Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia

Vierailija
15.11.2019 |

Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä

Kommentit (252)

Vierailija
181/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain olisi se kuuluisa perseen haju? 

Mikäli näin on, mitään ei ole tehtävissä. 

Mies sohvalle? Sinnehän se haju sekoittuu muutenkin perseisen sohvan hajuun.

Mutta sittenhän koko kämppä on perseytymisvaarassa. 

Vierailija
182/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kannattaisiko syödä terveellisemmin? Mies syö pelkkää mäkkiruokaa ja iho puskee rasvaa pihalle.

2. Miehesi ei liiku

3. Ette sovi geneettisesti yhteen. Oman miehen ei kuulu haista omaan nenään noin pahalta.

Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/252 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja hikoilen paljon. Joskus kun käy illalla suihkussa, niin saattaa aamulla jo hiukset haista hielle/likaiselle. Ei tuolle varmaan mitään voi, jos ominaistuoksu on voimakas ja hikoilu on yksilöllistä. Tai veikkaan, että ruokavaliolla ehkä saattaisi tähän vaikuttaa.

Vierailija
184/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

Tuoko hiekkaa sänkyyn myös?

Vierailija
185/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hikoili todella paljon öisin. Muista syistä kokeili vehnätöntä ruokavaliota ja hikoilu loppui. Nykyään syö pääosin gluteenittomasti allergioiden takia. Toisinaan huomaan miehen taas hikoilevat ja yleensä jos kysyn niin tunnustaa syöneensä esim munkin/vehnäsämpylän jne töissä päivällä. Eli miehelläni tuo voimakas hikoilu liittyy juuri vehnään.

Vierailija
186/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaatko sängyn aina heti aamulla? Petivaatteiden kannattaisi antaa tuulettua yön jäljiltä. Erityisesti tuon hikoileva miehen petivaatteet kannattais varmaan laittaa ihan kunnolla tuulettumaan, muutenhan kosteus ja ne hajut jää oikein muhimaan sinne sänkyyn.

Vierailija
187/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on mun miehellä. Hikä, karvoja ja jopa paskarantuja aamulla lakanoissa. Tyynyissä lisäksi kuolaa. Peittoon niistettyä räkää. Ei paljon aamulla naurata. Joka ainoa päivä kaikki pesuun.

Vierailija
188/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama on mun miehellä. Hikä, karvoja ja jopa paskarantuja aamulla lakanoissa. Tyynyissä lisäksi kuolaa. Peittoon niistettyä räkää. Ei paljon aamulla naurata. Joka ainoa päivä kaikki pesuun.

Hyi h*lvetti. Voiko olla tottakaan. Kova se on joillakin miehenkipeys, kun tuollainen on parisuhteeseenkin kelvannut. Vakka varmaankin kantensa valinnut.

Vierailija
189/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi h*lvetti. Voiko olla tottakaan. Kova se on joillakin miehenkipeys, kun tuollainen on parisuhteeseenkin kelvannut. Vakka varmaankin kantensa valinnut.

Juu, kaikki näyttää kelpaavan av-mammalle, ei siinä paljon nirsoilla.

Vierailija
190/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni hikoili todella paljon öisin. Muista syistä kokeili vehnätöntä ruokavaliota ja hikoilu loppui. Nykyään syö pääosin gluteenittomasti allergioiden takia. Toisinaan huomaan miehen taas hikoilevat ja yleensä jos kysyn niin tunnustaa syöneensä esim munkin/vehnäsämpylän jne töissä päivällä. Eli miehelläni tuo voimakas hikoilu liittyy juuri vehnään.

Gluteenilla ja allergioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

T. Sisätauteihin erikoistuva

Vierailija
191/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki näyttää kelpaavan av-mammalle, ei siinä paljon nirsoilla.

Piirretään risti seinään. Tähän asti on syytetty nirsoiksi, kun kelpaa kuulemma vain alfat.

Vierailija
192/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että jos mies äkisti alkaa hikoilla nukkuessaan eikä ole ennen sitä tehnyt ja ulkonaiset olosuhteet kuten huoneenlämpö on ennallaan, jotain on pielessä. Uniapnea, sydän, munuaiset, kilpirauhanen, syöpä...

Silloin mennään lääkäriin, ettei kohta tarvitse mennä arkkukaupoille.

Toisaalta jos haluaa leskeksi, niin hikoilkoon ukko.

Vierailija
193/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun mies illalla. Puhtaat lakanat joka pvä . Yöpyjama. Auttaisko painon pudotus.

Vierailija
194/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttären miehellä on sama ongelma. Eikä siihen auta mikään. On loppuiän vaiva.

Meillä vähän sama tilanne.  Ollaan jo vanhempi aviopari ja oltu siis kimpassa yli 30v. 

En muista, että mies olisi nuorempana ollut ihan noin voimakas "tuoksuinen", mutta iän myötä vaiva varmaan vielä pahenee.

Miehen ominaishaju on kamala ja pää/hiukset lemuaa tosi äkkiä pesun jälkeen.( Vaikka kyllä koko mieskin tuoksahtaa.)

Voisin vielä luulla, että vika on minun nenässä, mutta kun lapsetkin ovat tietoisia kyseisestä hajusta, ei se voi olla minun kuvittelemaa.

Vanhemman ikäpolven miehet kaljoittelee helposti pitkin viikkoa, ja se tunkee ulos ihohuokosista.

Meillä ei ainakaan ole tästä kysymys, kun mies on ihan raitis.

Nuorempana joikin, ei kyllä silloinkaan kaljaa, mutta nyt on ollut jo parikymmentä vuotta täysin raitis. Eikä hän kyllä silloin edes haissut.

Ja kun tarkemmin ajattelen, niin ei mies hikoile sen kummemmin, vaan kyse on ominaishajusta. 

Joidenkin ihmisten ominaishaju on vaan paha.

Vierailija
195/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

Nyt hälytyskellot soimaan! Tuollainen erittäin runsas yöhikoilu on takuuvarma merkki HIV:n etenemisestä. Siihen vielä päälle p*askan haju ja karvojen irtoaminen, todennäköisesti lähentelee jo AIDS-vaihetta.

Menkää molemmat pikimmiten maksuttomaan HIV-testiin. Nykyisellä lääkityksellä taudin eteneminen saadaan pysäytettyä, joskaan ei parannettua.

Vierailija
196/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wunderbaum lakanan alla on merkki siitä että olet panostanut tähän sydämesi pohjasta 😅👍

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
197/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki puhtaan pyykin tuoksua rakastavat aina SUJAHTAVAT iltaisin lakanoihinsa? Eikö puhtaiden lakanoiden väliin voi mennä normaalisti?

He käyttävät huuhteluaineena silikonia ja teflonia.

Vierailija
198/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kaikki usko, mutta lihansyöjät haisevat pahemmalta kuin kasvissyöjät. Proteiinit panee munuaiset lujille ja hikihän sisältää aina vähän virtsa-ainetta, mutta lihaa paljon syövien hiki on vielä väkevämpää.

Lihan syöjät sitä, lihan syöjät tätä.

Ihan on olemassa KASVIKSIA jotka saavat haisemaan pahalta. Ne tuli mulla ekana mieleen.

Miksi pitää taas tuo lihansyönti-kortti vetää esiin?

Se on vähän eri asia löhähtääkö henki valkosipulin syönnin jälkeen tai havaitaanko kaaliaterian jälkeen hajuhaittoja. Nämä ovat tilapäisiä ilmiöitä joita joku ruoka-aine aiheuttaa. Paljon lihaa syövällä on pysyvästi raatomainen ominaishaju, joka muuttuu vain ruokavaliota muuttamalla.

Vierailija
199/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sika pihalle.

Vierailija
200/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun mies illalla. Puhtaat lakanat joka pvä . Yöpyjama. Auttaisko painon pudotus.

Ai teillä on päivä- ja yöpyjamat erikseen :D