Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

141/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aina unohtaa, että seksuaalisuus on äärimmäisen primitiivinen ja vaarallinen vaisto. Miehet eivät itsekään tiedä, miten heillä kilahtaisi kun puolison salasuhde paljastuu. Siksi en oikein tiedä miten parisuhteisiin pitäisi suhtautua. Jos haluaa jotain vakavaa ja menee kympillä mukaan... miten sitten selviää kun se pettäminen tulee kuvioihin.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
142/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa menee nyt ihmisillä ihan sekaisin asiat. Pettäminen ei ole rikos, väkivalta on. En hyväksy kumpaakaan, mutta kyllä se väkivaltaisuus nyt vaan on silti paljon pahempi teko vaikka pettäminen voi tuntua henkisesti pahemmalle. Väkivalta on oikeutettua vain ja ainoastaan itsepuollustussyistä ja tässä ei ole siitä kyse. 

Laki ja moraali on eri asioita. On monia maita, jossa pettäminen on rikos. Rikos, josta voi jopa tuomita väkivaltaiseen rangaistukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies ei rakasta ap:ta, koska löysi tämän omasta sängystään panemasta työkaverin kanssa.

Vierailija
144/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on todella alhaista ja väärin, mutta väkivalta on rikos. Molempien hakattujen pitää käydä lääkärissä ja tehdä rikosilmoitus väkivallasta, lisäksi sinun pitää tehdä rikosilmoitus tavaroiden rikkomisesta. Haet tavarasi vain niin, että mukana on vähintään kaksi muuta henkilöä ja mieluiten miehen ollessa muualla.

En voi tehdä tavaroista rikosilmoitusta, koska ne ovat tavallaan miehen omaisuutta on siis ostanut ne minulle. En myöskään haluaisi aiheuttaa miehelle lisää ongelmia, satutin häntä pettämisellä jo paljon. Pelkään myös seurauksia jos teen ilmoituksen, sillä mies sanoi että hänellä ei ole enää mitään menetettävää sen jälkeen jos teen hänestä rikosilmoituksen. Haluaisin vaan tavarani takaisin, mutta pelottaa mennä asuntoon.

Hänen tavaroitahan ne on kerta on ne ostanut. Petturilehmä. Sen verran luulisi aikuisen tajuavan, että eroaa kun ei ole tyytyväinen suhteeseen, eikä vaan mene ja pane muita toisen selän takana.

Vaatteet ovat kuitenkin minun ja muutama huonekalu.

No sovit ajan milloin voit kaverin kanssa hakea. Kannattaa kumminkin kunnioituksesta mennä jonkun muun kanssa kuin kodin tahraajan.

Hän olisi viimeinen ihminen, kenen kanssa menisin hakemaan kamojani. Mies oli saanut hänen nimensä selville, ja sanonut että ei kannata tehdä rikosilmoitusta, jos arvostaa omaa terveyttään. Sen lisäksi oli käskenyt hänen pysyä kaukana hänen asunnostaan. Menen todennäköisesti isäni kanssa hakemaan tavarat huomenna

No sitä suuremmalla syyllä sinne poliisille kannattaa mennä. 2 pahoinpitelyä, omaisuuden tuhoaminen, laiton uhkaus jne. Aikamoinen rikoslista yhdessä päivässä. 

Vierailija
145/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no etkö voi mennä vaikka sen duunikaverin luo, varmistat vaan ettei siellä ole vaimo kotosalla

Vierailija
146/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että Sinun kaltaisesi älykäs ja kypsä nainen pettää miestään yhteisessä  kodissaan, johon miehellä on vapaa pääsy yllättämään. Kiinnijääminen on enemmän kuin todennäköistä ennen pitkää. Asia on sen verran helppohoitoinen, ettei rikkinäisiä tavaroita kannata itse hakea, hoitakoon rikkoja ne itse kaatopaikalle. Eroasiat vaan asianmukaiseen kuntoon ja sillä siisti. Työkaveri tarjonnee herrasmiehenä asunnon siihen saakka, kunnes taas petät häntäkin,

Vierailija
147/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon miehen käytöstä puollustele muut kuin itse v ä k i v a l t a i s e t miehet. Suomalaiset miehethän ovat muuten tilastojenkin mukaan varsin v ä k i v a l t a i s t a porukkaa. 

Ja joo, minua on petetty ja yhdellä julmimmista tavoista, mies alkoi selkäni takana tapailemaan hyvää ystävääni. En ole kummankaan kanssa missään tekemissä sen jälkeen ollut. Mitä sitten? En todellakaan alkanut väkivaltaisena riehumaan. Ihan sairasta yrittää puollustella jotain rikollista ja hänen kontrolloimattomia impulssejaan. K u r i s t a m i n e n on todella vakava teko, siitä on hyvin vaikea paeta ja ap olisi voinut kuolla. Kaikki tuo muu uhkailu päälle ja sekin että mies oli selvittänyt tuon toisen miehen yhteystiedot. Jotenkin tuntuu että tämä asia ei jää tähän, joten poliisilaitos on todellakin nyt se oikea osoite mihin mennä. 

Vierailija
148/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo eksäsi on esimerkiksi narsisti, niin hän voi tehdä vielä ihan mitä tahansa vaikeuttaakseen ap:n ja tuon toisen miehen elämää. Narsisti ei kestä minkäänlaista loukkausta itseään kohtaan vaan voi aloittaa esimerkiksi täysin häikäilemättömän manipulaation, levittää väärää tietoa jne. Parempi että virkavalta puuttuu asiaan nyt kuin vasta sitten kun on pakko hakea lähestymiskieltoa, vaihtaa osoitetta ja nimeä jne. 

Vierailija
149/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene hakemaan niin se heittää ne pois ja sinä voit noukkia roskiksesta. Se on sinun arvoinen paikka.

Miten selkärangaton pitää olla että pettää yhteisessä kodissa?

Vierailija
150/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hän sentään antaa sinulle mahdollisuuden tulla tavarat hakemaan. Minä olisin laittanut viestin että ne on parvekkeen alla minne heitin ne. Sängyn saisit myös siitä ottaa koska kuka haluaa enää nukkua teidän kahden lorton eritteissä.

Vierailija
151/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseaiheutettuun ongelmaan kannattaa ihan itse keksiä myös ratkaisu. Turha sua enää on neuvoakkaan, kun et tajunnu edes sitä yleisintä parisuheneuvoa, eli olla uskollinen ja puhua jos jokin vaivaa.

Älä ny enää enempää aiheuta harmia sille ukolles, sillä oot repiny sen jo niin rikki, ettet varmaan edes naama turvoksissa sitä pysty edes ymmärtämään.

Tuli mitä tilasit, ja nyt otat opiksesi. Toimi jatkossa fiksummin niin vältät moiset tilaneet.

Ap ajattelee nytkin vain itseään. Tuskin oppii.

Vierailija
152/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fyysistä väkivaltaa pidetään niin paljon vakavampana kuin henkistä? Itse voin rehellisesti sanoa, että mieluummin ottaisin muutaman mustelman kuin tulisin petetyksi. Veikkaisin, että henkisen väkivallan aiheuttamat mielenterveysongelmat aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa kuin nopeasti paranevat fyysiset vammat. Äärimmäisissä tapauksissa henkinen väkivalta voi johtaa masennuksen kautta kuolemaan aivan samalla tavalla kuin fyysinenkin. Kuitenkin vain toinen näistä on rikos.

153/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon miehen käytöstä puollustele muut kuin itse v ä k i v a l t a i s e t miehet. Suomalaiset miehethän ovat muuten tilastojenkin mukaan varsin v ä k i v a l t a i s t a porukkaa. 

Ja joo, minua on petetty ja yhdellä julmimmista tavoista, mies alkoi selkäni takana tapailemaan hyvää ystävääni. En ole kummankaan kanssa missään tekemissä sen jälkeen ollut. Mitä sitten? En todellakaan alkanut väkivaltaisena riehumaan. Ihan sairasta yrittää puollustella jotain rikollista ja hänen kontrolloimattomia impulssejaan. K u r i s t a m i n e n on todella vakava teko, siitä on hyvin vaikea paeta ja ap olisi voinut kuolla. Kaikki tuo muu uhkailu päälle ja sekin että mies oli selvittänyt tuon toisen miehen yhteystiedot. Jotenkin tuntuu että tämä asia ei jää tähän, joten poliisilaitos on todellakin nyt se oikea osoite mihin mennä. 

Mikä on puolustelua ja mikä on sen ymmärtämistä, että seksuaalisuus on äärimmäisen primitiivistä, joka aiheuttaa paljon väkivaltaa.  Pettäminen on aina riski. Myös miehelle voi käydä huonosti kun pettää. Aika monta kertaa olen nähnyt naisten hyväksyviä kommetteja, kun mies on kohdannut väkivaltaa petettyään naista.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
154/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fyysistä väkivaltaa pidetään niin paljon vakavampana kuin henkistä? Itse voin rehellisesti sanoa, että mieluummin ottaisin muutaman mustelman kuin tulisin petetyksi. Veikkaisin, että henkisen väkivallan aiheuttamat mielenterveysongelmat aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa kuin nopeasti paranevat fyysiset vammat. Äärimmäisissä tapauksissa henkinen väkivalta voi johtaa masennuksen kautta kuolemaan aivan samalla tavalla kuin fyysinenkin. Kuitenkin vain toinen näistä on rikos.

Molemmat on syvältä hanurista, mutta fyysinen väkivalta voi johtaa nopeasti pysyvään vammautumiseen tai kuolemaan. En hyväksy pettämistä, mutta kyllä kasvojen tunnistamattomaksi rusikoiminen tai tappo on paljon vakavempaa.

Vierailija
155/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jaksa uskoa, että tilanne olisi päättynyt noin silmittömään väkivaltaan. Kuitenkin se ap:n työkaveri luikki ketterästi pakoon kun mies alkoi piestä ap:ta? Eli ei vissiin pahasti käynyt eikä ollut urho huolissaan rakastajattarestaan, joten en usko ollenkaan, että mitään oikeita turpajaisia edes oli. No mies ehkä tinttasi sitä ap:n työ/panokaveria ja ehkä huitaisi naistakin kohti. Tavaroiden rikkominenhan on tottakai rikos, tosin mies hajotti itse lahjaksi antamiaan tavaroita ja on vaikeahko todistaa, että mitään ap:n omaa omaisuutta on varsinaisesti säretty. Rikosilmoituksen voit toki tehdä. Varmasti helpoimmalla pääset kun vaan laitat isäsi ja veljesi tai jonkun muun raavaan miehen hakemaan kamojasi, turkinpa niitä paljon on. Ex-mieshän voi lastata ne vaikka pihalle valmiiksi. Sillä siisti.

Vierailija
156/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fyysistä väkivaltaa pidetään niin paljon vakavampana kuin henkistä?

Koska he harjoittavat itse henkistä väkivaltaa, mutta eivät kykene, eivätkä uskalla käyttää väkivaltaa. Voisi tulla vastapalloa.

Vierailija
157/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Ei välttämättä ole provo, itsekin olen nähnyt kotiin tullessa vieraan miehen perseen nousevan ylös alas oman tyttöystävän haarojen välissä, sekä ollut rauhanturvaajana kun kattiloita on jaettu

Vierailija
158/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on syvältä hanurista, mutta fyysinen väkivalta voi johtaa nopeasti pysyvään vammautumiseen tai kuolemaan. En hyväksy pettämistä, mutta kyllä kasvojen tunnistamattomaksi rusikoiminen tai tappo on paljon vakavempaa.

Väkivalta ei tarkoita tappoa, siksi meillä on eri sanat niille. Argumentoit epärehellisesti.

Vierailija
159/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pieni osa fyysisestä väkivallasta on kasvojen rusikoimista tai tappoja. Jos puhutaan keskiverto fyysisestä väkivallasta ja keskiverto henkisestä väkivallasta kuten tämän langan tapauksessa, niin kyllä se henkinen aiheuttaa enemmän haittaa.

Vierailija
160/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puolustelua ja mikä on sen ymmärtämistä, että seksuaalisuus on äärimmäisen primitiivistä, joka aiheuttaa paljon väkivaltaa.  Pettäminen on aina riski. Myös miehelle voi käydä huonosti kun pettää. Aika monta kertaa olen nähnyt naisten hyväksyviä kommetteja, kun mies on kohdannut väkivaltaa petettyään naista.

Tämä on keskustelupalsta. Kävijöitä on runsaasti. Tuskin koskaan tullaan olemaan mistään 100% samaa mieltä.

Siksi on jotenkin kulunut selitys, että on nähnyt monen naisen hyväksyvän sitä ja tätä, kun mies on ollut vastaavassa tilanteessa. Kirjoittajat eivät välttämättä ole samoja.