Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia
Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehen laittaisi nukkumaan petarille, joka on täytetty kissanhiekalla? Sen voi äkkiä ommella vanhasta pussilakanasta.
Ps. Paakkuuntumaton on parempi nukkumismukavuuden kannalta.
Nyt oon kuullu kaiken!
On tää kyllä paras ketju pitkään aikaan :D
Tämä ketju on selvästi jatko-osa vanhalle klassikolle jossa sohva haisee perseelle. Lie sama kirjoittaja?
Ja eikös se perseiset kädet-ketju (joskus vuosia sitten) ollut oikein klassikoiden klassikko... Mutta tuohon ap:n ongelmaan, eiköhän sen miehen kannattaisi mennä lääkäriin. Ei kai tuollainen hikoilu ole ihan normaalia. Tai sitten ap nukkumaan eri sänkyyn, ehkä jopa eri huoneeseen, jos mahdollista, niin saa mies haista rauhassa...
Vierailija kirjoitti:
Nauroin niin että tuli räät nenästä, kun kuvittelen miten joku virittelee patjan alle wunderbaumia :DDD Aivan mahtava perjantain aloitus
Kyllä on nauru herkässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?
Nämä ovat varmaan samoja ihmisiä, jotka käpertyvät sohvalle. Me muut vain istahdamme.
Sitä ennen nämä sujahtelevat käpertyjät kertovat miten ajankuluksi ohimennen LEIPASIVAT jotain pientä.
Mun yhdellä tutulla on alkoholisti miesystävä ja se kusee sohvalle.
Kun eukko on sille siitä vihainen, niin se sanoo, että SE OLI MIELENOSOITUS.
mites se sairaala lakana ja onko ylipäätään pakko nnukkua samassa sängyssä
minä ainakin seksi jälkeen sujahdan omaan petiini
"Mun yhdellä tutulla on alkoholisti miesystävä ja se kusee sohvalle."
Ei tarvitse olla edes alkoholisti, riittää kun vähän reilummin juo. On kokemusta. Sängyn uusimisen yhteydessä ostin runkopatjalle suojan ja teetin vetoketjullisen suojan petauspatjaan. Mikään vahinko ei haittaa enää, ja sänky on raikas, kuin uusi vuosien jälkeen. Myöskin tyynyissä on suojat. Ei sänky haise vaikka kuinka hikoilisi. Helpottaa tosi paljon puhtaanapitoa.
Auton raikastimet eivät ole tarkoitettu patjoille, eivätkä ratkaise ongelmaa. Kannattaa ostaa jotakin tyynysuihketta tai laventeli suihketta, jos haluaa tekstiileihin vähän tuoksua.
Meillä mies ei käy kuin kerran pari KUUKAUDESSa suihkussa ja voitte arvata mikä on haju.... Onneksi kuitenkin seksi sujuu mutta se on laiha lohtu lopulta. Mies suorastaan tihkuu rasvaa ja hikeä ja joskus uhkailemalla saan pesulle sen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei käy kuin kerran pari KUUKAUDESSa suihkussa ja voitte arvata mikä on haju.... Onneksi kuitenkin seksi sujuu mutta se on laiha lohtu lopulta. Mies suorastaan tihkuu rasvaa ja hikeä ja joskus uhkailemalla saan pesulle sen.
Nyt taidat puijata...
Jos ei pesuaineet poista hajua lakanoista ja kloori ei sovi värillisille lakanoille, niin osta urheiluvaatteille tarkoitettua pesuainetta urheiluliikkeestä. Se ei kapseloi hajuja, kuten tavalliset pesuaineet. Esimerkiksi ulosteen haju ei lähde normi pesuaineella. Se haju vain leviää koko koneelliseen. Nykyisin on vaikka minkälaisia aineita ja patjojen suojuksia saatavilla. Luulisi että löydätte wunderbaumia tehokkaamman ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taidat puijata...
Mun ei käy edes kerran vuodessa, eikä saunaan lähde millään.
Haisee lialle.
Kerran iskin kananmunan päähän.
Seksi ei suju eikä paskakasan kanssa huvittaisikaan. 😢
Masentunut vakavasti.
Tämä ketju on selvästi jatko-osa vanhalle klassikolle jossa sohva haisee perseelle. Lie sama kirjoittaja?