Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

Vierailija
381/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kysynyt lakimieheltä. Hänen neuvonsa oli, että jos saan puolison kiinni pettämisestä (puoliso panee vierasta ihmistä minun kodissani), niin siitä kannattaa ottaa kamerakännykällä kuva ja sen jälkeen poistua paikalta. Pettäjäpuoliso saa ihan rauhassa valittaa, että hänen kunniaansa on loukattu. Sen valokuvan todistusarvo on niin vahva, että kiinnijäänyt puoliso ei voi enää kieltää pettämistä eikä paeta pettämisen seurauksia. Pettäminen ei ole rikos, mutta pettämisestä seuraa taloudellisia tappioita (suhde poikki, lusikat jakoon, toinen muuttaa pois yhteisestä kodista). Se, joka jäki pettämisestä kiinni, on heikossa asemassa heti kun "lusikat menee jakoon".

Tämä sinun "lakimiehesi" on nähtävästi joku kahdeksankymppinen joka elää vanhaa aikaa eikä ole päivittänyt tietojaan.

"Pettäminen ei ole rikos, mutta pettämisestä seuraa taloudellisia tappioita (suhde poikki, lusikat jakoon, toinen muuttaa pois yhteisestä kodista). Se, joka jäki pettämisestä kiinni, on heikossa asemassa heti kun "lusikat menee jakoon"."

Tiedoksesi, että Suomessa ei ole enää vuosikymmeniin etsitty avioerossa ns. "syyllistä" eikä avioeron yhteydessä tapahtuvassa omaisuuden osituksessa millään tavalla katsota puolisoiden käytöstä, sitä mitä kukin on tehnyt tai jättänyt tekemättä, eikä varsinkaan mitään moraalista puolta kuten pettämistä.

Joten kun ne lusikat menee jakoon, ja jos olet varakkaampi osapuoli eikä teillä ole avioehtoa, niin osituksessa maksat kiltisti vaimollesi tasinkoa vaikka hän olisi ollut orgioissa kymmenen miehen kanssa.

Voit vaatia osituksen sovittelua esim. silloin jos olet ollut huomattavasti varakkaampi jo avioliiton alkaessa, tai liitto on kestänyt hyvin lyhyen aikaa, tai olet tehnyt huomattavasti enemmän töitä yhteisen talouden eteen ja toinen ei ole tehnyt.

Mutta et voi vaatia osituksen sovittelua siksi, että vaimosi on jäänyt kiinni pettämisestä. Tai no vaatia voit toki mitä vain jos haluat rahojasi tuhlata turhaan oikeudenkäyntiin, mutta tuota asiaa ei oikeus ota millään tavalla huomioon.

Vierailija
382/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa solmitaan joka vuosi useita kymmeniä (noin 50  - 100) avioliittoa, jossa puolisot ovat naimisiin mennessään 18-vuotiaita. Tuo on juuri se täysi-ikäisyyden raja eli 18v.

Kun ihminen on täysi-ikäinen, hän ei voi enää käyttäytyä kuin uhmaikäinen pikkupoika (saa itkupotkuraivareita, lyö muita ihmisiä, kuristaa muita ihmisiä). 

Jos mies aloittaa vapaaehtoisen seksisuhteen naisen kanssa (seurustelu, avoliittoa, avioliitto), hänellä ei ole oikeutta lyödä naista jos nainen pettää.

Mikä tässä oli se fakta, mitä "ikiteinit" (fyysinen ikä 40v ja henkinen ikä 10v) eivät tajua? 

Kyllähän moni "ikiteini" on kova poika uhoamaan, mutta sitten kun nyrkki heiluu ja nainen soittaa poliisit, mies alkaa leikkiä uhria ja kerjätä säälipisteitä. "No kun vaimo petti ja minulle ja tuli paha mieli ja hermoromahdus ja uliuliuli".

Kerran vaimonhakkaaja, AINA vaimonhakkaaja. Fiksu nainen pistää välit poikki mieheen jo ensimmäisestä fyysisen väkivallan merkistä (töniminen, avokämmenellä läimäytys). 

Kerrran miehenpettäjä, Aina miehenpettäjä. Fiksu nainen ei petä myöskään miestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisit ja haet tarvarat. Sen jälkeen teet rikosilmoituksen pahoinpitelystä ja haet lähestymiskieltoa.

Vierailija
384/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salainen seksisuhde EI OLE laissa tarkoitettua "kiusaamista", joten petetyksi joutunut mies ei voi nostaa syytettä kiusaamisesta.

AP:lla on täysi oikeus nostaa syyte fyysisestä väkivallasta (lyöminen, kuristaminen) eikä viranomaisilla/käräjäoikeudella ole mitään lupaa nöyryyttää AP:tä. Pettäminen ei ole rikos eikä AP ole rikollinen. Mutta AP:n poikaystävä on syyllistynut rikokseen (lyöminen, kuristaminen) joten tämä nyrkinheiluttajamies on se, jonka sietäisi tuntea häpeää siitä, että joutuu käräjille.

Kukaan täysjärkinen isä ei hylkää omas tytärtään sen vuoksi, että tyttö petti kumppaniaan. Se kumppani on vaarallinen (lyö, kuristaa) joten ei ihmekään että suhde loppuu nyt kun mies on todettu vaimonhakkaajaksi.

Hakatun naisen syyllistäminen ja hakkaajan puolustaminen ("solidaarisuus") on tyypillistä väkivaltaisille suomalaismiehille. Mutta se " solidaarisuus" johtaa vain siihen, että yhä useampi suomalainen nainen ottaa kumppanikseen ulkomaalaisen miehen. Ei siinä vaihtokaupassa mitään häviä. Jos ulkomaanmies osoittautuu väkivaltaiseksi, niin lopputulos on naisen kannalta aivan sama kuin se, jos nainen joutuisi suomijuntin hakkaamaksi. Naista syyllistetään edelleen diitä, että miehen nyrkki heiluu.

Kummasti te naiset oikeutatte oman väkivallan käytön jos mies pettää teitä. Pettäminen pitäisi saada rikoslakiin niin nämä henkistä väkivaltaa käyttävät naiset joutuisivat vastuuseen teoistaan. Feministit varmaan tätä vastustavat koska heidän mielestä naisilla on oikeus nöyryyttää miestään ja vielä lisäkiusana tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
385/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia olisi toisinpäin niin te naiset varmaan puolustaisitte väkivaltaista naista ja haukkuisitte miestä nössöksi jos hän tekisi rikosilmoituksen. Suomalainen nainen on varmaan väkivaltaisin olento maan päällä henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
386/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?

Minä olen tehnyt virheen ja kannan vastuun niistä. Minulla on kuitenkin oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja pelkään poikaystävääni tällä hetkellä hyvin paljon

Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?

Olisiko pimennyt päässä, olisitko oksentanut, olisitko tarttunut kättä pidempään, olisitko huutanut kuin se kuuluisa sumusireeni?

Ei, sinä olisit varmaan tyynesti pyytänyt anteeksi, että tulit häiritsemään ja mennyt keittämään rakastuneille kahvit sillä aikaa, kun lopettelevat siellä makuukammarin puolella.

Tämä keskustelu on vienyt uskoni suomalaisiin miehiin. Kuulin joskus radiosta, että suomalainen mies on Euroopan väkivaltaisin naisia kohtaan. En voinut uskoa. Nyt uskon.

Tämän lainaamani kommentinkin ajatusmaailma kuulostaa ihan pimeältä. Että kriisissä on kaksi reagointivaihtoehtoa; väärintelijöiden palveleminen ja nöyristely tai psykoottinen ja väkivaltainen hermoromahdus. Kuulostaa todella pelottavalta, että tällaisiakin ihmisiä liikkuu tuolla normaalien ihmisten seassa vapaana.

Joku kysyi sen oleellisimman kysymyksen: miksi mies kuvittelee että hänellä on oikeus määritellä sopiva seuraus syrjähypystä? Vieläpä laiton sellainen. Ei onneksi ole. Rikosilmoitus, ap, oikeasti.

/40

Ja suomalainen nainen on väkivaltaisempi kuin eurooppalaiset sisarensa. Sekä fyysisesti että henkisesti. Suominaiset pettävät eniten euroopassa miehiään. Teistä naisista tämä on vain voimaannuttavaa eikä henkistä väkivaltaa.

Vierailija
387/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma puoliso on raiskattu. Ja jos tapaisin miehen kadulla, pistäisin tyypin takakonttiin ja veisin lappiin. Siellä opettaisin tapoja.

Vaimo ei suostu kertomaan kuka se oli, vaikka kyllä tietää kun tuttuja oli. No, siksi tämä tyyppi selviää ilman rangaistusta. Ehkäpä jonakin päivänä vielä...

Mitä hemmettiä raiskauksella on tekemistä pettämisen kanssa? Raiskaus on rikos ja pettäminen ei ole. Vaimollasi olisi ollut täysi oikeus vaatia raiskarille tuomiota.

Mutta AP:n poikaystävällä ei ole mitään oikeutta kuristaa AP:tä eikä hakata AP:n uutta miesystävää. He harrastivat seksiä vapaaehtoisesti. 

Pettäminen pitäisi rinnastaa raiskaukseen. Joutuisi moni nainenkin lukemaan tiilenpäitä törkeistä teoistaan. Jostain syystä naiset puolustavat näitä törkeyksiä. Menee usko suominaisiin.

Vierailija
388/389 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli petollisia kohtaan on sairautta ja se on hyvä parikymppisenä oppia ja ottaa opiksi miten reaalimaailmassa voi käydä. Ehkä sit seuraavassa suhteessa ei vieraita miehiä pyöri omassa kodissa.

Vierailija
389/389 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet tavarasi jonkun kanssa. Ota vaikka äitis tai isäs mukaan. Sitten annat miehen olla rauhassa.

Juuri näin! Oliko ihan pakko tuoda se säätö teidän yhteiseen kotiin?

Olet kyllä turpiinvedon ansainnutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi