Mitä ajattelette kun näette hyväkroppaisen miehen?
Omaa silmääni miellyttää esim. Samu Haberin koko kaikkineen. Kroppa on hyvä ja naamakin kiva. Kun ei olis niin ylimielisen oloinen niin olisi tosi namu.
Aika vähän näkee sellaisia pitkiä sopivan kokoisia hyväkroppaisia miehiä, mutta kun näkee niin kyllä miettii millaista olisi pussailla, halailla ja sekstailla heidän kanssa. <3
Lauri Tähkänkin kroppa ja pituus on aika kiva :)
Mulla itsellä kiinnostavuus lähtee kohtuullisesta pituudesta (ehkä 185) ja siihen sopivasti hoikasta mutta urheilullisesta vartalosta. Sellaisia miehiä vaan valitettavasti vähemmän.
Kommentit (44)
Kesällä näin tuollaisen. Ajattelin kaikenlaista kivaa.
Miehen pankkitilin saldo tulee ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Mietin aina että minkäköhänlaista olisi avata moisen alfauroksen sepalus ja ottaa syvälle suikkiin. Monelle olen suoraan ehdottanut ja yllättävän moni on suostunutkin. NAM.
Kumpikin sanoi, että NAM. Meillä taitaa olla telepaattinen yhteys.
T: viestin nro 5. kirjoittaja
Hom oi lla varmaan on monenlaisia yhdynt..., yhteyksiä.!
T. Eri
Ajattelen, että ompa hyväkroppainen mies ja jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pankkitilin saldo tulee ensimmäisenä mieleen.
Vautsi, toimiiko tuo myös rumiin miehiin? Siis että näet mielessäsi heidän pankkitilinsä saldon? Entä naisten?
Ukko37 kirjoitti:
Mietin aina että minkäköhänlaista olisi avata moisen alfauroksen sepalus ja ottaa syvälle suikkiin. Monelle olen suoraan ehdottanut ja yllättävän moni on suostunutkin. NAM.
Kiitos rehellisyydestä.
Minua miellyttää pitkät ja isokokoiset/harteikkaat miehet. Kasvot ovat kuitenkin tärkeimmät eikä kroppa. Tosin en mieti paljon mitään vaikka näkisinkin ihan kivan näköisen miehen. Itselläni persoonan arvostus tulee edelle ja heti sen perään jos joku miellyyttää silmääni havahdun että mitä jos tuon hepu persoona ei kuitenkaan ole kauhean miellyttävä :'D en ihastu sen takia kenenkään ulkonäköön
Mietin että sellaista naista ei ole varmaan olemassakaan joka tuollaiselle kelpais.
Elämä on liian lyhyt haihattelemiseen.
En sano olevani hyväkroppainen, vaan olen panostanut siihen aika paljon.
Ja se on toiminut niin, että mitä pitempään treenaa, sitä tietoisemmaksi tulee omista puutteista ja miten kaiken voisin tehdä vielä paremmin. Yhtään ylimielisemmäksi en ole tullut, vaan jotenkin nöyremmäksi. Mitä enemmän on tietoa treenaamisesta, sitä enemmän ymmärtää miten vähän tietääkään...näinhän se taitaa joka asiassa olla.
Sittenhän on näitä miehiä, joilla on voitonvarma virne naamalla ja kuvittelevat olevansa jotain ihmeellistä, koska ne saavutukset puuttuu ja tarpeelliset epäonnistumisen kokemukset. Eli heillä ei ole ymmärrystä asioista ja puutteita paikataan röyhkeydellä. Tietyillä vartalotyypeillä tällainen rooli tulee helpommin eli esim.pitkillä luusereilla, jotka pönkittävät itsetuntoa mikroaggressiolla ja uhkaavalla käytöksellä sosiaalisesti turvallisia ihmisiä kohtaan.
Oispa siistii olla ton näkönen mies. (oon lesbo)
Että liikkuu pysyäkseen kunnossa.
Jos on oikein sykähdyttävä, niin ajatukset ovat pelonsekaista kunnioitusta ja himokasta odotusta. Paras yhdistelmä.
Itse pidän kyllä treenatuista miehistä, mutta en todellakaan mistään bodareista, ne näyttää ihan karmeilta. Mutta esim. joku Hugh Jackman tyylinen kroppa on todella nami. Pituus jossain 185-195 välillä nam. Mieluusti vielä sänkeä tai partaa naamassa eikä mitään siloposkea.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä näin tuollaisen. Ajattelin kaikenlaista kivaa.
Ja tulin myös surulliseksi koska olen jo liian vanha seksijuttuihin.
Ei kai nainen voi olla liian vanha seksijuttuihin???
Miehillä ikä alkaa olla seisokin este mutta mikä naisilla? Se ettei kelpaa miehille?
Ajattelen, miltä tuntuisi harrastaa §eksiä hänen kanssaan. Erityisesti mietin, miltä tuntuisi, kun hän nostaisi minut syliin ja rakastelisi siinä.
Joo, tiedän. Olen epänormaali nymfomaani tai jotakin. En vain voi sille mitään, että ajattelen näin. Ihan vain ohimennen, en jää ajatukseen kiinni. Luulin ennen, että kaikki ajattelevat näin ja näkevät itsensä kyseisen tyypin kanssa sängyssä, mutta juteltuani ystävien kanssa, olenkin kai friikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nainen voi olla liian vanha seksijuttuihin???
Miehillä ikä alkaa olla seisokin este mutta mikä naisilla? Se ettei kelpaa miehille?
Sepä juuri. Se kelpaamisen raja tulee aika aikaisin vielä vastaan.
en kattele muita miehiä kun oma mies viehättää ja saa pikkarit kostumaan pelkästä katseestaan