Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja mulla on hyvä treenattu kroppa, koska olen aina liikkunut paljon, aika isot rinnat ja hyvä takamus. Kasvot on ihan nätit. Silti musta tuntuu, että olen ihan huomaamaton, se harmittaakin välillä. Olen eronnut pari vuotta sitten ja huomio auttaisi itsetuntoon. Kerran kuulin kun joku mies sanoi kaverilleen että hyvä perse kun menin ohi. Saatoin myös kuulla väärin.

Oikeasti joskus mietin treenatessa, onko mitään järkeä, kun ketään ei kiinnosta, ehkä pitäisi vaan lihoa maatuskaksi. Mutta haluan pysyä terveenä ja tykkään urheilla.

:D Minulle kävi seuraavaa:

Olin kävelemässä töistä kotiin, kun perässäni pitempään kävelleet parikymppiset heput ohittivat läheltä ja kääntyivät katsomaan taakseen minua. Sitten alkoivat nauraa ja kuulin toisen sanovan toiselle:”Sehän oli vanha eukko!”

Tosi hauskaa.

No, oma poikani on samaa ikäluokkaa, että ymmärsin yskän. Ei täällä kukaan nuorru....

Vierailija
142/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja mulla on hyvä treenattu kroppa, koska olen aina liikkunut paljon, aika isot rinnat ja hyvä takamus. Kasvot on ihan nätit. Silti musta tuntuu, että olen ihan huomaamaton, se harmittaakin välillä. Olen eronnut pari vuotta sitten ja huomio auttaisi itsetuntoon. Kerran kuulin kun joku mies sanoi kaverilleen että hyvä perse kun menin ohi. Saatoin myös kuulla väärin.

Oikeasti joskus mietin treenatessa, onko mitään järkeä, kun ketään ei kiinnosta, ehkä pitäisi vaan lihoa maatuskaksi. Mutta haluan pysyä terveenä ja tykkään urheilla.

Olin kävelemässä töistä kotiin, kun perässäni pitempään kävelleet parikymppiset heput ohittivat läheltä ja kääntyivät katsomaan taakseen minua. Sitten alkoivat nauraa ja kuulin toisen sanovan toiselle:”Sehän oli vanha eukko!”

Tosi hauskaa.

No, oma poikani on samaa ikäluokkaa, että ymmärsin yskän. Ei täällä kukaan nuorru....

Miehet nyt omasta ikääntymisestä huolimatta tykkäävät ulkonäöllisesti nuorista naisista. Tyttömäinen näköisistä siis .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päällä ei näe, onko hyvä vartalo.

Ihmisen pitäisi olla alasti/bikineissä, jotta sitä voi arvioida.

Kyllä muuten näkee! Treenaavana kiinnitän huomiota Esim. peppuun (naisilla etenkin), siitä näkee aika hyvin treenaako vai ei. Miehillä käsivarsista, hartioista. Kroppa on yleensä ryhdikäs.

N44

Kyllä, treenatun vartalon tunnistaa vaatteet päälläkin. Suurin osa naisista näyttää kuitenkin vaatteet päällä ihan ok kroppaoselta, mutta alasti totuus on toinen.

Hyvin istuvilla, tiukoilla housuilla voi kuroa löysät kasaan ja pitkähihaisilla paidoilla peittää allit.

Vierailija
144/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helkkarissa sen huomaa. Lienisi jokseenkin luonnotonta jos heteromies ei rekisteröisi hyvävartaloista naista. En ehkä ole ylpeä siitä miten saatan katsella hyvää peppua, sääriä tai rintoja ohimennen, mutta en vaan voi sille mitään, että jos silmiin sattuu vaikkapa se hyvä perä, niin hakeutuu sinne kyllä uudelleenkin. Kai se on joku pippelisukupuolen juttu, että niitä naisten muotoja on katseltava vaikka niissä ei sinällään mitään niin ihmeellistä olekaan. Kai sen voisi rinnastaa jokseenkin siihen miten naiset katselevat esimerkiksi miehen vahvoja käsivarsia tai leveää selkää.

