Kuinka karvainen olet?
Miten on? Itde olen vähäkarvainen ja säärissä kasvaa vähän vaaleita karvoja :)
Kommentit (34)
Karvainen mies, noin siis paljon karvaa omaava mies on seksikäs !
Kritisoin kysymyksenasettelua, anna numeroskaala! Yhdestä viiteen?
Minulla ei ole haiventakaan missään, ei missään. Olen aivan kanamuna joka paikasta.
Asteikolla merenneito-jeti niin ihminen.
Naiset, odotatteko vanhuutta, kun karvakasvu vähenee kehosta, mutta luultavasti myös päästä, vai haluaisitteko mielummin loppuelämän ajella, kunhan hiukset pysyisi tuuheina?
Jaloissa ja selässä ei ole juurikaan karvaa, mutta muuten munista ylöspäin karvaa löytyy sieltä sun täältä.
Olen karvainen kuin David Hasselhof. Yllättävää se että monet naiset tykkää
Vierailija kirjoitti:
Naiset, odotatteko vanhuutta, kun karvakasvu vähenee kehosta, mutta luultavasti myös päästä, vai haluaisitteko mielummin loppuelämän ajella, kunhan hiukset pysyisi tuuheina?
Miksi pitäisi ajella?
Miehen kanssa ollaan pilailtu että mulla on kohta enemmän karvaa peppuvaossa kuin hänellä, muuten olen ihan normaalikarvainen mutta tuo peppu :(
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ollaan pilailtu että mulla on kohta enemmän karvaa peppuvaossa kuin hänellä, muuten olen ihan normaalikarvainen mutta tuo peppu :(
Et kai mennyt kerran sheivaamaan? Siitä se aina lähtee eikä paluuta ole :( Jos olisin tiennyt, en olisi ikinä tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on karvaa palleissa, peniksessä, kainaloissa, päässä, naamassa, p-reiässä, rinnassa ja selässä, käsissä ja jaloissa, normaalia vielä tämäkin.
Reiässä?
Vierailija kirjoitti:
Karvainen mies, noin siis paljon karvaa omaava mies on seksikäs !
Todellakin 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on karvaa palleissa, peniksessä, kainaloissa, päässä, naamassa, p-reiässä, rinnassa ja selässä, käsissä ja jaloissa, normaalia vielä tämäkin.
Reiässä?
Juu, myös reiässä ja sen ympärillä, sielläkin ne rehoittaa.
Sopivan karvainen. Paksut, tuuheat hiukset. Tummat, pitkät ripset. Sopivan paksut, tummat kulmakarvat. Vartalolla sopivissa paikoissa karvaa. Olen tyytyväinen. En ole mikään puliveivari.
Vierailija kirjoitti:
Olen karvainen kuin David Hasselhof. Yllättävää se että monet naiset tykkää
Njam njam, kiva käsillä haroa miehen karvoja, lempipuuhaani.
Suomalaiseksi naiseksi keskivertoa karvaisempi. Isäni on italialainen.
Mutta ei pahasti. Ei kasvoissa.
Säärikarvat pitää kyllä ajella. Mutta niin kai tekee suurin osa,?