Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta

Vierailija
15.11.2019 |

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.

Kommentit (389)

Vierailija
301/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma puoliso on raiskattu. Ja jos tapaisin miehen kadulla, pistäisin tyypin takakonttiin ja veisin lappiin. Siellä opettaisin tapoja.

Vaimo ei suostu kertomaan kuka se oli, vaikka kyllä tietää kun tuttuja oli. No, siksi tämä tyyppi selviää ilman rangaistusta. Ehkäpä jonakin päivänä vielä...

Mitä hemmettiä raiskauksella on tekemistä pettämisen kanssa? Raiskaus on rikos ja pettäminen ei ole. Vaimollasi olisi ollut täysi oikeus vaatia raiskarille tuomiota.

Mutta AP:n poikaystävällä ei ole mitään oikeutta kuristaa AP:tä eikä hakata AP:n uutta miesystävää. He harrastivat seksiä vapaaehtoisesti. 

Vierailija
302/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän poliisi sanoisi kun työkaveri tekisi omaa rikosilmoitusta. Ilmoituksen syy: pahoinpitely. Kun poliisi kysyy mitä tapahtui ennen pahoinpitelyä, oliko hyökkäys provosoitu? "En tehnyt mitään pahoinpitelijälle. Olin rauhassa panemassa sen tyttöystävää, kun se yhtäkkiä kävi mun kimppuun"

No sen tyttöystävän paneminen ei ole rikos mutta pahoinpitely on. Pahoinpitely rikoksena johtaisi esitutkintaan, syyttäjälle ja käräjäoikeuteen.

Rangaistus: kymmenen päiväsakkoa. 

No huhhuh.

Törkeänä menee kun yritettiin tappaa, rangaistus on vähintään yksi vuosi vankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no. Monessa muussa maasa huaravaimo olisi tapettu yhteisvoimin. Että joo, sellaista.

Ja tämäkö sitten pitäisi lukea kunniaksi suomen miehille, että suomalainen mies "vain" kuristaa ja lyö vaimoaan? Kun jälkeenjääneissä hiekkaneekerimaissa naisia tapetaan, niin sen perusteella suomimies voi tehdä mitä vain kunhan ei tapa? 

Täysjärkinen mies on jo 18-vuotiaana sillä tasolla, että ei lyö vaimoa vaikka vaimo järjestäisi 10 hengen orgiat keskellä olohuoneen lattiaa ja mies tulisi kotiin kesken juhlinnan. Vaimolla on lain mukaan oikeus pettää ja miehellä ei ole lain mukaan mitään oikeutta lyödä. Oliko tässä jotain sellaista, mitä trollit eivät ymmärrä tai halua ymmärtää?

M34

Voi hellanlettas mikä valkoritari. Ja tämä on ensimmäinen kerta kun käytän termiä.

Heitä vielä seuraavaksi vaikka että: "Ei se vene soutamalla kulu!" tai jotain vastaavaa!

Jos normaali järjenkäyttö on palstauliskojen mielestä valkoritarointia, niin en kyllä yhtään enää ihmettele mitään, mitä heistä luen ja kuulen.

Tuolla palstatrolli logiikalla ilmeisesti myös ” huaramiäs” olisi lupa hakata muussiksi ja vielä kuristaa raatoa varmemmaksi vakuudeksi? Vai eikö? Koskeeko tämä hakkaamis- ja kostamisoikeus vain petettyjä miehiä, ei naisia ollenkaan?

Vierailija
304/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai huono provo ja sitten 16 sivua jauhamista.. Hahahahahaaa

Vierailija
305/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo vaimonhakkaajien harrastama vastuunvälttely ("vaimo kerjäsi turpiinsa") on kaikkein kuvottavin piirre suomalaisissa miehissä. Luojan kiitos minulla on puolisona nainen. 

Eihän tässä tapauksessa "vaimo" olisi edes saanut turpaansa, jos ei olisi työntänyt päätänsä kodinrikkoja-kultatattinsa ja miehensä nyrkin väliin.

Kodinrikkoja-kultatatti XD.

Vierailija
306/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?

Olisin ottanut kännykällä valokuvan, poistunut asunnosta ja soittanut lakimiehelle.

Miksi rupeaisin huutaamaan ja hakkaamaan ihmisiä? Sehän vain heikentäisi minun omaa asemaani oikeudenkäynnissä, kun tehdää päätöksiä siitä, kuka joutuu häipymään asunnosta ja kuka maksaa mitäkin. 

Ihanan sivistynyttä. Tosi söpöä! On se hienoa, miten toiset ihmiset kykenevät toimimaan traumapitoisimmissakin tilanteissa niinkuin robotit!

Ei minulle mitään traumoja tullut kun mies petti. Pistin välit poikki ja se oli sitten siinä. 

Mutta saisin varmaan traumoja, jos joku mies kuristaisi minua tai löisi. Tai jos joutuisin raiskatuksi. Se olisi fyysisen koskemattomuuden loukkaamista ja paljon pahempi trauma kuin se, että kumppani  käy vieraissa.

Tervetuloa uuteen  maailmaan, missä ihmisten itsetunto ei ole parisuhteen tai seksin varassa.

Vierailija
307/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi. 

Vaimooni en koskisi. Enää tikullakaan.

Jaa, että ihan mössöksi. No sen jälkeen ei kukaan koskisi sinuun, koska olet pilannut oman maineesi törkeällä väkivaltarikoksella.

Vaimo kyllä löytää uusia miehiä sillä välin, kun sinä istut vankilassa ja menetät työpaikkasi. Vaimo saa hyvät korvaukset siitä, että joutui todistamaan sinun riehumistasi (kun hakkasit toisen miehen henkihieveriin).

Luuletko ihan tosissasi, että välittäisin paskaakaan siitä, mitä minun "maineelleni" käy, kun elämä romahtaisi silmien edessä täysin?

Olet kyllä harvinaisen lapsellinen ihminen, etkä tunne ihmisluontoa pätkääkään.

Tätä olen kyllä ihmetellyt aina. Että miten miehen elämä voikin olla noin täysin jonkun toisen ihmisen sukuelimen vallassa? Sitä himoitaan, sitä vartioidaan, sen käyttöä määräillään ja jos sen omistaja päättäkin itse, mitä sillä tekee, miehen koko maailma romahtaa. Se rationaalisempi sukupuoli tämä? Ihan totta?

Vierailija
308/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ukko poraamassa sun omassa kodissa sun omaa naista on kyllä sen tason psyykkinrn romahdus, että on aivan turha puhua mistään rikosilmoituksista.

Mikä psyykkinen romahdus? Ei täysjärkinen aikuinen romahda siitä, että omassa parisuhteessa ilmenee pettämistä. 

Pettäminen on yleinen ilmiö ja jos joku VIELÄ hämmästyy pettämisestä niin se on hänen omaa lapsellisuuttaan ja sinisilmäisyyttään. Herää todellisuuten ja tajua, että vaimosi katselee muita miehiä.

Todellisen pelimiehet ovat niitä, jotka eivät kysele "Kenen kanssa tämä nainen harrastaa seksiä?" 

Todellise pelimiehet kysyvät "Saako tältä naiselta seksiä VAIKKA se pelehtii välillä muidenkin kanssa?"

Yksiavioisuus on kuollut ja monisuhteisuus kasvaa. Siinä onkin paha paikka psykopaattiselle suomimiehelle, jonka ego ei kestä edes YHTÄ pettämistä ilman hermoromahdusta.

Todellinen pelimies on siis varautunut siihen, että jonain asmuns saattaa herätä teholta?

Vierailija
309/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?

Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni. 

Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään. 

Minut on hakattu, ryöstetty ja vähän veitselläkin veistelty. Niin joo, ja käsi on katkaistu. Silti suurempi trauma olisi taatusti yllättää vaimo jonkun vieraan miehen alta omasta sängystä.

Sinusta haisee aika vahvasti miesvihaisuus. Onko sinulla jokin selvittämätön trauma?

- Mies 37v

Uskomatonta. Äijän saa vaikka tappaa, ei tunnu missään. Mutta jos joku muukin koskee vaimon intiimejä paikkoja, se on maailmanloppu.

Sinusta haisee aika vahvasti valtaisa itsetuntovaje. Onko sinulla jokin selvittämätön trauma??

Vierailija
310/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi. 

Jaa, että ihan mössöksi. No sen jälkeen ei kukaan koskisi sinuun, koska olet pilannut oman maineesi törkeällä väkivaltarikoksella.

Vaimo kyllä löytää uusia miehiä sillä välin, kun sinä istut vankilassa ja menetät työpaikkasi. Vaimo saa hyvät korvaukset siitä, että joutui todistamaan sinun riehumistasi (kun hakkasit toisen miehen henkihieveriin).

Luuletko ihan tosissasi, että välittäisin paskaakaan siitä, mitä minun "maineelleni" käy, kun elämä romahtaisi silmien edessä täysin?

Tätä olen kyllä ihmetellyt aina. Että miten miehen elämä voikin olla noin täysin jonkun toisen ihmisen sukuelimen vallassa? Sitä himoitaan, sitä vartioidaan, sen käyttöä määräillään ja jos sen omistaja päättäkin itse, mitä sillä tekee, miehen koko maailma romahtaa. Se rationaalisempi sukupuoli tämä? Ihan totta?

Oletko nyt ihan tosissasi? Luuletko että se on ttussusta kiinni?

Ei mikään ihme, että naisilla ja miehillä on nykyään kohtaanyo-ongelmia. Olette te kyllä niin sekaisin.

Vierailija
311/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?

Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni. 

Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään. 

Minut on hakattu, ryöstetty ja vähän veitselläkin veistelty. Niin joo, ja käsi on katkaistu. Silti suurempi trauma olisi taatusti yllättää vaimo jonkun vieraan miehen alta omasta sängystä.

Sinusta haisee aika vahvasti miesvihaisuus. Onko sinulla jokin selvittämätön trauma?

- Mies 37v

Uskomatonta. Äijän saa vaikka tappaa, ei tunnu missään. Mutta jos joku muukin koskee vaimon intiimejä paikkoja, se on maailmanloppu.

Sinusta haisee aika vahvasti valtaisa itsetuntovaje. Onko sinulla jokin selvittämätön trauma??

Menes nyt kultamuna edes yrittämään hankkia pysyvä parisuhde...

Vierailija
312/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no. Monessa muussa maasa huaravaimo olisi tapettu yhteisvoimin. Että joo, sellaista.

Ja tämäkö sitten pitäisi lukea kunniaksi suomen miehille, että suomalainen mies "vain" kuristaa ja lyö vaimoaan? Kun jälkeenjääneissä hiekkaneekerimaissa naisia tapetaan, niin sen perusteella suomimies voi tehdä mitä vain kunhan ei tapa? 

Täysjärkinen mies on jo 18-vuotiaana sillä tasolla, että ei lyö vaimoa vaikka vaimo järjestäisi 10 hengen orgiat keskellä olohuoneen lattiaa ja mies tulisi kotiin kesken juhlinnan. Vaimolla on lain mukaan oikeus pettää ja miehellä ei ole lain mukaan mitään oikeutta lyödä. Oliko tässä jotain sellaista, mitä trollit eivät ymmärrä tai halua ymmärtää?

M34

Voi hellanlettas mikä valkoritari. Ja tämä on ensimmäinen kerta kun käytän termiä.

Heitä vielä seuraavaksi vaikka että: "Ei se vene soutamalla kulu!" tai jotain vastaavaa!

Jos normaali järjenkäyttö on palstauliskojen mielestä valkoritarointia, niin en kyllä yhtään enää ihmettele mitään, mitä heistä luen ja kuulen.

Tuolla palstatrolli logiikalla ilmeisesti myös ” huaramiäs” olisi lupa hakata muussiksi ja vielä kuristaa raatoa varmemmaksi vakuudeksi? Vai eikö? Koskeeko tämä hakkaamis- ja kostamisoikeus vain petettyjä miehiä, ei naisia ollenkaan?

Tottakai. Miksi ei? Tosin, käsitit taas tahallisesti väärin. Se kodinrikkojakultatattimieshän tässä turpaansa sai. Kultamussukka sai pusun poskelle kun meni väliin. Ei katutappeluunkaan kannata mennä väliin.

Vierailija
313/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että naisilla ja miehillä on nykyään kohtaanyo-ongelmia. Olette te kyllä niin sekaisin.

Kyllä se psykopaattisen miehen elämä romahtaa JUURI silloin, kun oma nainen harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa. Jos nainen vain rakastuisi vieraaseen mieheen (haaveilisi, masturboisi ja huokailisi vieraan miehen perään) niin ei se psykopaatti jaksaisi ollenkaan välittää naisen ajatuksista. Vasta sitten kun ajatuksista on siirrytty sänkypuuhiin, niin psykopaatti tajuaa että nyt on naiselle vieraat miehet mielessä.

Vierailija
314/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tragikoomista, miten nämä palstalla naisettomuuttaan päivittäin itkevät ressukat täällä nyt kiekuvat kurkku suorana, että varmasti hakkaisivat sekä vaimon että ”kultamunan”, jos vaimo pettäisi.

Siis mikä vaimo? Onko käynyt mielessä, että siihen teidän naisettomuuteenne on syynsä?

Totta kai pettäminen on prseestä. Väärin. Deal breaker, suhde poikki. Mutta että se oikeuttaisi silmittömän väkivallan ja romahduttaisi koko maailman? Henkisesti keskenkasvuista.

Vierailija
315/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt sukupuolita. Miehillä on toki voimien puolesta fyysinen ylivalta, mutta kuvitteletko että naisilla ei voisi herätä vastaavassa tilanteessa vastaavia tunteita ja halua käydä käsiksi?

Näin niinkuin oman elämäni hc-feministinä ällöttää jonkin verran se mauton tapa jolla käytät oikeasti tärkeille asioille eli naisten maailmanlaajuisesti alistetulle asemalle käytettäviä kielikuvia tässä yhteydessä. Ymmärrän kyllä yhteyden ja absurdiuden siinä, että joku jossain voi naksahtaa kun sisko meni ulos ilman esiliinaa ja pahoinpitely muka oikeutetaan kulttuurisesti. Jonkinlaista suhteuttamista kaipaan kuitenkin. Jos haluat avoimen suhteen kerro siitä ennen seurustelusuhteen aloittamista. Muuten puolisolla on jonkinlainen sanansija siihen miten elintäsi käytät.

Vierailija
316/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kyse ole mistään sukuelinten vahtimisesta tai niiden omistamisesta. Vaan ihan siitä että jos ollaan suhteessa, rakastetaan ja halutaan omistaa omat tunteet ja jakaa elämä jonkun kanssa. Siinä jos sitten toinen meneekin systemaattisesti ja toistuvasti panemaan jotain muuta tai ehkä jopa monia.  Se satuttaa ja paljon. 

Tämä vähättelevä ja tunteista välittämätön puhe kuvastaa nykyistä tilannetta jossa ei suhteita pääse oikeasti syntymään koska osa ei halua vakavaa ja osa ihmisistä pelkää sitä että toinen ei olekaan tosissaan. Tiedän että se yksin oleminenkin voi olla helpompi hyväksyä kuin se että elää pettävän puolison kanssa.  Tämä näin miehen näkökulmasta. 

Vierailija
317/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kyse ole mistään sukuelinten vahtimisesta tai niiden omistamisesta. Vaan ihan siitä että jos ollaan suhteessa, rakastetaan ja halutaan omistaa omat tunteet ja jakaa elämä jonkun kanssa. Siinä jos sitten toinen meneekin systemaattisesti ja toistuvasti panemaan jotain muuta tai ehkä jopa monia.  Se satuttaa ja paljon. 

Tämä vähättelevä ja tunteista välittämätön puhe kuvastaa nykyistä tilannetta jossa ei suhteita pääse oikeasti syntymään koska osa ei halua vakavaa ja osa ihmisistä pelkää sitä että toinen ei olekaan tosissaan. Tiedän että se yksin oleminenkin voi olla helpompi hyväksyä kuin se että elää pettävän puolison kanssa.  Tämä näin miehen näkökulmasta. 

Naisen näkökulmasta taas on pelottavaa, että miehillä voi olla asioita, jotka heidän mielestään oikeuttavat käymään kiinni kumppaniin, jopa tappamaan.

Pettämistä en puolusta, mutta minusta MIKÄÄN ei ole riittävä oikeutus sille, että pahoinpitelee toista ihmistä. No, poikkeuksena itsepuolustus silloin, kun toinen hyökkää eikä ole mahdollista paeta. Mutta parisuhteen kriisit, vaikka miten pahat, eivät ole tällaisia syitä. Ikinä. Niin kauan kuin tällainen oikeutetaan, niin kauan naisia vammautuu ja kuolee parisuhteissa.

Pettäminen ei ole oikein, se on aivan hirveän väärin, alhaista ja tuomittavaa. Mutta se ei silti oikeuta väkivaltaa. Tämän kun kaikki muistaisivat.

Vierailija
318/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Jos pettäminen sattuu henkisesti niin se ei oikeuta sinua käyttämään fyysistä väkivaltaa ja hakkaamaan/kuristamaan muita ihmisiä.

Kyllä huomaa, että on taas vaimonhakkaajamiesten jälkikasvu liikkeellä, kun jengi ei osata vetää mitää rajaa henkisen epämukavuuden (pettämisen tuottama vitutus) ja fyysisen väkivallan välille (lyöminen, kuristaminen) välille.

Potekaa sitä pettämisen tuskaa vaikka kuolemaanne asti, mutta se ei koskaan anna teille oikeutta käyttää fyysistä väkivaltaa. 

Vierailija
319/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä nyt sukupuolita. Miehillä on toki voimien puolesta fyysinen ylivalta, mutta kuvitteletko että naisilla ei voisi herätä vastaavassa tilanteessa vastaavia tunteita ja halua käydä käsiksi?

Näin niinkuin oman elämäni hc-feministinä ällöttää jonkin verran se mauton tapa jolla käytät oikeasti tärkeille asioille eli naisten maailmanlaajuisesti alistetulle asemalle käytettäviä kielikuvia tässä yhteydessä. Ymmärrän kyllä yhteyden ja absurdiuden siinä, että joku jossain voi naksahtaa kun sisko meni ulos ilman esiliinaa ja pahoinpitely muka oikeutetaan kulttuurisesti. Jonkinlaista suhteuttamista kaipaan kuitenkin. Jos haluat avoimen suhteen kerro siitä ennen seurustelusuhteen aloittamista. Muuten puolisolla on jonkinlainen sanansija siihen miten elintäsi käytät.

Minua taas ällöttää aika paljonkin se mauton tapa, jolla puolustellaan väkivaltaa. Vaikka miten olisi sanansijaa toisen sukupuolikäyttäytymiseen (tietysti on, jos ollaan parisuhteessa), ei silti ole mitään oikeutta käydä lyömään.

Vierailija
320/389 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?

Olisin ottanut kännykällä valokuvan, poistunut asunnosta ja soittanut lakimiehelle.

Miksi rupeaisin huutaamaan ja hakkaamaan ihmisiä? Sehän vain heikentäisi minun omaa asemaani oikeudenkäynnissä, kun tehdää päätöksiä siitä, kuka joutuu häipymään asunnosta ja kuka maksaa mitäkin. 

Saat syytteen salakuvaamisesta ja vielä kunnianloukkauksesta jos sitä alat levittämään oikeudessa. Niin se Suomen laki toimii johon sinäkin koitat vedota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi