Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen 54-vuotias perussuomalainen mies - haluatko rakastua minuun?

Vierailija
10.11.2019 |

Menoa ja meininkiä on ja tyttöjä osaan käsitellä silkkihansikkailla. Lomaviikkoja olis Katinkullassa mutta kiva naisellinen nainen mahtuis mukaan.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin mennä sviittiin (maksaa vähän ekstraa mutta minä tarjoan) ja hommasin sulle jonkun kivan jalkahoidon sieltä Katinkullan kylpylästä. Se olisi kivaa.

Vois hommata jotain aktiviteettia päivällä esim mönkijäajelu tai käydä autolla Kajaanissa shoppailemassa??

Ap

Vierailija
22/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa jos olisit sellainen jolle maistuu kunnon ruoka eikä mikään salaatti tai vekaani

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen itse akateeminen 53-vuotias suomalainen mies. Taidamme olla liian samanlaisia. Jonka lisäksi ainakin minä olen hetero.

Vierailija
24/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta se ei liity millään tavoin puoluekannastasi, eikä oikein korkeasta iästäsikään. En vain pidä ihmisistä kovinkaaan paljon, enkä mielelläni vietä heidän kanssaan pitkiä aikoja.

N27

Vierailija
25/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta se ei liity millään tavoin puoluekannastasi, eikä oikein korkeasta iästäsikään. En vain pidä ihmisistä kovinkaaan paljon, enkä mielelläni vietä heidän kanssaan pitkiä aikoja.

N27

Olisit hyvän ikäinen. Voitaisiin lukea palstaa ja seurata Expressenistä Ruotsin tapahtumia. Voin kääntää sulle, jos ruotsinkieli ei oo sulle tuttua :)

Vierailija
26/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Olisit hyvän ikäinen. Voitaisiin lukea palstaa ja seurata Expressenistä Ruotsin tapahtumia. Voin kääntää sulle, jos ruotsinkieli ei oo sulle tuttua :)

Toivon että teistä tulisi pari

http://www.friatider.se

Vierailija
27/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ja mieheksi vanha, joten ei kiitos.

Vierailija
28/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni :)

Vierailija
29/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa jos olisit sellainen jolle maistuu kunnon ruoka eikä mikään salaatti tai vekaani

Ap

Akateeminen persu osaisi kirjoittaa vegaani.

Vierailija
30/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tuonne amoremi.ee voit jopa löytää noilla spekseillä sydänkäpysen. Ekre ja persu tulevat varmasti hyvin toimeen.

Vierailija
31/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot persu ja liian vanha, joten ei kiitos. Ja tutkinnolla mahtailu on totaalinen turn- off...kertoo että sisältä tyhjä ja huono itsetunto

Onneksi naisilla on aina arvot kohdallaan. Lehtien perustella persaukiset hitsarit on teidän kohdalla haluttuja kumppaneita, ei tittelit paina.

Vierailija
32/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, perussuomalainen on hyvä.

Vierailija
33/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Aasiaan. Siellä on miljardi naista joiden ajattelutavassa on samanlaista realismia kuin persuilla. Ovat paremman näkoisiäkin, tai ainakin hoikempia.

Vierailija
34/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sääntö, että en deittaile isäni ikäisiä miehiä. Sori.

Vierailija
35/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olle nyrkin ja hellan välissä alistettuna, siksi haluaisin persu-miehen <3

Vierailija
36/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinkulta on ihan kiva paikka. Voin tulla hakemaan sut kotoa. Ruoat tarjoan ja juomatkin, niin herrasmiehet tekee :)

Vierailija
37/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen. Valitettavasti olet liian vanha.

Vierailija
38/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KahviBulla, oot paras!

Vierailija
39/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jekuttaa teitä. Hän on perus suomalainen mies. Ei tarkoita puoluetaustaa tuolla sanalla.

Vierailija
40/64 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koska olen ollut rakastunut omaan mieheeni 18 vuotta ja me lomailemme italiassa, espanjassa ja portugalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan