Yhyy, olen tavannut miehen jonka pelkkä ääni toimii relaksanttina koko keholleni ja kasvojen näkeminen saa hymyilemään mutta hän on varattu
Kasvonsa ikäänkuin "tuntuu" hyviltä, laukaisee hymyn ja hyvän mielen. Minulla on muutenkin ollut stressiä. Jos saisin kuunnella hänen ääntänsä päivät pitkät, että hän vain puhuisi, aah, olisinko jatkuvasti raukean tyytyväinen.
Kommentit (19)
Sekä Alan Rickman että Richard Armitage lausuvat runoutta. Toimii korvaushoitona.
Kauheen kiva et joka kerta kun näkee jonkun naaman, niin tulee pissa ja kakka housuun.
Mäkin tunnen tuollaisen miehen. Tosin se ei ole se ääni vaan koko olemus ja katse jolla katsoo. Uuuuh....
Sen kanssa olisi kiva olla päivästä toiseen vaan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Laukesitko kun mies laukaisi?
Oo, en edes osaa kuvitella miltä hänen kosketus tuntuisi. Tai no, olen kyllä kuvitellut. Yhyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekä Alan Rickman että Richard Armitage lausuvat runoutta. Toimii korvaushoitona.
Olen aina tykännyt Kalkaroksesta. Tajusin että se on ainakin se ääni. Seksikäs.
Mutta joo, kiitos :)
Ap
Ei ole yhtään typerää. Itse harrastan laulua ja kiinnitän varmaan siksi huomiota siihen miten ihmiset puhuu. Yhdellä työkaverilla (miehellä, olen nainen) on aivan ihana ääni, suoraan sanoen seksikäs. Kuulen häntä pääasiassa puhelinkokouksissa, jolloin puhutaan suhteellisen hiljaa sankamikkiin. Aikamoinen makuukamariääni. Joskus unohdan kuunnella mitä oikeastaan sanoi. Kerran puhui ihan hiljaa mikkiin kun oli lentokentällä, pahoitteli hiljaa puhumista. Minä vain mietin itsekseni, että lisää tätä, ei haittaa yhtään. En ikimaailmassa tunnustaisi kenellekään tätä tosimaailmassa.
Okei, hän on myös muuten karismaattinen, enkä varmasti ole ainoa nainen firmassa joka näin ajattelee.
Ukko37 kirjoitti:
Kauheen kiva et joka kerta kun näkee jonkun naaman, niin tulee pissa ja kakka housuun.
Tämä! Eipä tarvitse enää virtsankarkailua hävetä, kun samalla vaan ihastelee paikalle osunutta komistusta. T Mummo
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään typerää. Itse harrastan laulua ja kiinnitän varmaan siksi huomiota siihen miten ihmiset puhuu. Yhdellä työkaverilla (miehellä, olen nainen) on aivan ihana ääni, suoraan sanoen seksikäs. Kuulen häntä pääasiassa puhelinkokouksissa, jolloin puhutaan suhteellisen hiljaa sankamikkiin. Aikamoinen makuukamariääni. Joskus unohdan kuunnella mitä oikeastaan sanoi. Kerran puhui ihan hiljaa mikkiin kun oli lentokentällä, pahoitteli hiljaa puhumista. Minä vain mietin itsekseni, että lisää tätä, ei haittaa yhtään. En ikimaailmassa tunnustaisi kenellekään tätä tosimaailmassa.
Okei, hän on myös muuten karismaattinen, enkä varmasti ole ainoa nainen firmassa joka näin ajattelee.
Tämä äänihypnoosi on ärsyttävää. Mä siirryin suosimaan sähköpostiasiointia sen jälkeen, kun kollegan (mikä on suomenkielinen vastine pantsdroppingille?) ääni hunajaisella irkkuaksentilla oli riittävän monta kertaa harhauttanut ajatukset viestin varsinaisesta sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös laksatiivinen vaikutus?
Ei ärsytä vatsaa mutta sisälläni näköjään asuneen nukkuvan kissan se herätti. 🐅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös laksatiivinen vaikutus?
Ei ärsytä vatsaa mutta sisälläni näköjään asuneen nukkuvan kissan se herätti. 🐅
Ap
Tai ei se pelkkä ääni vaan koko siinä vuorovaikutuksessa jotain.
Ap
Ai ihan laukaisee