Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemian ja vetovoiman merkitys suhdetta muodostettaessa?

Vierailija
14.11.2019 |

Kuinka tärkeää se on, vai onko sillä loppupeleissä kovasti merkitystä jos muuten tuntee olonsa suhteessa arvostetuksi, turvalliseksi ja seksi on hyvää.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen usein sitä, että kemia yhdistetään niin voimakkaasti seksuaalisuuteen.

Minulle naisen kohtaamisessa tärkeintä on kokemus siitä, että olen kotona. Että olen turvassa. Että voin puhua ja olen hyväksytty tai että voin olla puhumatta ja olen hyväksytty. Minulle tärkeää on kokemus, että tahdomme olla toistemme seurassa, vaikka oleminen olisi aluksi vähän kömpelöä. Että kuitenkin on yhteinen tietoisuus, että kuulumme yhteen.

Kun luen juttuja kuumista miehistä ja naisista, tuntuu vieraalta. Minulle kemia vertautuu pikemminkin äidin ja lapsen väliseen turvalliseen yhteyteen kuin johonkin yltiöpäiseen kankiseisontaan.

Onko seksuaalinen vetovoima sulle ollenkaan tärkeää?

En pysty erottamaan sitä muusta persoonallisuudesta. Se kuuluu kokonaispakettiin. En esimerkiksi kiihotu naisesta, joka on älyllisesti laiska tai tyhmä. Mensan jäsen ei tarvitse olla, mutta jos naisen päässä ei liiku mitään tai nainen ei tahdo käyttää liikuteltavissa olevaa, seksuaalista jännitettä ei synny. Ei, vaikka nainen olisi ulkoisesti mitä seksikkäin.

Yleensäkin ajattelen naisia pikemminkin viehättävinä kuin seksikkäinä. Viehättävyyteen kuuluu ihan kaikki äänestä ja puhetavasta elehtimistapaan, katsekontaktiin ja reagointityyliin. Viehättävyys ei katoa iän myötä. Se ei katoa raskauden lisäkiloihin tai rintojen nuukahtamiseen, vaan se on naisen ydintä, sellaista syvää, joka on pysyvää ja jota aika muokkaa mutta ei poista.

Kun nainen on viehättävä, hän on myös kiihottava, mutta koskaan en ole kokenut kemiaa, joka perustuisi ensisijaisesti seksuaaliseen vetovoimaan. Minun kokemani kemia on aina nojannut kokonaisvaltaiseen viehätysvoimaan, jonka yksi osa seksuaalisuus on.

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minä pystyn pitämään naista myös ihan pelkästään seksuaalisesti kiihottavana, vaikka en häntä pitäisi potentiaalisena kumppanina seurusteluun. Tässä ihmiset jakautuvat kahteen tyyppiin.

-eri

Ihan sama pätee miehiin, so. että naisena pystyn pitämään miestä pelkästään seksuaalisesti haluttavana, vaikka en huolisi häntä parisuhteeseen. Tyhmyys tai moukkamaisuus ovat kyllä ominaisuuksia, jotka estävät haluamasta edes seksuaalisesti.

Vierailija
202/202 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö riitä jos on hyvää seksiä"- hei, ilman kemiaa ja vetovoimaa ei TULE hyvää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi