Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mainos on saanut sinut tietoisesti päättämään olla ostamatta tuotetta?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla viimeisin on tuo Arla-mainos, jossa lihava, kaulaton pihtipolvinen tyttö soittaa soittimia ja isä kokkaa samaan aikaan.

Ei koskaan Arlan ruokakermaa... Tuli kuvotus koko tuotemerkkiin.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteita myyvä yritys "the other danish guy".

Laittoivat mainokseensa jonkun hobittimittaisen kehityshäiriöisen miehen, joka pullistelee olemattomia lihaksiaan pelkät alushousut jalassa. 

Tuon jälkeen tekee mieli ostaa prismasta ne miesten sloggit, joita mainostetaan tavallisten miesmallien kuvilla. 

Ihan oikea suomalainen näyttelijä kyseessä... mitä sinulla on hänen kaltaisiaan vastaan?

Vierailija
102/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki radion "sitä mä vaan että uhguhg mä tulin jo" (joku seksikauppa)

"Se missä ei tunnu missään ja eukko käskee ottamaan kalsarit pois js laittamaan pallon takaisin suuhun ja jatkaa piiskaamista" (kalsarit??)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku kauraleipä. "Niiiin hyvää" ja "Tosi kaurrraisaa" 🤯

Vierailija
104/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan osta mitään mainosten perusteella.

Vierailija
105/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oatlyn mainonta sain minulla aikaan tämän päätöksen.

Sama! Vastustan englannin tunkemista joka paikkaan. Harvinaisen pas kan kuvan antaa oatly itsestään.

Vierailija
106/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun Sonera". Kuinka viestintäalan firmassa ei osata suomen kieltä?

Vierailija
107/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavimpia ovat ne huutavat ja kimittävät naisäänet, en osta, mitään huutamalla mainostettua.

Vierailija
108/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä en ole käynyt sen jälkeen, kun ru..nkk..aavat rusakot rihuu ja hoetaan kiire, kiire......

Vierailija
109/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä en ole käynyt sen jälkeen, kun ru..nkk..aavat rusakot riehuu ja hoetaan kiire, kiire......

Vierailija
110/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa mainos saa minussa aikaan vastareaktion (en osta vaikka ilmaiseksi jaettais) jos sitä pakkosyötetään kuukausitolkulla joka kanavalla, telkkarissa ja netissä.  Oral B, Vitae pro, Jysk, Halpahalli jne.

Vierailija
111/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku Ankat meinasin tilata veljien perheisiin, kahden kaverin perheisiin ja miniän tyttärelle, kun lapsoset on Aku-iässä, ja minä laiska miettiin joululahjoja, mutta tuo vi tun jaajo mainos lävähti töllöön, niin enpä tilaa.

Annan rahaa niille lapsille ja sukat.

Vittu.

Ai, ja minä kun tykkään siitä vauvasta ja sen ilmeestä yli kaiken. Vaikka en ymmärräkään että mikä se platku on....piti ihan googlettaa, nyt löytyi selitys.

Vierailija
112/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinderin ja Haribon on mainokset ovat niin hirveitä, että jos muuten ostelisin ko. brändien tuotteita, niin nuo mainokset olisi saanut kyllä boikotointihalun pystyyn.

Katson niin vähän telkkaria ja yleensä mainostauoilla poistun vielä olkkarista, niin hirveästi en mainoksia osaa nimetä. Radiomainonnassa Kaalimadon mainokset aiheuttaa kuvotusreaktion. Ei sillä, että heidänkään kohderyhmäänsä kuuluisin.

Öö...millainen on Kaalimadon kohderyhmä? Kai tuotteet on kaikille ja kaiken ikäisille?

Todennäköisesti ei ainakaan kaltaiseni aseksuaalit. :)

Vierailija
113/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku Ankat meinasin tilata veljien perheisiin, kahden kaverin perheisiin ja miniän tyttärelle, kun lapsoset on Aku-iässä, ja minä laiska miettiin joululahjoja, mutta tuo vi tun jaajo mainos lävähti töllöön, niin enpä tilaa.

Annan rahaa niille lapsille ja sukat.

Vittu.

Jaajo radioystävällisine kasvoineen selittämässä platkusta on kamala. Jos olisi minun vauva, niin huutaisin että vie se pärstäs kauemmas ja heti.

Vierailija
114/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trivago. Koska niitä mainoksia tulee aivan liikaa. Mainosten takia en ole ikinä käyttänyt trivagoa reissujen varauksessa, enkä käytä.

Ps. Äänikirjaa kuunnellessani mietin mistä tiedän tän äänen, noin puolessa välissä keksin - Trivago-nainen! Kirja oli pilalla.

Jos haluat trivagoa boikotoida niin vältä myös expediaa, hotels.com ja ebookersia. Nuo kun kuuluvat kaikki samaan yritysryppääseen. Trivagoa voit sitten kyllä käyttää vertailemiseen mutta mene sitten itse noille varaussivuille eikä trivagon linkin kautta.

Tässä on koko lista:

BedandBreakfast.com

CarRentals.com

Classic Vacations

Ebookers

Egencia

Expedia.com

Expedia Affiliate Network

Expedia Local Expert

Expedia CruiseShipCenters

Expedia Global Partner Solutions

HomeAway

Hotels.com

Hotwire Group

Orbitz

Travelocity

trivago

wotif

ALICE

Vierailija
115/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tokmannin uusi joulumainos laihoine pukkeineen, jolla on jenkkityyliin lentävät porot ja joka kulkee savupiipusta, on saanut minut vakavasti harkitsemaan astumista jalallanikaan enää koko kauppaan.

Vierailija
116/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilulilulei...

Hento lapsenääni: tältä kuulostaa se tunne kun (on onnistunut paskomaan- en muista millä sanoilla, mutta kuitenkin asia tulee selväksi)

Mainostajana varmaan joku ummetuslääke?

Ja toki kaikki muutkin versiot tuosta radiomainoksesta.

Vierailija
117/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotie

"Kun aaaiiiikaaa oooon...."

Hirveä biisi.

Vierailija
118/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IF-vakuutusyhtiön mainos: "on EPÄKIMURANTTIA vakuuttaa..." Tällaista sanaa ei ole olemassakaan.

Joku apukoululaisen tekemä mainos... Nytkin ärsyttää, kun vaan ajattelee sitä.

Vierailija
119/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavimpia ovat ne huutavat ja kimittävät naisäänet, en osta, mitään huutamalla mainostettua.

Itse en voi sietää niitä mainoksia jossa supitetaan. Jostain syystä menen raivonpartaalle sitä kuunnellessa.

Vierailija
120/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna:n "No nyt näyttää hyvältä". Mitähän jos mies sanois noin mainoksessa kun nainen olisi kontallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä