Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia

Vierailija
15.11.2019 |

Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä

Kommentit (252)

Vierailija
101/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urokset alkaa vanhemmiten haisemaan, nuorilla ei tätä ongelmaa vielä ole. Ei auta kuin osaa oma nukkumapaikka ja karkottaa sängystä ellet halua nukkua kokoajan pahanevassa lemussa.

Vierailija
102/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?

Nämä ovat varmaan samoja ihmisiä, jotka käpertyvät sohvalle. Me muut vain istahdamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat vaan miestä tarpeeksi usein niin kyllä se siitä. Kannattaa laittaa ne välillä tuulettumaan ja talvella pakkaseen seisomaan.

Vierailija
104/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja krapulahiki. Tuttu juttu. Alkoholisti hikoikee ja haisee sellaiselle imelälle.

Ottaako joka ilta vähän ja viikonloppuna kunnolla? Sitä se on.

Jos tulee aina nukkumaan kun sinä jo nukut, ottaa iltapaukut salaa siinä kohtaa.

Vierailija
105/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista, että tykkäät pyykinpesuaineiden ja muiden hajusteiden tuoksusta. Hajusteet eivät puhdista pyykkiä. Sen sijaan hajusteet ja muut puhdistusaineiden kemikaalit kasvattavat pitkällä aikavälillä riskiä sairastua esim. syöpään. Itse käytän pyykinpesussa pesupähkinöitä sekä sappisaippuaa, huuhteluaineena etikkaa ja puhdasta tulee.

Vierailija
106/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ihan ensiksi uuden petarin. Jos patjallakin alkaa olla jo ikää, niin uuden patjan myös. Haju on varmasti jo pinttynyt patjoihin.

Panosta uusia ostaessa hyviin materiaaleihin, vaikka ne enemmän maksavatkin.

Vierailija
107/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita piikkiä. Ei tuollainen elämä ole enää muuta kuin kärsimystä.

Kumpi piikille?

Vierailija
108/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Saahan se varmaan hikoilla, mutta ei haista. Mulla oli mies, joka haisi kaamealle, muuta kun lopetti B-vitamiinin Bekoforten syömisen krapulaansa, niin se ällö lemu lähti. Syökö miehesi esim valkosipulia ?

Syökö paljon punaista lihaa? Liha haisee mädäntyessään ruuansulatuselimistössä. Lihan poisjättäminen parantaa myös mieskuntoa... vink vink...

Vierailija
109/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone viileäksi esim 18C tai alemmas. Eli patterit vaan kiinni. Itelles otat tuplapeiton ja nukut itsekin paremmin. Näin tämä asia on ratkaistu itselläni ja vaimollani. Viileässä nukkuu paremmin.

Niinkuin aiemmin joku puhui alkoholin vaikutuksesta hikoiluun, niin pitää paikkansa. Sen verran on omakohtaista kokemusta kertynyt, että pari päivää alkoholia vaikka vain sivistyneestikin. Vaikuttaa pari päivää sen jälkeen niin unen laatuun kuin myös hikoilun määrään. Siinä ei viileä huonekaan enää auta. M46

Vierailija
110/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu kirjoitti:

Aika mielenkiintoista, että tykkäät pyykinpesuaineiden ja muiden hajusteiden tuoksusta. Hajusteet eivät puhdista pyykkiä. Sen sijaan hajusteet ja muut puhdistusaineiden kemikaalit kasvattavat pitkällä aikavälillä riskiä sairastua esim. syöpään. Itse käytän pyykinpesussa pesupähkinöitä sekä sappisaippuaa, huuhteluaineena etikkaa ja puhdasta tulee.

Hyi helvata. En vaan millään saa mielikuvaa puhtaantuoksuisista ja raikkaista lakanoista, tuntuu karmeilta ja pahanhajuisilta aineilta, sappisaippua ja etikka, huh. 😮

Pesupähkinätkään ei kovin raikkailta tunnu.

Voi tulla puhdasta, mutta olisi mielenkiintoista haistaa niitä lakanoita.

Vierailija
111/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Saahan se varmaan hikoilla, mutta ei haista. Mulla oli mies, joka haisi kaamealle, muuta kun lopetti B-vitamiinin Bekoforten syömisen krapulaansa, niin se ällö lemu lähti. Syökö miehesi esim valkosipulia ?

Syökö paljon punaista lihaa? Liha haisee mädäntyessään ruuansulatuselimistössä. Lihan poisjättäminen parantaa myös mieskuntoa... vink vink...

No kyllä minäkään en yhtään enempää tuon uroksen nylkytyksestä välittäis. Siis ei väliä kunnosta. Se näyttääkin niin rivolta jotenkin. Ja sitten patjat, ei ei.

Vierailija
112/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea, annan sulle neuvon.

Tietenkään ei pidä hoitaa oiretta eli lakanoita vaan syytä eli miestä. Nyt mies tutkituttamaan tuota yöhikoilua? Hiv? Mikä?

Hikihän on hajuton eli kun se kohtaa ihon, syntyy sitten se haju. Eli ihon bakteerikanta vaikuttaa. Lääkäriin kyselemään. Ja lopulta tietenkin jos ei muu auta niin pistetään sinne kainaloihin ja hikoileviin osiin botoksia. Tai käsitellään hikihuokoset muuten.

Loppuu se!

Vierailija
113/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen mies voi haista märältä ja likaiselta koiralta. 

Kasvisruokavalio ehkä auttaa ja runsas hedelmiensyönti. Peseytymien aamuin illoin on tärkeää ja vaatteiden säännöllinen pesu. 

Palkkasin ystäväni miehen auttamaan joskus remontissa ja kotini haisi hänen jälkeensä monta päivää kuvottavalle, vaikka ikkuna oli auki ja olin siivonnut. Mukava mies, mutta tunkkaisen ja rasvaisen myskieläimen ällöttävä löyhkä, jonka häb oli marinoit viinalla.  

Vierailija
114/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin ihan ensiksi uuden petarin. Jos patjallakin alkaa olla jo ikää, niin uuden patjan myös. Haju on varmasti jo pinttynyt patjoihin.

Panosta uusia ostaessa hyviin materiaaleihin, vaikka ne enemmän maksavatkin.

Entäs jos ottaa uuden pedarin?

Vierailija
115/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset sängyt, joiden välissä hajurako. Jos sitten jostain syystä haluaa toisen kainaloon voi sängyt vetää yhteen. Miehelle merinovillasta pyjama, ei haise hiki ja on miellyttävä iholla.

Vierailija
116/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?

Minä nukun aina lakanoiden päällä. Miksi sinne väliin pitää mennä?

Vierailija
117/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

anteeksi, mutta purskahdin ääneen nauramaan.

Vierailija
118/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle pyjama niin haju jää siihen.

On niin kovin kuumainen, ettei yövaatteet sovi. Kokeiltu on. Pitää viisi minuuttia päällä ja sitten repii net pois.

Ap

Onko teillä lasitettu parveke tai terassi? Laita grillimakkara sinne nukkumaan. Meillä huskyt tykkää nukkua viileässä.

Vierailija
119/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle pyjama niin haju jää siihen.

On niin kovin kuumainen, ettei yövaatteet sovi. Kokeiltu on. Pitää viisi minuuttia päällä ja sitten repii net pois.

Ap

Onko teillä lasitettu parveke tai terassi? Laita grillimakkara sinne nukkumaan. Meillä huskyt tykkää nukkua viileässä.

Mun teinipoika on varmaan husky. Sen makkarissa pitää olla 18 astetta tai ei voi pitää peittoa.

Vierailija
120/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai tuohon auta kuin joku perusteellinen ruokavaliomuutos, sieltä kehostahan se haku tulee.

No enpä nyt tiedä. Aloittajahan kertoi että olivat kokeilleet viileämmässä nukkua mutta ap:n takia eivät sitä voineet jatkaa.

Minä olen meillä se huomattavasti ”kuumempi” nukkuja; jos saisin päättää yksin, nukkuisin jossain 15-16 asteen lämmöissä. Lämpimämmässä tulee vaan heti kuuma ja hiki ja nukkuu huonosti. Mieheni taas voisi varmaan nukkua hyvin saunassa.

Kysynkin; onko helpompaa lisätä esim peittoja, vilttejä, vaatetta jotta tarkenee VAI SEN JO ALASTI OLEVAN TEHDÄ OLOLLEEN VIELÄ JOTAIN!?! Aihe ärsyttää aivan suunnattomasti kun tästä saa tapella kotona kokoajan. 😒