Mutta ajattelen yleensä vaan, että "Oho!". Tai "Jopas!" Joskus saatan ajatella jotain seksuaalista, perverssi kun olen.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
145/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
146/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa, kun aiemmin linkiteltiin hyväkroppaisten naisten esimerkkikuvia. Tuli mieleen, että olemme mieheni kanssa keskustelleet aiheesta, ja on tullut ehkä hieman järkytyksenä se, miten eri tavalla mies näkee "treenatun" naisen kropan kuin minä. Hän näytti esimerkkikuvia, millainen on treenattu naisen kroppa hänen mielestään, ja minulla leuka loksahti auki ja olin ihan että "täh??? eihän tuo ole mikään treenattu". Hoikkuus ei ole sama asia kuin treenattu ainakaan minun mielestäni. Eikä automaattisesti kiinteyskään, vaikka toki liikunta auttaa ihon kiinteytymiseen. Sanoisin silti, että geeneillä on siinäkin iso rooli, ja miehen esimerkkikuvilla nuori ikä.  

Vierailija
147/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä

Miksi säälittävä? Ihan inhimillistä kaivata vastakkaisen sukupuolen huomiota.

Vierailija
148/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku nainen, jolla on jotkut juoksutrikoot ja hyvin muodostuneet pakarat ja hyvä kroppa, huomaan sen itsekin heteronaisena. Itseäni vaan lähinnä huvittaa, kun tulee joku todella kaunis nainen, kuinka ukoilla päät kääntyy.  Ja se kuinka kireisiin ja tyrkkyihin vaatteisiin jotkut naiset pukeutuu, itse en tuntisi oloani mukavaksi sellaisissa vaan kiusaantuneeksi, enkä  koe tarvetta saada huomiota.

Itse baarissa korkeintaan saan huomiota, tai kun olen vähän edes jaksanut laittaa itseäni. Muuten näytän niin harmaavarpuselta ja kuljen löysissä vaatteissa, ettei varmaan kenenkään pää käänny. Hämmentää monesti jos joku kehuu ulkonäköä kun en ole mitenkään laittautunut..

Nuorempana kun olin todella innokas salitreenaaja, saatoin joskus saada joltain ukoilta jotain positiivista palautetta kehostani, mutta oikeasti suhtauduin kehuihin lähinnä kiusaantuneisuudella. Yököttävinä olen pitänyt aina jotain perse tissi kommentteja miehiltä.

Vierailija
149/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään milffeistä.

Me too

Vierailija
150/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 20v sitten kauniita naisvartaloita tuli kadulla vastaan pilvinpimein. Ei ne mitään treenattuja olleet vaan hoikkia. Silloin harva nainen edes kävi salilla ja jos kävi niin se oli jotain reiden ojennusta ja loitonnusta laitteissa samalla naistenlehtiä lukien.

Nykyään lihavia on niin paljon että voi sanoa kauneuden olevan harvinaista. Miehetkin on nykyään yhtä huonossa kunnossa. Itse painan edelleen saman verran kuin 20v sitten.

Totta salilla ei saa pitkiä sääriä koska pitkä säärisillä ei ole lihaksia.

Salilla Suomalaisista persjalkasista (160 sulkapäässä) tulee vaan entistä persjalkasempia.

Itse lopetin,reidet,perse alkoi kasvaa ja pitkät sääretä hävitä.

Vierailija
151/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että mun mies haluis varmaan panna totakin sutturaa

Vierailija
152/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemista

Vierailija
153/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KevyttäHölkkää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 20v sitten kauniita naisvartaloita tuli kadulla vastaan pilvinpimein. Ei ne mitään treenattuja olleet vaan hoikkia. Silloin harva nainen edes kävi salilla ja jos kävi niin se oli jotain reiden ojennusta ja loitonnusta laitteissa samalla naistenlehtiä lukien.

Nykyään lihavia on niin paljon että voi sanoa kauneuden olevan harvinaista. Miehetkin on nykyään yhtä huonossa kunnossa. Itse painan edelleen saman verran kuin 20v sitten.

Salilla Suomalaisista persjalkasista (160 sulkapäässä) tulee vaan entistä persjalkasempia.

Shh...katsos kun tätä ei saa sanoa ääneen, sillä olethan kumminkin vain laiska ja kade niille jotka treenaa salilla.

Vierailija
154/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku nainen, jolla on jotkut juoksutrikoot ja hyvin muodostuneet pakarat ja hyvä kroppa, huomaan sen itsekin heteronaisena. Itseäni vaan lähinnä huvittaa, kun tulee joku todella kaunis nainen, kuinka ukoilla päät kääntyy.  Ja se kuinka kireisiin ja tyrkkyihin vaatteisiin jotkut naiset pukeutuu, itse en tuntisi oloani mukavaksi sellaisissa vaan kiusaantuneeksi, enkä  koe tarvetta saada huomiota.

Itse baarissa korkeintaan saan huomiota, tai kun olen vähän edes jaksanut laittaa itseäni. Muuten näytän niin harmaavarpuselta ja kuljen löysissä vaatteissa, ettei varmaan kenenkään pää käänny. Hämmentää monesti jos joku kehuu ulkonäköä kun en ole mitenkään laittautunut..

Nuorempana kun olin todella innokas salitreenaaja, saatoin joskus saada joltain ukoilta jotain positiivista palautetta kehostani, mutta oikeasti suhtauduin kehuihin lähinnä kiusaantuneisuudella. Yököttävinä olen pitänyt aina jotain perse tissi kommentteja miehiltä.

Vähän niin kuin kuitenkin meikämimmi vahingossa kehuu ihan pikkuisen itseään.

Vierailija
155/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keulii

Vierailija
156/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hauskaa.

Miehet nyt omasta ikääntymisestä huolimatta tykkäävät ulkonäöllisesti nuorista naisista. Tyttömäinen näköisistä siis .

Mä olen tyttömäisen näköinen, nukkemaiset kasvot tekee nuoremman näköiseksi. Ja mulla on hyvä iho.

N44

Vierailija
157/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hauskaa.

Mä olen tyttömäisen näköinen, nukkemaiset kasvot tekee nuoremman näköiseksi. Ja mulla on hyvä iho.

N44

Miksi pitää olla,itseäsi varten vai miehiä varten?

Peiliintuijottajilla on surkea itsetunto ja elämä pyörii pelkän ulkonäön keskellä.

Elämä on liian lyhyt,ei kannata elää sitä miettien miltä näyttää jonkun juntin mielestä.

Miehille ei loppujen lopuksi riitä mikään.

T: entinen miestennaurattaja

Vierailija
158/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt prööt, hän pieraisi pari pierua ennen kuin ulosti minun suuhun. Ulostetta häneltä tulikin todella paljon, kuten hän oli luvannut. Kun Clarissa oli ulostanut kaiken ulostaen minun suuhun, niin hän lähti pois.

Seuraava naisista, Minna, tuli vessan ja istui kasaamani ihmisvessanpönttölaatikkorakennelman päälle.

- saanko todellakin ulostaa nii paljon ku vaan tulee?

- saa, saat ulosta niin paljon kun vaa haluat, sanoin.

- no hyvä, sillä luumut ja rusinat pistivät mahani kuralle.

Minna päästi pitkän, metaanin hajuisen pierun suoraan mun suuhun ja alkoi sitten kovaa tahtia ulostaman suuhuni. Minna ei kuitenkaan pitkään ulostanut suuhuni, vaa lähti pois ja kolmas ja viimeinen nainen tuli vessaan. Hänen nimi oli Reetta. Hän ulosti ripuli ulosteet suoraan mun suuhun ja osa ulosteesta tuli minun naamalle. Hän ei kauaa ulostanut, koska uloste oli ripulin muodossa.

Vierailija
159/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KevyttäHölkkää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shh...katsos kun tätä ei saa sanoa ääneen, sillä olethan kumminkin vain laiska ja kade niille jotka treenaa salilla.

No onneksi sitä treenaa kuitenkin loppujen lopuksi itseään varten. Mieluummin salille menen, kuin juoksulenkille.

Vierailija
160/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että millaisellakohan ruokavaliolla on vai voiko syödä mitä vain...tai liikkuuko miten paljon, mitä lajeja harrastaa ja miltäköhän näyttäisi alasti...onkohan sillä selluliittiä tai onko kauneushoitoja/kirurgiaa jne.

Olen ihan hetero ja nainen.