Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestäisitkö isänpäivän, jos miehesi ja lapsesi isä unohti äitienpäivän?

Vierailija
08.11.2019 |

Vauvamme syntyi tämän vuoden maaliskuussa ja mieheni ei millään tavalla huomioinut äitienpäivää. En tietenkään ole hänen äiti, mutta loukkaannuin kyllä siitä, että ei edes aamukahvia voinut minulle keittää tai vauvan kanssa herätä aikaisin, jotta saisin nukkua myöhään äitienpäivän kunniaksi. Nyt on sitten ensimmäinen isänpäivä tulossa eikä kiinnostaisi huomioida sitä mitenkään. Ja vauva ei tietenkään huomioi eikä asiasta mitään ymmärrä, koska on vain vauva vielä. Miten sinä toimisit?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha mieheltäsi. Mutta minulla ei ole kyllä tapana kostaa, joten kyllä huomioisin miestäni, ehkä oikein liioitellusti.

Vierailija
2/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisin. Oppii samalla hyville tavoille. Ei siitä voi rangaista, jos toinen ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha mieheltäsi. Mutta minulla ei ole kyllä tapana kostaa, joten kyllä huomioisin miestäni, ehkä oikein liioitellusti.

En minä koston takia jättäisi sitä järjestämättä vaan siksi, että en vain löydä sydämestäni halua järjestää hänelle kun hän jätti äitienpäivän kokonaan huomioimatta. Ap

Vierailija
4/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle hyvää isänpäivää ja huomioiminen olisi siinä. Jos kehtaisi valittaa, toteaisin, että näinhän juhlittiin äitienpäivääkin. En tosiaan alkaisi huomioimaan, kyllä sen pitää olla tasapuolista.

Vierailija
5/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin. Oppii samalla hyville tavoille. Ei siitä voi rangaista, jos toinen ei ymmärrä.

Olin minä sanonut siinä viikkoa ennen äitienpäivää, että mitä haluan äitienpäivänä (kahvin aamulla ja jonkun pienen kukan). Eli ei voi olla siitä kiinni että ei olisi ymmärtänyt kun suoraan olin sanonut. Ap

Vierailija
6/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentava liitto teillä.

Vierailija
7/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla päivillä ole mitään merkitystä muuta kuin kauppiaiden juhlapäivää. Kauppiaat näillä rahastavat ja pakko juhlapäiviä vain tavallisille ihmisille. 

Vierailija
8/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle hyvää isänpäivää ja huomioiminen olisi siinä. Jos kehtaisi valittaa, toteaisin, että näinhän juhlittiin äitienpäivääkin. En tosiaan alkaisi huomioimaan, kyllä sen pitää olla tasapuolista.

Joo noin mietin. Mutta hän ei kyllä edes toivottanut minulle hyvää äitienpäivää. Ei huomioinut sitä mitenkään. Ap

Vierailija
9/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakentava liitto teillä.

:(

Ap

Vierailija
10/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Isänpäivätoivotukset riittäisivät, muuten ei olisi sen enempää juhlaa kuin oli äitienpäivänä. Jos mies ihmettelisi, että missä lahjat, niin vastaisin, että tuolla vaatehuoneessa ylähyllyllä äitienpäivälahjojen kanssa hyvässä tallessa kuten joululahjat joka vuosi.

Vierailija
11/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitteko aiheesta jo äitienpäivänä? Jos ette ja nyt jätä kostoksi isänpäivän huomioimatta, mies tuskin ymmärtää syy-seuraus-yhteyttä.

Vierailija
12/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alusta asti äitienpäivänä lapset muistaa äitiä ja isänpäivänä lapset muistaa isää. En ole mieheni äiti, joten tuntuisi oudolta, jos hän muistaisi minua kuten äitiään.

Ja alusta asti tarkoittaa sitä, kun lapsi on ollut niin vanha, että on itse tehnyt esim. kortin tarhassa.

Kaupankäynnin kotkotuksia muuten nuo muistamiset!

Vierailija
13/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta olet asiaa funtsannut ja et ole viitsinyt siitä jutella miehen kanssa? Miksi et ole jutellut asiasta? Se olisi ollut niin helppoa sanoa, että olisi ollut kiva, jos olisit tullut vauvan kanssa onnittelemaan.

Sitten olisitte voineet hieman miettiä vastaisuuden varalle asioita. Turha se on enää märehtiä puoli vuotta sitten maahan kaatuneita maitoja.

Juhlikaa nyt sunnuntaina hillitysti ja painat vaikka vauvan käden /jalan kuvan pahviin ja teet kortin siitä.

Vierailija
14/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta olet asiaa funtsannut ja et ole viitsinyt siitä jutella miehen kanssa? Miksi et ole jutellut asiasta? Se olisi ollut niin helppoa sanoa, että olisi ollut kiva, jos olisit tullut vauvan kanssa onnittelemaan.

Sitten olisitte voineet hieman miettiä vastaisuuden varalle asioita. Turha se on enää märehtiä puoli vuotta sitten maahan kaatuneita maitoja.

Juhlikaa nyt sunnuntaina hillitysti ja painat vaikka vauvan käden /jalan kuvan pahviin ja teet kortin siitä.

Tietenkin puhuin pettymyksestäni ja loukkaantumisestani silloin heti äitienpäivän jälkeen ihan suoraan. Emme ole sen jälkeen asiasta puhuneet, koska mitäs sitä jauhamaan jo kerran puhuttua asiaa pitkin kesää. Ap

Vierailija
15/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuitteko aiheesta jo äitienpäivänä? Jos ette ja nyt jätä kostoksi isänpäivän huomioimatta, mies tuskin ymmärtää syy-seuraus-yhteyttä.

Puhuttiin. Ja en jättäisi kostoksi huomioimatta enkä siksi että yrittäisin antaa opetuksen, vaan ihan vain siksi, että ei tunnu siltä että haluaisin huomioida. Ap

Vierailija
16/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alusta asti äitienpäivänä lapset muistaa äitiä ja isänpäivänä lapset muistaa isää. En ole mieheni äiti, joten tuntuisi oudolta, jos hän muistaisi minua kuten äitiään.

Ja alusta asti tarkoittaa sitä, kun lapsi on ollut niin vanha, että on itse tehnyt esim. kortin tarhassa.

Typerää. Ei se ole paljoa mieheltä tai vaimolta vaadittu, että yhtenä päivänä vuodessa ostaa tai tekee jonkun kortin lapsensa äidille/isälle siihen saakka, että lapsi osaa itse. Arvostan lasteni isää niin paljon ja hän arvostaa minua, että se ei ole ollenkaan ikävä velvollisuus, vaan päinvastoin.

Vierailija
17/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole miehesi äiti, mutta olet hänen lastensa äiti. Aivan kuten hän on sinun lastesi isä. Minusta on todella outoa, jos puoliso ei halua muistaa lastensa isää/äitiä millään tavalla. Vaikka sitten vain hyvää isän/äitienpäivää toivottamalla ja keittämällä kahvit.

Vierailija
18/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin puhuin pettymyksestäni ja loukkaantumisestani silloin heti äitienpäivän jälkeen ihan suoraan. Emme ole sen jälkeen asiasta puhuneet, koska mitäs sitä jauhamaan jo kerran puhuttua asiaa pitkin kesää. Ap

No et sinä ole mitään asiasta puhunut, kun kerran täällä nyt märiset asiaa, älä viitsi valehdella, aikuinen ihminen.

Vierailija
19/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on vain vauva, ette ole vielä vanhempia. Ja miksi ylipäänsä jotain soopapäiviä pitäisi järjestää?

Vierailija
20/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos ei kauppiaiden juhlapäivänä muista.