Mies löi kun jäin kiinni salasuhteesta
En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, varmaan että voin purkaa asian johonkin koska kavereille en voi tästä puhua. Olen siis 21- vuotias ja mieheni 22- vuotias. Olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä, mutta ajauduin salasuhteeseen työkaverini kanssa, koska mies ei enää viehättänyt samalla tavalla ja olin muuttunut hänelle itsestäänselvyydeksi. Tiedän, että se ei oikeuta tekemään näin, mutta en jotenkin ole pystynyt eroamaan. No kävi sitten niin, että mieheni tuli kotiin monta tuntia aikaisemmin kuin piti ja yllätti meidät rysänpäältä.. Poikaystäväni hyökkäsi sitten raivonvallassa tämän työkaverini kimppuun, ja alkoi hakata häntä silmittömästi, ja kun yritin mennä väliin löi hän minua suoraan naamaan ja alkoi kuristamaan. Tällä välin tämä työkaverini juoksi karkuun, milloin poikkis säntäsi hänen peräänsä ja sain paettua paikalta. Nyt mieheni on laittanut minulle viestiä, miten on rikkonut kaikki tavarat mitä on ostanut minulle, ja sanonut että on vuorokausi aikaa hakea kamani ennen kuin hajottaa ne. Mitä minun pitäisi tehdä, ihan hirveä tilanne. Pelkään että poikaystäväni satuttaa minua.
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Jos minä löytäisin mieheni yhteisestä kodistamme toisen naisen kanssa itse teossa ei varmaan ensimmäisenä tulisi lakikirjat mieleen.
Samoin toisinpäin, yhteisessä kodissa pettäminen on raukkamaisinta mitä voi olla, jos olisin niin alhainen niin olisi itsestään selvää, että mies raivostuisi.
EI hänenkään tarvitse siinä tilanteessa lakipykäliä miettiä.
Kyllä minä tuossa tilanteessa sillä lakikirjalla mielelläni heittäisin päin näköä, jos vain olisi käden ulottuvilla. On se semmoinen ainakin kahden kilon puntti.
Eikös suomalaisen naisen vastine tälle ollut se, että p**kotetaan se mies heng*ltä? Jotenkin se (itse hankittu) yksi mustelma ei tunnu niin pahalta...
Ah. Niin sivistynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?
Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni.
Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään.
Sori. Unohdin että tämä palsta on täynnä narkkareita.
Puhuin siis normaaleista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?
Olisin ottanut kännykällä valokuvan, poistunut asunnosta ja soittanut lakimiehelle.
Miksi rupeaisin huutaamaan ja hakkaamaan ihmisiä? Sehän vain heikentäisi minun omaa asemaani oikeudenkäynnissä, kun tehdää päätöksiä siitä, kuka joutuu häipymään asunnosta ja kuka maksaa mitäkin.
Ennen oli sanonta: Niin makaa kuin petaa.
Meneekö jakeluun?
En jaksa lukea koko ketjua, mutta näin kun itse olen elänyt suhteessa jossa mies on lyönyt minua ja sitten suhteessa, jossa mies petti. Minulle ainakin pettäminen aiheutti huomattavasti suuremmat traumat. Pettäminen on tarkoituksella valittu tapa toimia, jolla kerrotaan toiselle ihmiselle, ettei hän ole minkään arvoinen. Ja kun pääsääntöisesti tämä petetty ei oleta puolisonsa ajattelevan näin, tai itse ainakin siihen saakka olin kuvitellut olevani hyvinkin tärkeä, ihana, merkityksellinen jne. Oma kumppanini tämän ap:n tapaan myös oli sitä mieltä että hänen pettäminen oli minun vikani. Siinä on ero loukkaako toista systemaattisesti pettämällä vai hermostuuko raivonpuuskassa ja menee överiksi. Vaikka se lyöminen onkin väärin, niin mielestäni se on ymmärrettävä reaktio. Ja en itse lyönyt ketään, mutta kun sain kuulla että minua on petetty ja vielä että se oli oma vikani, niin kyllä minunkin olisi tehnyt mieli läimäyttää. Saatikka tuollainen tilanne, että mies tulee kotiin ja löytää sieltä iljettävän yllätyksen, en yhtään ihmettele jos sellaista ei pysty käsittelemään siinä hetkessä. Eri asia olisi jos hän on jälkikäteenkin sitä mieltä että oli hyvin reagoitu.
Toivottavasti ap käytti ehkäisyä, oma puolisoni oli unohtanut. Siinä kohtaa mennään jo mielestäni myös tuon fyysisen koskemattomuuden rajan yli, jos tarkoituksella levitellään mahdollisia tauteja ympäriinsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tiettyjä asioita joita laki ei osaa huomioida, tämä pettäminen on yksi niistä. Se ei silti tee pettämisestä jotain "pikku hairahdusta" joka pitäisi vaan painaa villasella. Se nyt on vaan niin että jos menee tarkoituksella tekemään typeryyksiä niin täytyy ymmärtää että siinä voi käydä huonosti ja tulee seurauksia. Ap:lle kävi näin ja syyllinen löytyy ihan vaan peilistä katsomalla, ei ex-miehestä.
Tämä on luolamiesten ajatusmaailma. Kun laki ei ole luolamiehen mielestä "kiva" niin sitten ruvetaan ulisemaan, että vaimonhakkaaja on syytön ja että vaimo onkin se syypää. Se oli vaimon vika, että mieheltä puuttuu järki, itsekuri ja käytöstavat. Se on vaimon vika, kun miehen nyrkki heiluu.
Karu totuus on, että vaimolla ei ole mitään velvollisuutta "ymmärtää" että mies on väkivaltainen psykopaatti. Vaimolla on lain mukaan oikeus pettää. Jos mies ei tätä oikeutta hyväksy, niin muuttakoon asumaan ulkomaille, missä on ah-niin-ihana islaminusko ja naisvihamielinen sharia-lainsäädäntö. Se onkin monene suomimiehen paratiisi, kun saa toteuttaa omalta isältä ja isoisältä opittua vaimonhakkaamisen mallia.
Juuri tuo vaimonhakkaajien harrastama vastuunvälttely ("vaimo kerjäsi turpiinsa") on kaikkein kuvottavin piirre suomalaisissa miehissä. Luojan kiitos minulla on puolisona nainen.
Mitä turhia. Suomessa saa raiska ta kymmenvuotiaan lapsen jos se ei osaa sanoa ei ja se ei ole raiskaus.
Puhutaan kolmen aikuisen ihmisen apinoinnista. Vauva-kommentoija: "AJATELKAA LAAAAAPSIA!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta sitten on oikeutetusti romahduksen aiheuttama henkilökohtainen trauma?
Raiskauksen uhriksi joutuminen. Joukkoraiskauksen uhriksi joutuminen. Se, että mies tappaa lapseni. Se, että rattijuoppo tappaa lapseni. Se, että joku lyö tai kuristaa minua. Se, että joku lyö tai kuristaa lastani. Se, että tuhopolttaja polttaa taloni ja tuhoaa kaiken omaisuuteni.
Ihminen, joka saa "romahduksen" siitä, että puoliso kävi vieraissa, ei ole tajunnut TODELLISISTA TRAUMOISTA yhtään mitään.
Sori. Unohdin että tämä palsta on täynnä narkkareita.
Puhuin siis normaaleista ihmisistä.
Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet raiskatuksi Suomessa. Kymmenet tuhannet naiset ovat joutuneet miehensä hakkaamiksi Suomessa.
Oli tässä jotain uutta tietoa tynnyrissä kasvaneelle palstamiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Tosissaanko kaikkien mielestä pettävää puolisoa saa pahoinpidellä ja tämän omaisuutta rikkoa? Vaikka pettäminen moraalisesti väärin onkin, niin ei se todellakaan oikeuta väkivaltaan! Ei tyttöystävä ole miehen omaisuutta jota saa rangaista väärästä teosta.
Seksi muiden kanssa ei ole laitonta. Väkivalta on. Pettäjän voi jättää, jos kokee ettei suhdetta voi jatkaa.
Siitä ei ole kovinkaan kauan kun oman puolison sai raisk ata. Tämä oli sinusta silloin oikein koska laki niin sanoi.
Kävin hakemassa tunti sitten kamani poikaystäväni asunnosta veljeni kanssa. Otin veljeni mukaan, koska ex poikaystäväni on tullut aina hänen kanssaan hyvin toimeen. Exä oli näköjään juonut koko yön, sillä siellä oli tyhjiä kaljatölkkejä ja tyhjä viinapullo. Oli ilmeisesti kännipäissään hajottanut pöydän ja tehnyt reiän seinään. Pyysin häneltä lopuksi anteeksi ja että toivon hänelle kaikkea hyvä. Exä vastasi tähän haistattelemalla ja sanoi että murtaisi kaikki luuni jos ei joutuisi teostaan vastuuseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä itse olisit reagoinut, kun olisit hyväuskoisena tullut yhteiseen kotiin ja tavannut miehesi rakastelemassa toisen kanssa teidän yhteisessä vuoteessanne?
Olisin ottanut kännykällä valokuvan, poistunut asunnosta ja soittanut lakimiehelle.
Miksi rupeaisin huutaamaan ja hakkaamaan ihmisiä? Sehän vain heikentäisi minun omaa asemaani oikeudenkäynnissä, kun tehdää päätöksiä siitä, kuka joutuu häipymään asunnosta ja kuka maksaa mitäkin.
Ai että ap on nyt lähdössä ihan oikeudenkäyntiin parikymppisten vuokrakuution takia? Onko sillä mitään kykyä kantaa vastuuta teoistaan? Kasvaisi aikuiseksi ennen kuin alkaa aikuista leikkiä. Joku vapaankasvatuksen tuote taas. "Koska minä haluan niin minä saan kohdella muita miten huvittaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ukko poraamassa sun omassa kodissa sun omaa naista on kyllä sen tason psyykkinrn romahdus, että on aivan turha puhua mistään rikosilmoituksista.
