Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuvaat konsertissa/paikoissa, joissa kuvaaminen on kielletty?

Vierailija
03.11.2019 |

Tätä ihmettelin Sarah Brightmanin konsertissa perjantaina Espoossa. Konsertin keski-ikä hipoi varmaan 50:ntä ikävuotta, mutta niin vain kielloista huolimatta junttieinarit kuvasivat ja videoivat konserttia. Miksi menet konserttiin, jos et kunnioita artistin työtä ja kuvauskieltoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan oon nähnyt ihmisen kuvaavan elokuvateatterissa. Elton John -leffan musiikkikohtaukset saivat yhden keski-ikäisen naisen kaivamaan puhelimen laukusta ja kuvaamaan... Jotenkin ymmärtäisin joltain lapselta, joka ei ole vielä oppinut, että niin ei saa tehdä, mutta aikuinen ihmiseltä en.

Vierailija
22/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan oon nähnyt ihmisen kuvaavan elokuvateatterissa. Elton John -leffan musiikkikohtaukset saivat yhden keski-ikäisen naisen kaivamaan puhelimen laukusta ja kuvaamaan... Jotenkin ymmärtäisin joltain lapselta, joka ei ole vielä oppinut, että niin ei saa tehdä, mutta aikuinen ihmiseltä en.

Käräyttäisin tuon. Itsekin hämmennyin konsertissa kun vanhat paarut ja mammat räpeltävät kännykkäänsä kuin hengen hädässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Kunnon juntteja nämä kuvaajat. Viimeksikin konsertissa kiellettiin kuvaaminen vielä erikseen ennen alkua. No, eikös siellä ollut näitä piittaamattomia urpoja jotka vaan kuvasivat. Ugh että otti päähän.

Vierailija
24/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin!! Pikoos ai kän!!! Ei mulla muuta!

Vierailija
25/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin esiintyjä laittaisin toiveeni esille useammalla ilmoituslapulla olla ihmisiä kuvaamatta ja jos joku jostain syystä silti erehtyisi kuvaamaan olisi minun pakko huomattaa kuvaajaa ja toivoa hänen ymmärtävänsä ja kunnioittavan toivettani. Toivon, että kuvaamattomuus yleistyy ja siitä pitää huolen myös järjestävät tahot.

Vierailija
26/26 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua tuota lähes pakkomielteistä kuvaamista. Nautin livehetken tunnelmasta eikä kännykällä saa yleensä kuin surkeaa kuvan- ja äänenlaatua. Netissä on jokaisesta merkittävästä artistista jo videoita joten on älyvapaata keskittyä kuvaamiseen. Massalampaat eivät tätä(kään) tajua.