Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veijo Baltzar Hesarin artikkeli

Vierailija
24.11.2019 |

Luotko läpi ja mitä ajatuksia herätti? Itse voin pahoin ja on surullinen olo kaikkien niiden tyttöjen puolesta. Miksi kukaan ei tehnyt mitään?

Kommentit (1248)

Vierailija
441/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vain siitä, että uhrit olisivat jotenkin rikkinäisempiä kuin muut, eli vika olisi uhreissa. Kyse on siitä, että he todella saivat jotakin, mutta mamma ei uskalla avata silmiään ja katsoa, mitä se on.

No mitä ne saivat? Veijon metristä mulkkua? Tunneälyllä höystettynä?

Monella nuorella naisella tai teinillä sattuu olemaan fantasia reilusti vanhemmista miehistä. Sen takia teinitytöt ihastuvat opettajiinsa, valmentajiinsa tai juurikin harrastuksensa vetäjään. Veijohan oli vielä erittäin auktoriteettinen ja karsimaattinen harrastusten vetäjä, joten moni tyttö on varmasti elänyt jonkinlaista rakkaustarinaa ja kuvitellut olevansa se "speciaali" tapaus ja siinä samalla päästä näyttelijöiden glamourmaailmaan.

Höpön löpö.

Vierailija
442/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet esineellistää naisia koska te itse kerjäätte sitä. Kun kantaa huiveja ja toisten sukujen nimiä, silloin antaa signaalin olevansa käytettävä ja toisen omaisuutta. Avioituneet naiset saisi luvan maksaa nämä alistumisleikkinsä.

Eikös niinQ sen alistumisen pitänyt olla valinta? Miksi ette ole huutamassa miehille kun he eivät arvosta naisen valintaa? Hehän teitä uhkaa ja rajoittaa ;)

Jokainen aviomiehen nimeä kantava nainen ansaitsee saada pataan. Omaisuudelle saa tehdä mitä haluaa.

Sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vain siitä, että uhrit olisivat jotenkin rikkinäisempiä kuin muut, eli vika olisi uhreissa. Kyse on siitä, että he todella saivat jotakin, mutta mamma ei uskalla avata silmiään ja katsoa, mitä se on.

Monella nuorella naisella tai teinillä sattuu olemaan fantasia reilusti vanhemmista miehistä. Sen takia teinitytöt ihastuvat opettajiinsa, valmentajiinsa tai juurikin harrastuksensa vetäjään. Veijohan oli vielä erittäin auktoriteettinen ja karsimaattinen harrastusten vetäjä, joten moni tyttö on varmasti elänyt jonkinlaista rakkaustarinaa ja kuvitellut olevansa se "speciaali" tapaus ja siinä samalla päästä näyttelijöiden glamourmaailmaan.

Tästä kuvasta: https://img.aijaa.com/b/00161/14769845.jpg

Näkyy hyvin kuinka tytöt ovat silmät killillään Baltzariin. Veijo on luonut ja saanut tytöt ihastumaan itseensä ja ja jokaiselle tytölle tunteen, että hän on se Veijon mielitietty (Hesarissa mainitut flirttailut ja kädestä pitämiset kahden kesken). Samalla harjoituksissa Veijo on lietsonut kilpailuasetelmaa tyttäjen välille, jotta nämä osoittaisivat vielä enemmän huomiota Veijoon itseensä. Jonkinlainen nuoria naisia alistava narsistinen henkilökultti, johon tietysti sisältynyt seksiä

Vierailija
444/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais Veijo pikemminkin elää jonkinlaista rakkaustarinaa...

Vierailija
445/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpahan sekava sepustus. Samalla moitit hysteriasta (1800-luvun pseudotieteellinen termi jolla pyrittiin hallitsemaan naiseutta,) ja samalla mukakiittelet heikompien äänen esiin nousua. Kyllä, johonkin pitää vetää raja ja se on nyt ylitetty. Ei varmasti siinä että pikkulapset ovat päiväkodissa ja eivät itse päätä milloin mennään nukkumaan.

Aivan, johonkin on vedettävä raja, ja se mihin se vedetään, on täysin kulttuurisidonnaista. Ihmiset ovat sokeita omalle kulttuurilleen, ja pitävät sitä ainoana oikeana tapana olla ja elää. Näin on haaremiyhteiskunnissa, ja näin on meillä.

Hysteerisyys on se sana, jolla nykyistä julkista lynkkaus- ja "keskustelu"ilmapiiriä voi parhaiten kuvata. Ihmiset ulvovat kuorossa ja demonisoivat milloin kenetkin. Tosiasia on kuitenkin, että joku muu oli haavoittanut näitä uhreja jo ennemmin, eivät he muuten olisi etsineet vastausta Baltzarista. Mutta Baltzar saa nyt olla syyllinen kaikkeen.

Ainoa joka täällä on hysteerin olet sinä itse. Vedähän vähän happea välillä ja käy vaikka ulkoilulenkillä niin saat olosi tasaantumaan.

Vierailija
446/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä kuvasta: https://img.aijaa.com/b/00161/14769845.jpg"

Meneeköhän tämä nyt jo liian pitkälle? Ei kai monikaan noista tytöistä halua esiintyä julkisuudessa tuon kohu-ukkelin kera? Suurin osa kun ajattelee tuhmia, kun noita katsoo...

Vierailija
447/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekatkaa ne nimimerkit, niin ei mene kirjoittajat sekaisin.

Se fanittajapersoonasta kirjoittanut kirjoitti asiaa. Ei sellaisessa fanittamisessa mitään tervettä ole.

Aito kiintymys on tasaveroista, ei valta -asemaan ja hierarkiaan perustuvaa.

Myös Veijo oli fanipoika: pikkutyttövartalo, viattomuus, traumat. Nämä kiehtoivat.

Vierailija
448/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se Veijolle haaremia pyörittänyt drom-toiminnanjohtaja-muikkeli Nina Casten on aika herkku ulkonäkönsä puolesta! Nam...

Vierailija
449/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko skandaali vain sen takia, että Veijo sattuu olemaan romani. Surullista ja vastenmielistä.

Aivan,turha ajojahti täysin viattomasta ihmisestä.

Vieläpä niin empaattisen näköinen mies.

Eikä tekisi pahaa kärpäsellekään..

Vierailija
450/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista nuorista oli lastensuojelulaitoksessa ja silti saivat vapaasti pyöriä Veijon touhuissa mukana, vaikka vanhemmat olivat varoittaneet lastensuojeluviranomaisia? Todellakin toivon että nämäkin tutkitaan, kuinka paljon on tiedetty mutta ei välitetty?

Vierailija
451/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veijolta paloi aikanaan sauna missä oli todella arvokkaita romaniesineitä. Vakuutus korvasi ja sitten ne esineet löytyivät muualta. Hassua?

Kuopiossa Veijo puuhasi yhdistyksen parissa jonka tarkoitus oli ostaa sekä kunnostaa Minna Canthin talo. Hassua lahjoitukset katosivat.

Tätä jäin miettimään.

Se Tammisaaren talohan oli todella hulppea. Ja lisäksi sillä on hieno kesämökki.

Mistä rahat tällaiseen elämäntyyliin? Saanut rahoitusta eri säätiöiltä ja yhdistyksiltä ja jopa valtiolta, ja rahat menneet kaikki suoraan Veijon taskuun?

Toivon, että nämä rahajutut pengottaisiin nyt myös ihan perin pohjin. Verottajaa voi myös kiinnostaa....

Baltzar rakensi v. 2018 kulttuurikeskuksen Kuopioon.

https://yle.fi/uutiset/3-10459639

Baltzar laittoi kulttuurikeskuksensa myyntiin pian sen valmistumisen jälkeen.

Kuopion kaupunki oli neuvonut Balzaria hakemaan keskukselleen avustuksia, mutta hän ei niitä hakenut.

Balzar oli vain todennut, että avustukset ovat niin pieniä. 

https://yle.fi/uutiset/3-10676853

Olisikohan Balzar joutunut avustuksia hakiessaan joutunut tekemään selvityksen keskuksensa rahoituksesta.

Olisiko hän avustuksia hakiessaan joutunut selvittämään keskuksen rahoitusta.

hyvin mahdollista. Mua kiinnostaa myös mistä tämä Veijon varallisuus on peräisin?

Vierailija
452/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu tuo miellyttämisenhalu naisessa syvällä. Minkäs sille mahtaa, näin on tyttäret kasvatettu ja maailmalle laskettu. Tukkaa kiharretaan vaikka kolme tuntia ja muoviset ripset pitää päähän laittaa. Ajattelemaan ei ehdi oppia kun on kiire instasta tarkata mikä on nyt in ja miten suuta suipistellaan. Kylläpä setä neuvoo, sieltä opit saa.

Vierailija
453/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaa tämä mercedes bentson biisi, jossa kertoo baltsarista. Kaikki käy yhteen. Alussa mainitaan "jumala on suuri" näytelmä ja kun näytelmän nimen laittaa googleen löytyy kuva bentsosta lavalla.

Biisi on julkaistu n. Puolivuotta sitten ja on nimeltään qlaire guilty

Nyt osu ja upposi.

Aivan mahtava biisi ja etenkin lyriikat! Huippusettiä, tuli kylmät väreet päivän uutisten jälkeen tuon kuuntelusta. Lyriikat oli myös tubessa:

Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/

Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/

Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/

"You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"

Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/

Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/

Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/

Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/

"You're guilty...

Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/

Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/

Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/

Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/

Vau! Mitkä lyriikat. Kylmät väreet meni! Upeaa, Mercedes Bentso!

Vierailija
454/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan näistä uhreista koostettua samanlainen nyyhkydokkari kun Weinsteinin uhreista?

Weinstein-dokkarissahan yksi aikuinen nainen oli poikennut Weinsteinin hotellihuoneessa, hänet kun oli sinne pyydetty. Varmaan se pyyntökin oli härskiä vallankäyttöä ja ahdistelua. No, aikuinen nainen tietysti painattaa huoneeseen kun on mahdollisuus keskinkertaisella pärställä ja surkeilla näyttelijänlahjoilla ehkä päästä filmitähdeksi.

Huoneessa on puolialaston Weinstein, jolla ei ole vielä edes molo kädessään. Mutta tästä naku-Weinsteinista aikuinen amerikkalainen akka kuitenkin jo niin järkyttyy, että on täysin puolustuskyvytön. Eipä pysty estämään, mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta pystyy kuitenkin vuosia jälkeenpäin värisyttämään ääntään ja vapisuttamaan leukaansa sopivasti dokumentissa. Silmät kostuvat. Onhan se nyt hirveää, että tuollainen niskaharjaksinen ylipainoinen sikamies on pyytänyt peremmälle, halunnut häntä katsella ja ottanut molon kouraan. Alkanut siinä masturboida omassa hotellihuoneessaan. Kukapa tuossa tilanteessa järkytykseltään pystyisi sanomaan "ei" ja antamaan jalkojensa kuljettaa pois paikalta! Niinpä! Tekemätön paikka.

Jospa tästä jotain korvauksia sitten...

Vierailija
455/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekatkaa ne nimimerkit, niin ei mene kirjoittajat sekaisin.

Se fanittajapersoonasta kirjoittanut kirjoitti asiaa. Ei sellaisessa fanittamisessa mitään tervettä ole.

Aito kiintymys on tasaveroista, ei valta -asemaan ja hierarkiaan perustuvaa.

Päinvastoin, se on ihan luonnollista ja ymmärrettävää, ja sitä enemmän, mitä rikkinäisempi tausta on. Jos sitä halutaan kutsua "sairaaksi", se on uhrien syyllistämistä. Valta-asemassa olevalla on vastuu olla käyttämättä sitä hyväksi seksuaalisiin tarkoitusperiin.

Vierailija
456/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoit mulle yhden päärooleista..."

Kuinkahan moni päärooli on tältä rasvaiselta pohjalta maassamme annettu? Taitaa mittari raksuttaa sekopäisesti niitä kaikkia laskiessaan...

Vierailija
457/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan näistä uhreista koostettua samanlainen nyyhkydokkari kun Weinsteinin uhreista?

Weinstein-dokkarissahan yksi aikuinen nainen oli poikennut Weinsteinin hotellihuoneessa, hänet kun oli sinne pyydetty. Varmaan se pyyntökin oli härskiä vallankäyttöä ja ahdistelua. No, aikuinen nainen tietysti painattaa huoneeseen kun on mahdollisuus keskinkertaisella pärställä ja surkeilla näyttelijänlahjoilla ehkä päästä filmitähdeksi.

Huoneessa on puolialaston Weinstein, jolla ei ole vielä edes molo kädessään. Mutta tästä naku-Weinsteinista aikuinen amerikkalainen akka kuitenkin jo niin järkyttyy, että on täysin puolustuskyvytön. Eipä pysty estämään, mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta pystyy kuitenkin vuosia jälkeenpäin värisyttämään ääntään ja vapisuttamaan leukaansa sopivasti dokumentissa. Silmät kostuvat. Onhan se nyt hirveää, että tuollainen niskaharjaksinen ylipainoinen sikamies on pyytänyt peremmälle, halunnut häntä katsella ja ottanut molon kouraan. Alkanut siinä masturboida omassa hotellihuoneessaan. Kukapa tuossa tilanteessa järkytykseltään pystyisi sanomaan "ei" ja antamaan jalkojensa kuljettaa pois paikalta! Niinpä! Tekemätön paikka.

Jospa tästä jotain korvauksia sitten...

No älä nyt hyvä ihminen sinä ainakaan pistä tuota fantasiaasi käytäntöön. Päädyt nimittäin puheenaiheeksi tänne av palstalle.. Ai niin mutta sulla ei ole a) Rahaa b) Valtaa c) Vaikutusvaltaisia ystäviä etkä d) Hallitse mitään alaa yksinvaltiaan tavoin eli sori mutta joudut edelleenkin pitämän moloasi ihan yksin kädessäsi.

Vierailija
458/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoneessa oli puolialaston Weinstein, jolla ei ollut vielä edes molo kädessään."

Työhaastiksia Hollywood-meiningillä. No, on Weinstein maksanut kymmeniä miljoonia dollareita uhreilleen estääkseen juttujen etenemistä oikeuteen asti.

Tuskin mistään hyväntekeväisyydestä todellakaan kyse... Pakon edessä avannut lompakkoaan. Jossa vauhtia toki riittää maksella noita.

Vierailija
459/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole voineet valita millaisen isän ovat saaneet, sen tähden Baltzarin lasten mukaan vetäminen tähän keissiin on asiatonta. Kasimir on varmasti saanut työnsä ihan omine avuineen, ja äitikin on sitä paitsi näyttelijänkoulutuksen saanut.

Vierailija
460/1248 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen myöskin näitten lasten vanhempien puolesta, kun setä on onnistunut suurinpiirtein kääntämään nämä tytöt omia vanhempiaan vastaan. Käyttänyt hyväksi teinien kapinoivaa ja herkkää mielenmaisemaa. Kuvottavaa on nuo kaksi taustalla häärinyttä aikuista naista, miten helvetissä ne on voinu ummistaa silmänsä tuolta touhulta, kunnon aivopesua ja kulttimeininkiä. Ällöttävää vielä et tää ukko on saanut kaikenmaailman valtion tai säätiön tukia toimintaansa, tienaamatta rehellisesti itse juuri penniäkään. 

Tuossa jutussa kerrottiin että nuo nyt aikuiset naiset päätyivät piireihin itse alaikäisinä.