Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemian ja vetovoiman merkitys suhdetta muodostettaessa?

Vierailija
14.11.2019 |

Kuinka tärkeää se on, vai onko sillä loppupeleissä kovasti merkitystä jos muuten tuntee olonsa suhteessa arvostetuksi, turvalliseksi ja seksi on hyvää.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

On merkitystä, itse haluan naisellista naista, joka laittautuu seksikkäästi. En koe yhtään vetoa ns haalean harmaisiin naisiin, jotka eivät korosta takapuoltaan tai rintojaan! Itsekin huolehdin miehekkäästä ulkonäöstäni ja hemmottelen naisellista naista runsaasti!

Itselläni on vähän tuota samaa. Sellainen ulkoisesti jopa vähän tyrkyn oloinen sytyttää enemmän kuin harmaahiirulainen. Se on vaan sitten harmillista, että paperilla sopisin yhteen paremmin harmaahiirulaisten kanssa, koska satun olemaan introvertti kotihiiri..

Että mies krvällään naisen valitsee???? Yllätyyyys.....

Miksi naisten pitää sitten huolia kiva ja mukava mies, jonka kanssa ei paneta, jos mies saa valita sen pantavan?

Vierailija
62/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää tupakoitsijoita. Ihan sama kuinka kiva ja komea, mutta se tupakanhaju vaan tappaa kaikki halut.

Mä itse asun vanhassa talossa, jossa ei tietääkseni ole hometta, mutta vaatteisiin tarttuu outo haju. Olen miettinyt, että vaikuttaakohan tämä minun pariutumiseeni?

Olen tosin nyt ihastunut mieheen, joka ei ole ehkä pakan komein kingi, mutta ihanin kuitenkin. Sitä aivojen pientä sammumista, kun häntä nuuhkaisee, on vaikea sietää, jos ei voi heittää vaatteita veke ja pistää puksuttaen. Olisipa hänkin ihastunut minuun.

Se kuulostaa oudolta jos ei sitä ole kokenut... Olen tapaillut komeampia, timmimpiä, nuorempia, vanhempia, rikkaampia, tyylikkäämpiä miehiä, mutta yksi tavallinen, omanikäiseni, keskipituinen hieman niskavilloista harmaantunutkin hoikkeli duunari... hänen kanssaan pelkkä samassa huoneessa oleminen sai ilman säkenöimään, yhdessäolosta puhumattakaan. Tahtoisin hänet takaisin kosketusetäisyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

On merkitystä, itse haluan naisellista naista, joka laittautuu seksikkäästi. En koe yhtään vetoa ns haalean harmaisiin naisiin, jotka eivät korosta takapuoltaan tai rintojaan! Itsekin huolehdin miehekkäästä ulkonäöstäni ja hemmottelen naisellista naista runsaasti!

Itselläni on vähän tuota samaa. Sellainen ulkoisesti jopa vähän tyrkyn oloinen sytyttää enemmän kuin harmaahiirulainen. Se on vaan sitten harmillista, että paperilla sopisin yhteen paremmin harmaahiirulaisten kanssa, koska satun olemaan introvertti kotihiiri...

M30

Mä tulisin hulluksi kotihissukan kanssa. Onneksi mieheni on hauska ja vieläpä muakin kovempi puhumaan. Ei tule kiusallisia hiljaisuuksia missään.

Vierailija
64/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia lienee alkusyy seksuaaliseen vetovoimaan. Hajuaistilla lienee tässä suuri merkitys. Nainen kykenee haistamaan miehestä, saisivatko he keskenään terveitä jälkeläisiä vai ovatko perimät liian kaukana toisistaan. Sairaan jälkeläisen synnyttäminen on ollut erityisesti naisille riski, minkä vuoksi naiset kelpuuttavat vain harvan miehen. Syy myös sille, miksi naiset eivät pidä yleensä vanhoista miehistä ja usein mainitsevat syyksi vanhan miehen hajun. 

Vanhan miehen haju, yöh! Kävin taannoin parilla treffeillä varsin kiinnostavan uroon kanssa, ekat treffit ravintolassa ja toiset miehen kotona. Sisään astuessani huomasin, että kämppä haisee vanhalle ihmiselle, ja vaikka ensitreffeillä halatessa en ollut miehestä hajua aistinut niin kyllä se juttu oli sitten siinä :)

Mikä tämä haju on?? 50v vanhin tapailemani mies, 45-vuotiasta tapailin pidempäänkin. Kummankin kodissakin kävin enkä huomannut mitään hajueroja nuorempiin verrattuna.

Vai onko kyse _oikeasti_ vanhoista ihmisistä?

Luultavasti vaikea määritellä. Haju kuitenkin varoittaa sinua lisääntymästä miehen kanssa ja koet hajun epämiellyttävänä. 

No ehkä se on sitten sitä kun en enempää lapsia halua niin en haistakaan tuollaisia :D

Riittää kun hygieniastaan huolta pitää, en usko mihinkään vanhanmiehenhajuihin.

Miellyttävät miehet ei haise hieltä.

Vierailija
65/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla jotain tauotonta lätinää ja verbaalista ilotulitusta? Löytyykö mistään enää naisia joilla ei olisi tarve avautua jatkuvasti joka asiasta, vaan joskus voisi olla hiljaa ja vain imeä?

Sinä et tarvitse naista vaan Fleshlightin.

Kokeiltu on, ja ei toiminut. Oletteko te naiset tosiaan tuollaisia rasittavia räpätätejä jotka eivät vain mitenkään osaa pitää leipäläpeään kiinni? Koko ajan täytyy olla tauotonta "dialogia", muuten alatte huolestua ja panikoida että ei ole kemiaa?

Ei se hiljaisuuskaan haittaa, jos sitä kemiaa on.

Olen ollut hyvin hiljaisilla treffeillä, joilla kemiaa oli vaikka muille jakaa. Silloin se treffitilanne vain näyttää ihan toiselta kuin tuon First Datesin esimerkkipätkä. Silloin hymyilyttää ja naurattaa ja vilkuillaan toista silmiin, kun ei keksitä mitään sanottavaa, vaikka toinen on tuhottoman kiinnostava ja miellyttää silmää.

Vierailija
66/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

Itselläni on vähän tuota samaa. Sellainen ulkoisesti jopa vähän tyrkyn oloinen sytyttää enemmän kuin harmaahiirulainen. Se on vaan sitten harmillista, että paperilla sopisin yhteen paremmin harmaahiirulaisten kanssa, koska satun olemaan introvertti kotihiiri...

M30

Olisitko sitten valmis siihen, että se näyttävä tyrkky olisi sitä samaa kaikille muillekin miehille? Kestäisikö itsetunto sellaista?

Onneksi välimalleja on tässäkin asiassa.

Itselläni voi vaihdella vaikka sään mukaan, viileällä käytän vyötettyä trenssiä joka paljastaa muodot, hiukset kiinni jne., kylmällä ilmalla a-linjan takki ja tupsupipo päässä hiukset levällään, muodot piilossa. Käytän avaria kaula-aukkoja mutten tunge rintavakoa esille, käytän piukkoja housuja ilman tunikoita, mutten kulje minihameissa tai urheilutrikoissa kaupungilla.

Introvertti olen enemmän kuin ekstrovertti.

Vierailija
67/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla jotain tauotonta lätinää ja verbaalista ilotulitusta? Löytyykö mistään enää naisia joilla ei olisi tarve avautua jatkuvasti joka asiasta, vaan joskus voisi olla hiljaa ja vain imeä?

Kokeiltu on, ja ei toiminut. Oletteko te naiset tosiaan tuollaisia rasittavia räpätätejä jotka eivät vain mitenkään osaa pitää leipäläpeään kiinni? Koko ajan täytyy olla tauotonta "dialogia", muuten alatte huolestua ja panikoida että ei ole kemiaa?

Sinun kanssasi ei kenelläkään naisella ole kemiaa, joten eiköhän olisi parempi ryhtyä katselemaan miehiä. Sinusta ei ole tyydyttämään naista.

En ole homo enkä ala palvelemaan naisia. Minä olen parempi kuin yksikään pallinaama joka sinuakaan on tyydyttänyt.

Vaaveli sai itku-potku-raivarin.

Sinä olet juuri niin hyvä millaisena muut sinut näkevät. Eli sinun tasosi on nolla.

Kateelliset pikku paskat vinkuu.

Kateelliset? Kerro yksikin omainaisuus, joka sinussa on kadehtimisen arvoinen.

Kun jo tästä tekstistä näkee, että olet yksin, kun kukaan ei tykkää sinusta. En tiedä miltä näytät, mutta luonteesi on niin luotaantyöntävä, että vaikka olisit tosi komea, olisi parisuhteen saaminen sinulle hyvin vaikeaa.

Minä olen ollut onnellisesti naimisissa 10 v miehen kanssa jonka kanssa todellakin on kemiaa, heiluu se peittokin monta kertaa viikossa yhä. Eli mitä minä sinulta kadehtisin? :)

Vierailija
68/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia lienee alkusyy seksuaaliseen vetovoimaan. Hajuaistilla lienee tässä suuri merkitys. Nainen kykenee haistamaan miehestä, saisivatko he keskenään terveitä jälkeläisiä vai ovatko perimät liian kaukana toisistaan. Sairaan jälkeläisen synnyttäminen on ollut erityisesti naisille riski, minkä vuoksi naiset kelpuuttavat vain harvan miehen. Syy myös sille, miksi naiset eivät pidä yleensä vanhoista miehistä ja usein mainitsevat syyksi vanhan miehen hajun. 

Vanhan miehen haju, yöh! Kävin taannoin parilla treffeillä varsin kiinnostavan uroon kanssa, ekat treffit ravintolassa ja toiset miehen kotona. Sisään astuessani huomasin, että kämppä haisee vanhalle ihmiselle, ja vaikka ensitreffeillä halatessa en ollut miehestä hajua aistinut niin kyllä se juttu oli sitten siinä :)

Mikä tämä haju on?? 50v vanhin tapailemani mies, 45-vuotiasta tapailin pidempäänkin. Kummankin kodissakin kävin enkä huomannut mitään hajueroja nuorempiin verrattuna.

Vai onko kyse _oikeasti_ vanhoista ihmisistä?

Yli 40 v miesten ihohuokosista alkaa tihkua sellainen vanhan äijän haju. Ei lähde pesemälläkään. Ehkä vaan hajuaistisi ei ole kovin kehittynyt?

Vierailija
69/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

M30

Minulla sama ongelma näin introverttina kotihiirinaisena. Saatan välillä pukeutua hyvinkin menevästi ja saada silloin myös noiden itseäni kiinnostavien uroiden huomion. Suhteista vaan ei ole tullut mitään, kun toinen olisi koko ajan halunnut liihottaa yhdessä yöelämässä ja benjihyppäämässä, kun minä taas tykkäisin aina vain nyhjätä kotona sohvannurkassa.

Vierailija
70/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

M30

Minulla sama ongelma näin introverttina kotihiirinaisena. Saatan välillä pukeutua hyvinkin menevästi ja saada silloin myös noiden itseäni kiinnostavien uroiden huomion. Suhteista vaan ei ole tullut mitään, kun toinen olisi koko ajan halunnut liihottaa yhdessä yöelämässä ja benjihyppäämässä, kun minä taas tykkäisin aina vain nyhjätä kotona sohvannurkassa.

Sä vaikutat aika ihanalta, jos tällanen miehinen kommentti sallitaan. 

Vierailija
71/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

M30

Olisitko sitten valmis siihen, että se näyttävä tyrkky olisi sitä samaa kaikille muillekin miehille? Kestäisikö itsetunto sellaista?

Onneksi välimalleja on tässäkin asiassa.

Itselläni voi vaihdella vaikka sään mukaan, viileällä käytän vyötettyä trenssiä joka paljastaa muodot, hiukset kiinni jne., kylmällä ilmalla a-linjan takki ja tupsupipo päässä hiukset levällään, muodot piilossa. Käytän avaria kaula-aukkoja mutten tunge rintavakoa esille, käytän piukkoja housuja ilman tunikoita, mutten kulje minihameissa tai urheilutrikoissa kaupungilla.

Introvertti olen enemmän kuin ekstrovertti.

Piukat housut tuolleen pidettynä on sulla siis ihan tietoinen valinta hyvältä näyttämiseen, ja noin se kyllä onkin - ei niitä itseä varten pidetä! Sun asenne on upea. 

Vierailija
72/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kun vetovoimaa ei ole ja kemiaa ei synny.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/025ac26c-bce3-4587-b2aa-5708c62…

Näillähän nyt oli ongelmana että kumpikaan ei alkuunsa osannut puhua oikein mitään. Ihme tuppisuut lähteneet tuollaiseen ohjelmaan.

Ennakkohaastattelussa kumpikin on puhelias. Näin käy kun ei ole mitään yhteistä mistä puhua eikä mitään yhteyttä synny. Vanhempana ja kokeneempana tuossakin tilanteessa selviäisi rutiinilla puhumalla vaikka säästä ja päivän uutisista.

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että nainen nyrpistelee. Ei siinä paljon juttu silloin luista. Iloisen naisen kanssa on helpompi jutella.

Tottakai nainen nyrpistelee kun joutuu nolosti treffeille epämiellyttävän tyypin kanssa. Sokea Reetakin näkee, ettei noista ole pariksi ja ohjelman kannaltahan tälläinen täysin yhteensopimaton pari on hyvää viihdettä.

Tottakai? Sinusta on ihan perussettiä ja hyvää käytöstä alkaa oikein avoimesti nyrpistellä toiselle ihmiselle?

Vierailija
73/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän nyt oli ongelmana että kumpikaan ei alkuunsa osannut puhua oikein mitään. Ihme tuppisuut lähteneet tuollaiseen ohjelmaan.

Ennakkohaastattelussa kumpikin on puhelias. Näin käy kun ei ole mitään yhteistä mistä puhua eikä mitään yhteyttä synny. Vanhempana ja kokeneempana tuossakin tilanteessa selviäisi rutiinilla puhumalla vaikka säästä ja päivän uutisista.

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että nainen nyrpistelee. Ei siinä paljon juttu silloin luista. Iloisen naisen kanssa on helpompi jutella.

Tottakai nainen nyrpistelee kun joutuu nolosti treffeille epämiellyttävän tyypin kanssa. Sokea Reetakin näkee, ettei noista ole pariksi ja ohjelman kannaltahan tälläinen täysin yhteensopimaton pari on hyvää viihdettä.

Erotit asian kontekstista. Pärstäkertoimen sitä ei voi sanoa, onko yhteistä jutunaiheitta.

Kun osapuolet ovat noinkin eri kaliiberia niin kyllä on todella varmaa ettei mitään yhteistä ole. Toki säästä ja uutisista voi kohteliaasti sen ohjelman ajan keskustella, muttei siitä mitään sen enempää synny. Olet ihan kiva, muttei ole kemiaa.

Vierailija
74/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai? Sinusta on ihan perussettiä ja hyvää käytöstä alkaa oikein avoimesti nyrpistellä toiselle ihmiselle?

Eipä noin mahdottomasda tilanteessa muutakaan voi.

Vierailija
75/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Ei se hiljaisuuskaan haittaa, jos sitä kemiaa on.

Olen ollut hyvin hiljaisilla treffeillä, joilla kemiaa oli vaikka muille jakaa. Silloin se treffitilanne vain näyttää ihan toiselta kuin tuon First Datesin esimerkkipätkä. Silloin hymyilyttää ja naurattaa ja vilkuillaan toista silmiin, kun ei keksitä mitään sanottavaa, vaikka toinen on tuhottoman kiinnostava ja miellyttää silmää.

Tämä. Hiljaisuuskin on ihanaa silloin kun kemiaa on.

Vierailija
76/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että naisille se on perussettiä. Itsekään en mikään komistus ole, niin olen tullut halveksituksi kuin halpa makkara. Ikävältä se tuntuu, mutta itse haluan kuitenkin olla toiselle ystävällinen, luisti juttu miten tahansa.

Vierailija
77/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noin mahdottomasda tilanteessa muutakaan voi.

Niin mahdoton tilanne, että pitää oikein avoimesti halveksia toista, eikä voi ihan normaalisti ja huomioonottavasti jutella kuin kenelle tahansa sukulaiselle, asiakkaalle tai junan vierustoverille?

Missä sinun käytöstapasi ovat?

Vierailija
78/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Sinun kanssasi ei kenelläkään naisella ole kemiaa, joten eiköhän olisi parempi ryhtyä katselemaan miehiä. Sinusta ei ole tyydyttämään naista.

En ole homo enkä ala palvelemaan naisia. Minä olen parempi kuin yksikään pallinaama joka sinuakaan on tyydyttänyt.

Vaaveli sai itku-potku-raivarin.

Sinä olet juuri niin hyvä millaisena muut sinut näkevät. Eli sinun tasosi on nolla.

Kateelliset pikku paskat vinkuu.

Ohis, mutta haluan nähdä sen naisen joka on kateellinen yksinäiselle, na.is.v.iha.ssaan vellovalle rassukalle jolla on grandiooseja ajatuksia itsestään. :D

Joka puolellahan teitä on. Kuvotatte minua. Olette oksettavia, promiskuiteetin ylikyllästämiä, veneeristen tautien saastuttamia otuksia. Vittuako kuolaatte?

No nyt tuli kyllä sellaiset nartturaivarit, että oksat pois :,D olet hassu otus!

Tämä.

Tätä tällä aloituksella ollaan täällä kerjäämässä. Jälleen kerran.

Että saisi jonkun naisen ärsytettyä, niin saisi edes jonkinlaista huomiota. eri

Vierailija
79/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö eri tasolla. Kemian puutteen näki kuvasta jo. Kuten aina.

Vierailija
80/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotit asian kontekstista. Pärstäkertoimen sitä ei voi sanoa, onko yhteistä jutunaiheitta.

Kun osapuolet ovat noinkin eri kaliiberia niin kyllä on todella varmaa ettei mitään yhteistä ole. Toki säästä ja uutisista voi kohteliaasti sen ohjelman ajan keskustella, muttei siitä mitään sen enempää synny. Olet ihan kiva, muttei ole kemiaa.

Eri kaliiberia he toki ovat vain ulkonäöltään, mutta ilmeisesti ulkoisesti eri tasoisilla ihmisillä ei todella varmasti voi olla mitään yhteistä. Koska ulkonäkö on ainoa, mikä naisia kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan