Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
621/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras, varattu nainen laittoi minulle viestiä nimettömänä. Tämän jälkeen tutkin miehen kännykän, muuten en ole koskaan siihen koskenut. Soitin naiselle sen jälkeen ja sanoin tulevani selvittämään asian heille nyt niin rukoili etten sittenkään tulisi koska hänen miehensä hakkaisi hänet eikä hän muutenkaan halua erota.

Vierailija
622/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vahingossa puhelun kun mies lässytti salarakkaalleen kaikenmoiset luritukset.Nainen hehkuttaa facepuukissa olevansa kristillisdemokraatti ja omaa tämmöiset arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kauniita alusvaatteita (joita en hänen päällään nähnyt), osaston illallisia, tyttöjen baari-iltoja (aina autolla) ja lopuksi viikonloppuja siskon luona. Tsekkasin auton mittarin, oli +20km, piti olla 500. Rouva sai lähteä.

Vierailija
624/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomatta jättämisen rinnastaisin valehteluun. Siinä viedään toiselta oikeus tehdä päätöksiä omasta elämästään kaikin tiedoin.

Ehkä siinä tapauksessa jättää kertomatta jos toinen hyvin selväsanaisesti epäillyn pettämisen tullessa ilmi sanoo ettei halua tietää. Tämäkin on vähän sellainen keissi että epäilen että tosipaikan tullen saattaisi mieli muuttuakin, voi olla hyvät kuvitelmat että kestän enkä halua tietää, mutta tosipaikan tullen ei sitten olisikaan niin. Että kestäiskö sen että tietäisi että tuolla saattaa olla ihminen / ihmisiä jonka kanssa puolisolla voi olla hyvinkin intiimi ja rakkaudellinen suhde, ja kuinka moni läheisistä ja tuttavapiiristä siitä tietää. Harvemmin nämä oikeasti ihan niin salaisia on mitä ihmiset kuvittelevat.

Vierailija
625/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rajuja tapauksia. Voimia petetyille.

Tulee mieleen tuosta toisen puhelimen tutkimisesta: kyllä me aviomieheni kanssa käytämme toistemme puhelimia ihan vapaasti ja minun epäillykset ainakin heräisi vahvasti, jos mies alkaisia piilotella puhelintaan ja estäisi minua käyttämästä sitä. Usein tulee selattua esim. nettiä miehen puhelimella, jos oma vaikka laturissa, ja toisinpäin. Se on ok, koska mitään salattavaa ei ole.

Vierailija
626/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä tuollaiset, jotka eivät ymmärrä siivota todistusaineistoa pois. Sähköpostit auki, kuitit lompakossa, kortsut taskussa... Olin salasuhteessa varatun miehen kanssa useamman vuoden ja mies piti tarkkaan huolen siitä, ettei mitään tuollaista raskauttavaa jäänyt pyörimään todisteeksi. Ei jääty kiinni. Välillä kyllä ihmettelin, onko miehen rouva jotenkin yksinkertainen, kun ei ymmärrä epäillä, mutta mies oli kyllä taitava valehtelija ja pimittäjä.

Luotti mieheen, teidän toiminta vaikuttaa yksinkertaiselta. 

Vierailija
627/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sukulaistädillä siivoilemassa, ja päätin kahvitauolla soittaa miesystävälleni.

Hän kertoi olevansa parin kaverinsa kanssa viettämässä kaunista kesäpäivää puistossa. Juteltiin niitänäitä, toivotin hauskaa päivää jne.

Mutta! Mies ei vahingossa sulkenutkaan puhelintaan, vaan kuulin, kuinka hän kehui ystävilleen olevansa menossa tapaamaan jotain "tosi hyvännäköstä" naista, josta mulle ei saa sitten kertoa.

Heillä oli kuulemma ollut jotain juttua ennen mua, ja nyt tää nainen oli takas kuvioissa.

Kuuntelin aivan raivona siinä, kuinka mies hehkutti tätä toista naista kavereilleen.

Katkaisin puhelun, ja soitin miehelle.

Kerroin, että olin kuullut sanasta sanaan kaiken.

Mies väitti, että olin kuullut väärin, ja että olen sairaalloisen mustasukkainen, kun kuulen tuollatavalla ihan omiani.

Myös miehen kaverit kehoittivat mua hakeutumaan hoitoon, koska selvästi olin psykoosissa ja harhainen!

Kaikki kolme kivenkovaa väittivät, että olen mielisairas.

Neljän vuoden suhteemme päättyi sitten noihin aikoihin, en pystynyt luottamaan häneen enää.

Pari vuotta eron jälkeen toinen näistä ystävistä sitten myönsi, että olivat valehdelleet.

Exäni ei koskaan tunnustanut.

Tämä on kyllä minusta pahimman lajin sadismia, että yritetään saada toinen epäilemään omaa mielenterveyttäänkin ettei vaan paljastuttaisi. Myös ystävälleni kävi näin - mies syytti hulluksi ja käski hakeutumaan hoitoon, kun miehen läppäriltä oli löytynyt video (!) jossa panee toista naista yhteisessä sängyssä. Jollain tasolla ymmärrän vielä sitä joka paniikissa sortuu tähän oman nahkansa pelastamiseksi, mutta mitä hittoa noiden exäsi kavereiden päässä liikkui?

Vierailija
628/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ääliö kertoo puolisolleen kännykän salasanan tai pitää viesteissä esikatselun jos on aikomus pettää? Jos olisin parisuhteessa niin en minä kertoisi. Pidän myös viestit näkymättömänä ja naamaani ja tietojani en levittele Facebookissa ym. palveluissa.

Vierailija
629/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoin suhde niin ei tarvitse tällaisista kantaa huolta. Sääliksi käy vedätetyt av-mammat ja -papat.

Vierailija
630/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kädet ja joskus munat haisseet vieraalle pillulle.

Joskus muna tuoksunut puhtaalle ja kroppakin liian puhtaalle, kun oon käynyt suihkussa ennen kotiinmenoa.

Joskus kännykkä ollut kiinni turhan kauan.

Joskus liian myöhään kotona.

Joskus puuttunut alushousut, kun haisivat pillulle ja oon tullut kommandona kotiin.

Muutamia kertoja aistinut musta, että jotain peliä on jossain.

Siinä muutama.

Ykä 40w

Vierailija
631/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kirjoitti:

Kuulin vahingossa puhelun kun mies lässytti salarakkaalleen kaikenmoiset luritukset.Nainen hehkuttaa facepuukissa olevansa kristillisdemokraatti ja omaa tämmöiset arvot.

Nussittuna nukkuisit paremmin ☺️

Vierailija
632/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko kertoi.

Aika rohkea sisko

Vierailija
633/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustin itse vaimolle panneeni vuosia sihteeriäni. Tuli avokämmenestä ja se oli ansaittua. Ollaan edelleen naimisissa. Ei se ollut missään nimessä pelkkää panemista, kyllä se suhde riipi ja raapi syvältä ja jos olisin rohkeampi olisin tuon ihanuuden kanssa elämäni rakentanut.

Vierailija
634/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka kirjoitti:

Tunnustin itse vaimolle panneeni vuosia sihteeriäni. Tuli avokämmenestä ja se oli ansaittua. Ollaan edelleen naimisissa. Ei se ollut missään nimessä pelkkää panemista, kyllä se suhde riipi ja raapi syvältä ja jos olisin rohkeampi olisin tuon ihanuuden kanssa elämäni rakentanut.

Oman elämänsä ”sankari” 🙄

Vierailija
635/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni paras ystävä kertoi.

Oli tiennyt vähän aikaa, mutta kun vaimoni oli hehkuttanut tilannetta ja kertonut, että aikoo jatkaa pettämistä vielä vuoden ja sitten ottaa eron (säästää rahaa). Päätti että on liian julmaa ja soitti.

Vierailija
636/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tiukkapipoja täällä on - polyamoria on kehitystä ja nykypäivää. Onhan mm. maailman toíseksi suurimassa uskonnossa moniaviollisuus sallittua jo 1400 vuotta eli yhdellä miehellä voi olla 4 kpl "laillisia" vaimoja ja "seksorjia" ei lasketa.

Tuo moniaviollisuus on hyvin yleistä esim. somalien keskuudessa

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1555985

https://www.hs.fi/elama/art-2000005303075.html

"23-vuotiaalla Jami Särkisellä on kaksi tyttöystävää ja hän nauttii siitä niin, ettei yksiavioisuuteen ole paluuta – Polyamoria eli monisuhteisuus yleistyy

Nuorten kiinnostus ei-perinteisiä ihmissuhdemalleja kohtaan on kasvanut, sanoo Sexpo-säätiön toiminnanjohtaja Tommi Paalanen. Polyamorikkojen mukaan rakkaus ei jakamalla lopu – päinvastoin."

https://www.hs.fi/paivanlehti/27032019/art-2000006048726.html

Siiri Enoranta valitsi vapaaehtoisen lapsettomuuden ja polyamorian – tamperelaiskirjailijasta valmistui luonteva henkilökuva

https://www.hs.fi/paivanlehti/20052020/art-2000006512861.html

Avoin suhde lisää tyytyväisyyttä parisuhteessa – Ainakin jos on kiinnostunut kokeilemaan sitä

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/10/tajusin-vasta-aikuisena-olevan…

Tajusin vasta aikuisena olevani polyamorinen" – Mirkalle oikea ihmissuhteen muoto löytyi perinteisen normin ulkopuolelta

Ettei vaan oli polyamoriafobiaa jossain kirjoittajissa?

Stubb "Pelolle ei saa antaa valtaa"

Sellaista kuin polyamoria ei ole olemassakaan, on vain epätoivoisia ihmisiä, joiden taso ei riitä oikeisiin suhteisiin.

Vierailija
637/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamidinen suhde on saatanasta näin nätisti ilmaistuna, kysymys ei ole rakkaudesta vaan silkasta himosta kaikkia kohtaan kun ei haluta yhtä ainoaa ja rakastavaa kumppania, hyi stna...

En ole kuullut yhdestäkään Poly suhteesta, mikä olisi kestänyt kauemmin. 

Poly-suhteet näyttävät olevan suosittuja varsinkin vähän nuorempien keskellä ja yleisemmin, jos useampi nainen suostuu seurustelemaan yhden miehen kanssa. Harvinaisempia taas ne, missä yksi nainen ja useampi mies. Jälkinmäinen varsinkin harvoinmiten kestää. 

Tätini eli 38 vuotta kahden miehen kanssa. Toisen kanssa ehti elää 45 vuotta, kunnes puoliso kuoli. Toisen kanssa yhteiselo vielä jatkuu. Ero tulee siinä tapauksessa, jos eivät pääse samaan palvelutaloon. Näiden kolmen yhteiselo on ollut kaikille suvussa ok. Upeita ihmisiä, joiden seurassa kaikki viihtyy. Lämpimiä, lempeitä ihmisiä. Heidän makuuhuoneen asiat eivät muille kuulu.

Vierailija
638/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan 90-luvulla tuli reissatua Viron suuntaan melko useasti. Silloin oli vielä näitä firmojen kustantamia "työhön" liittyviä korruptiomatkoja.

Aika alhainen otos jäi suomalaisten miesten uskollisuudesta, kun firmat kustansivat matkat, viinat, ruoat, hotellit, tuliaiset........ ja yleiset naiset. Olin itse yksi niistä harvoista, joiden piti keksiä muuta tekemistä sillä välillä, kun pääkööri oli hotellissa tai huoratalossa naimassa.

Muistivat mainita, aina "että sinä poika tulet vielä joskus katumaan kun et....."

Vierailija
639/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan 90-luvulla tuli reissatua Viron suuntaan melko useasti. Silloin oli vielä näitä firmojen kustantamia "työhön" liittyviä korruptiomatkoja.

Aika alhainen otos jäi suomalaisten miesten uskollisuudesta, kun firmat kustansivat matkat, viinat, ruoat, hotellit, tuliaiset........ ja yleiset naiset. Olin itse yksi niistä harvoista, joiden piti keksiä muuta tekemistä sillä välillä, kun pääkööri oli hotellissa tai huoratalossa naimassa.

Muistivat mainita, aina "että sinä poika tulet vielä joskus katumaan kun et....."

Joo, tuttua. ”Kyllä sunkin se pitäisi kokea poika!” Well, not.

Vierailija
640/1332 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä on näitä. Aasiassa olisi pitänyt ”kokea” vinkuva pikkutyttö alla. Meitä on monesta kennelistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi