Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä?
30.05.2006 |
Mummusta, kun häntä pyydetään lapsia hoitamaan, sanoo että onhan hänellä omakin elämä. Eli ei käy.
Ja sitten joskus kun suostuukin pariksi tunniksi lapsia hoitamaan niin pois haettaessa ilmoittaa että nyt onkin kiintiö täynnä taas vähäksi aikaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla