Olen akateeminen 54-vuotias perussuomalainen mies - haluatko rakastua minuun?
Menoa ja meininkiä on ja tyttöjä osaan käsitellä silkkihansikkailla. Lomaviikkoja olis Katinkullassa mutta kiva naisellinen nainen mahtuis mukaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Katinkullassa :-DDD Haluaisinko rakastua mieheen, joka viettää lomaa Katinkullassa - juu en. Ihan muita asioita lomaltani haluan. Ja itse lomani myös maksan.
Niin ja persuun en haluaisi joka tapauksessa edes tutustua. Arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.
Oletko Vaasasta? Taisit valehdella puoluekantasi ettei sinua tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko dilpomi-insinööri?
Kouluja on tullut käytyä. Lapsia ei ole eikä tule. Lapseton nainen jos oisit niin olisi kiva.
En usko että haluan tutustua. Odotan vain, että pääsen eroon tästä yhdestä 51v miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Katinkullassa :-DDD Haluaisinko rakastua mieheen, joka viettää lomaa Katinkullassa - juu en. Ihan muita asioita lomaltani haluan. Ja itse lomani myös maksan.
Katinkulta on kiva paikka. Ulkomaille en tykkää lähteä kun siellä on turvatonta. Voitais mennä myös Ruissalon kylpylään. Olisko se kiva sulle?
Persulaisuus ja tytöttely huonoja. Muuten ihan ok
Kylpylät on niin saastasia tautipesiä, eli en, yök 😨
Persuun en koskisi pitkällä tikullakaan. Tiedän pareja jotka ovat eronneet miehen kerrottua äänestäneensä persuja. Onneksi en tunne yhtään persua.
Samalla tavalla on käynyt USA:ssa eli perheet hajonneet Trumpin takia.
Miks ei...eihän se ota jos ei annakkaan, vai miten se nyt olikaan...
Kuulostat kivalta ja reilulta mieheltä joka ei tyhjää urputa eikä hötkyile. Lähtisin mukaan jos elämä olisi mennyt toisin.
Se, että olet persu, kertoo että sulla on arvot kohdallaan, mikäpä sen parempaa.
Voi sääli, miten mun elämä meni hukkaan.
Tämä on tositarina
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta ja reilulta mieheltä joka ei tyhjää urputa eikä hötkyile. Lähtisin mukaan jos elämä olisi mennyt toisin.
Se, että olet persu, kertoo että sulla on arvot kohdallaan, mikäpä sen parempaa.
Tämä on tositarina
Kerro minulle, mikä tässä trollissa muka antaisi vaikutelman kivasta ja reilusta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tositarina
Jatkoa. Olen varma, että olet miehekäs mie. Kiitos, minulle mies joka on oikeasti MIES.
En halua valittavaa naismiestä rinnalleni.
- sama
Oot persu ja liian vanha, joten ei kiitos. Ja tutkinnolla mahtailu on totaalinen turn- off...kertoo että sisältä tyhjä ja huono itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tositarina
Kerro minulle, mikä tässä trollissa muka antaisi vaikutelman kivasta ja reilusta miehestä.
Intuitio. Vaikka se olisikin provo, niin tosi hyvin toteutettu provo.
Pysyn edelleenkin mielipiteeni takana, mitä mieltä olen ap: n tyyppisistä miehistä. Unelmamies.
Juu, en todellakaan persuihin koskis. Kaameinta mitä tiedän.
Voi kun kaikki miehet kertoisivat puoluekantansa, niin saisi väitettyä nämä miinat. Mikä muu tahansa käy, mutta ei persu. Vaikka olisit Channing Tatumin näköinen miljardööri, niin neverrrrrrrr