Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mainos on saanut sinut tietoisesti päättämään olla ostamatta tuotetta?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla viimeisin on tuo Arla-mainos, jossa lihava, kaulaton pihtipolvinen tyttö soittaa soittimia ja isä kokkaa samaan aikaan.

Ei koskaan Arlan ruokakermaa... Tuli kuvotus koko tuotemerkkiin.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levykauppa X muuten palkittiin tuosta "sinä olet kakkapylly"-kampanjastaan. /facepalm

Vierailija
62/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki netin/suoratoistopalvelujen puolikohdennetut videomainokset. Joka ikinen mainostauko vähintään yksi sama mainos, joka kiertää kehää useamman päivän/viikon. Kodinkoneet, käytettyjen autojen sivustot, kulutusluotot, äänikirjat ja kasvispohjainen maitokorvike. En ostanu ekalla kerralla, en taatusti osta kolmannellakymmenellä kerralla. Tv:ssä sentään vähän vaihtelua, mutta koneella digissä ei jaksa samaa mainosta uudestaan ja uudestaa alle 10 min välein.

Hermoja raastavin mainos on silti clearbluen karmeasti dubattu "Olen raskaana! -Eikä! Mua alkaa itkettää!" Kohdennetut mainosasetukset lähti vaihtoon aika nopeasti tuon yleistymisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byggmaxin sovinistimainoksia ei nyt vähään aikaan ole näkynyt telkkarissa, mutta se tuli kyllä aikanaan selväksi, että naisia ei sinne kaivata asiakkaiksi (ja tämä nainen käy paljon rautakaupoissa). Ja jos joskus seuraavassa elämässä tulisi tarve vuokrata auto, en ikipäivinä vuokraisi Beelystä, kiitos kammottavan mainoksen.

Vierailija
64/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Tutti Frutteja en ole ostanut enää SEN mainoksen jälkeen. Aiemmin ostin melkein joka lauantai.

Vierailija
65/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsin järkyttävän kömpelöt riimittelymainokset saavat ihon kuoriutumaan. Sähköhammasharja oli tosin pakko ostaa Philipsiltä, koska Oral B:n "kysyin hammaslääkäriltäni" -mainokset ovat vielä kauheampia.

Vierailija
66/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribo

Arlan kerma, minua ei nokkahuilun soitto häiritse, mutta kun sen tytön kädet ovat väärin päin!

Vierailija
67/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se debiili, lähinnä murhanhimoa aiheuttava pingviinikävelymainos on saanut mut lopettamaan jäätelönsyönnin kokonaan.

Vierailija
68/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mainos.

Mutta volvoa en naisena voi ostaa kun sen logo on uroksen merkki.

On myös raudan merkki ja nimenomaan rautaan siinä logossa viitataan. Mutta on myös miehen merkki.

Symboloi Merkuriusta, sodan ja raudan jumalaa sekä planeettaa.

Muut merkitykset on omittu myöhemmin. Nykyään miestä symboloi paremmin Q, jossa ovaali viittaa tyhjään päähän, pallomaiseen ruumiiseen ja pieni alaviiva pieneen ja heikkoon erektioon.

Muten hyvä, mutta logo on Mars-planeetan symboli. Merkuriuksella on sellaiset sarvet päässä ja se on selvästi tyttö:

https://www.google.com/search?q=merkurius+merkki&safe=active&sxsrf=ACYB…:

Vierailija
69/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet tai palvelut, joilla on vähänkin tekemistä Martina Aitolehden kanssa, jäävät aina huomiotta.   

Vierailija
70/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tanskalaistyyppi -mainos, koska ajatteluvälineeni on kaulan yläpuolella eli sukupuoli on väärä.

Olen tatuoinneille allerginen, mutta kerran mainoksessa oli upea nuori ja tatuoitu mies. 

Vierailija
71/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku vastasi tämän: tällä vkolla ainakin Rockilla jatkuvasti kuulunut Kaalimadon mainos. "Kaalimato mahtuu joka väliin".

En ole kukkahattutäti mutta jatkossa tilaan dildoni muualta.

Vierailija
72/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Haribon mainokset, missä aikuiset lässyttää lapsen äänellä saivat lopettamaan kyseisen merkin karkkien ostamisen. Mikä oli toisaalta ihan hyvä asia.

Vierailija
73/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haribo

Arlan kerma, minua ei nokkahuilun soitto häiritse, mutta kun sen tytön kädet ovat väärin päin!

Minä soitan samalla tavalla, koska olen vasenkätinen.

Vierailija
74/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko joku vastasi tämän: tällä vkolla ainakin Rockilla jatkuvasti kuulunut Kaalimadon mainos. "Kaalimato mahtuu joka väliin".

En ole kukkahattutäti mutta jatkossa tilaan dildoni muualta.

Ja sitten: hanuriii

Ja tähän väliin.

Tähänkin väliin.

Joo, mulla vaihtui radiokanava 15 vuoden työmatkakuuntelun jälkeen. SuomiPop pilkkoo uutisetkin :joka väliin:.

Kuvottavaa. Ja ajan usein kouluikäiset lapset kyydissä. Meinasin kyllä vaihtaa kanavaa jo satisfaierin vuoksi, mut se sentään tuli vaan mainoskatkoilla.

Vierailija
75/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago. Niitä tuli liian usein.

Vierailija
76/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canesten combi ja kokkareinen valkovuoto vie ihmiseltä ruoka- ja seksihalut.

Vierailija
77/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canesten combi ja kokkareinen valkovuoto vie ihmiseltä ruoka- ja seksihalut.

Tämä on kyllä saavutus. Takavuosina Canesten -mainoksessa jakkupukunainen kiipesi piirrettyjä portaita, joista yhdellä kasvoi ruskeita sieniä. Luulin, ettei siitä pahemmaksi voi enää mennä.

Vierailija
78/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Haribon mainokset, missä aikuiset lässyttää lapsen äänellä saivat lopettamaan kyseisen merkin karkkien ostamisen. Mikä oli toisaalta ihan hyvä asia.

Mun mielestä se dubbaamaton oli ihana. Jossa oli niitä rugbypelaajia.

Vierailija
79/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn mainonta sain minulla aikaan tämän päätöksen.

Vierailija
80/149 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillette. Uusimman mainoskampanjan jälkeen jää kaikki kys. firman tuotteet ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi