Olen akateeminen 54-vuotias perussuomalainen mies - haluatko rakastua minuun?
Menoa ja meininkiä on ja tyttöjä osaan käsitellä silkkihansikkailla. Lomaviikkoja olis Katinkullassa mutta kiva naisellinen nainen mahtuis mukaan.
Kommentit (64)
Plussaa jos olisit sellainen jolle maistuu kunnon ruoka eikä mikään salaatti tai vekaani
Ap
Ei kiitos. Olen itse akateeminen 53-vuotias suomalainen mies. Taidamme olla liian samanlaisia. Jonka lisäksi ainakin minä olen hetero.
En, mutta se ei liity millään tavoin puoluekannastasi, eikä oikein korkeasta iästäsikään. En vain pidä ihmisistä kovinkaaan paljon, enkä mielelläni vietä heidän kanssaan pitkiä aikoja.
N27
Vierailija kirjoitti:
En, mutta se ei liity millään tavoin puoluekannastasi, eikä oikein korkeasta iästäsikään. En vain pidä ihmisistä kovinkaaan paljon, enkä mielelläni vietä heidän kanssaan pitkiä aikoja.
N27
Olisit hyvän ikäinen. Voitaisiin lukea palstaa ja seurata Expressenistä Ruotsin tapahtumia. Voin kääntää sulle, jos ruotsinkieli ei oo sulle tuttua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Olisit hyvän ikäinen. Voitaisiin lukea palstaa ja seurata Expressenistä Ruotsin tapahtumia. Voin kääntää sulle, jos ruotsinkieli ei oo sulle tuttua :)
Toivon että teistä tulisi pari
Persu ja mieheksi vanha, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Plussaa jos olisit sellainen jolle maistuu kunnon ruoka eikä mikään salaatti tai vekaani
Ap
Akateeminen persu osaisi kirjoittaa vegaani.
Mene tuonne amoremi.ee voit jopa löytää noilla spekseillä sydänkäpysen. Ekre ja persu tulevat varmasti hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Oot persu ja liian vanha, joten ei kiitos. Ja tutkinnolla mahtailu on totaalinen turn- off...kertoo että sisältä tyhjä ja huono itsetunto
Onneksi naisilla on aina arvot kohdallaan. Lehtien perustella persaukiset hitsarit on teidän kohdalla haluttuja kumppaneita, ei tittelit paina.
Mene Aasiaan. Siellä on miljardi naista joiden ajattelutavassa on samanlaista realismia kuin persuilla. Ovat paremman näkoisiäkin, tai ainakin hoikempia.
Mulla on sääntö, että en deittaile isäni ikäisiä miehiä. Sori.
Olisi ihanaa olle nyrkin ja hellan välissä alistettuna, siksi haluaisin persu-miehen <3
Katinkulta on ihan kiva paikka. Voin tulla hakemaan sut kotoa. Ruoat tarjoan ja juomatkin, niin herrasmiehet tekee :)
Olen viisikymppinen. Valitettavasti olet liian vanha.
Ap jekuttaa teitä. Hän on perus suomalainen mies. Ei tarkoita puoluetaustaa tuolla sanalla.
En halua koska olen ollut rakastunut omaan mieheeni 18 vuotta ja me lomailemme italiassa, espanjassa ja portugalissa.
Voitaisiin mennä sviittiin (maksaa vähän ekstraa mutta minä tarjoan) ja hommasin sulle jonkun kivan jalkahoidon sieltä Katinkullan kylpylästä. Se olisi kivaa.
Vois hommata jotain aktiviteettia päivällä esim mönkijäajelu tai käydä autolla Kajaanissa shoppailemassa??
Ap