Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

Vierailija
281/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä teidän juttuja kun lukee niin täytyy sanoa että aika yllättävän iso osa teistä pitää pettämistä pienenä asiana. Vähän tyyliin että "nyt kävi näin ja jutellaan ja sitten jatketaan tai ei". Minä en ole ikinä pettänyt suhteessa ollessani mutta edellisessä suhteessa nainen petti. Jäi kiinni ja muutkin ovat kertoneet että mitä on tapahtunut. Mutta ei ole ikinä pystynyt myöntämään.  Tämä keskustelu muistutti ainakin itseäni siitä että miksi en ole suhteeseen enää halunnut alkaa. Se valehtelu ja muu salailu toiselta. Ei enää. 

Ja sinulle pettäjä terkut että olet saastaa. 

Vierailija
282/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?

Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni. 

Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään. 

Hienoon porukkaan olet päässyt, kun  nuo kaikki olet kerralla hankkinut! Ja vika on varmaan miehissä, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?

Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni. 

Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään. 

Sori. Unohdin että tämä palsta on täynnä narkkareita.

Puhuin siis normaaleista ihmisistä.

Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet raiskatuksi Suomessa.  Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet miehensä hakkaamiksi Suomessa. 

Oli tässä jotain uutta tietoa tynnyrissä kasvaneelle palstamiehelle?

Entä sitten? Kymmenet tuhannet miehet ovat joutuneet tapetuiksi Suomessa. Satoja miehiä on pu*kotettu heng*ltä vaimon toimesta kotona. 

Vierailija
284/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ole kovinkaan kauan kun oman puolison sai raisk ata. Tämä oli sinusta silloin oikein koska laki niin sanoi.

Puolison raiskaaminen on väärin, koska se rikkoo YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallista julistusta vuodelta 1948. Suomen laki on edelleen pahasti jälkijunassa verrattuna monen muun maan lakeihin.

Onneksi sentään on päästy pois pimeältä keskiajalta. Pettäminen on nykyään Suomessa laillista. Ja raiskaus parisuhteessa on rikos Suomen lain mukaan. 

Naapurimaassa (Ruotsi) kiellettiin lasten hakkaaminen jo kauan ennen Suomea. Paljon on vielä tehtävää Suomen lainsäädännössä ja suomimiesten asennevammojen korjaamisessa, ennen kuin suomalaiset valkoihoiset miehet ovat LÄHELLÄKÄÄN valkoihoisten ruotsalaisten miesten tasoa.  

Vierailija
285/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?

Olisin ottanut kännykällä valokuvan, poistunut asunnosta ja soittanut lakimiehelle.

Miksi rupeaisin huutaamaan ja hakkaamaan ihmisiä? Sehän vain heikentäisi minun omaa asemaani oikeudenkäynnissä, kun tehdää päätöksiä siitä, kuka joutuu häipymään asunnosta ja kuka maksaa mitäkin. 

Ihanan sivistynyttä. Tosi söpöä! On se hienoa, miten toiset ihmiset kykenevät toimimaan traumapitoisimmissakin tilanteissa niinkuin robotit!

Vierailija
286/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen sattui enemmän kuin sinuun.

Vierailija
287/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ole kovinkaan kauan kun oman puolison sai raisk ata. Tämä oli sinusta silloin oikein koska laki niin sanoi.

Puolison raiskaaminen on väärin, koska se rikkoo YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallista julistusta vuodelta 1948. Suomen laki on edelleen pahasti jälkijunassa verrattuna monen muun maan lakeihin.

Onneksi sentään on päästy pois pimeältä keskiajalta. Pettäminen on nykyään Suomessa laillista. Ja raiskaus parisuhteessa on rikos Suomen lain mukaan. 

Naapurimaassa (Ruotsi) kiellettiin lasten hakkaaminen jo kauan ennen Suomea. Paljon on vielä tehtävää Suomen lainsäädännössä ja suomimiesten asennevammojen korjaamisessa, ennen kuin suomalaiset valkoihoiset miehet ovat LÄHELLÄKÄÄN valkoihoisten ruotsalaisten miesten tasoa.  

Oox sä joku rsisti, kun valkoihoisia noin painotat?

Ruotsalaisethan tykkäsivät vielä vähän aikaa sitten tehdä kallotutkimuksia ja sen semmoista. Sivistynyttä touhua, juu.

Vierailija
288/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hakemassa tunti sitten kamani poikaystäväni asunnosta veljeni kanssa. Otin veljeni mukaan, koska ex poikaystäväni on tullut aina hänen kanssaan hyvin toimeen. Exä oli näköjään juonut koko yön, sillä siellä oli tyhjiä kaljatölkkejä ja tyhjä viinapullo. Oli ilmeisesti kännipäissään hajottanut pöydän ja tehnyt reiän seinään. Pyysin häneltä lopuksi anteeksi ja että toivon hänelle kaikkea hyvä. Exä vastasi tähän haistattelemalla ja sanoi että murtaisi kaikki luuni jos ei joutuisi teostaan vastuuseen. Ap

Hyvä. Ja pysy vtun kaukana sieltä, lutsukka. Ensi kerralla eroat ennen tattimaratonia, eikös juu?

Vierailija
289/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ukko poraamassa sun omassa kodissa sun omaa naista on kyllä sen tason psyykkinrn romahdus, että on aivan turha puhua mistään rikosilmoituksista.

Mikä psyykkinen romahdus? Ei täysjärkinen aikuinen romahda siitä, että omassa parisuhteessa ilmenee pettämistä. 

Pettäminen on yleinen ilmiö ja jos joku VIELÄ hämmästyy pettämisestä niin se on hänen omaa lapsellisuuttaan ja sinisilmäisyyttään. Herää todellisuuten ja tajua, että vaimosi katselee muita miehiä.

Todellisen pelimiehet ovat niitä, jotka eivät kysele "Kenen kanssa tämä nainen harrastaa seksiä?" 

Todellise pelimiehet kysyvät "Saako tältä naiselta seksiä VAIKKA se pelehtii välillä muidenkin kanssa?"

Yksiavioisuus on kuollut ja monisuhteisuus kasvaa. Siinä onkin paha paikka psykopaattiselle suomimiehelle, jonka ego ei kestä edes YHTÄ pettämistä ilman hermoromahdusta.

Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi. 

Vaimooni en koskisi. Enää tikullakaan.

Uu, meillähän on täällä oikea internet-kovanaama.

Vierailija
290/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on hakattu, ryöstetty ja vähän veitselläkin veistelty. Niin joo, ja käsi on katkaistu. Silti suurempi trauma olisi taatusti yllättää vaimo jonkun vieraan miehen alta omasta sängystä.

Sinusta haisee aika vahvasti miesvihaisuus. Onko sinulla jokin selvittämätön trauma?

- Mies 37v

Vierailija
291/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ukko poraamassa sun omassa kodissa sun omaa naista on kyllä sen tason psyykkinrn romahdus, että on aivan turha puhua mistään rikosilmoituksista.

Mikä psyykkinen romahdus? Ei täysjärkinen aikuinen romahda siitä, että omassa parisuhteessa ilmenee pettämistä. 

Pettäminen on yleinen ilmiö ja jos joku VIELÄ hämmästyy pettämisestä niin se on hänen omaa lapsellisuuttaan ja sinisilmäisyyttään. Herää todellisuuten ja tajua, että vaimosi katselee muita miehiä.

Todellisen pelimiehet ovat niitä, jotka eivät kysele "Kenen kanssa tämä nainen harrastaa seksiä?" 

Todellise pelimiehet kysyvät "Saako tältä naiselta seksiä VAIKKA se pelehtii välillä muidenkin kanssa?"

Yksiavioisuus on kuollut ja monisuhteisuus kasvaa. Siinä onkin paha paikka psykopaattiselle suomimiehelle, jonka ego ei kestä edes YHTÄ pettämistä ilman hermoromahdusta.

Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi. 

Ei siinä mitään kovanaamaa tarvita. Pelkkä ajatuskin nostaa verenpainetta. Mössölössykät toki kääntävät aina poskensa, ja menevät sikiöasentoon lattialle kun ampiainen pistää.

Vierailija
292/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä teidän juttuja kun lukee niin täytyy sanoa että aika yllättävän iso osa teistä pitää pettämistä pienenä asiana. Vähän tyyliin että "nyt kävi näin ja jutellaan ja sitten jatketaan tai ei". Minä en ole ikinä pettänyt suhteessa ollessani mutta edellisessä suhteessa nainen petti. Jäi kiinni ja muutkin ovat kertoneet että mitä on tapahtunut. Mutta ei ole ikinä pystynyt myöntämään.  Tämä keskustelu muistutti ainakin itseäni siitä että miksi en ole suhteeseen enää halunnut alkaa. Se valehtelu ja muu salailu toiselta. Ei enää. 

Ja sinulle pettäjä terkut että olet saastaa. 

Eikä tämä ole edes mitään pikkupettämistä, vaan systemaattista, täysin puolisosta piittaamatonta narskutouhua.

Ja kuka vttu on niin mieliköyhä, että tuo vielä panonsa omaan sänkyynsä höylättäväksi?

Vierailija
293/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. Unohdin että tämä palsta on täynnä narkkareita.

Puhuin siis normaaleista ihmisistä.

Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet raiskatuksi Suomessa.  Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet miehensä hakkaamiksi Suomessa. 

Oli tässä jotain uutta tietoa tynnyrissä kasvaneelle palstamiehelle?

Oma puoliso on raiskattu. Ja jos tapaisin miehen kadulla, pistäisin tyypin takakonttiin ja veisin lappiin. Siellä opettaisin tapoja.

Vaimo ei suostu kertomaan kuka se oli, vaikka kyllä tietää kun tuttuja oli. No, siksi tämä tyyppi selviää ilman rangaistusta. Ehkäpä jonakin päivänä vielä...

Vierailija
294/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän poliisi sanoisi kun työkaveri tekisi omaa rikosilmoitusta. Ilmoituksen syy: pahoinpitely. Kun poliisi kysyy mitä tapahtui ennen pahoinpitelyä, oliko hyökkäys provosoitu? "En tehnyt mitään pahoinpitelijälle. Olin rauhassa panemassa sen tyttöystävää, kun se yhtäkkiä kävi mun kimppuun"

No sen tyttöystävän paneminen ei ole rikos mutta pahoinpitely on. Pahoinpitely rikoksena johtaisi esitutkintaan, syyttäjälle ja käräjäoikeuteen.

Vierailija
295/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi, että välittäisin paskaakaan siitä, mitä minun "maineelleni" käy, kun elämä romahtaisi silmien edessä täysin?

Olet kyllä harvinaisen lapsellinen ihminen, etkä tunne ihmisluontoa pätkääkään.

Miksi kenenkään "elämä romahtaisi silmien edessä" jos puoliso pettää? Ei ole tervettä tuollainen lapsellinen läheisriippuvuus ja itsetuhoisuus, joka laukeaa heti kun puolisi käy vieraissa.  

Minulle (ja monelle muulle) ei tulisi mieleenkään alkaa hakata pettävää puolisoa tai edes sitä pettäjän uutta leikkikaveria. Minulla on itsekunnioitusta sen verran, että en ala käyttämään fyysistä väkivaltaa.

Miksi minun pitäisi menettää maineeni, työpaikkani ja vapauteni sen takia, että puoliso kävi vieraissa? Hän teki virheen (pettäminen on epäkohteliasta) joten miksi minun pitäisi sortua pahempaan virheeseen (fyysinen väkivalta)?

Vain luuseri (uhriutuva mies) rupeaa itsetuhoiseksi ääliöksi ja ulisee "En välitä paskaakaan mitä minun  maineelleni käy kun vaimo petti ja minun elämäni on lopullisesti pilalla".

Fiksu mies ei anna vaimon lorttoilun pilata omaa mainettaan, työuraansa ja tulevaisuuttaan.

Vierailija
296/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin hakemassa tunti sitten kamani poikaystäväni asunnosta veljeni kanssa. Otin veljeni mukaan, koska ex poikaystäväni on tullut aina hänen kanssaan hyvin toimeen. Exä oli näköjään juonut koko yön, sillä siellä oli tyhjiä kaljatölkkejä ja tyhjä viinapullo. Oli ilmeisesti kännipäissään hajottanut pöydän ja tehnyt reiän seinään. Pyysin häneltä lopuksi anteeksi ja että toivon hänelle kaikkea hyvä. Exä vastasi tähän haistattelemalla ja sanoi että murtaisi kaikki luuni jos ei joutuisi teostaan vastuuseen. Ap

Kerroitko veljellesi mitä teit vai itkitkö että sinä olet ainut uhri?

Todennäköisesti valehteli tai sitten se on joku kasvatusjuttu että velikin niin tunteettomasti pystyy kohtelemaan toista.

Kun siskoni petti ja joutui muuttamaan minä ja veljeni kieltäydyimme menemästä avuksi. Kirjaimellisesti kantakoon yksin tekojensa seuraukset.

Vierailija
297/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään kovanaamaa tarvita. Pelkkä ajatuskin nostaa verenpainetta. Mössölössykät toki kääntävät aina poskensa, ja menevät sikiöasentoon lattialle kun ampiainen pistää.

Hö hö. :D

Vierailija
298/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän poliisi sanoisi kun työkaveri tekisi omaa rikosilmoitusta. Ilmoituksen syy: pahoinpitely. Kun poliisi kysyy mitä tapahtui ennen pahoinpitelyä, oliko hyökkäys provosoitu? "En tehnyt mitään pahoinpitelijälle. Olin rauhassa panemassa sen tyttöystävää, kun se yhtäkkiä kävi mun kimppuun"

No sen tyttöystävän paneminen ei ole rikos mutta pahoinpitely on. Pahoinpitely rikoksena johtaisi esitutkintaan, syyttäjälle ja käräjäoikeuteen.

Rangaistus: kymmenen päiväsakkoa. 

No huhhuh.

Vierailija
299/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi, että välittäisin paskaakaan siitä, mitä minun "maineelleni" käy, kun elämä romahtaisi silmien edessä täysin?

Olet kyllä harvinaisen lapsellinen ihminen, etkä tunne ihmisluontoa pätkääkään.

Miksi kenenkään "elämä romahtaisi silmien edessä" jos puoliso pettää? Ei ole tervettä tuollainen lapsellinen läheisriippuvuus ja itsetuhoisuus, joka laukeaa heti kun puolisi käy vieraissa.  

Minulle (ja monelle muulle) ei tulisi mieleenkään alkaa hakata pettävää puolisoa tai edes sitä pettäjän uutta leikkikaveria. Minulla on itsekunnioitusta sen verran, että en ala käyttämään fyysistä väkivaltaa.

Miksi minun pitäisi menettää maineeni, työpaikkani ja vapauteni sen takia, että puoliso kävi vieraissa? Hän teki virheen (pettäminen on epäkohteliasta) joten miksi minun pitäisi sortua pahempaan virheeseen (fyysinen väkivalta)?

Vain luuseri (uhriutuva mies) rupeaa itsetuhoiseksi ääliöksi ja ulisee "En välitä paskaakaan mitä minun  maineelleni käy kun vaimo petti ja minun elämäni on lopullisesti pilalla".

Fiksu mies ei anna vaimon lorttoilun pilata omaa mainettaan, työuraansa ja tulevaisuuttaan.

Juu! Ja tähän vielä että "EI SE VENE SOUTAMALLA KULU"!

Menkää polyamorikot helvettiin.

Vierailija
300/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä harvinaisen kieroon kasvanutta porukkaa. Pidetään pitkään jatkunutta pettämistä pienempänä virheenä kuin sitä että petetty itse tilanteessa omassa kodissaan raivostuu ja antaa selkään pettäjille. Joo, voihan tuosta toki rikosilmoituksen tehdä jos on pokkaa kaiken sen jälkeen mitä itse on tehnyt, mutta kyllä se jo kertoo harvinaisen mädästäluonteesta ap:n osalta. Ja totuushan on että ap ei kanna millään tavalla vastuuta teoistaan, omat tavarat vaan kiinnostaa.

Ja ihan selvennykseksi tässä virheiden vakavuus allekirjoittaneen mielestä pienimmästä suurimpaan. Tämä ei liity mitenkään lakiin vaan inhimillisyyteen ja edes kohtuullisiin ihmisten välisiin tapoihin ilman mitään puritaanista uskonnollista latausta.

Haukkuminen riitatilanteessa

Lyöminen/läpsäisy yhden kerran riitatilanteessa

Pitkään jatkunut henkinen väkivalta

Jatkuva pahoinpitely jossa ei ole kuolemanvaaraa

Pettäminen yhden kerran

Pettämisen aiheuttama reaktio, jos kukaan ei kuole

Pitkäaikainen pettäminen

Pahoinpitely jossa on kuolemanvaara (esim kunnollinen kuristaminen, hakkaaminen tajun pois yms...)

Tappaminen

Olen täysin eri mieltä. Olen nainen joka kirjoitti kommentin 270 jossa kerroin että voin ymmärtää miehen reaktion tilanteessa ja toimisin varmaan itse samoin

Lyöminen tai läpsäisy kerran parisuhteessa normaalissa riitatilanteessa on itselleni kerrasta-poikki. Tällainen ihmissaas ta läpsäisee jatkossa muutenkin pikkusystä. Olen itse kiivas, mutta jossain menee raja. Huutaa saa, lyödä ei. On täysin eri asia seota jos löytää kumppaninsa toisen haaroista - siinäkään tapauksessa en hyväksy ihan mitä vaan. Myös itsensä tai läheisensä puolustaminen fyysisesti väkivallan edessä on pätevä syy, ja sitä pahempi on jatkuva pahoinpitely joka on halveksittaaa. Ja jos kuulet puolisosi pettäneen mutta et näe sitä ehtii jo hieman tyyntyä. Ei läheskään niin paha - miten voit verrata jatkuvasn väkivaltaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän