Olen akateeminen 54-vuotias perussuomalainen mies - haluatko rakastua minuun?
Menoa ja meininkiä on ja tyttöjä osaan käsitellä silkkihansikkailla. Lomaviikkoja olis Katinkullassa mutta kiva naisellinen nainen mahtuis mukaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ap jekuttaa teitä. Hän on perus suomalainen mies. Ei tarkoita puoluetaustaa tuolla sanalla.
Kyllä olen perussuomalainen!
Vierailija kirjoitti:
Mene Aasiaan. Siellä on miljardi naista joiden ajattelutavassa on samanlaista realismia kuin persuilla. Ovat paremman näkoisiäkin, tai ainakin hoikempia.
Koulutetut aasialaiset ovat paljon arvokkaampia mitä klubinaiset. Eivätkä heistä kaikki edes halua mennä naimisiin länsimaalaisen kanssa. Tuttavani lähti tässä vähän aika sitten etsimään itselleen koulutettua vaimoketta Vietnamiin sekä Thaimaahan eikä etsintä ole ollut mitenkään helppo. Aasiassa kun osataan pitää arvossaan koulutusta ja tätä kautta tulevaa älyä. Voi tulla vielä todella kalliiksi tämä reissu vaikka onkin päättänyt laittaa kaikkensa peliin oikean naisen osuessa paikalle.
Puoluekanta, ikä, tytöttely, surkea maku... ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä oksettaa.
No mikä sua Ikis nyt taas oksettaa.
Itse olet ollut kuvottava jo vuosia.
En voisi ikinä tavata yli viiskymppistä miestä jonka mielestä termi ”tyttöjen käsitteleminen” on hyvä sanavalinta. En myöskään haluaisi tavata perussuomalaisia kannattavaa miestä vaikken poliittinen olekaan.
Terveisin N55
Vierailija kirjoitti:
Plussaa jos olisit sellainen jolle maistuu kunnon ruoka eikä mikään salaatti tai vekaani
Ap
Että oikein vekaani.
Taas tyhmä trolli. Ap on nainen. Noloa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Aasiaan. Siellä on miljardi naista joiden ajattelutavassa on samanlaista realismia kuin persuilla. Ovat paremman näkoisiäkin, tai ainakin hoikempia.
Koulutetut aasialaiset ovat paljon arvokkaampia mitä klubinaiset. Eivätkä heistä kaikki edes halua mennä naimisiin länsimaalaisen kanssa. Tuttavani lähti tässä vähän aika sitten etsimään itselleen koulutettua vaimoketta Vietnamiin sekä Thaimaahan eikä etsintä ole ollut mitenkään helppo. Aasiassa kun osataan pitää arvossaan koulutusta ja tätä kautta tulevaa älyä. Voi tulla vielä todella kalliiksi tämä reissu vaikka onkin päättänyt laittaa kaikkensa peliin oikean naisen osuessa paikalle.
Vietnamissa on 10 miljoonaa ja Thaimaassa 20 miljoonaa ihmistä joiden perheissä omaisuuden määrä on yli 2 milj.USD. Ei niille kelpaa länkkäri jonka koko omaisuus on joku 300 tuhannen talo.
Kävisit ikäsi ja perussuomalaisuutesi puolesta, mutta kylpylälomailu on mulle ehdoton ei. Lisäksi olen onnellisesti naimisissa rakastamani persuni kanssa. Onnea oman sydänkäpysen etsintään. Kyllä hän on siellä jossain, joka haluaa kanssasi Katinkultaan.
46/49. Maiden nimet kirjoitetaan isoilla kirjaimilla. Oletkohan käynyt yhdessäkään maassa, kun oikeinkirjoitus on vähän niin ja näin?
En kyllä, en ymmärrä persunmaailmankuvaa. En ole Katinkullassa käynyt, ehkä kerran voisin käydä, muuten jotain mielenkiintoisempaa, junalla Kiinaan vaikkapa, interrailikin jäi nuorena väliin.
Iältäsi olet sopiva, itse 57v, tytöttely on kyllä niin kamalaa ja kertoo asenteestasi naista kohtaan ihan tarpeeksi.
Et pääse jatkoon.
Raha puhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietnamissa on 10 miljoonaa ja Thaimaassa 20 miljoonaa ihmistä joiden perheissä omaisuuden määrä on yli 2 milj.USD. Ei niille kelpaa länkkäri jonka koko omaisuus on joku 300 tuhannen talo.
Nimenomaan sinne ei mennäkään taskut ruvella hakemaan sitä hiukan parempaa naista. Ne jotka lähtee tänne Suomeen ovat enimmäkseen klubilaisia tai hyvin köyhistä oloista olevia. Neitsyistäkin voidaan pyytää 5000-10 000e riippuen hiukan siitä onko 18-23v. (arvokkaampi) vai 25v.+ ikäinen. Ei jätkät, kyllä se on vaan niin ettette saa ilman kuvetta niitä priimuksia.
Ihana! Jos vielä mielekkäät kasvot löytyisi niin täydellinen ♡
Sinua etsin. Terveisin 35v vela, kaunis hyvätuloinen yrittäjänainen.
Espoo
Vierailija kirjoitti:
Espoo
Autocorrect siis miehekkäät :D
Vierailija kirjoitti:
Espoo
Ole varovainen! Iäkkäätkin voivat vielä haaveilla perheestä. Kuulin tässä taannoin yhden 66v. haaveilevan ääneen iltatähdestä.
Ei kiitos. Olet viisi vuitta vanhempi. Kiinnostus loppuu siihen tosiasiaan. Hyvää lomaa ikäisesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Persuun en koskisi pitkällä tikullakaan. Tiedän pareja jotka ovat eronneet miehen kerrottua äänestäneensä persuja. Onneksi en tunne yhtään persua.
Samalla tavalla on käynyt USA:ssa eli perheet hajonneet Trumpin takia.
Sama juttu, sanon persuille aina kiitos ei.
Mun vanhemmatkaan ei halua nähdä niitä.
30-vuotiasta miestä olisin voinut vilkaista, mutta yli 50-vuotias on jo tarpeeksi vanha ollakseen minulle biologinen isä.
Jos jollakin nuorella naisella on "grandaddy fetish" (haluavat oman isänsä ikäisen miehen) niin tuosta sitten vaan nappaamaan hopeakettu.
Pisteen kuitenkin ap:lle siitä, että heitti mukaan persukortin. Kukaan täysjärkinen nainen ei sekaannu vihervassariin, vaikka nainen olisi itse 70-vuotias ja etsimässä itselleen viisikymppistä rattopoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuun en koskisi pitkällä tikullakaan. Tiedän pareja jotka ovat eronneet miehen kerrottua äänestäneensä persuja. Onneksi en tunne yhtään persua.
Samalla tavalla on käynyt USA:ssa eli perheet hajonneet Trumpin takia.Sama juttu, sanon persuille aina kiitos ei.
Mun vanhemmatkaan ei halua nähdä niitä.
Aika heikko on parisuhteen perusta, jos noin mitätön poliittinen erimielisyys (toinen äänestää persuja, toinen ei) riittää kaatamaan koko suhteen. :D :D :D
Tuollaiset asiat pitäisi puhua selväksi jo suhteen ensimmäisinä kuukausina, ettei tule yllätyksiä heti seuraavan vuoden vaalikaudella.
Tuossa yllä tulikin selväksi, että olen liian vanha. Se meillä onkin yhteistä, minulle 14v ikäero on liikaa.
Joten en, en haluaisi.