Hyi tuota Tampereen tapausta, jossa TUKIPERHE pahoinpiteli tukilasta đ€ą
Miten tÀllainen perhe edes pÀÀsee tukiperheeksi?
Kommentit (23)
Ilmeisesti sadismin voi peittÀÀ!
Otetaanko tollaselta oikeus toimia tukiperheenÀ pois?
LĂ€hde? Miks vi tussa se linkin laittaminen on niin vaikeeta
meinaatko, ettÀ vÀkivaltainen perhe o tietoisesti valittu tukiperheeksi? EipÀ tuommoiset asiat yleensÀ tule ihmiisestÀ ilmi mitenkÀÀn pÀÀllepÀin tavallisessa keskustelussa.
Se on kuvottavaa, ettÀ miten paljon pahuutta on joka paikassa.
Oijoi, miten reippaalta lapselta tyttö vaikutti. Suloiselta.
Harvassa tukiperheessÀ ymmÀrretÀÀn sitÀ, ettÀ ei tavallinen perhe tarvitse tukiperhettÀ. SieltÀ saa oireilevan ja hankalan lapsen, jolla ei ole kotona rajoja (kovasti toivotaan, ettÀ tukiperhe niitÀ laittaisi) ja joka on tottunut holtittomaan elÀmÀÀn tai ei tule koskaan kotona nÀhdyksi vanhempien mielenterveysongelmien takia ja siksi kerjÀÀ kaikin tavoin huomiota.
En ota kantaa tuon tukiperheen tekemisiin eli mitÀ oikeasti tapahtui, mutta ihan tavallisia ihmisiÀ ne tukiperheessÀkin on, ei heillÀ ole terapeutin ja mielenterveyshoitajan koulutusta.
En ikinÀ ryhtyisi tukivanhemmaksi. Minulle riitti, kun naapurin tukilapsi syytti minua lyömisestÀ, kun estin hÀntÀ hakkaamasta hihnassa vieressÀni olevaa koiraa. Onneksi oli monta silminnÀkijÀÀ, kun asiaa lastensuojelun kanssa kÀsiteltiin.
ne tukiperheet ja huostaanotto perheet voi olla pahoja ja lapsen saaminen on vain haluttu jotta voidaan tehdÀ rikoksia.nÀitÀ ei aina tutkita.hyvÀ ettÀ tÀmÀ tapaus tutkittiin ja selvitetttiin.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa tukiperheessÀ ymmÀrretÀÀn sitÀ, ettÀ ei tavallinen perhe tarvitse tukiperhettÀ. SieltÀ saa oireilevan ja hankalan lapsen, jolla ei ole kotona rajoja (kovasti toivotaan, ettÀ tukiperhe niitÀ laittaisi) ja joka on tottunut holtittomaan elÀmÀÀn tai ei tule koskaan kotona nÀhdyksi vanhempien mielenterveysongelmien takia ja siksi kerjÀÀ kaikin tavoin huomiota.
En ota kantaa tuon tukiperheen tekemisiin eli mitÀ oikeasti tapahtui, mutta ihan tavallisia ihmisiÀ ne tukiperheessÀkin on, ei heillÀ ole terapeutin ja mielenterveyshoitajan koulutusta.
En ikinÀ ryhtyisi tukivanhemmaksi. Minulle riitti, kun naapurin tukilapsi syytti minua lyömisestÀ, kun estin hÀntÀ hakkaamasta hihnassa vieressÀni olevaa koiraa. Onneksi oli monta silminnÀkijÀÀ, kun asiaa lastensuojelun kanssa kÀsiteltiin.
No tukiperheen Àiti sai tuomion pahoinpitelystÀ eli sun kannanotolla ei asiaa muuteta.
4 vuotiaalla tytöllÀ oli ruhje ja punainen lÀiskÀ iholla vielÀ kotiin mennessÀ ja hÀn osasi kertoa ettÀ oli hakattu kun ei syönyt.
Lujaa on lyönyt!!!
Uskoisin ettÀ normaali ihminen tajuaa ettÀ tkea tarvitsevat lapset ovat normaalia vaativampia. Jos on siis ihan tervejÀrkinen..
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko tollaselta oikeus toimia tukiperheenÀ pois?
Ihan varmasti.
đșđŠđźđ±
PitÀÀ kyllÀ kovaa piestÀ jos jÀÀ pysyvÀmpi jÀlki. Pienet sakot vain sai, 500 euroa. Tarviiko tukiperheen esittÀÀ rikosrekisteriÀ?
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ kyllÀ kovaa piestÀ jos jÀÀ pysyvÀmpi jÀlki. Pienet sakot vain sai, 500 euroa. Tarviiko tukiperheen esittÀÀ rikosrekisteriÀ?
Tarvii!
MeillÀ on tukiperhe ja nyt pelottaa. SenhÀn pitÀisi auttaa ei ahistaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvisi mitÀttömÀllÀ rangaistuksella.
IL uutisen mukaan kyse olisi perhepÀivÀhoidosta eikÀ tukiperheestÀ?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1fab3333-c89f-432f-8ee8-bcc78ae90362
Nyt on tukiperheistÀ kova pula, monet ihmiset osaa esiintyÀ fiksusti ja saavat lapsia hoitoon. Tuossa hommassa tienaa vielÀ hyvin. Muistuta vielÀ, ettÀ on kyllÀ erittÀin hyviÀkin perheitÀ. Minun lapset oli kerran 5 pÀivÀÀ, siinÀ kÀvi nÀin, ettÀ 9 hoiti 5 v Autistisen siskon. Huolehti vielÀ puullalÀmitettÀvÀssÀ saunassa siskon. Oli eka kerta molemmille. Nukkuivat huoneessa jossa aikuinen poika katsoi tevisiota Joutuivat takkahuoneessa leikkimÀÀn ja lukemaan. Ettei paikat sotkeudu.. TÀmÀ kokeilu riitti meidÀn perheen lapsille. Kovasti minua kadetti koko homm. EnsimmÀinen ja viimeinen kerta oli
Minun lapsenlapsi oli alle vuoden kun sai siaisperheen. En pystynyt huolehtimaa hÀnestÀ.. Adoptioivat kun hÀn oli 11 v Perhe oli todella hyvÀ, luotettava ja rakastivat lasta. MeillÀ oli pitkÀ yhteinen historia.
No, karneaa tietysti, mutta ei niin yllÀttÀvÀÀ.