Miehet selittää naisten olevan rahan perässä
Vaikka oikeasti ainakin minä ihastun mm. ominaisuuksiin ihmisessä. On kivaa olla suhteessa oikeasti vaikkapa rakastavan, luotettavan, kärsivällisen, oikeudenmukaisen ihmisen kanssa.
Jos ihminen on toiminut elämässään noilla ominaisuuksilla, on hän luultavasti myös haluttu työntekijä ja saanut hyvän työpaikan ja rahaa.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään
mies51v
Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.
Elikkäs haluavat viilata vain kynsiä kotona, miehen raataessa(kö)
mies51v
Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai?
Miksi en täällä saisi olla? Kerro mikä olisi parempaa tekemistä?
Miksi itse olet täällä?
Mies51v
Alle 4h unet yövuoron jälkeen?
Ok. Ymmärrettävää. Ihan hupasaahan tämä on minunkin mielestä.:D
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa aikamoinen totuuskin. Kyllä useat naiset on todella kovin rahan ja mammonan perään
mies51v
Useammat miehet ovat. Naiset tekevät miehiä paljon harvemmin uravalintoja rahan perusteella.
mies51v
Ei vaan esim tuntemani viiden laudaturin ylioppilasnainen opiskeli sairaanhoitajaksi, jotta voi auttaa muita, eikä rikastua. Kyllä siinä ei vanhusten pyllyjä pestessä paljoa kynsiä viilata.
No en niin tosissasi heittänyt, mutta kyllä osa naisista aika tarkkaan katsoo tuota koulutusta tai tilipussia. Enkä henkilökohtaisesti sitä edes pidä joissain määrin ollenkaan pahana. Järkeväähän se on tiettyyn rajaan saakka.
mies51v
Koulutusta kyllä, koska naiset arvostavat älyä. Moni nainen ottaa mieluummin köyhän apurahatutkijan, joka on väitellyt tohtoriksi, kuin formulamiljonäärin, jolla on peruskoulu kesken. Tämä kertoo sen, että raha ei ole naisten intressi tässä.
Hahaha. Päivän huumoriannos!!!
Minkä takia sitten minä saan naista, vaikka olen tyhmä ja vain hyvin tienaava. En rikas?
mies51v
Koska naisia on miljardeja ja kaikki erilaisia. Joku huolii myös tyhmän. Itse en huolisi, eikä naiset keskimäärin.
Mutta kun kaadan lähes jokaisen naisen niin halutessani? Nyt joku mättää..
mies51v
No niin mättää. Sinun juttusi nimittäin. Et nimittäin todellakaan kaada. Olet liian vanha nuorille, ja ikäisesi ovat parisuhteissa. Sinulle jää joku muutama jämänainen.
En usko yhdenkään tälle palstalle kirjoittavan miehen saavan ketään naista.
Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Todellako luulet ettei tänne kirjoittele ihan tavalliset miehet.
Oma mieheni on huipputavallinen
Ei ikinä kirjoittaisi tänne.Sama täällä. Olisi kyllä todellinen turn off jos kirjoittelisi...
Eihän kukaan mies tunnusta lukevansa juorulehtiäkään. Kuitenkin yksi miestuttavakin naureskeli kerran minulle, että heidän taukohuoneessaan (miesvaltaisella alalla) on Seiska suosituin lehti. Toki hän ei itse myöntänyt sitä lukevansa, vaikka jotenkin aina tiesi uusimmat julkkisjuorut, kenties osmoosin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava mies elää itselleen, ja käy töissä, koska haluaa itse tehdä omasta elämästään mielekästä.
Joopa joo, kiinnostava siksi, että se "elää itselleen". Epäilempä, että "itselleen eläjä" ei olisi kovin kiinnostava, jos eläisi itselleen siten, ettei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Itselleen pitää siis elää, mutta ainoastaan siten, että käy töissä ja on valmis maksamaan naisesta.
Eiku ainiin, mähän unohdin tästä sen perinteisen olkinuken. Eihän se mitään itelleen elämistä ole, jos ei käy töissä tienaamassa rahaa.
Kokeilepa. Ryhdy vaikka lääkäriksi, joka tekee pelkästään pro bono työnä Afrikan nälkäänäkevien lasten auttamista. Katso, ihaileeko ja kiinnostuisi naiset, ja mieti, johtuuko tämä rahasta.
Hei ap tässä, sanoitit lisää juuri sitä mitä tarkoitin!
