vierailija
651/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keksitty juttu.

Ja aikana ysäri tms jolloin asioita hoidettu eritavalla kuin nyt.

2000-luvulta.

Vierailija
652/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historia toistaa itseään

Vierailija
653/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraan kakanmaku peniksessä.

t:pekka

Vierailija
654/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka kirjoitti:

Tunnustin itse vaimolle panneeni vuosia sihteeriäni. Tuli avokämmenestä ja se oli ansaittua. Ollaan edelleen naimisissa. Ei se ollut missään nimessä pelkkää panemista, kyllä se suhde riipi ja raapi syvältä ja jos olisin rohkeampi olisin tuon ihanuuden kanssa elämäni rakentanut.

Todennäköisesti väistit luodin. Voin jo nähdä mielikuvissani tämän sihteerin: tatuoitu, joka viikonloppu viihteellä, hermoja raastava tapaus pitemmän päälle. Luultavasti et ollut ainoa joka häntä tuona aikana pani.

Vierailija
655/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppakorona vaan petetyille vaimoille. Onko nähty mitään niin tyhmää kuin petetty nainen. Draamaa ja rääkymistä. Hyvä jos muut kertoo pettämisestä näille tyhmille naisille. T. Pettäjä (exkaverit käräytti mut, mutta sain itselleni salarakkaan ja uudet kaverit salarakkaan kavereista. Nyt petän salarakasta).

Ihana ois kouluttaa sut fifi.

Vierailija
656/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan 90-luvulla tuli reissatua Viron suuntaan melko useasti. Silloin oli vielä näitä firmojen kustantamia "työhön" liittyviä korruptiomatkoja.

Aika alhainen otos jäi suomalaisten miesten uskollisuudesta, kun firmat kustansivat matkat, viinat, ruoat, hotellit, tuliaiset........ ja yleiset naiset. Olin itse yksi niistä harvoista, joiden piti keksiä muuta tekemistä sillä välillä, kun pääkööri oli hotellissa tai huoratalossa naimassa.

Muistivat mainita, aina "että sinä poika tulet vielä joskus katumaan kun et....."

Taidat olla myyntialalla?

Vierailija
657/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo epäilly asiaa, kun avovaimon puhelimesta löytyi viestiketju. Erohan siitä tuli. Yhteinen lapsi silloin puolitoistavuotias. Nopeasti kerkesi pettämään työkaverinsa kanssa ensin vannottuaan ikuista rakkautta minulle ja saatuaan lapsen kanssani. Laskelmoiva petturi.

Kohtalotoveri. Minun avokkini teki saman jo lapsen ollessa vuoden vanha. Epäilin myös jo jotain heti hänen palattuaan äityislomalta töihin. Suhde lienee alkanut jo silloin. Lapsen tekoon kelpasin ja maksajaksi. 

Vierailija
658/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysän päältä ja hame korvissa. Mutta ei sentään housut kintuissa

Vierailija
659/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittautui ja lähti reissuun hyväntuoksuisena ja soitti lankapuhelimella jonnekin. Hänen pantuaan oven kiinni perässään soitin siihen viimeksi valittuun numeroon.

Paljastui kaksoiselämä. Sai jäädä sille tielleen.

Vierailija
660/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen kertoi itse, luuli että pelastaa ystävyytemme mutta olikin vain kaks'naamainen lehmä 🤦‍♀️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi