Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemian ja vetovoiman merkitys suhdetta muodostettaessa?

Vierailija
14.11.2019 |

Kuinka tärkeää se on, vai onko sillä loppupeleissä kovasti merkitystä jos muuten tuntee olonsa suhteessa arvostetuksi, turvalliseksi ja seksi on hyvää.

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kun vetovoimaa ei ole ja kemiaa ei synny.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/025ac26c-bce3-4587-b2aa-5708c62…

Ei tuossa mistään kemiasta kyse ole. Naisen ilmeistä jo näkee, ettei pidä miestä tasoisenaan. Totta kai siinä jää "kemia" puuttumaan, kun nainen vain nyrpistelee nenäänsä...

Kyllähän se jo kuvista näki, ettei näistä voi tulla paria. Tuossa miehessä ei ole pätkääkään vetovoimaa. Sori vaan.

Nyt te puhutte itsenne pussiin. Täällä on väitetty, ettei kyse ole mistään tasoista, vaan kemiasta. Miehet ovat väittäneet kemian (ainakin liittyvän) tasoon. Jos miehessä ei kenenkään mielestä ole vetovoimaan ja silti se on kemiaa, niin tasostahan siinä on silloin kyse...

Taas oletat, että täällä on yksi nainen, joka kirjoittaa . Toki tasoja on, sillä vain täysin tomppeli yhdistää läskin kaljun ,joka ei saa sanaa suustaan, nätin nuoren naisen kanssa . Läski kalju ei voi pärjätä ,mikäli ei ole erityisen hyvä supliikki.

Eli olet sitä mieltä, että objektiivisesti tasottomien miesten kanssa ei ole (ei voi olla) kemiaa?

En . Sanoin, että kun ulkonäkö objektiivisesti arvostellen ei ole puoleensavetävä niin täytyy olla tarjolla muuta, mihin voi ihastua. Esimerkiksi mukavuus, hyvät jutut, huumorintaju jne. Ketä muka tuppisuu rumilus kiinnostaa ensinäkemältä? Olipa kyse miehistä tai naisista. Tosin eräs herra tässäkin ketjussa edellyttää vain reikää, johon masturboida, mutta noin yleensä ihmiset haluavat ja edellytävät muutakin.

Mikään noista ei viittaa fyysisiin ominaisuuksiin, mikä edellyttäisi sitä, että "kemiaa" voisi kokea vain tietynlaisen miehen kanssa.

Vierailija
42/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän nyt oli ongelmana että kumpikaan ei alkuunsa osannut puhua oikein mitään. Ihme tuppisuut lähteneet tuollaiseen ohjelmaan.

Ennakkohaastattelussa kumpikin on puhelias. Näin käy kun ei ole mitään yhteistä mistä puhua eikä mitään yhteyttä synny. Vanhempana ja kokeneempana tuossakin tilanteessa selviäisi rutiinilla puhumalla vaikka säästä ja päivän uutisista.

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että nainen nyrpistelee. Ei siinä paljon juttu silloin luista. Iloisen naisen kanssa on helpompi jutella.

Tottakai nainen nyrpistelee kun joutuu nolosti treffeille epämiellyttävän tyypin kanssa. Sokea Reetakin näkee, ettei noista ole pariksi ja ohjelman kannaltahan tälläinen täysin yhteensopimaton pari on hyvää viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

stfu kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla jotain tauotonta lätinää ja verbaalista ilotulitusta? Löytyykö mistään enää naisia joilla ei olisi tarve avautua jatkuvasti joka asiasta, vaan joskus voisi olla hiljaa ja vain imeä?

Halaile sinä jatkossakin sitä Fleslightiasi. Ymmärrän hyvin, ettei sinun kanssasi kukaan ole kemiaa koskaan tuntenut.

Vierailija
44/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla jotain tauotonta lätinää ja verbaalista ilotulitusta? Löytyykö mistään enää naisia joilla ei olisi tarve avautua jatkuvasti joka asiasta, vaan joskus voisi olla hiljaa ja vain imeä?

Sinä et tarvitse naista vaan Fleshlightin.

Kokeiltu on, ja ei toiminut. Oletteko te naiset tosiaan tuollaisia rasittavia räpätätejä jotka eivät vain mitenkään osaa pitää leipäläpeään kiinni? Koko ajan täytyy olla tauotonta "dialogia", muuten alatte huolestua ja panikoida että ei ole kemiaa?

Sinun kanssasi ei kenelläkään naisella ole kemiaa, joten eiköhän olisi parempi ryhtyä katselemaan miehiä. Sinusta ei ole tyydyttämään naista.

En ole homo enkä ala palvelemaan naisia. Minä olen parempi kuin yksikään pallinaama joka sinuakaan on tyydyttänyt.

Älä usko ihan kaikkea mitä äiskä sinulle sanoo. Sen nyt sentään on pakko tykätä sinusta.

Vierailija
45/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Kokeiltu on, ja ei toiminut. Oletteko te naiset tosiaan tuollaisia rasittavia räpätätejä jotka eivät vain mitenkään osaa pitää leipäläpeään kiinni? Koko ajan täytyy olla tauotonta "dialogia", muuten alatte huolestua ja panikoida että ei ole kemiaa?

Ei se hiljaisuuskaan haittaa, jos sitä kemiaa on. Silloin kyse on siitä, että hiljaisuus ei tunnu kiusalliselta. Esimerkiksi minä ja mieheni ollaan monesti kotona hiljaa vierekkäin, juuri siksi kun ei ole pakko rupatella tyhjänpäiväisiä. Ja sitten kun haluttaa puhua ja juoruta jostakin yhdessä, sen voi tehdä ja meillä on mukavaa. Mutta kyllä, välillä minä vain olen hiljaa ja imen, mutta minuakin sitten kohdellaan vastavuoroisesti erittäin hyvin (eli mulle annetaan se mitä haluan ja tarvitsen, huomiota ja kauniita sanoja). Sellaisen naisen saa, jos sitä kemiaa on. Kaikkien kanssa ei ole.

Vierailija
46/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Sinä et selkeästikään edes tiedä mistä tässä puhutaan. Osan siitä kemiasta tietää jo sanattomastikin. Toki hyvässä suhteessa täytyy osata keskustellakin. Imeminenkin on mukavaa vetovoimaisessa vastavuoroisessa suhteessa ;)

Vierailija
47/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää tupakoitsijoita. Ihan sama kuinka kiva ja komea, mutta se tupakanhaju vaan tappaa kaikki halut.

Mä itse asun vanhassa talossa, jossa ei tietääkseni ole hometta, mutta vaatteisiin tarttuu outo haju. Olen miettinyt, että vaikuttaakohan tämä minun pariutumiseeni?

Olen tosin nyt ihastunut mieheen, joka ei ole ehkä pakan komein kingi, mutta ihanin kuitenkin. Sitä aivojen pientä sammumista, kun häntä nuuhkaisee, on vaikea sietää, jos ei voi heittää vaatteita veke ja pistää puksuttaen. Olisipa hänkin ihastunut minuun.

Vierailija
48/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Sinun kanssasi ei kenelläkään naisella ole kemiaa, joten eiköhän olisi parempi ryhtyä katselemaan miehiä. Sinusta ei ole tyydyttämään naista.

En ole homo enkä ala palvelemaan naisia. Minä olen parempi kuin yksikään pallinaama joka sinuakaan on tyydyttänyt.

Vaaveli sai itku-potku-raivarin.

Sinä olet juuri niin hyvä millaisena muut sinut näkevät. Eli sinun tasosi on nolla.

Kateelliset pikku paskat vinkuu.

Joo, me ollaan KAIKKI tosiaan kateellisia tuollaiselle katkeralle peräkammarinpojalle. Eiku..

Vierailija
49/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Sinä olet juuri niin hyvä millaisena muut sinut näkevät. Eli sinun tasosi on nolla.

Ohis, mutta haluan nähdä sen naisen joka on kateellinen yksinäiselle, na.is.v.iha.ssaan vellovalle rassukalle jolla on grandiooseja ajatuksia itsestään. :D

Vierailija
50/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia lienee alkusyy seksuaaliseen vetovoimaan. Hajuaistilla lienee tässä suuri merkitys. Nainen kykenee haistamaan miehestä, saisivatko he keskenään terveitä jälkeläisiä vai ovatko perimät liian kaukana toisistaan. Sairaan jälkeläisen synnyttäminen on ollut erityisesti naisille riski, minkä vuoksi naiset kelpuuttavat vain harvan miehen. Syy myös sille, miksi naiset eivät pidä yleensä vanhoista miehistä ja usein mainitsevat syyksi vanhan miehen hajun. 

Vanhan miehen haju, yöh! Kävin taannoin parilla treffeillä varsin kiinnostavan uroon kanssa, ekat treffit ravintolassa ja toiset miehen kotona. Sisään astuessani huomasin, että kämppä haisee vanhalle ihmiselle, ja vaikka ensitreffeillä halatessa en ollut miehestä hajua aistinut niin kyllä se juttu oli sitten siinä :)

Mikä tämä haju on?? 50v vanhin tapailemani mies, 45-vuotiasta tapailin pidempäänkin. Kummankin kodissakin kävin enkä huomannut mitään hajueroja nuorempiin verrattuna.

Vai onko kyse _oikeasti_ vanhoista ihmisistä?

Vierailija
51/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Ei se hiljaisuuskaan haittaa, jos sitä kemiaa on. Silloin kyse on siitä, että hiljaisuus ei tunnu kiusalliselta. Esimerkiksi minä ja mieheni ollaan monesti kotona hiljaa vierekkäin, juuri siksi kun ei ole pakko rupatella tyhjänpäiväisiä. Ja sitten kun haluttaa puhua ja juoruta jostakin yhdessä, sen voi tehdä ja meillä on mukavaa. Mutta kyllä, välillä minä vain olen hiljaa ja imen, mutta minuakin sitten kohdellaan vastavuoroisesti erittäin hyvin (eli mulle annetaan se mitä haluan ja tarvitsen, huomiota ja kauniita sanoja). Sellaisen naisen saa, jos sitä kemiaa on. Kaikkien kanssa ei ole.

Myös hiljaisuus voi olla ihanaa. Usein mieheni kanssa lojutaan varsinkin viikonloppuisin sohvalla tehden omia juttujamme. On mukava ja turvallinen olo, vaikka emme puhuisi mitään. Yleensä kuitenkin kosketamme jollakin tavalla toisiamme. 

Vierailija
52/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia lienee alkusyy seksuaaliseen vetovoimaan. Hajuaistilla lienee tässä suuri merkitys. Nainen kykenee haistamaan miehestä, saisivatko he keskenään terveitä jälkeläisiä vai ovatko perimät liian kaukana toisistaan. Sairaan jälkeläisen synnyttäminen on ollut erityisesti naisille riski, minkä vuoksi naiset kelpuuttavat vain harvan miehen. Syy myös sille, miksi naiset eivät pidä yleensä vanhoista miehistä ja usein mainitsevat syyksi vanhan miehen hajun. 

Vanhan miehen haju, yöh! Kävin taannoin parilla treffeillä varsin kiinnostavan uroon kanssa, ekat treffit ravintolassa ja toiset miehen kotona. Sisään astuessani huomasin, että kämppä haisee vanhalle ihmiselle, ja vaikka ensitreffeillä halatessa en ollut miehestä hajua aistinut niin kyllä se juttu oli sitten siinä :)

Mikä tämä haju on?? 50v vanhin tapailemani mies, 45-vuotiasta tapailin pidempäänkin. Kummankin kodissakin kävin enkä huomannut mitään hajueroja nuorempiin verrattuna.

Vai onko kyse _oikeasti_ vanhoista ihmisistä?

Luultavasti vaikea määritellä. Haju kuitenkin varoittaa sinua lisääntymästä miehen kanssa ja koet hajun epämiellyttävänä. 

Vierailija
53/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on oltava kemiat ja fysiikat kunnossa, mutta kvanttimekaaniikka ei tarvita (tai on se aina toki läsnä).

Vierailija
54/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää tupakoitsijoita. Ihan sama kuinka kiva ja komea, mutta se tupakanhaju vaan tappaa kaikki halut.

Mä itse asun vanhassa talossa, jossa ei tietääkseni ole hometta, mutta vaatteisiin tarttuu outo haju. Olen miettinyt, että vaikuttaakohan tämä minun pariutumiseeni?

Olen tosin nyt ihastunut mieheen, joka ei ole ehkä pakan komein kingi, mutta ihanin kuitenkin. Sitä aivojen pientä sammumista, kun häntä nuuhkaisee, on vaikea sietää, jos ei voi heittää vaatteita veke ja pistää puksuttaen. Olisipa hänkin ihastunut minuun.

Tuo vanhan talon haju on aika huono, mutta kyllä pahempi on joku kissanpissa yms.

Eräällä kaverilla jo ulko-ovella haistaa kissanhiekkalaatikon lemun, yök. Mutta niin vain hänelläkin uusi mies kierroksessa, kai siinä täytyy kemia pelissä olla...

Vierailija
55/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa on oltava kemiat ja fysiikat kunnossa, mutta kvanttimekaaniikka ei tarvita (tai on se aina toki läsnä).

Eikös tuo naisen kvanttimekaniikka ole sitä, että nainen voi olla yhtä aikaa sekä oikeassa että väärässä? 

Vierailija
56/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m45 kirjoitti:

On merkitystä, itse haluan naisellista naista, joka laittautuu seksikkäästi. En koe yhtään vetoa ns haalean harmaisiin naisiin, jotka eivät korosta takapuoltaan tai rintojaan! Itsekin huolehdin miehekkäästä ulkonäöstäni ja hemmottelen naisellista naista runsaasti!

Itselläni on vähän tuota samaa. Sellainen ulkoisesti jopa vähän tyrkyn oloinen sytyttää enemmän kuin harmaahiirulainen. Se on vaan sitten harmillista, että paperilla sopisin yhteen paremmin harmaahiirulaisten kanssa, koska satun olemaan introvertti kotihiiri...

M30

Vierailija
57/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mistään kemiasta kyse ole. Naisen ilmeistä jo näkee, ettei pidä miestä tasoisenaan. Totta kai siinä jää "kemia" puuttumaan, kun nainen vain nyrpistelee nenäänsä...

Tuossa nimenomaan on kemiasta kyse. Myös toisen ulkonäöstä viehättyminen on osa sitä.

Höpö höpö. Ihmiset pystyy keskustelemaan luontevasti vaikka minkä näköisten ihmisten kanssa jos ovat normaaleja. Nämä kaksi vaan oli tuppisuita jännittäjiä, niin eihän siinä päästy edes sen vertaa keskustelemaan, että tietäisi voiko sitä kemiaa syntyä. Kemia ei näissä asioissa ole ollenkaan aina sellainen ensisilmäykseltä nähtävä asia vaan siihen vaikuttaa kokonaisuus ja se selviää vasta ajan kanssa kun on keskusteltu ja vaihdettu ajatuksia, nähty toisen toimintaa ja tapoja. Toki ulkonäkökin vaikuttaa, mutta vain yhtenä osana.

Vierailija
58/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stfu kirjoitti:

Ohis, mutta haluan nähdä sen naisen joka on kateellinen yksinäiselle, na.is.v.iha.ssaan vellovalle rassukalle jolla on grandiooseja ajatuksia itsestään. :D

Joka puolellahan teitä on. Kuvotatte minua. Olette oksettavia, promiskuiteetin ylikyllästämiä, veneeristen tautien saastuttamia otuksia. Vittuako kuolaatte?

No nyt tuli kyllä sellaiset nartturaivarit, että oksat pois :,D olet hassu otus!

Vierailija
59/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m45 kirjoitti:

On merkitystä, itse haluan naisellista naista, joka laittautuu seksikkäästi. En koe yhtään vetoa ns haalean harmaisiin naisiin, jotka eivät korosta takapuoltaan tai rintojaan! Itsekin huolehdin miehekkäästä ulkonäöstäni ja hemmottelen naisellista naista runsaasti!

Itselläni on vähän tuota samaa. Sellainen ulkoisesti jopa vähän tyrkyn oloinen sytyttää enemmän kuin harmaahiirulainen. Se on vaan sitten harmillista, että paperilla sopisin yhteen paremmin harmaahiirulaisten kanssa, koska satun olemaan introvertti kotihiiri...

M30

Olisitko sitten valmis siihen, että se näyttävä tyrkky olisi sitä samaa kaikille muillekin miehille? Kestäisikö itsetunto sellaista?

Vierailija
60/202 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän nyt oli ongelmana että kumpikaan ei alkuunsa osannut puhua oikein mitään. Ihme tuppisuut lähteneet tuollaiseen ohjelmaan.

Ennakkohaastattelussa kumpikin on puhelias. Näin käy kun ei ole mitään yhteistä mistä puhua eikä mitään yhteyttä synny. Vanhempana ja kokeneempana tuossakin tilanteessa selviäisi rutiinilla puhumalla vaikka säästä ja päivän uutisista.

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että nainen nyrpistelee. Ei siinä paljon juttu silloin luista. Iloisen naisen kanssa on helpompi jutella.

Tottakai nainen nyrpistelee kun joutuu nolosti treffeille epämiellyttävän tyypin kanssa. Sokea Reetakin näkee, ettei noista ole pariksi ja ohjelman kannaltahan tälläinen täysin yhteensopimaton pari on hyvää viihdettä.

Erotit asian kontekstista. Pärstäkertoimen sitä ei voi sanoa, onko yhteistä jutunaiheitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan