Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet selittää naisten olevan rahan perässä

Vierailija
16.11.2019 |

Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.

Kommentit (385)

Vierailija
181/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen/mies joka tuo talouteen vähemmän rahaa kuin puolisonsa on loinen ja rahan perään.

Ovatko esim. työttömät ja sairaatkin näitä loisia?

Vierailija
182/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään

mies51v

Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.

Elikkäs haluavat viilata vain kynsiä kotona, miehen raataessa(kö)

mies51v

Ei vaan esim tuntemani viiden laudaturin ylioppilasnainen opiskeli sairaanhoitajaksi, jotta voi auttaa muita, eikä rikastua. Kyllä siinä ei vanhusten pyllyjä pestessä paljoa kynsiä viilata.

No en niin tosissasi heittänyt, mutta kyllä osa naisista aika tarkkaan katsoo tuota koulutusta tai tilipussia. Enkä henkilökohtaisesti sitä edes pidä joissain määrin ollenkaan pahana. Järkeväähän se on tiettyyn rajaan saakka.

mies51v

Koulutusta kyllä, koska naiset arvostavat älyä. Moni nainen ottaa mieluummin köyhän apurahatutkijan, joka on väitellyt tohtoriksi, kuin formulamiljonäärin, jolla on peruskoulu kesken. Tämä kertoo sen, että raha ei ole naisten intressi tässä.

Hahaha. Päivän huumoriannos!!!

Minkä takia sitten minä saan naista, vaikka olen tyhmä ja vain hyvin tienaava. En rikas?

mies51v

Koska naisia on miljardeja ja kaikki erilaisia. Joku huolii myös tyhmän. Itse en huolisi, eikä naiset keskimäärin.

Mutta kun kaadan lähes jokaisen naisen niin halutessani? Nyt joku mättää..

mies51v

No niin mättää. Sinun juttusi nimittäin. Et nimittäin todellakaan kaada. Olet liian vanha nuorille, ja ikäisesi ovat parisuhteissa. Sinulle jää joku muutama jämänainen.

En usko yhdenkään tälle palstalle kirjoittavan miehen saavan ketään naista.

Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Todellako luulet ettei tänne kirjoittele ihan tavalliset miehet. 

Oma mieheni on huipputavallinen

Ei ikinä kirjoittaisi tänne.

Aika konservatiivista ajattelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä miehien luulosta saamme kiittää julkkisnaisia jotka elävät häpeilemättä miestensä rahoilla, ovat jatkuvasti lehtien etusivuilla ja instat täynnä kuvia ulkomaanmatkoista, käsilaukuista ym... En yhtään ihmettele että miehet luulevat kaikkien naisten olevan vain rahan perässä mutta sehän ei suinkaan ole totta.

No ei kai kukaan niin idiootti ole, että vertaa julkkiksia ja taviksia?

Moni julkkismies harrastaa monenlaista moraalitonta toimintaa, ei siitäkään voi vetää suoria johtopäätöksiä tavismiehiin.

Tässä keskustelussa palstan akat tosin aika tekopyhästi hurskastelevat jollain julkkisakkojen tavalla juosta rahan perässä, vaikka itsekin ihan yhtä lailla vaativat, että miehellä on palkka- tai jotain muita tuloja tai ainakin yritystä alkaa tienaamaan rahaa tavalla tai toisella. Mutti silti vain julkkisakkojen tapauksessa kyse on rahan perässä juoksemisesta, mutta palsta-akkojen tapauksessa ei :D

Niin. Ihmiset, sekä miehet että naiset haluavat henkisesti terveen puolison. Harva mies huolii naisen, joka sanoo, ettei koskaan edes halua käydä töissä tai tehdä mitään.

Ja suurimman osan miehistä ja naisista mielestä toisten kustannuksella tahallaan eläminen on moraalitonta. Ellei jollain työllä korvaa sitä, esim tekemällä palkatonta työtä perheen yhteiseksi hyväksi.

Juu-u, lol, hyvin sä taas vedät noita olkinukkejasi. Heh heh.

Mies ei niinku voi olla henkisesti terve, jos sitä ei niinku kiinnosta mennä töihin tienaan rahaa ja lisäks niinku ostaa niillä rahoilla naista. Lisäks mies on niinku moraalitonkin, jos sitä ei niinku kiinnosta tienata rahaa ja ostaa niillä rahoilla naista.

Tämä vastaus viestiin on hyvä esimerkki luku- ja ymmärrystaidonpuutteesta. Ei ihme, että nuorten koulutuksesta ollaan huolissaan.

ohis

Vierailija
184/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Raha kelpaa. Eipä kenenkään tarvi rahojaan kenellekään antaa. Jokaisen kuuluu ite tienata rahansa eikä siipeillä.

Vierailija
185/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tavallinen mies on joskus kirjoitellut tänne. Trollina.

Mun tavallista miestä ei kiinnosta. Luulee, että tämä on jokin neuleyhteisö.

Vierailija
186/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet ole samalla tavalla rahan perään? Minusta kyllä. Jos mies asettaa rahan parisuhteen edelle, on se ihan sitä samaa. Esim että ei voi valita naista, joka tienaa vähemmän.

Vierailija
187/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsin tehty puku, painavaa kultaa ranteissa, sormissa, kaulalla.  Ylipäätänsä huoliteltu tyylikonsulentin opastama habitus, punainen urheiluauto ja vientiä.

T: Rahastonhoitaja 75 000€/kk.

Ei näin, kuopio

Vierailija
188/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä miehien luulosta saamme kiittää julkkisnaisia jotka elävät häpeilemättä miestensä rahoilla, ovat jatkuvasti lehtien etusivuilla ja instat täynnä kuvia ulkomaanmatkoista, käsilaukuista ym... En yhtään ihmettele että miehet luulevat kaikkien naisten olevan vain rahan perässä mutta sehän ei suinkaan ole totta.

No ei kai kukaan niin idiootti ole, että vertaa julkkiksia ja taviksia?

Moni julkkismies harrastaa monenlaista moraalitonta toimintaa, ei siitäkään voi vetää suoria johtopäätöksiä tavismiehiin.

Tässä keskustelussa palstan akat tosin aika tekopyhästi hurskastelevat jollain julkkisakkojen tavalla juosta rahan perässä, vaikka itsekin ihan yhtä lailla vaativat, että miehellä on palkka- tai jotain muita tuloja tai ainakin yritystä alkaa tienaamaan rahaa tavalla tai toisella. Mutti silti vain julkkisakkojen tapauksessa kyse on rahan perässä juoksemisesta, mutta palsta-akkojen tapauksessa ei :D

Niin. Ihmiset, sekä miehet että naiset haluavat henkisesti terveen puolison. Harva mies huolii naisen, joka sanoo, ettei koskaan edes halua käydä töissä tai tehdä mitään.

Ja suurimman osan miehistä ja naisista mielestä toisten kustannuksella tahallaan eläminen on moraalitonta. Ellei jollain työllä korvaa sitä, esim tekemällä palkatonta työtä perheen yhteiseksi hyväksi.

Juu-u, lol, hyvin sä taas vedät noita olkinukkejasi. Heh heh.

Mies ei niinku voi olla henkisesti terve, jos sitä ei niinku kiinnosta mennä töihin tienaan rahaa ja lisäks niinku ostaa niillä rahoilla naista. Lisäks mies on niinku moraalitonkin, jos sitä ei niinku kiinnosta tienata rahaa ja ostaa niillä rahoilla naista.

Tämä vastaus viestiin on hyvä esimerkki luku- ja ymmärrystaidonpuutteesta. Ei ihme, että nuorten koulutuksesta ollaan huolissaan.

ohis

Ei, vaan tarkoittaa ainoastaan sitä, että kaikille ei mene läpi koomiset tekosyyt joilla yritetään peitellä tunteetonta ja pinnallista rahan perässä juoksentelua, jossa esineellistetään muita ihmisiä.

Vierailija
189/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä rahalla oikeasti merkitystä miehelle. Olen huomannut sen nyt erottuani nelikymppisenä. Olen varakas ja saan naisia helposti. Toisin oli aikanaan köyhänä opiskelijana.

Mutta oikea syy on sen rahan tuoma itseluottamus, ei se raha itsessään.

Ja se itseluottamus voi tulla miljoonaa muutakin reittiä kuin rahan kautta.

Vierailija
190/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään

mies51v

Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.

mies51v

Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai? 

Miksi en täällä saisi olla? Kerro mikä olisi parempaa tekemistä?

Miksi itse olet täällä?

Mies51v

Vierailija
191/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai? 

Miksi en täällä saisi olla? Kerro mikä olisi parempaa tekemistä?

Miksi itse olet täällä?

Mies51v

Alle 4h unet yövuoron jälkeen?

Vierailija
192/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä rahalla oikeasti merkitystä miehelle. Olen huomannut sen nyt erottuani nelikymppisenä. Olen varakas ja saan naisia helposti. Toisin oli aikanaan köyhänä opiskelijana.

Joopa joo, lol.

Vierailija
193/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin piti AP puhua rahasta =D Taidatte te nykyihmiset olla ihan eri laji kuin me 70- ja 80-luvun nuoret. Silloin kaikilla oli suunnilleen sama palkka, se ei ollut mikään juttu. Työttömyyskin oli parin prosentin luokkaa, kaikilla vähänkään kynnelle kykenevillä oli töitä. 

Eli tosi vaikeaa ymmärtää tämä rahasta jauhaminen, evvk.

Vierailija
194/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Satun työskentelemään alalla jota yleisesti pidetään ns. statusalana - mutta kylläkin tavallisissa tehtävissä.

Kun asia käy ilmi, huomaa kuinka naisten asenne muuttuu silmänräpäyksessä. Ne jotka ensin katsovat bambinsilmillä ja kyselevät että "oho, sä olet varmaankin joku...", kääntävätkin päät poispäin ja ovatkin että "aaa, ok".

Sen jälkeen ei olekaan ainuttakaan kiinnostunutta.

Vierailija
195/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä tieten tahtoen köyhän haluaa. Ei oo kemiaa.

Vierailija
196/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Ei vaan esim tuntemani viiden laudaturin ylioppilasnainen opiskeli sairaanhoitajaksi, jotta voi auttaa muita, eikä rikastua. Kyllä siinä ei vanhusten pyllyjä pestessä paljoa kynsiä viilata.

No en niin tosissasi heittänyt, mutta kyllä osa naisista aika tarkkaan katsoo tuota koulutusta tai tilipussia. Enkä henkilökohtaisesti sitä edes pidä joissain määrin ollenkaan pahana. Järkeväähän se on tiettyyn rajaan saakka.

mies51v

Koulutusta kyllä, koska naiset arvostavat älyä. Moni nainen ottaa mieluummin köyhän apurahatutkijan, joka on väitellyt tohtoriksi, kuin formulamiljonäärin, jolla on peruskoulu kesken. Tämä kertoo sen, että raha ei ole naisten intressi tässä.

Minkä takia sitten minä saan naista, vaikka olen tyhmä ja vain hyvin tienaava. En rikas?

mies51v

Koska naisia on miljardeja ja kaikki erilaisia. Joku huolii myös tyhmän. Itse en huolisi, eikä naiset keskimäärin.

mies51v

No niin mättää. Sinun juttusi nimittäin. Et nimittäin todellakaan kaada. Olet liian vanha nuorille, ja ikäisesi ovat parisuhteissa. Sinulle jää joku muutama jämänainen.

Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Todellako luulet ettei tänne kirjoittele ihan tavalliset miehet. 

Sama täällä. Olisi kyllä todellinen turn off jos kirjoittelisi...

Sama koskee myös naisia.

Vierailija
197/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos voittaisin eurojacptissa päävoiton, niin en panisi pahakseni  vaikka ympärilläni alkaisi parveilemaan kauniita nuoria naisia.

Ei alkaisi. Olennaista on se, mistä raha on tullut. Tuuri ei ole seksikästä, koska se ei kerro hyvistä geeneistä. Nainen alitajuisesti etsii miestä, jolta saisi hyvät geenit lapsille. Kaikkinainen menestys on merkki hyvistä geeneistä.

Ja kohta joku ääliö kommentoi, että "entä jos ei halua lapsia.." Sukuvietti jos mikä on täysin evoluution muokkaamia vaistoja, eikä kivijaudella ollut e-pillereitä.

Raha ratkaisee

Vierailija
198/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Satun työskentelemään alalla jota yleisesti pidetään ns. statusalana - mutta kylläkin tavallisissa tehtävissä.

Kun asia käy ilmi, huomaa kuinka naisten asenne muuttuu silmänräpäyksessä. Ne jotka ensin katsovat bambinsilmillä ja kyselevät että "oho, sä olet varmaankin joku...", kääntävätkin päät poispäin ja ovatkin että "aaa, ok".

Sen jälkeen ei olekaan ainuttakaan kiinnostunutta.

Surullista!

Miten tähän on tultu? Väitän, että syynä on sekularisoituminen. Jumalasta ja hyvistä asioista, kuten epäitsekkyydestä, ei enää välitetä (totta kai osa välittää aina, mutta ei suurella rintamalla kuten vielä 60v sitten), vaan valitaan mammonanpalvonta ja hedonismi kaikkine lieveilmiöineen. Sitten niitetään sitä "satoa", rakkaudettomuutta ja ahneutta.

Vierailija
199/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tämän topikin konsennus on näköjään, ettei miehen tuloilla ja varallisuudella ole mitään väliä, mutta töissä on silti käytävä, niin tästä voimme varmaan päätellä, että myös vapaaehtoistyö riittää? Eli rahaa ei ole pakko tienata,  vaan myös vapaaehtoistyö kelpaa.

Ainakin mulle riittää, että miehellä on ihan omaa elämänsisältöä ja kiinnostuksen kohteita ja tekemistä. Jotain sellaista, mitä arvostan. Vapaaehtoistyö kertoo paljon luonteesta ja arvoista, joten kyllä mulle sopii. Mies joka on kaiken aikaa kotona, tai vaihtoehtoisesti "poikien" kanssa, ei nappaa ollenkaan. 

Vierailija
200/385 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

Sama täällä. Olisi kyllä todellinen turn off jos kirjoittelisi...

Miksi ei saisi kirjoitella? Kirjoittelethan sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän