Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta
En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.
Kommentit (389)
Lirkuttele mies takaisin, ja petä uudelleen niin, että jäät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pölyn laskeutua ja mene hakemaan tavaroita vasta kun tilanne rauhoittunut.
Teit väärin miestä kohtaan, mutta ei se oikeuta väkivaltaan. Kannattaa tehdä rikosilmoitus. Pahoinpitely on rikos, pettäminen ei.
Tsemppiä!
Tseppia aplle tuleviin h*orailuihin!
Riskosilmoituksen tekeminen tuossa tapauksessa kertoo ettei osaa ollakaan muuta.
Olipa ap mikä tahansa, väkivallan hyväksyvä hor*ottelija on miljoona kertaa pahempi ja vaarallisempi.
Sinusta on ihan ok että sinun kumppani pettäisi sinua omassa kodissasi. Voisitko löytää jostain vähän itsekunnioitusta? Ap tuskin enää voi tai ei ainakaan sitä ansaitse.
Ei ole ok. Minusta se on erittäin väärin tehty ja pätevä syy erota.
Mutta toisen kimppuun käyminen ja tämän pahoinpitely on moninkertaisesti pahempi teko . Ja rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pölyn laskeutua ja mene hakemaan tavaroita vasta kun tilanne rauhoittunut.
Teit väärin miestä kohtaan, mutta ei se oikeuta väkivaltaan. Kannattaa tehdä rikosilmoitus. Pahoinpitely on rikos, pettäminen ei.
Tsemppiä!
Tseppia aplle tuleviin h*orailuihin!
Riskosilmoituksen tekeminen tuossa tapauksessa kertoo ettei osaa ollakaan muuta.
Olipa ap mikä tahansa, väkivallan hyväksyvä hor*ottelija on miljoona kertaa pahempi ja vaarallisempi.
Sinusta on ihan ok että sinun kumppani pettäisi sinua omassa kodissasi. Voisitko löytää jostain vähän itsekunnioitusta? Ap tuskin enää voi tai ei ainakaan sitä ansaitse.
Missä noin sanottiin, että se olisi ok? Onko sinusta väkivalta oikea reaktio kaikkeen, mikä ei ole ok?
Itse jättäisin rikosilmoituksen tässä tapauksessa varmaan poikkeuksellisesti tekemättä, jos ja kun vammat jäivät sen verran vähäisiksi, ettei tullut lääkärikuluja kellekään. Ottaisin jonkun asiallisen ja neutraalin ihmisen mukaan tavaroita hakemaan, pyytäisin siinä yhteydessä lyhyesti pettämistä anteeksi, toivottelisin hyvää jatkoa ja lopettaisin yhteydenpidon siihen. Onhan se tietysti mahdollista, että mies voi jossain toisessa ääritilanteessa lyödä jotakuta myöhemmin elämässään, mutta itse valitsisin silti helpomman tien ja pyrkisin irti koko jutusta mahdollisimman siististi, mahdollisimman vähäisellä katkeruudella ja vihanpidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa näitä joitakin kommentteja todeksi. Pettäminen on väärin, sekä loukkaa ja satuttaa syvästi toista osapuolta. Asia voi traumatisoida petettyä osapuolta ja vaikuttaa omaan itsetuntoon, luottoon muita ihmisiä kohtaan ja näin haitata tulevaisuutta sekä tulevia parisuhteita. Siltikään se ei oikeuta väkivaltaan toista kohtaan. Kyllä mielestäni rikosilmoituksen tekeminen olisi paikallaan. Todella uhkaava tilanne, joka olisi voinut kärjistyä mihin vain jos ap ei olisi päässyt pakenemaan.
Rikosilmoitus tehdään sen pohjalta mitä tapahtui ja sitten selvitellään.
Ei sen mukaan mitä olisi voinut tapahtua...
Johan kummalliseksi menisi.
Mielestäni pitkään jatkunut päällepaskominen on hyvin paljon haitallisempaa kuin siitä seurannut jokin.
Ihmiseläimiä ollaan, ei robotteja.
Kumpikin teki väärin ja kumpikin nyt suksii vain jonnekin ja mietiskelee omaa osuuttaan.
Eix nii.
No kyllä itseasiassa rikosilmoituskin voidaan tehdä sen pohjalta mitä olisi voinut tapahtua. Jos joku uhkaa sinua aseella ja uhkaa tappaa, mutta ampuukin ohi. Niin rikosilmoitusta ei tarvitse tehdä kun kehenkään ei sattunut? Kyllä tuossa ihan selvästi ohjattiin tekemään rikosilmoitus väkivallasta ja todettiin vain, päälle tilanteen olleen uhkaava.
Silloinhan ampuja on ampunut eikä se luodin vika ole että meni ohi...
Tuossa tarinassa ammuttiin housuaseella ja suoraan sydämeen.
Luddis otti kunnon laukaukset sisäänsä ja heitti käsikranulla jotakuta.
Väkivallan kasvot on monet.
Ei ihmisestä koskaan tiedä.
Herran pelko on viisauden alku.
Itse vaistoan nopeasti sekopäät ja asenneongelmaiset ja saavat siirtyä seuraavaan.
Seksi ja rakkaus on hyviä ja ihania asioita joilla valitettavasti saa myös paljon tuhoa aikaan.
Jos ei ole kykyä terveeseen vuorovaikutukseen valittunsa kanssa, ei taida olla pakollista jäädä. Edes selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on sairasta porukkaa. Pettäminen on väärin mutta se ei oikeuta lyömään ja kuristamaan ketään. Oli pettäjä sitten mies tai nainen.
Täällä ON paljon sairasta porukkaa, jotka vähättelevät pettämistä. Se on pahempaa kuin lievä väkivalta, jota ap kuvailee.
Pitää näitä idiootteja varten lisätä, ettei tämä ole väkivallan hyväksymistä. Tämä on pettämisen tuomitsemista, vähintään yhtä jyrkästi kuin te tuomitsette väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on sairasta porukkaa. Pettäminen on väärin mutta se ei oikeuta lyömään ja kuristamaan ketään. Oli pettäjä sitten mies tai nainen.
Täällä ON paljon sairasta porukkaa, jotka vähättelevät pettämistä. Se on pahempaa kuin lievä väkivalta, jota ap kuvailee.
Missä tilanteissa tuollaista lievää väkivaltaa (lyödä ja kuristaa) saa sitten mielestäsi käyttää? Keitä kaikkia kohtaan?
Tässä ketjussa en ole huomannut että yksikään vähättelisi pettämistä vaan kaikki ovat sen tuominneet. Väkivallalle taas löytyy hurjasti puolustajia. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näitä idiootteja varten lisätä, ettei tämä ole väkivallan hyväksymistä. Tämä on pettämisen tuomitsemista, vähintään yhtä jyrkästi kuin te tuomitsette väkivaltaa.
Onko kasvoihin nyrkillä lyöminen ja kuristaminen sinusta lievää väkivaltaa? Mitä sitten on esimerkiksi toisen seinää vasten tönäisy ja avarilla lyöminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Monen muun mielestä se ei ole pahempaa. Myöskin lain edessä vain toinen teko on rikos.
Hakkaaminen ja kuristaminen ei muuten ole lievää väkivaltaa.
/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteissa tuollaista lievää väkivaltaa (lyödä ja kuristaa) saa sitten mielestäsi käyttää? Keitä kaikkia kohtaan?
Missä tilanteissa tuommoista pettämistä saa sitten mielestäsi suorittaa?
Tässä vastauksessa on yhtä paljon järkeä kuin sinun vastauksessa, pettäjä.
Olen eri, mutta ehkä sinun kannattaa vähän rauhoittua, jos alat väittämään anonyymejä kommentoijia pettäjiksi. Ethän sinä tiedä tuonkaan ihmisen taustoista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin itsetunnon omaava mies olisi takonut naisen päätä tunnin pöydänreunaan.
Normaalin itsetunnon omaava mies olisi kääntynyt kannoillaan ja poistunut naisen tavoiteltavista iäksi.
/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan.
Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa.
Vaikka tuo onkin totta ettei väkivalta ole sallittua niin itsellä ei kyllä riittäisi pokka siihen että eka petän ja sitten teen vielä rikosilmoituksen..
Minulla riittäisi, koska väkivaltaisuus on vastenmielistä.
En koskaan pettäisi, koska pettäminen on ala-arvoista.
t. Ehdottaja
Vierailija kirjoitti:
Normaalin itsetunnon omaava mies olisi takonut naisen päätä tunnin pöydänreunaan.
Elämäsi on varmaan hankalaa, kun sinulla ei ole puolisoa tai muita ihmissuhteita. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Monen muun mielestä se ei ole pahempaa.
Sinun mielestäsi. Monen muun mielestä se on.
Miksi jankkaat itsestäänselvää asiaa?Sinä kerroit mielipiteesi, minä kerroin mielipiteeni aivan samalla tavalla. Mutta tämä ei sinulle sopinut, vaan sinun oli pakko vielä alkaa jankuttamaan, toistamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta väkivaltaa, mutta olisin vienyt molempien vaatteet lumihankeen ja sen jälkeen olisivat saaneet painua itse pihalle. Vaikka väkivalloin, jos ei suosiolla lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Monen muun mielestä se ei ole pahempaa.
Sinun mielestäsi. Monen muun mielestä se on.
Miksi jankkaat itsestäänselvää asiaa?Sinä kerroit mielipiteesi, minä kerroin mielipiteeni aivan samalla tavalla. Mutta tämä ei sinulle sopinut, vaan sinun oli pakko vielä alkaa jankuttamaan, toistamaan itseäsi.
Uskon että meillä molemmilla on yhtäläinen oikeus kommentoida tällä palstalla. Vaikka se sinua kuinka ahdistaisi.
Sinä et kertonut mielipidettäsi, vaan olevinaan jonkun totuuden. Kyse on kuitenkin 100% tulkinnasta ja subjektiivisesta näkemyksestä.
Kaikesta huolimatta olisi nyt tärkeää, että ap tekisi sen rikosilmoituksen. Mies saa ihan yhtälailla tehdä samanlaisen. Näkee sitten kumpi saa rangaistuksen.
/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan.
Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa.
Oikeuttaapas. Ei lain edessä mutta ei kaikkia asioita katsellakaan lain puitteissa. Itse olisin sitonut ap:n tuoliin ja tukehduttanut teippaamalla suun jesarilla ja laittamalla sen jälkeen pyykkipojan nenään. Vieressä olisin hymyillen katsellut.
Vaikuttaako ketjun olemassaoloon jos flägää kommentin?
Hakeudu hoitoon. Väkivaltafantasioihin on saatavilla apua.
Kyllä on miehinen itsetunto heikossa hapessa jos syrjähyppy saa aikaan ajatuksia murhasta. Toivottavasti et koskaan ryhdy parisuhteeseen. Tai no, todennäköisyys ei ole hääppöinen.
/40
Halata ja pussatako sen olisi pitänyt, kun löytää vieraan miehen kanssa sängystä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuttaapas. Ei lain edessä mutta ei kaikkia asioita katsellakaan lain puitteissa. Itse olisin sitonut ap:n tuoliin ja tukehduttanut teippaamalla suun jesarilla ja laittamalla sen jälkeen pyykkipojan nenään. Vieressä olisin hymyillen katsellut.
Vaikuttaako ketjun olemassaoloon jos flägää kommentin?
Hakeudu hoitoon. Väkivaltafantasioihin on saatavilla apua.
Kyllä on miehinen itsetunto heikossa hapessa jos syrjähyppy saa aikaan ajatuksia murhasta. Toivottavasti et koskaan ryhdy parisuhteeseen. Tai no, todennäköisyys ei ole hääppöinen.
/40
Ilmoita jokaikinen, joka on asiaton. Niitä tässäkin ketjussa riittää. eri
Hyvä että mies pääsee eroon apsta. Apsta ei niin väliä. Toivottavasti ei enää solmi "suhdetta" kenenkään kanssa.