Apua loma loppuu kohta ja ei oo tehty mitään!
Oon ollut lomalla kesäkuun puolivälistä ja me ei olla tehty perheenä yhtään mitään!
Luvattiin lapsille risteilyä, lintsiä ja korkeasaarea ja mennään sukulaisten mökille saaristoon. Mut mitään ei saatu aikaseks.
Lapset menee ens viikolla takas päiväkotiin ja mies töihin. Mulla alkaa koulu vasta elokuussa mut pitäis tehdä harjottelu kun se jäi loman takia kesken.
Hirvee stressi koulusta ja miten tää kesä meni näin. Edes siivota en oo pystynyt, mies lupas tehä sen loppuviikosta kun saa mun veljen auton korjattua.
Mä oon ihan loppu vaikka ollut lomaa kuukausi. Varmaan kohta joudun taas saikulle.
Muita kohtalotovereita kellä lomat ei mennyt ihan putkeen???
Kommentit (23)
Aina ei mene niin kuin Strömsössä. Seuraavan kerran sitten uusi yritys.
En minäkään saanut lomalla mitään aikaiseksi, nukuin vaan ihan älyttömästi. Kuinka on edes mahdollista nukkua niin paljon? Sellaisia kellon ympäri unia. Enkä ollut itse tiedostanut olleeni niin uupunut. Onhan tässä vielä kesää jäljellä, viekää lapset joku viikonloppu huvipuistoon jne.
Onneks teidän lapset on kuitenkin niin pieniä ettei niille ole hirveästi väliä menettekö jonnekin saaristoon tms muuta aikaa vievää. Kesää on vielä jäljellä vaikka ne meneekin päiväkotiin, jos haluaa keksiä niille vielä jotain ohjelmaa.
Senkus alatte toimia.
Soitat sinne mökille, että kävisikö viikonlopuksi tulla kylään ja risteily ja lintsi tänään tai huomiseksi.
Palstalla notkuminen ei auta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saanut lomalla mitään aikaiseksi, nukuin vaan ihan älyttömästi. Kuinka on edes mahdollista nukkua niin paljon? Sellaisia kellon ympäri unia. Enkä ollut itse tiedostanut olleeni niin uupunut. Onhan tässä vielä kesää jäljellä, viekää lapset joku viikonloppu huvipuistoon jne.
Sama kävi mullekin. Paljon suunnitelmia, mutta väsymys vei voiton monista niistä. Ei sitä taida oikein töissä käydessä edes ehtiä tajuta, miten väsyttävää se on. Sitä yrittää vaan selviytyä päivästä toiseen. Kun sitten hellittää, se kasautunut väsymys vierii niskaan. Minusta pitää nukkua silloin kun nukuttaa, jos siihen on mahdollisuus. Sitähän se kroppa silloin tarvitsee.
Ethän sinä tee leipäsi eteen mitään muutenkaan.
Laiskuutta tuo on. Ota sormi pois perseestä ja ala toimimaan - kasva aikuiseksi.
Järvi-Suomesta ei yleensä puhuta saaristona, avauksesta sai käsityksen että jossain merellä olisi saarimökki.
Lomahan on rentoutumista ja voimien keräämistä varten että taas jaksaisi paremmin pimeän syksyn ja talven uurastuksen.
Älä siis ota liikaa stressiä mistään loman aikana suorittamista. Linnanmäelle pääsette kyllä sitten vaikka lomasi jälkeenkin lasten kanssa .
Risteilylle vaikka sitten jonain toisena viikonloppuna . Tai Korkeasaareen vaihtoehtoisesti.
Ja eiköhän nuo mökkivierailutkin hoidu jonkun viikonlopun aikana. (alkusyksystäkin luonnossa on taas oma kauneutensa siellä )
Vierailija kirjoitti:
Senkus alatte toimia.
Soitat sinne mökille, että kävisikö viikonlopuksi tulla kylään ja risteily ja lintsi tänään tai huomiseksi.
Liiasta suorittamisesta on jo kaikki noiden asioiden nautinto pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkus alatte toimia.
Liiasta suorittamisesta on jo kaikki noiden asioiden nautinto pois.
Ei tuo ainaskaan itselleni käy suorittamisesta vaan.
Voi sitä ottaa rennosti ja rytmittää tekemiset noin.
Sitten jos tuo tuntuu liialliselta niin jokuhan sanoi, että nuo voi tehdä eri viikonloppuna.
No eiku, keräätte kamppeet kaaan ja lähdette heti paikalla uimaan, ostatte siellä jätskit. Siitä se lähtee. Sit jos ei huomenna niin ylihuomenna sinne Lintsille. Psyykkaat itses ajattelemaan, että jee haluun mennä muksujen kanssa Lintsille, ei ollakaan pitkään aikaan käyty. Anna nyt lapsille se kiva kokemus!!
no eipä ole mennyt rahaa turhuuksiin ja bensaan ajellessa ympäri suomea.
onhan teillä tosin vielä viikko aikaa tehdä vaikka mitä. menkää ja tehkää tai sitten levätkää kotona..eihän sekään ole pahasta.
lapset ei varmaan teillä vaadi mitään kun muuten olisitte jo menneet jonnekkin. hyvä niin!
tuskin sun sairaslomaa tarvii tommosen asian takia hakea. käy sitten kun olet oikeesti sairas...elä kuvittele liiikoja että muilla olis sen ihmeempää.
Ei kannata luvata liikoja jatkossa, se on sitten iloinen yllätys jos menette jonnekin :)
Äkkilähtö ulkomaille ja 5 kk loma. Sitä kokeile. Se vois helpottaa.
Ajattelitko, että masennuksen vuoksi pitäis jäädä loppukesästä-alkusyksystä sairauslomalle? Onko sulla muuten mm. ADHD?
Onpashan!!! Miehen tädin mökki saimaansaaressa!!!
Ap