Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia

Vierailija
15.11.2019 |

Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä

Kommentit (252)

Vierailija
141/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuli viikoksi kylään ja nukkui kangaspäälysteisellä vuodesohvallamme. Anoppini on muuten mukava ihminen mutta haisee pinttyneelle hielle, deodoranttia ei jostain syystä halua käyttää kuin juhlapäivinä.

No, istuin sitten vierailun jälkeen vuodesohvalla ja ihmettelin siitä lähtevää huonoa hajua. Hienhaju oli tarttunut sohvaan ja kolme kertaa käsittelin sen ruokasoodalla ennen kuin haju lähti.

Ensi kerralla harkitsen pressun käyttöä.

Sori, ap:ta en osaa auttaa.

Vinkki, myös vuodesohvaan petari tai patjansuojus.

Petari oli kyllä käytössä. Sen sai puhtaaksi pyykkikoneessa mutta sohvaan käytin soodaa.

Vierailija
142/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä? Onko vaihdevuosi-iässä?

Alkoholinkäyttötottumukset?

Onko suvussa kilpirauhasta, sydänvikaa, diabetestä? Närästystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Ap arktinen peitto ja kokeilkaa nukkua ikkuna auki. 

Me nukumme siten, minulla arktinen peitto ja miehellä tavallinen. Kumpikaan ei hikoile eikä palele, mutta molemmat nukumme paremmin viileässä. Tämä käytäntö siis ihan vaan syvemmän unen johdosta, tuollaista hikoiluongelmaa meillä ei kummallakaan ole.

Onko miehelläsi mitään muita oireita?

Laitoin linkin Terveyskirjaston yöllistä hikoilua käsittelevään juttuun, jos siitä vaikka olisi apua.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
144/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai tuohon auta kuin joku perusteellinen ruokavaliomuutos, sieltä kehostahan se haku tulee.

Makkarat, pihvit, ranskikset ym haisuliruuat pois.

Vierailija
145/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kaikki usko, mutta lihansyöjät haisevat pahemmalta kuin kasvissyöjät. Proteiinit panee munuaiset lujille ja hikihän sisältää aina vähän virtsa-ainetta, mutta lihaa paljon syövien hiki on vielä väkevämpää.

Vierailija
146/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se syö?

Entä voiko olla että sulla on normaalia tarkempi hajuaisti......?

Tyynyn ym vaihto? Kaikki uusiksi. Nyt saa jotain viikentäviä hengittäviä patjoja...? Oli just tarjouksessaki.

Mies suihkuun aina ennen nukkumaanmenoa. Voisi käyttää ph-tasapainotettua pesuainetta, jolla voi kuurata myös alapään tarvittaessa? Jos käy kakkosella niin voisit ehdottaa että käyttää aina paperin lisäksi käsisuihkua.

Voisko sheivata kainalot tai nukkua pelkällä lakanalla? Makuuhuoneen lämpötilaa alemmaksi?

Onko sen kilpirauhasessa ollut koskaan ongelmia?

Vierailija
147/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin lopettamaan anaaliseksin ennen nukkumaanmenoa. Menkää vessaan kuhertelemaan

Vierailija
148/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kaikki usko, mutta lihansyöjät haisevat pahemmalta kuin kasvissyöjät. Proteiinit panee munuaiset lujille ja hikihän sisältää aina vähän virtsa-ainetta, mutta lihaa paljon syövien hiki on vielä väkevämpää.

Lihan syöjät sitä, lihan syöjät tätä.

Ihan on olemassa KASVIKSIA jotka saavat haisemaan pahalta. Ne tuli mulla ekana mieleen.

Miksi pitää taas tuo lihansyönti-kortti vetää esiin?

Vierailija
149/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on arktinen peitto?

Vierailija kirjoitti:

Me nukumme siten, minulla arktinen peitto ja miehellä tavallinen. Kumpikaan ei hikoile eikä palele, mutta molemmat nukumme paremmin viileässä. Tämä käytäntö siis ihan vaan syvemmän unen johdosta, tuollaista hikoiluongelmaa meillä ei kummallakaan ole.

Laitoin linkin Terveyskirjaston yöllistä hikoilua käsittelevään juttuun, jos siitä vaikka olisi apua.

Vierailija
150/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada syömään kasviksia en tiedä syökö jo ? Ainakin osa ruokavaliota.En ole mikään vihervassari.

Vierailija
151/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ya stinks baby, and your attitude.

Vierailija
152/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en ole koskaan antanut miesten nukkua samassa makuuhuoneessa minun kanssani. Naispartnerit kyllä nukkuvat.

N31, biseksuaali

Vierailija
153/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on arktinen peitto?

Vierailija kirjoitti:

Joo, arktinen on mun oma nimitys, oikea linee erityislämmin peitto. Esim. Jysk myy:

https://jysk.fi/makuuhuone/peitot/kuitutayte/plus/peitto-1750g-askvoll-…

Peitto on painava, eli toimii, kuten vauvoilla painopeitto, edistäen rauhallisesti nukkumista:)

Vierailija
154/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?

Olisiko se vähän samantyyppinen juttu kuin se, että naistenlehdissä voidetta, seerumia tms. SIPAISTAAN kasvoille. Ja sitten rentoudutaan nojatuolissa torkkupeiton alla, takkatulen ääressä kera hyvän kirjan ja teekupposen. Silloin kun torkkupeiton alla ei ole ketään, peitto on heitetty huolettomasti nojatuolille tai sohvalle. Kaikki on niin ihanan sujahtavan sipaistavaa ja rentoa, huoletonta mutta huoliteltua ja hyggeä. 

Vierailija
155/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies hikoilee, ja lakanat haisee siltä ja samoin se haju tarttuu minuun kun nukun hänen luonaan. Mutta minusta se on ihana tuoksu, ja jos en ole päivällä menossa mihinkään niin en sujahda suihkuu heti aamulla jotta tuoksun häneltä pidempään. Teen siis kotona töissä ja pesen kasvot ja kainalot toki, mutta muuten on ihanan seksikästä kun tuoksun tuolta miehekkäältä karjulta.

Vierailija
156/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

Hyi hitto tuo olis oksettavaa.... :o( Koirien karvat eivät ällötä, mutta jonkun karvaisen äijän karkeat persjouhet ym. pitkin lakanoita ja lattioita.... Yök!

Vierailija
157/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan yhtä edellistä, että mies lääkäriin kysymään mikä aiheuttaa yöhikoilua. Hänellä voi olla vaihdevuodet. Tai diabetes.

Ja alkoholin käyttöä voi rajoittaa reippaasti

En nyt halua pelotella, mutta eräässä lähipiirin tapauksessa runsaas hikoilu oli oire myöhemmin paljastuneesta kilpirauhassyövästä.  Ei ehkä kovin todennäköistä, mutta mahdollista...

Vierailija
158/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tolla tavalla hikoavaa miestä voi edes himoita saati nukkua sen vieressä?! Olisin antanut lapikasta välittömästi. Kuvottaa.

Vierailija
159/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin, mutta oikeesti, Hyi helvetti!

En varmaan kestäis tollasta. Olisin sanonu heipat jo suhteen alkuvaiheessa. Kumppanin ominaistuoksu on aika tärkeä asia.

Vierailija
160/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se pershien haju. miehesi pesee todennäköisesti peppunsa vain vedellä tai todella huonosti ja se sittn haisee siellä ja kerää bakteeria. hyh!