Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita?

Vierailija
24.11.2019 |

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita? Olen muuttanut väliaikaisesti kerrostaloon ja uudet naapurini tuntuvat pitävän jumppa- ja punttisaleja kodeissaan, ainakin äänistä päätellen. Mitä ihmiset tekevät kodeissaan, että jatkuva töminä ja pauke raikaa pitkin taloa? Musiikki ei onneksi raikaa mutta tämä tällainen käsittämätön hakkaamisen tahti ihmetyttää? Talossa ei asu lapsia.

Kommentit (1698)

Vierailija
541/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että alakertaan kuuluu aina se kun pudotan kaukosäätimen lattialle, mutta ei musta muuta ääntä oikeen lähe kun vaan sohvalla makaan.

Vierailija
542/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yleensä kanta-astujia ja sen kuulee kerrostalossa.

Jokainen tervejalkainen ihminen on luonnostaan kanta-astuja. Vain kömpelöt, heikot ja vammaiset "tepsuttavat" niin, että päkiä osuu maahan ensimmäisenä.

En ole kömpelö, heikko tai vammainen, mutta mulla ei ole siitä huolimatta tarvetta jyskytellä kantapää edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä huonekalujen jyrääminen. Päìvällä ja myös klo01 ja klo02 jälkeen yöllä. On tullut sietokyky nyt tiensä päähän.

Isännöitsijä ei tee mitään, vaikka oon n.6 kertaa pistänyt palautetta nettikaavakkeella. Tämä sama isännöitsijä oli kirjoittanut ilmoitustaululle lapun, että talossa on alettu lähettää heippa -lappuja ja sen on loputtava koska kaikki asiointi tapahtuu isännöinnin kautta. Noh, mikään ihme jos joku laittaa lappuja, kun ei isännöinti hoida hommiaan.

Tämä minun tilanne on nyt se, että n. vuoden jyräämistä kuunneltuani laitan sinne isännöintiin viestin tai vaikka etanapostia, että jos he eivät puutu niin menen sinne aamuyöstä klo2 selvittämään asiaa itse. Olen ehdottanut huonekaluhuopaa, mutta eivät hoida tätä asiaa kuntoon.

Tietääkö kukaan minkä takia tarvii jyrätä huonekaluja ja vielä pitkään kerralla? Ei mikään lyhyt tuolin siirto.

Kissojen iltahepulille hyvin tyypillistä. Meidän kissat nukkuvat silloin kun me ihmisetkin, mutta tiedän että tyypillisesti kissat riehuvat öisin. Meillä on itsellä käynyt hyvin omien kanssa.

Eli 10-30 sek erittäin raskaan huonekalun siirtämistä jyräten parkettia vasten? Se voima on niin suuri, että ei edes 25 kg koira saa sellaista kaappia jättäytyä, mikä tuon aiheuttaa.

Oli mikä oli niin vastaus on huonekaluhuopa, mitä olen nyt vuoden ehdottanut. Hyvin vaikea ymmärtää miksi tätä hommaa ei ratkaista.

Vierailija
544/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyrättyä *

Vierailija
545/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hadfag kirjoitti:

Samaa ihmetellyt, yläkerran naisella tuntuu viiraavan pahasti. Iltaisin kuulostaa siltä kuin norsulauma rynnisi, korvissa vihloo!!

Onkohan mun ex naapuri. Ravasi iltaisin jykevällä kanta-askeleella huoneesta toiseen. Oli vaan pari sekuntia huoneessa, sitten toiseen, takaisin samaan, sitten kolmanteen. Puoli tuntia putkeen, en käsitä mitä hän teki.

Keräsi askelia askelmittariin. Itse puhelimessa puhuessa mielummin kävelen kuin istun.

Vierailija
546/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä huonekalujen jyrääminen. Päìvällä ja myös klo01 ja klo02 jälkeen yöllä. On tullut sietokyky nyt tiensä päähän.

Isännöitsijä ei tee mitään, vaikka oon n.6 kertaa pistänyt palautetta nettikaavakkeella. Tämä sama isännöitsijä oli kirjoittanut ilmoitustaululle lapun, että talossa on alettu lähettää heippa -lappuja ja sen on loputtava koska kaikki asiointi tapahtuu isännöinnin kautta. Noh, mikään ihme jos joku laittaa lappuja, kun ei isännöinti hoida hommiaan.

Tämä minun tilanne on nyt se, että n. vuoden jyräämistä kuunneltuani laitan sinne isännöintiin viestin tai vaikka etanapostia, että jos he eivät puutu niin menen sinne aamuyöstä klo2 selvittämään asiaa itse. Olen ehdottanut huonekaluhuopaa, mutta eivät hoida tätä asiaa kuntoon.

Tietääkö kukaan minkä takia tarvii jyrätä huonekaluja ja vielä pitkään kerralla? Ei mikään lyhyt tuolin siirto.

Kissojen iltahepulille hyvin tyypillistä. Meidän kissat nukkuvat silloin kun me ihmisetkin, mutta tiedän että tyypillisesti kissat riehuvat öisin. Meillä on itsellä käynyt hyvin omien kanssa.

Eli 10-30 sek erittäin raskaan huonekalun siirtämistä jyräten parkettia vasten? Se voima on niin suuri, että ei edes 25 kg koira saa sellaista kaappia jättäytyä, mikä tuon aiheuttaa.

Oli mikä oli niin vastaus on huonekaluhuopa, mitä olen nyt vuoden ehdottanut. Hyvin vaikea ymmärtää miksi tätä hommaa ei ratkaista.

Meillä on huopatassut huonekaluissa. :)

Vierailija
547/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kokemusta kolkkaavista naapureista. Jos heille  huomauttaa metelistä, niin suuttuvat, vaikka kuinka ystävällisesti esittäisi asian. Ja kaiken  lisäksi alkavat paukuttamaan tahallaan lisää. Uskomatonta porukkaa. Tätä kiusantekoa on jatkunut vuosia. Tulee uudet naapurit ja sitten sama touhu jatkuu. Ei ole ystävällisyyttä, vaan on aina suuttumus ja he saavat omasta mielestä hillua ja häiritä muita.  Miksi ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Olisi kaikilla mukavampaa.

Vierailija
548/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielupolot huutavat tuskaansa kädet selän taakse sidottuina silmien paikalla vain pikimustat aukot. Teillä olisi mahdollisuus milloin vain mennä kohtaamaan teitä häiritsevät ihmiset, mutta valitsette jatkaa kärsimystänne ja ainoa toiminta asian hyväksi on kirjoittaa nettiin. Ymmärrättekö miten sekaisin olette?

Kun muutaman kerran olet saanut vastaasi puukkonarkkarin niin olet sinäkin menemättä kenenkään oville enää. T oikeudessa todistanut tuollaista puukostusta sivullisena

Vierailija
549/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH-mutsi luojan armosta kirjoitti:

- Lapsella on potkumopo ja päältäajettava auto

- Varhaisteini muutamine kavereineen  pelaa sählyä ja välillä pomputtelevat koristakin sisällä

- Välillä lastenrattaat kolisee rappujen kaiteisiin, lapsikin niitä paukuttaa aina kun mennään ulos

- Tietty sisällä juostaan ja portaissa kans. Ja huudetaaan!

- Nostelen itse kahvakuulaa ja se tömähtelee

- Siivoan usein imurilla siten, että kaapit ja listat kolisee

- Tulee paukauteltua kaappien ovet aika lujaa kiinni

- Musa on usein niin kovalla, että tulee huudettua lapsille

- Telkka on myös usein aika kovalla, että kuulen keittiöön mitä tapahtuu

- Perjantai-iltaisin tulee aika kovaan ääneen kailotettua kavereiden kanssa viinilasillisen ääressä

Pari kertaa naapurit on tulleet valittamaan, mutta olen käskenyt heitä häipymään helkuttiin, MEILLÄ on oikeus elää siten miten halutaan. Joskus isännöitsijäkin on ollut yhteydessä, mutta ollaan yhdessä todettu, että ääni lähtee lapsista, joten vika on äänestä valittajassa!

Näitä porukoita kun sattuu naapuriin, niin on parempi vaan vaihtaa kämppää. Usein näitä on myös vähemmistökansojen parissa.

Tätä ns Sortinsakkia löytyy ihan kantasuomalaisistakin. Elämä aina rempallaan ja älämölöä riittää.

Vierailija
550/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa eri kämpissä asuneena tiedän,että Suomessa välipohjat ja seinät ovat täysin eristämättömiä. 1912 rakennetussa talossakin naapurin normaali puhe kuului mainiosti raitiovaunun kolinasta huolimatta,usein heräsin kun alakerran rouva käynnisti hiustenkuivaajan,yläkerrassa erään pikkujulkkiksen pojat painivat niin,että kattooni tuli hiushalkeama. Ostin omakotitalon tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Kolmatta sataa tonnia jäi taskurahaa vaihdossa,etätyö sujuu ja hermot ovat taas kunnossa

Vierailija
551/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskään vaan ihan huvikseni että olisi joitain vauva.fi turhautuneille mammoille!

Vierailija
552/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla yläkerran naapurilla on jotain ihmeellisiä kolistelukausia. Viime kesänä yläkerrassa ilmeisesti hypittiin, kun kuului aivan järkyttävää jytinää. Olisikohan kyse, että naapurini aina innostuu jostain uudesta liikuntaharrastuksesta, ja se aina aiheuttaa kausittaista melua. Olen joskus rappukäytävässä yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, häneen suoraan viittaamatta, mutta näkemys tuntuu olevan, että "normaalit elämisen äänet" kuuluvat kerrostaloasumiseen.

Vierailija
553/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelaa petankkia.

Vierailija
554/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO TÄMÄ! Kuulen jatkuvasti yläpuolella olevasta asunnosta ihan hirveetä töminää ja aivan ku joku heittelis tavaroita koko ajan maahan. Omituisinta on se että nää äänet kuuluu vielä kahdelta yöllä :))

Vierailija
555/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kasaantuu sängyn jalkopäätyyn roinaa, jota nukkuessa potkin lattialle. Vain marmorikuulat puuttuvat.

Vierailija
556/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo marmorikuulan ääni tulee todennäköisesti: keittiön tai lipaston laatikoiden liikkumisesta,myös liukuovikaapit. Sellaisista missä on kiskoissa renkaat tai rullat, ja joissakin pieniä laakerikuulia. Kyseisessä asunnossa ääni ei ole kova, mut kaapiston rungon ja rakenteiden kautta kuuluu naapuriin.

Vierailija
557/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo marmorikuulan ääni tulee todennäköisesti: keittiön tai lipaston laatikoiden liikkumisesta,myös liukuovikaapit. Sellaisista missä on kiskoissa renkaat tai rullat, ja joissakin pieniä laakerikuulia. Kyseisessä asunnossa ääni ei ole kova, mut kaapiston rungon ja rakenteiden kautta kuuluu naapuriin.

painottuu ilta ja yöaikaan! koska esim. minä hoidan astiat,puhtaat vaatteet ym. kotihommat silloin kun kerkeän

Vierailija
558/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran kakarat, jotka saavat juosta ja huutaa sisällä koko helv. päivän. Niin ja rappukäytävässä myös, siellä on pakko käydä niiden kakaroiden kanssa monta kertaa päivässä ja antaa niiden kiljua siellä.

Ei jeesus sitä töminää.

Vierailija
559/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerrostaloissa jotka on rakennettu n. 1990, 2005 ja 2010 ja missään ei ole kuulunut mitään ääniä. Onneksi.

Vierailija
560/1698 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittihan se yksikin tulevansa hulluksi, kun naapurinsa soitteli kaiket päivät pianoa. Lopulta ei enää kestänyt, vaan meni jyskyrtämään naspurin ovea ja vaatimaan hiljaisuutta.

Hieman hämmentynyt naapuri kertoi myyneensä pianon pois kolme kuukautta aiemmin.