Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

Vierailija
201/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halata ja pussatako sen olisi pitänyt, kun löytää vieraan miehen kanssa sängystä??

Mikä on elämässä mennyt pieleen, jos ihminen ei elämän kriisitilanteen tunnekuohussa keksi mitään muuta vastetta kuin väkivalta? Kiinnostaisi oikeasti.

Ehkä vanhemmat ovat loistaneet poissaolollaan tunnekasvatuksen suhteen. Eikä sitten aikuistuminenkaan ole tuonut järkeä päähän.

/40

Vierailija
202/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan. 

Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa. 

Vaikka tuo onkin totta ettei väkivalta ole sallittua niin itsellä ei kyllä riittäisi pokka siihen että eka petän ja sitten teen vielä rikosilmoituksen..

Outo olet. Toinen on rikos ja toinen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen väkivaltaisesta miehestä, koska pettäminen on iljettävää, mutta MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan. 

Haet omaisuutesi pois parin luotettavan veljesi tai miespuolisen kaverin kanssa. 

Oikeuttaapas. Ei lain edessä mutta ei kaikkia asioita katsellakaan lain puitteissa. Itse olisin sitonut ap:n tuoliin ja tukehduttanut teippaamalla suun jesarilla ja laittamalla sen jälkeen pyykkipojan nenään. Vieressä olisin hymyillen katsellut.

Vaikuttaako ketjun olemassaoloon jos flägää kommentin?

Hakeudu hoitoon. Väkivaltafantasioihin on saatavilla apua.

Kyllä on miehinen itsetunto heikossa hapessa jos syrjähyppy saa aikaan ajatuksia murhasta. Toivottavasti et koskaan ryhdy parisuhteeseen. Tai no, todennäköisyys ei ole hääppöinen.

/40

Mulle ei vttuilla. Siinä tuoni korjaa. Tuosta ei joutuisi viittä vuotta kauempaa istumaan. Kyllä sen siitä mielihyvästä kärsisi :).

Niinpä. Muistan että eskarissa oli pari samanlaista häirikköpoikaa. Olivat huonoista kodeista, tunteiden hallinta oli taaperon luokkaa.

En voi sanoa muuta kuin että lue tuo aiempi sinulle osoitettu kommenttini uudestaan. Apua on saatavilla. Muista myös kertoa naiselle ensitreffeillä että syrjähypyn sattuessa sinä tapat. Se on erittäin hyvä tietää niin ymmärtävät laittaa estoon ajoissa.

/40

Vierailija
204/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halata ja pussatako sen olisi pitänyt, kun löytää vieraan miehen kanssa sängystä??

Ei, kun lompakon pitää pahoitella, että kehtasi häiritä ja kysyä sopiiko, jos tulen parin tunnin päästä uudestaan omaan kotiini.

Lompakko-Lasse, is it you?

/40

Vierailija
205/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo onkin totta ettei väkivalta ole sallittua niin itsellä ei kyllä riittäisi pokka siihen että eka petän ja sitten teen vielä rikosilmoituksen..

Outo olet. Toinen on rikos ja toinen ei.

Entä sitten?

Vierailija
206/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalin itsetunnon omaava mies olisi takonut naisen päätä tunnin pöydänreunaan.

Normaalin itsetunnon omaava mies olisi kääntynyt kannoillaan ja poistunut naisen tavoiteltavista iäksi.

/40

Ei vaan normaali ihminen pistää pettäjän äijineen pihalle. Tästä viisastuneena ap osaa ensi kerralla lähteä itse heti kun ovi käy eikä ala enää aukoa päätään. Ja hakee ne kamansa mielummin pihalta kuin pakottaa miehen enää näkemään itseään ikinä.

Vierailija
207/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuttaapas. Ei lain edessä mutta ei kaikkia asioita katsellakaan lain puitteissa. Itse olisin sitonut ap:n tuoliin ja tukehduttanut teippaamalla suun jesarilla ja laittamalla sen jälkeen pyykkipojan nenään. Vieressä olisin hymyillen katsellut.

Kyllä on miehinen itsetunto heikossa hapessa jos syrjähyppy saa aikaan ajatuksia murhasta. Toivottavasti et koskaan ryhdy parisuhteeseen. Tai no, todennäköisyys ei ole hääppöinen.

/40

Mulle ei vttuilla. Siinä tuoni korjaa. Tuosta ei joutuisi viittä vuotta kauempaa istumaan. Kyllä sen siitä mielihyvästä kärsisi :).

Niinpä. Muistan että eskarissa oli pari samanlaista häirikköpoikaa. Olivat huonoista kodeista, tunteiden hallinta oli taaperon luokkaa.

En voi sanoa muuta kuin että lue tuo aiempi sinulle osoitettu kommenttini uudestaan. Apua on saatavilla. Muista myös kertoa naiselle ensitreffeillä että syrjähypyn sattuessa sinä tapat. Se on erittäin hyvä tietää niin ymmärtävät laittaa estoon ajoissa.

/40

Lue sinä kukkahattu tarkkaan nuo minun kommenttini. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa elämäänsä. Ei siinä tunteiden hallinta toimi, kun päässä kilahtaa. Pettäminen aiheuttaa sitä.

Juuri siksi sinulle sanoin, kahteen kertaan, että apua on saatavilla. Terveellä ihmisellä ei päässä kilahtele.

/40

Vierailija
208/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap tilanne toisinpäin. Olisitko raivoissasi kynsinyt miehen sutturaa ja repinyt hiuksista tms huutokirkuen?

Vierailija
209/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/40

/40

Lue sinä kukkahattu tarkkaan nuo minun kommenttini. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa elämäänsä. Ei siinä tunteiden hallinta toimi, kun päässä kilahtaa. Pettäminen aiheuttaa sitä.

Juuri siksi sinulle sanoin, kahteen kertaan, että apua on saatavilla. Terveellä ihmisellä ei päässä kilahtele.

/40

Terve ihminen ei todellakaan käänny kannoillaan ja poistu jos löytää omasta kodistaan puolisonsa pettämästä.

Vierailija
210/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/40

/40

/40

Terve ihminen ei todellakaan käänny kannoillaan ja poistu jos löytää omasta kodistaan puolisonsa pettämästä.

Miksi ei? Miksi terve ihminen reagoisi vääryyteen vääryydellä? Idiootit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

/40

Vierailija
211/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on henkistä väkivaltaa joten tasan ovat.

Tuossa kiteytyy vaimonhakkaajien mentaliteetti. Henkisesti epäkypsä ja epävarma mies ei kykene hillitsemään omia tunteitaan tai edes omia nyrkkejään. 

Karu totuus on se, että lyömiseen on AINA vain yksi syyllinen. Se, jonka nyrkki heiluu. Täysjärkinen mies ei provosoidu niin helposti, että alkaa käyttää väkivaltaa. 

Jos haluatte tapella, menkää nyrkkeilykehään ja tapelkaa itsenne kokoisia miehiä vastaan. Vain luuseri käy naiseen käsiksi. 

Vierailija
212/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä odotit? Sano vielä että teidän yhteisessä kodissa? En hyväksy väkivaltaa ja tee rikosilmoitus mutta älä ala mitään viatonta uhria leikkimään. Kasva ihmisenä ennen kun ryhdyt parisuhteeseen.

Vierailija
213/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/40

"Mulle ei vittuilla" on juuri se psykopaattimiehen tunnusmerkki. Tuollainen istuu vankilassa 12 vuotta murhasta. Mutta hei, kyllähän psykopaatti viihtyy kaltaistensa seurassa vankilassa. Kotona vaimon kanssa ei viihdy, koska siellä pitää elää ihmisiksi eikä käyttäytyä kuin hullu. 

Tavallinen kännitappo (kaksi puliukkoa riitaantuu humalassa ja toinen kuolee) voisi mennä läpi tappona ja syyllinen istuu sen 6 vuotta.

Vierailija
214/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/40

/40

/40

Miksi ei? Miksi terve ihminen reagoisi vääryyteen vääryydellä? Idiootit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

/40

Terveellä ihmisellä on edes jonkinlainen tunne-elämä ja itsekunnioitus joka ei salli itseään kohdella noin. Jättää omaan arvoonsa on täysin eri asia kuin itse vaan poistua omasta kodistaan ja antaa väärin tekijöiden jatkaa rauhassa puuhiaan siellä sinun sängyssäsi.

Vierailija
215/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on henkistä väkivaltaa joten tasan ovat.

Tuossa kiteytyy vaimonhakkaajien mentaliteetti. Henkisesti epäkypsä ja epävarma mies ei kykene hillitsemään omia tunteitaan tai edes omia nyrkkejään. 

Karu totuus on se, että lyömiseen on AINA vain yksi syyllinen. Se, jonka nyrkki heiluu. Täysjärkinen mies ei provosoidu niin helposti, että alkaa käyttää väkivaltaa. 

Jos haluatte tapella, menkää nyrkkeilykehään ja tapelkaa itsenne kokoisia miehiä vastaan. Vain luuseri käy naiseen käsiksi. 

Niinhän se mies teki ja kävi toiseen mieheen käsiksi. Ap tunki väliin ja sillä aikaa se mies jota piti sen arvoisena että tuhoaa suhteensa ja loukkaa kumppaniaan luikkikin karkuun. Toivottavsti ap et ainakaan sen kanssa enää ole missään tekemisissä.

Vierailija
216/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/40

/40

Ei tässä mitään terveitä ollakaan. 50% miehistä on kaltaisiani vähän kipeitä. Kannattaa siksi miettiä tarkkaan, että pettääkö :)

/40

Hienosti jaettu vastuu omasta toimimattomasta tunnesäätelystä. :D Suurin osa miehistä on ihan tervepäisiä ihmisiä, ei väkivaltaisia kus.ipäitä. Se että sinä olet ei tarkoita että muut ovat.

/40

Vierailija
217/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?

Just näin, Hooratsu on saanut juuri mitä on ollut vaillakin. Se on vain oikein ja luonnollista.

No ei kyllä ole. Varmasti petettyyn sattuu, mutta ei todellakaan ole oikein käydä käsiksi yhtään keneenkään. Sulla on vastenmielinen asenne, ja pidän sua vastenmielisempänä kuin ap:ta. Hyi olkoon, olet sontaa.

Ap on sontaa. Väkivalta ei ole hyvä juttu, mutta tuo nyt menee hetkellisen mielenhäiriön piikkiin. Ap:n käytös laskelmoitua, vastenmielistä ja kuvottavaa. Toi vielä yhteiseen kotiin kullinheiluttelijansa. Hän on sontaa.

Sinä tässä sontaa olet, kun puolustelet hakkaajaa. Se on kuitenkin AINA pahempi asia kuin pettäminen. Sinä olet sontaa.

No ainakaan tekoni ei ole niin paha kuin ap:n. Hetkellinen mielenhäiriö tuo mieheltä suurella todennäköisyydellä oli eikä hän suunnittele toistuvasti lyövänsä.

Ap suunnitteli toistuvasti tekonsa ja uusi sen. Hän myös tahrasi miesystävänsä kodin.

Väkivallan sallivat ovat ihan yhtä pahoja kuin väkivallan tekijät. Mitähän kaikkea sinun mielestäsi saa hetkellisessä mielenhäiriössä hakata, lapset, vanhukset? Kaiken mikä käy vähänkin hermojen päälle. Se oli vaan hetkellinen mielenhäiriö joo.

Hyvä että ap pääsee eroon miehestä, tuollaiset käyvät jossain vaiheessa, jostain syystä, kuitenkin kiinni. 

En hyväksy väkivaltaa, kuten sanoin. Ymmärrän syytä taustalla, mutta en hyväksy. Se ei poissulje sitä, että tuomitsen pettämisen.

Vierailija
218/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon miehen käytöstä puollustele muut kuin itse v ä k i v a l t a i s e t miehet. Suomalaiset miehethän ovat muuten tilastojenkin mukaan varsin v ä k i v a l t a i s t a porukkaa. 

Tuon naisen käyttäytymistä vähättelee ainoastaan muut pettäjät. Suomalaiset naisethan on tilastojenkin mukaan varsin kevytkenkäisiä, niin suhteissa kuin niitten ulkopuolellakin.

Mielestäni tässä keskustelussa hyvin harva vähätellyt pettämistä. Itsekin pidän pettämistä erittäin vääränä ja mielestäni harvalla teolla pystyy murentamaan toisen itsetunnon yhtä hyvin kuin pettämällä. Eikä pettämistä oikeuta väljähtänyt liitto tai mikään temppareista tuttu "läheisyyden kaipuu". Kuitenkin vaikka toinen pettäisi 10 eri kumppanin kanssa ei se silti oikeuta väkivaltaan ja rikokseen.

Vierailija
219/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi katso itseäsi peiliin, ja mieti, mitä siellä näet. Sinähän et tehnyt mitään väärin, vaan se poikaystäväsi, joka tuli liian aikaisin kotiin? Niinkö se oli?

Minä olen tehnyt virheen ja kannan vastuun niistä. Minulla on kuitenkin oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja pelkään [b]poikaystävääni[b]tällä hetkellä hyvin paljon

Eiköhän kutsumanimen saisi muuttaa jo eksäksi.

Vierailija
220/389 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon miehen käytöstä puollustele muut kuin itse v ä k i v a l t a i s e t miehet. Suomalaiset miehethän ovat muuten tilastojenkin mukaan varsin v ä k i v a l t a i s t a porukkaa. 

Ja joo, minua on petetty ja yhdellä julmimmista tavoista, mies alkoi selkäni takana tapailemaan hyvää ystävääni. En ole kummankaan kanssa missään tekemissä sen jälkeen ollut. Mitä sitten? En todellakaan alkanut väkivaltaisena riehumaan. Ihan sairasta yrittää puollustella jotain rikollista ja hänen kontrolloimattomia impulssejaan. K u r i s t a m i n e n on todella vakava teko, siitä on hyvin vaikea paeta ja ap olisi voinut kuolla. Kaikki tuo muu uhkailu päälle ja sekin että mies oli selvittänyt tuon toisen miehen yhteystiedot. Jotenkin tuntuu että tämä asia ei jää tähän, joten poliisilaitos on todellakin nyt se oikea osoite mihin mennä. 

Minä olen korkeasti koulutettu vanhempi nainen ja todennäköisesti reagoisin hyvin primitiivisesti sekä itse vastaavassa tilanteessa että sen jälkeen. Voisin jollain tasolla jopa ymmärtää jos omalla miehellä naksahtaisi vastaavassa tilanteessa ja kävisi käsiksi. Muuten minuun ei käydä käsiksi, todellakaan, eikä tulla käymään. Pitäisi sanoa että väkivalta on aina väärin mutta sanotaan nyt että on tilanteita joissa sen käyttöön on lieventäviä asianhaaroja. Ei lain edessä mutta ihmisten mielissä. Pahoittelen rehellisyyttäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän