Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia
Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä
Kommentit (252)
Mun tyttären miehellä on sama ongelma. Eikä siihen auta mikään. On loppuiän vaiva.
Pese lakanat autoklaavissa. Sitten kylvetät lakanat rotanmyrkyssä.
Laita aina lakanoita pestessä pyykkietikkaa (tavallinen etikka käy myös) pesukoneen huuhteluainelokeroon. Lähtee hajut.
Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?
Jospase haju on imeytynyt petauspatjaan. Kannattaisi pestä/ostaa uusi petari. Sen jälkeen voi alkaa käyttämään lisänä petarin suojaa, esim. Unikulmasta. Se on helppo pestä koneessa, kuten lakana ja kuivuu päivän aikana. Toiset vaan ”haisee” erilaiselta.
Tota noin. Pese lakanat ja vaihda miestä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?
Sujahtaminen on paljon seksikkäämpää,lisäksi siitä kuuluu se SUIH-ääni.
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
Eikai tuohon auta kuin joku perusteellinen ruokavaliomuutos, sieltä kehostahan se haku tulee.
Entä jos ukko käy suihkussa illalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Niihin pitää sujahtaa.
Nauroin niin että tuli räät nenästä, kun kuvittelen miten joku virittelee patjan alle wunderbaumia :DDD Aivan mahtava perjantain aloitus
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.
AV:lta löytyvät kyllä aina parhaat jutut :D
"Miehestä lähtee hirveästi karvaa lakanoihin"
Nukkuuko mies alasti? Jospa yövaatteet, vaikka ihan t-paita, imisivät enimmän hien. Niitä on helpompi vaihtaa puhtaisiin joka yö kuin lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt mukavempi sillätavalla "sujahtaa" sinne lakanoiden väliin, kun mennä tylsän tavallisesti.
Ap
Ethän sä nyt v ittu laita mitään wunderbaumia sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että mennään nukkumaan vaivihkaa, salaa.
Ja haiseva mies, joka lemuaa vaikka miten pestäisiin, on selkeästi ongelmajäte, joka ei kuulu tähän salailevaan, mutta putipuhtoiseen maailmaan.
Tässähän nyt ei ole mitään normaalia. Tämä on draamaa, joka tekee elämästä mielenkiintoisempaa.
Miehen lika. Se on kuin synti - ei sitä niin vain pestä pois. Mistäs sitten puhuttaisiin, jos mies jonakin aamuna ei haisisikaan? Elämä olis normaalia ja siten tylsää.
Jos on kovin erilainen lämmöntarve, eikö voisi olla erilliset sängyt?
Miehenä tiedän että ainakin itse hikoilen sängyn läpimäräksi jos yritän nukkua ilman paitaa, koska jossain vaiheessa yötä alkaa tulla kylmä => kaivaudun peiton alle => alan hikoilla => hikinen iho tuntuu viileältä => kietoudun entistä tiiviimmin peiton alle ja lopulta tyyny ja patjakin ovat aivan märät.
Kannattaisi kokeilla eri paksuisia paitoja. Minulla ainakin tekninen urheilualusasun paita toimii hyvin. Joskus joudun silti vaihtamaan kuivan paidan keskellä yötä. Lakanoiden pyykkäämisellä ei moneen kertaan märäksi hikoiltu patja raikastu.
Wunderbaum lakanan alla on merkki siitä että olet panostanut tähän sydämesi pohjasta 😅👍