Eli mies johon ihastun, ihailen sitä kuka hän on ja mitä hän tekee. Voihan niitä narsisteja olla hyvissä ammateissa ja kaikki vain ulkokuorta, mutta jos ei ole niin kuvaamasi kaltaisen miehen täytyy olla mm. älykäs/pitkäjänteinen, empaattinen, ihmisten hädästä piittaava. Joidenkin kommentoija-miesten on helpompi ajatella että olisin rahan perässä mutta eiväthän he tiedä sitä että on minusta tulevaisuudessa luultavasti rahakas mutta ei muuten sytyttävä mies kiinnostunut. Voitte siis uskoa tai jättää uskomatta kun sanon. Omapa on asianne. Jos taas ei mitään töitä viitsi tehdä niin miten onnellinen tällainen mies loppujen lopuksi ihan omassa elämässään on. Se on isompi kysymys kuin pelkkä mistä lapsille saadaan ruokaa.
Ap
Miksi (avo/avio)miehet eivät saisi lukea palstaa, tai kirjoitella?
Ilmeisesti näitä kieltäjiä hävettäisi näiden palstafwemakoiden hirvittävät kirjoitukset. Saattaisi sen oman miehen kokemuspiiri avartua ja tulla monenlaisia uusia ajatuksia. Vääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kirjoittaisi tänne.Mun tavallinen mies on joskus kirjoitellut tänne. Trollina.
Mun tavallista miestä ei kiinnosta. Luulee, että tämä on jokin neuleyhteisö.
Ei kai ne tavalliset miehet kerro käyvänsä täällä, kun tietävät millainen vastaanotto siitä tulisi. En minäkään kerro kenellekäään käyväni täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää herra lompakon yhden ja saman asian ulina ole jo mennyt vähän vanhaksi.
Ulinan tuloksena hän viettää tämänkin viikonlopun mammapalstalla ilman naista. En tunne sääliä. Jotkut ihmiset vaan luovat itse yksinäisen loppuelämänsä.
Uskallan lyödä pallini vetoa, että tämä sama kriteeri ei varmasti päde palstan lukuisiin yksinäisiin sinkkunaiisiin, jotka poraavat täällä päivästä toiseen "kunnollisten miesten" puutetta.
No ei tietenkään päde samat kriteerit. Onhan tämä yksi palstan klassikoista.
Jos sinkkumies ei löydä seuraa/suhdetta -> paskan miehen oma vika
Jos sinkkunainen ei löydä seuraa/suhdetta -> paskojen miesten vika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Ei vaan esim tuntemani viiden laudaturin ylioppilasnainen opiskeli sairaanhoitajaksi, jotta voi auttaa muita, eikä rikastua. Kyllä siinä ei vanhusten pyllyjä pestessä paljoa kynsiä viilata.
No en niin tosissasi heittänyt, mutta kyllä osa naisista aika tarkkaan katsoo tuota koulutusta tai tilipussia. Enkä henkilökohtaisesti sitä edes pidä joissain määrin ollenkaan pahana. Järkeväähän se on tiettyyn rajaan saakka.
mies51v
Koulutusta kyllä, koska naiset arvostavat älyä. Moni nainen ottaa mieluummin köyhän apurahatutkijan, joka on väitellyt tohtoriksi, kuin formulamiljonäärin, jolla on peruskoulu kesken. Tämä kertoo sen, että raha ei ole naisten intressi tässä.
Minkä takia sitten minä saan naista, vaikka olen tyhmä ja vain hyvin tienaava. En rikas?
mies51v
Koska naisia on miljardeja ja kaikki erilaisia. Joku huolii myös tyhmän. Itse en huolisi, eikä naiset keskimäärin.
mies51v
No niin mättää. Sinun juttusi nimittäin. Et nimittäin todellakaan kaada. Olet liian vanha nuorille, ja ikäisesi ovat parisuhteissa. Sinulle jää joku muutama jämänainen.
Tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta. Todellako luulet ettei tänne kirjoittele ihan tavalliset miehet.
Ei ikinä kirjoittaisi tänne.Sama täällä. Olisi kyllä todellinen turn off jos kirjoittelisi...
Miksi? Kirjoitathan itsekin täällä. Miksi asetat eri strandardit miehelle kuin itsellesi? Täällähän käy kaikki julkkiksia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää herra lompakon yhden ja saman asian ulina ole jo mennyt vähän vanhaksi.
Ulinan tuloksena hän viettää tämänkin viikonlopun mammapalstalla ilman naista. En tunne sääliä. Jotkut ihmiset vaan luovat itse yksinäisen loppuelämänsä.
Uskallan lyödä pallini vetoa, että tämä sama kriteeri ei varmasti päde palstan lukuisiin yksinäisiin sinkkunaiisiin, jotka poraavat täällä päivästä toiseen "kunnollisten miesten" puutetta.
No ei tietenkään päde samat kriteerit. Onhan tämä yksi palstan klassikoista.
Jos sinkkumies ei löydä seuraa/suhdetta -> paskan miehen oma vika
Jos sinkkunainen ei löydä seuraa/suhdetta -> paskojen miesten vika
Kyllä se on tasan päinvastoin. Naiset syyttävät itseään, ulkonäköään, ylipainoaan ja luonnettaan. Miehet naisia. Ja jos nainen ja mies menevät treffeille, nainen ei kiinnostu miehestä => nainen kuvittelee itsestään liikoja. Jos taas mies ei kiinnostu naisesta => nainen yritti itseään tasokkaampaa. Noin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
mies51v
mies51v
mies51v
On kyllä todella pelottavaa ja surullista jos suomalaiset tavalliset miehet ovat tällaisia kuin palstaulisijat. Toinen puoli aineissa ja toiset muuten vaan mielenterveysongelmaisia. MOT
Ihanko tosi. Mene sinä stadin baareihin käymään ja järkyty oikeasta schaissesta. Puolet jakaa itseään harva se viikonloppu ja toinen puoli mentaaleja.... aineissa. Tämä on todellisuutta nykyään. Muutamat provo miehet muka on kauhistus kauhistus sinulle.
mies51v
Muuta pois Espoosta ja jätä stadin baarit, niin meno tervehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Tästä miehien luulosta saamme kiittää julkkisnaisia jotka elävät häpeilemättä miestensä rahoilla, ovat jatkuvasti lehtien etusivuilla ja instat täynnä kuvia ulkomaanmatkoista, käsilaukuista ym... En yhtään ihmettele että miehet luulevat kaikkien naisten olevan vain rahan perässä mutta sehän ei suinkaan ole totta.
Mitenkä joku menestyvä liikemies saa itselleen 20-30 vuotta nuoremman naisen? Olisiko varallisuudella jotain vaikutusta asiaan vai ratkaiseeko siinä miehen persoona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Mitäköhän "mies51v" tekee vauva palstalla sunnuntai aamuna,eikö joku seniori palsta olisi parempi? Ja loput munakkaista täällä ovat vanhoja palsta-trolleja jotka eivät ole edes ikinä seurustelleet. On taas ollut vähän yksinäinen viikonloppu vai?
Miksi en täällä saisi olla? Kerro mikä olisi parempaa tekemistä?
Miksi itse olet täällä?
Mies51v
Alle 4h unet yövuoron jälkeen?
Ok. Ymmärrettävää. Ihan hupasaahan tämä on minunkin mielestä.:D
mies51v
Sori, kirjoittaja vaihtui. Tarkoitin sinua. Ysin, kympin tienoilla naisoletettujen tietoista ärsyttämistä ja kommenttia nukkumisesta. Alle 4h seuraavaan puumerkkiin. Menikö arvaus pahastikin metsään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä miehien luulosta saamme kiittää julkkisnaisia jotka elävät häpeilemättä miestensä rahoilla, ovat jatkuvasti lehtien etusivuilla ja instat täynnä kuvia ulkomaanmatkoista, käsilaukuista ym... En yhtään ihmettele että miehet luulevat kaikkien naisten olevan vain rahan perässä mutta sehän ei suinkaan ole totta.
Mitenkä joku menestyvä liikemies saa itselleen 20-30 vuotta nuoremman naisen? Olisiko varallisuudella jotain vaikutusta asiaan vai ratkaiseeko siinä miehen persoona?
Ei kai kukaan ole kieltänyt, etteikö naisissa olisi myös heitä, jotka haluavat varakkaan miehen ja sitä kautta elämää, johon heillä itsellään ei ole varaa. Mutta katso ympärillesi: useimmat tuntemasi ihmiset ovat ihan varmasti täysin tavallisia ihmisiä parisuhteissa toisten tavallisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava mies elää itselleen, ja käy töissä, koska haluaa itse tehdä omasta elämästään mielekästä.
Joopa joo, kiinnostava siksi, että se "elää itselleen". Epäilempä, että "itselleen eläjä" ei olisi kovin kiinnostava, jos eläisi itselleen siten, ettei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Itselleen pitää siis elää, mutta ainoastaan siten, että käy töissä ja on valmis maksamaan naisesta.
Eiku ainiin, mähän unohdin tästä sen perinteisen olkinuken. Eihän se mitään itelleen elämistä ole, jos ei käy töissä tienaamassa rahaa.
Kokeilepa. Ryhdy vaikka lääkäriksi, joka tekee pelkästään pro bono työnä Afrikan nälkäänäkevien lasten auttamista. Katso, ihaileeko ja kiinnostuisi naiset, ja mieti, johtuuko tämä rahasta.
Hei ap tässä, sanoitit lisää juuri sitä mitä tarkoitin!
Eli mies johon ihastun, ihailen sitä kuka hän on ja mitä hän tekee. Voihan niitä narsisteja olla hyvissä ammateissa ja kaikki vain ulkokuorta, mutta jos ei ole niin kuvaamasi kaltaisen miehen täytyy olla mm. älykäs/pitkäjänteinen, empaattinen, ihmisten hädästä piittaava. Joidenkin kommentoija-miesten on helpompi ajatella että olisin rahan perässä mutta eiväthän he tiedä sitä että on minusta tulevaisuudessa luultavasti rahakas mutta ei muuten sytyttävä mies kiinnostunut. Voitte siis uskoa tai jättää uskomatta kun sanon. Omapa on asianne. Jos taas ei mitään töitä viitsi tehdä niin miten onnellinen tällainen mies loppujen lopuksi ihan omassa elämässään on. Se on isompi kysymys kuin pelkkä mistä lapsille saadaan ruokaa.Ap
Kukaan ei usko selittelyäsi sen jälkeen kun avausviestissä mainitsit hyvän palkan.
Se ettet ole kiinnostunut tietystä mahdollisesti tulevaisuudessa hyvin tienaavasta miehestä, ei todista mitään.
Vain sillä kenestä kiinnostut, on todistusarvoa.
Minua kiinnostaa fiksut ja korkeastikoulutetut miehet. Ja heillä sitten usein tapaa olla varallisuutta. Jos vaihtoehtona olisi esim. konkurssissa täysin rahansa menettänyt älykäs, sivistynyt köyhä mies tai lottovoittomiljonääri, köyhä kiinnostaisi huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa suurituloiset ja varakkaat miehet. Ja heillä sitten usein tapaa olla korkeakoulutus.
Syy -> seuraus korjattu oikein päin.
Kummasti se raha ja omaisuus kiinnostaa naista ku ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa fiksut ja korkeastikoulutetut miehet. Ja heillä sitten usein tapaa olla varallisuutta. Jos vaihtoehtona olisi esim. konkurssissa täysin rahansa menettänyt älykäs, sivistynyt köyhä mies tai lottovoittomiljonääri, köyhä kiinnostaisi huomattavasti enemmän.
Sama. En olisi huolinut muunlaista miestä kuin älykkään ja sivistyneen, eikä ollut yllätys, että hänellä osoittautui olevan myös korkeakoulututkinto. Hänen tulojaan en tiedä edelleenkään, hän on sattumalta nähnyt minun palkkalaskelmani ja todennut, että ansaitsee itse vähemmän. Millään tavalla en hänestä liioin taloudellisesti hyödy, tai sanoisinko niin, että molemmat hyödymme yhtä paljon toisistamme. Kahden ihmisen asumiskulut samassa asunnossa ovat pienemmät kuin jos asuisimme erillään.
Pyysin aikoinani Lompakko-Lassea osoittamaan, kuinka muka hyötyisin puolisoni rahoista, eikä hän pystynyt tekemään sitä. Eikä pystyisi edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En olisi huolinut muunlaista miestä kuin älykkään ja sivistyneen, eikä ollut yllätys, että hänellä osoittautui olevan myös korkeakoulututkinto. Hänen tulojaan en tiedä edelleenkään, hän on sattumalta nähnyt minun palkkalaskelmani ja todennut, että ansaitsee itse vähemmän. Millään tavalla en hänestä liioin taloudellisesti hyödy, tai sanoisinko niin, että molemmat hyödymme yhtä paljon toisistamme. Kahden ihmisen asumiskulut samassa asunnossa ovat pienemmät kuin jos asuisimme erillään.
Pyysin aikoinani Lompakko-Lassea osoittamaan, kuinka muka hyötyisin puolisoni rahoista, eikä hän pystynyt tekemään sitä. Eikä pystyisi edelleenkään.
Eli toisin sanoen hyväksyisit myös sen, jos se nyt ilmottaisi lopettavansa palkkatyöt eikä aio enää tienata senttiäkään rahaa? Kerran rahan ei ratkaise mitään, vaan muut asiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen hyväksyisit myös sen, jos se nyt ilmottaisi lopettavansa palkkatyöt eikä aio enää tienata senttiäkään rahaa? Kerran rahan ei ratkaise mitään, vaan muut asiat?
Olen eri, mutta hmm, jos hänellä olisi säästössä rahaa loppuelämäksi, miksei. Jos taas alkaisi elämäntapatyöttömäksi ja eläisi verorahoilla täysin terveenä, ei se kovin kivalta ja aikuismaiselta asenteelta kuulosta.
"Mun tukitaso"... huutonaurua pääsee ihan väkisin