Lue keskustelun säännöt.
Miten eroon suonikohjuista alapäässä? Auttaako siihen muu ku synnytys?
Kommentit (2)
Ekassa raskaudessa ei ollut minkäänlaisia ongelmia, mutta tässä tuntuu olevan kaikki :(
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikäväkseni täytyy todeta, että itse en ainakaan pystynyt sitä kipua helpottamaan millää. mulla se oli sellasta jomotusta. todella inhottavaa.
onko vielä paljon raskautta jäljellä?
Mulla noi suonikohjut oli kaikista ärsyttävintä, mitä mulla on raskaudenaikana ollut.