Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mainos on saanut sinut tietoisesti päättämään olla ostamatta tuotetta?

Vierailija
15.11.2019 |

Mulla viimeisin on tuo Arla-mainos, jossa lihava, kaulaton pihtipolvinen tyttö soittaa soittimia ja isä kokkaa samaan aikaan.

Ei koskaan Arlan ruokakermaa... Tuli kuvotus koko tuotemerkkiin.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutaman vuoden takaiset pikkunälkä-mainokset joilla mainostettiin välipalarahkaa. Olikohan tuotteen nimi Danio. Olin tuota ennen silloin tällöin ostanut, mainosten myötä loppui enkä ole jäänyt ko. tuotetta kaipaamaan.

Vierailija
122/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan Pizzaperjantai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tulee mieleen on se, kun NAAG mainosti vuosia sitten shampoota, jota olisin halunnut kokeilla. 

Vierailija
124/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa pyörii koko ajan Chromebookin mainos, joka vielä pakotetaan katsomaan kokonaan. "I'm dying", "Does anyone have a charger?!" Oon jo ihan kypsä.

Vierailija
125/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify premiumin mainokset ovat varmasti tarkoituksella ärsyttäviä että jengi maksaisi siitä ilosta ettei niitä tarvitse kuulla. Mutta mulla ei anna luonto periksi tehdä niinkuin ärsyttävä mainos käskee, koska silloin mainostaja on voittanut. Kuuntelen sitten vastarannankiiskeyttäni edelleen niitä typeriä mainoksia, eli taidan joka tapauksessa olla häviäjä tässä.

Vierailija
126/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luomutuotemainokset ovat saaneet aikaan vastareaktion. En osta mitään luomua.

Vierailija
127/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mainokset ovat niin ylityperiä etten käy koko kaupassa. Samoin Dna:n mainokset ällöttää.

Vierailija
128/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillette-merkin toxic- "mainos".  En taida olla ainoa. Miljardien pudotus myynnissä.

Vierailija
129/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clear blue *blinng*. Se mainos on niin saamarin ärsyttävä ja lisäksi soi paljon kovemmim kuin biisit siinä välissä. Youtubessa siis tullut vastaan. En osta tasan ikinä.

Vierailija
130/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotkut miesten kalsarit, jotka ei tunnu missään. Tämänhetkinen radiomainos on aivan karsea,. En kyllä ole mies, eli en siis kuulu kyllä kohderyhmäänkään

Minusta nämä mainokset nimenomaan ovat hyviä. Varsinkin se, joka tuli viime pääsiäisen aikoihin. 

Meni jotenkin niin, että "Missä sinä haudot muniasi"....

Vierailija
131/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä  Kinderpatukoita koska ärsyttää se pingiinikävely . 

Vierailija
132/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korneista kornein Opel-automainos, jossa juppi herää hotellissa ja ajaa rantaan ottamaan selfietä. Onko ne tehny tuon mainoksen tosissaan vai onko ns. huumorimainos?

Vierailija
133/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa pyörii koko ajan Chromebookin mainos, joka vielä pakotetaan katsomaan kokonaan. "I'm dying", "Does anyone have a charger?!" Oon jo ihan kypsä.

Se englanninkielinen versio vielä menee, mutta se suomenkielinen on niim tanan ärsyttävä! Ensinnäkin kestää ikuisuden ja siinä on vielä se tekostadia sössöttävä nainen "hei onx kelläää laturiii" ai hitto.. Yksi päivä huomasin että sitä mainosta on lyhennetty, jes, mutta siihen olikin jätetty pelkästään tämä nimenomainen sössötyskohta. Miten kukaan ikinä kehtaa puhua noin, tasan kellään ei ole tuollainen puhetyyli luonnostaan, ja miten sellaista on ikinä päästetty mihinkään julkiseen levitykseen? Väreet, kylmät sellaiset.

Vierailija
134/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Sähkön Palefacesin teeskentelyruno ”Tuulen puhe”. Runouden raiskauksen lisäksi taiteen halventamista.

Vierailija
135/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotuksen talous- ja vessapaperit.

Mainoksessa on lapsia (ja se karvamörkö) jotka sotkee ja sitten muka lapsi alkaa siivota paperilla niitä sotkuja. No, sitten tarkennetaan käsiin, paperiin sekä likaan ja näytetään kuinka näppärästi se siivous sujuu yhdellä pyyhkäisyllä - ja siivoajana on hyvin selkeästi aikuinen nainen käsineen.

Jos tuote on niin surkea, ettei sillä sotkujen pyyhkiminen onnistu lapselta edes harjoittelun jälkeen mainoksessa, vaan pitää käyttää aikuista tuossa kohden (vaikka koko mainoksessa ei muuten aikuisia olekaan), saa jäädä kauppaan.

(Jossain uusimmassa mainoksessa näytti tosin jo olevan lapsen käsi siivouskohdassakin. Liekö ärsyttänyt muitakin ja pistetty palautetta 😁)

Vierailija
136/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI hampaiden hoitoon liittyvät mainokset!

- Sensodynen mainos näyttää jo valmiiksi siltä, että joku kesäjantteri on tärisevin käsin kännykkäkameralla kuvannut. "Kylmä, kuuma juoma v*tuttaa. Syöminenkin v*tuttaa. Itse asiassa koko elämä v*tuttaa!"

- Oral-B ei ole yhtään sen parempi. "Suuhygienistini sanoi ei." HA! Joke's on you. Mäkin sanoin EI! Mua myös ärsyttää kuinka helkkarin yksinkertasina se mainos ihmisiä pitää, kun sen mainoseukon pitää sormella osoittaa sen hammasharjan pyöreää harjaspäätä kun pitäisi "vaihtaa harja... PYÖREÄPÄISEEN HARJAAN!" Niinkun... Damn mind blown! Luulin aina että laitat sen harjapään nyrkkiin ja tunget varren suuhun! Ilmekös se hampaiden harjaus onkin ollut niin haastavaa! "En edes tiennyt että Oralilla on hammastahnaa!" Bitch please... Oletko asunut tynnyrissä vai mitä helkkaria oot kuvitellut Oral-B:n myyvän? Pölypusseja?

"NOUSTAAN KAIKKI KAPINAAN, TÄÄ ON LASTEN ASIAA!"

- Tää mainos ketuttaa mua niin maan perusteellisesti, että musta tuli lopullisesti Hesburgerin asiakas. Koskaan aiemmin ei lapset oo saanu mun verta kiehumaan samalla tavalla kuin tässä mainoksessa. Kapina mainittu, haulikko esiin, kakaroilta turvat tukkoon. Ja normaalisti tykkään lapsista... Toi mainos vaan... NNNNGGHG!

Vierailija
137/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinderin mainokset ovat järjestään kammottavia ja aidosti niiden vuoksi jätän kinderit hyllyyn.

Myös Mäkkärin lässytyslaulu "noustaan kaikki kapinaan, tää lasten asiaa" (wtf?) on ehkä kamalin mainoslaulu hetkeen. Mutta ei kuitenkaan saa minua vielä mäkkäriboikottiin.

Vierailija
138/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinderin mainokset ovat järjestään kammottavia ja aidosti niiden vuoksi jätän kinderit hyllyyn.

Myös Mäkkärin lässytyslaulu "noustaan kaikki kapinaan, tää lasten asiaa" (wtf?) on ehkä kamalin mainoslaulu hetkeen. Mutta ei kuitenkaan saa minua vielä mäkkäriboikottiin.

En enää ikinä vie lapsiani mäkkärin. En ikinä.

Vierailija
139/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon kirjoitti:

Lidlin mainokset ovat niin ylityperiä etten käy koko kaupassa. Samoin Dna:n mainokset ällöttää.

Joskus aiemmin lidlillä oli melko hyviäkin mainoksia, mutta nuo kesän rasvalettimainokset eivät houkuttele sinne käymään.

Vierailija
140/149 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

big brotherin voittaja niin oksettava, että boikotoimme kaikkia kyseistä ohjelmaa sponsoroivia firmoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän