Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(gallup) Naiset jotka uskotte tasoihin, parittakaa minut :D

Vierailija
05.11.2019 |

Huom, jos ajatus tasoista häiritsee sinua, älä lue tätä ketjua. Huomaattehan myös että tämä gallup on naisille, ei miehille.

Tässä kuvaus minusta:
39v
172cm/65kg.
VELA.
Hoikka ja liikunnallinen, ei urheilullinen tai atleettinen.
Ulkonäkö tavallinen peruspena. Ruskeat hiukset, silmälasit.
Tyyli siisti insinörtti. Farkut, kauluspaita, villakangastakki.
Koulutus AMK, ammatti tavallinen valkokaulustyöläinen. Bruttopalkka 2 700 eur/kk.
Harrastukset: valokuvaus, luonnossa liikkuminen.
Plussaa: hyvä keskustelutaito kahden kesken, osaa puhuta tunteista ja kuunnella.
Miinusta: porukassa enemmänkin kuuntelija, ei taitava kevyessä small talkissa.
Naisten kanssa melko ujo ja hidas tutustumaan.
Taustalla 2 seurustelusuhdetta.
Tasa-arvoon uskova, ikävä kyllä myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä.

Millainen nainen olisi mielestänne samaa tasoa?

Kuvaus ulkonäöstä: tavallinen, perusnätti, kaunotar, seinäruusu? pituus/paino, vartalotyyppi?
Koulutus, ammatti?
Harrastukset?
Luonne?
Elämäntilanne?

(ap itse uskoo tasoihin - osittain. Lue...taso ei riitä, mutta yleensä ihmiset pariutuvat suurin piirtein omantasoisten kanssa. Karua mutta totta).

(gallup) Naiset jotka uskotte tasoihin, parittakaa minut :D

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom, jos ajatus tasoista häiritsee sinua, älä lue tätä ketjua. Huomaattehan myös että tämä gallup on naisille, ei miehille.

Tässä kuvaus minusta:

52v

184cm/85kg.

VELA.

Hoikka ja liikunnallinen, urheilullinen ja atleettinen.

Ulkonäkö komistus. Ruskeat hiukset, siniharmaat silmät.

Tyyli siisti insinööri. Farkut, kauluspaita, villakangastakki.

Koulutus DI, ammatti johtavassa asiantuntijatehtävässä. Bruttopalkka 5800 eur/kk.

Harrastukset: extreme-lajit

Plussaa: humaani,  keskustelutaito kaikissa tilanteissa, osaa kuunnella.

Miinusta: porukassa enemmänkin eteenpäinvievä keskustelija, taitava  small talkissa.

Naisten kanssa nopea ja määrätietoinen.

Taustalla 1 pitkä avioliitto

Tasa-arvoon uskova mutta romattinen herrasmies ja kokeilunhaluinen seksissä.

Millainen nainen olisi mielestänne samaa tasoa?

Kuvaus ulkonäöstä: tavallinen, perusnätti, kaunotar, seinäruusu? pituus/paino, vartalotyyppi?

Koulutus, ammatti?

Harrastukset?

Luonne?

Elämäntilanne?

Olen täydellinen naisversio sinusta! 5 vuotta nuorempi, ja VELA :)

Taustalla 1 pitkä avioliitto.

Tyylini välillä klassinen, välillä trendikäs, tilanteesta riippuen.

Pituus 173 cm, paino 68 kg, mitat 95-65-94. Sinisilmäinen, vaaleahiuksinen. Olen tehnyt mallintöitä nuorempana, ja näytän yhä ikäistäni nuoremmalta.

Sosiaalinen luonne, vuoroin vilkas, vuoroin analysoiva. Minulla erittäin hyvä huumorintaju ja olen leikkisä, mutta pidän myös syvällisistä keskusteluista.

Teknologia-alalla, johtavassa asiantuntijatehtävässä.

Extreme-lajit tosin jääneet hieman taka-alalle viime vuosina, mutta seikkailunhaluinen olen. ;D Myös utelias, joten siksi kävin täällä seksipalstalla ja löysin tuon viestisi. Sattumaa?

No sinä kuulostat oikeasti tasokkaalta (toki myös tuo 52v mies).

Iän myötä taso voi siinä mielessä nousta, että esim. sinä kun olet 47v, elämä kunnossa, kasvot kauniit ja vartalo tiimalasi sekä vyötärö hoikka, et ole henkisesti jämähtänyt vaan energinen ja utelias elämälle jne., niin olet ihan huipputasokas koska ikäisissäsi tuollaiset on harvinaisia.

Nuoremmilla naisilla taas on vaikeampi olla erityisen tasokkaita, sillä nuoret on niin tasaisen tasokasta massaa usein.

Ikä sitten tuo ne suurimmat railot, eli suurimmalla osalla taso romahtaa kun taas joillain harvoilla se kohoaa pilviin.

Miehet toki on silti sellaisia, että niitä kiinnostaa nuoruus eli tykkäävät usein enempi tavis 25-vuotiaasta kuin huippukaunista ja laadukkaasta 47-vuotiaasta.

Ei ne vanhempien miesten kanssa olevat nuoret naiset juuri koskaan olekaan mitään ikäluokkansa priimaa, vaan päinvastoin. Mutta vanhemmalle miehelle kelpaa ne vähemmän tasokkaatkin, kunhan on nuori.

Silti ne vanhemmat miehet tietävät oikein hyvin että se heidän valitsema nuorempi nainen lähtee seksihimoissaan nuoremman miehen mukaan ennemmin tai myöhemmin, siksi koska haluaa seksiä tasoisensa kanssa :) Yleensä nuorempi nainen on vanhemman miehen kanssa rahan eikä seksin takia. Seksi haetaan muualta. Tiedän koska on kokemusta vuosien takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme