Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette kun näette hyväkroppaisen miehen?

Vierailija
19.11.2019 |

Omaa silmääni miellyttää esim. Samu Haberin koko kaikkineen. Kroppa on hyvä ja naamakin kiva. Kun ei olis niin ylimielisen oloinen niin olisi tosi namu.

Aika vähän näkee sellaisia pitkiä sopivan kokoisia hyväkroppaisia miehiä, mutta kun näkee niin kyllä miettii millaista olisi pussailla, halailla ja sekstailla heidän kanssa. <3

Lauri Tähkänkin kroppa ja pituus on aika kiva :)

Mulla itsellä kiinnostavuus lähtee kohtuullisesta pituudesta (ehkä 185) ja siihen sopivasti hoikasta mutta urheilullisesta vartalosta. Sellaisia miehiä vaan valitettavasti vähemmän.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, miltä tuntuisi harrastaa §eksiä hänen kanssaan. Erityisesti mietin, miltä tuntuisi, kun hän nostaisi minut syliin ja rakastelisi siinä. 

Joo, tiedän. Olen epänormaali nymfomaani tai jotakin. En vain voi sille mitään, että ajattelen näin. Ihan vain ohimennen, en jää ajatukseen kiinni. Luulin ennen, että kaikki ajattelevat näin ja näkevät itsensä kyseisen tyypin kanssa sängyssä, mutta juteltuani ystävien kanssa, olenkin kai friikki. 

Musta sun ystäväsi kuulostavat friikeiltä. N40

Vierailija
42/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että oho mikä uros. Ajatus karkaa siihen, että miltähän tuntuisi suudella, halia ja ottaa erä vaakapainia tuon kanssa. Vieraiden kohdalla se on vain ajatusleikki, oman kanssa pääsee onneksi toteuttamaan...

Sen on se kokonaisuus: kivat kasvot, hartiat, vahvat kädet, voimakas mutta solakka vartalo, kiva peppu ja reidet. Mun miesmakuni on kohtalaisen monipuolinen. Olen ollut ihastunut sekä ystävällisen näköisiin, heti hellyyttä herättäviin miehiin kuin pitkiin ja perusilmeiltään vähän tuimiin.

Oma ihanaiseni on mua päätä pidempi, lenkkeilee jalan ja pyörällä, laskettelee ja pitää linjoistaan huolta. Ja miten kaunis voi mies olla. En tarkoita naismaisella tavalla, minusta kauneus voi olla myös maskuliinista. Voisin katsella häntä ilman vaatteita vaikka tuntikaupalla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen: anteeksi kirjoitusvirheet. Näyttö on osittain rikki. Taisi tipahtaa juuri silloin asfaltille, kun tämä uros käveli vastaan..

Vierailija
44/44 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee haluttaan dikkii ineen, kun näkee että on pakaroissa forcee takana...

N20