Mikä psyykkinen romahdus? Ei täysjärkinen aikuinen romahda siitä, että omassa parisuhteessa ilmenee pettämistä.
Pettäminen on yleinen ilmiö ja jos joku VIELÄ hämmästyy pettämisestä niin se on hänen omaa lapsellisuuttaan ja sinisilmäisyyttään. Herää todellisuuten ja tajua, että vaimosi katselee muita miehiä.
Todellisen pelimiehet ovat niitä, jotka eivät kysele "Kenen kanssa tämä nainen harrastaa seksiä?"
Todellise pelimiehet kysyvät "Saako tältä naiselta seksiä VAIKKA se pelehtii välillä muidenkin kanssa?"
Yksiavioisuus on kuollut ja monisuhteisuus kasvaa. Siinä onkin paha paikka psykopaattiselle suomimiehelle, jonka ego ei kestä edes YHTÄ pettämistä ilman hermoromahdusta.
Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi.
Vaimooni en koskisi. Enää tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hakemassa tunti sitten kamani poikaystäväni asunnosta veljeni kanssa. Otin veljeni mukaan, koska ex poikaystäväni on tullut aina hänen kanssaan hyvin toimeen. Exä oli näköjään juonut koko yön, sillä siellä oli tyhjiä kaljatölkkejä ja tyhjä viinapullo. Oli ilmeisesti kännipäissään hajottanut pöydän ja tehnyt reiän seinään. Pyysin häneltä lopuksi anteeksi ja että toivon hänelle kaikkea hyvä. Exä vastasi tähän haistattelemalla ja sanoi että murtaisi kaikki luuni jos ei joutuisi teostaan vastuuseen. Ap
Nyyh nyyh oletpa sinä nyt niin uhria. Mikä sai sinut edes kehtaamaan mennä sinne?
Vierailija kirjoitti:
Olist ottanut sen pippelitelineesi mukaan. Ai niin mutta sehän luikkii karkuun eikä sinua puolusta. Onnea miesvalinnasta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko veljellesi mitä teit vai itkitkö että sinä olet ainut uhri?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Jos yllättäisin vaimoni vieraan miehen kanssa omasta sängystäni, hakkaisin tämän miehen mössöksi.
Jaa, että ihan mössöksi. No sen jälkeen ei kukaan koskisi sinuun, koska olet pilannut oman maineesi törkeällä väkivaltarikoksella.
Vaimo kyllä löytää uusia miehiä sillä välin, kun sinä istut vankilassa ja menetät työpaikkasi. Vaimo saa hyvät korvaukset siitä, että joutui todistamaan sinun riehumistasi (kun hakkasit toisen miehen henkihieveriin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no. Monessa muussa maasa huaravaimo olisi tapettu yhteisvoimin. Että joo, sellaista.
Ja tämäkö sitten pitäisi lukea kunniaksi suomen miehille, että suomalainen mies "vain" kuristaa ja lyö vaimoaan? Kun jälkeenjääneissä hiekkaneekerimaissa naisia tapetaan, niin sen perusteella suomimies voi tehdä mitä vain kunhan ei tapa?
Täysjärkinen mies on jo 18-vuotiaana sillä tasolla, että ei lyö vaimoa vaikka vaimo järjestäisi 10 hengen orgiat keskellä olohuoneen lattiaa ja mies tulisi kotiin kesken juhlinnan. Vaimolla on lain mukaan oikeus pettää ja miehellä ei ole lain mukaan mitään oikeutta lyödä. Oliko tässä jotain sellaista, mitä trollit eivät ymmärrä tai halua ymmärtää?
M34
Voi hellanlettas mikä valkoritari. Ja tämä on ensimmäinen kerta kun käytän termiä.
Heitä vielä seuraavaksi vaikka että: "Ei se vene soutamalla kulu!" tai jotain vastaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap käytti ehkäisyä, oma puolisoni oli unohtanut. Siinä kohtaa mennään jo mielestäni myös tuon fyysisen koskemattomuuden rajan yli, jos tarkoituksella levitellään mahdollisia tauteja ympäriinsä...
Paljaalla vieraiden kanssa paneskelu on raiskaukseen verrattava teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että ihan mössöksi. No sen jälkeen ei kukaan koskisi sinuun, koska olet pilannut oman maineesi törkeällä väkivaltarikoksella.
Vaimo kyllä löytää uusia miehiä sillä välin, kun sinä istut vankilassa ja menetät työpaikkasi. Vaimo saa hyvät korvaukset siitä, että joutui todistamaan sinun riehumistasi (kun hakkasit toisen miehen henkihieveriin).
Luuletko ihan tosissasi, että välittäisin paskaakaan siitä, mitä minun "maineelleni" käy, kun elämä romahtaisi silmien edessä täysin?
Olet kyllä harvinaisen lapsellinen ihminen, etkä tunne ihmisluontoa pätkääkään.
Me naiset ollaan katsos niin sivistyneitä!
....Niinkuin siitä puukottajanaisesta muistamme.