Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen 54-vuotias perussuomalainen mies - haluatko rakastua minuun?

Vierailija
10.11.2019 |

Menoa ja meininkiä on ja tyttöjä osaan käsitellä silkkihansikkailla. Lomaviikkoja olis Katinkullassa mutta kiva naisellinen nainen mahtuis mukaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinkullassa :-DDD Haluaisinko rakastua mieheen, joka viettää lomaa Katinkullassa - juu en. Ihan muita asioita lomaltani haluan. Ja itse lomani myös maksan.

Vierailija
2/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katinkullassa :-DDD Haluaisinko rakastua mieheen, joka viettää lomaa Katinkullassa - juu en. Ihan muita asioita lomaltani haluan. Ja itse lomani myös maksan.

Niin ja persuun en haluaisi joka tapauksessa edes tutustua. Arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persuille.

Vierailija
4/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko dilpomi-insinööri?

Vierailija
5/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Vaasasta? Taisit valehdella puoluekantasi ettei sinua tunnisteta.

Vierailija
6/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko dilpomi-insinööri?

Kouluja on tullut käytyä. Lapsia ei ole eikä tule. Lapseton nainen jos oisit niin olisi kiva.

Vierailija
7/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että haluan tutustua. Odotan vain, että pääsen eroon tästä yhdestä 51v miehestä.

Vierailija
8/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katinkulta on kiva paikka. Ulkomaille en tykkää lähteä kun siellä on turvatonta. Voitais mennä myös Ruissalon kylpylään. Olisko se kiva sulle?

Vierailija
9/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulaisuus ja tytöttely huonoja. Muuten ihan ok

Vierailija
10/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylät on niin saastasia tautipesiä, eli en, yök 😨

Vierailija
11/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuun en koskisi pitkällä tikullakaan. Tiedän pareja jotka ovat eronneet miehen kerrottua äänestäneensä persuja. Onneksi en tunne yhtään persua.

Samalla tavalla on käynyt USA:ssa eli perheet hajonneet Trumpin takia.

Vierailija
12/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei...eihän se ota jos ei annakkaan, vai miten se nyt olikaan...

Vierailija
13/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalta ja reilulta mieheltä joka ei tyhjää urputa eikä hötkyile. Lähtisin mukaan jos elämä olisi mennyt toisin.

Se, että olet persu, kertoo että sulla on arvot kohdallaan, mikäpä sen parempaa.

Voi sääli, miten mun elämä meni hukkaan.

Tämä on tositarina

Vierailija
14/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä oksettaa.

Vierailija
15/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kivalta ja reilulta mieheltä joka ei tyhjää urputa eikä hötkyile. Lähtisin mukaan jos elämä olisi mennyt toisin.

Se, että olet persu, kertoo että sulla on arvot kohdallaan, mikäpä sen parempaa.

Tämä on tositarina

Kerro minulle, mikä tässä trollissa muka antaisi vaikutelman kivasta ja reilusta miehestä.

Vierailija
16/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tositarina

Jatkoa. Olen varma, että olet miehekäs mie. Kiitos, minulle mies joka on oikeasti MIES.

En halua valittavaa naismiestä rinnalleni.

- sama

Vierailija
17/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot persu ja liian vanha, joten ei kiitos. Ja tutkinnolla mahtailu on totaalinen turn- off...kertoo että sisältä tyhjä ja huono itsetunto

Vierailija
18/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tositarina

Kerro minulle, mikä tässä trollissa muka antaisi vaikutelman kivasta ja reilusta miehestä.

Intuitio. Vaikka se olisikin provo, niin tosi hyvin toteutettu provo.

Pysyn edelleenkin mielipiteeni takana, mitä mieltä olen ap: n tyyppisistä miehistä. Unelmamies.

Vierailija
19/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en todellakaan persuihin koskis. Kaameinta mitä tiedän.

Vierailija
20/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaikki miehet kertoisivat puoluekantansa, niin saisi väitettyä nämä miinat. Mikä muu tahansa käy, mutta ei persu. Vaikka olisit Channing Tatumin näköinen miljardööri, niin neverrrrrrrr

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi