Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanne vs todellisuus (ulkonäkö)

Vierailija
03.11.2019 |

Minkä näköisen miehen/naisen kanssa fantasioit harrastavasi seksiä? Vaatisitko samaa ulkonäöltä jos muodostaisit parisuhdetta? Minkä näköisiin yleensä ihastut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän tummista kuin vaaleista naisista, vaikka olen monesti elämässäni myös blondista hullaantunut. Mielummin naisellinen, iso vyötärö:lantio -ero, koen että liian sirosta ihmisestä "ei ole vastusta minulle" tai jotenkin pitää erilailla olla varovainen. Tämähän ei välttämättä pidä paikkaansa mutta sellainen fiilis minulla on. Rintojen koolla ei niinkään ole väliä, mutta eniten kyllä pidän jos ne on täydet, joku kai sanoisi kiinteät. Ulkonäkö ei myöskään ole pysähtynyt hetki, vaan siihen kuuluu isossa osassa se miten nainen liikkuu ja elehtii. Jos naisella on itsevarmasti hartiat takana ja kävelyssä pieni keinu, on tämän jätkän huomio taattu. Mielikuvituksessa ja fantasioissa vastapeluri on aina itsevarma ja heittäytyvä, vahvasti seksuaalinen. Haaveissa on aina pidempiaikainen suhde jossa on seksuaalinen jännite, joten tottakai samat vaatimukset naisen suhteen on myös parisuhdemielessä.

Vierailija
2/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia: pitkä, urheilullinen ja harteikas. Isot kädet ja jalat.

Ihastukset: lyhyin ollut 168-cm, pisin +190-cm. Ollut sirorakenteista, urheilullista ja ylipainoista. Tummahiuksista ja vaaleahiuksista.

Parisuhde: Haluaisin miehen, jonka kanssa urheilla yhdessä. Luonne tärkeä ja se, että tahtoisi olla hyvä minua kohtaan. Seksuaalisesti aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin harrastavani seksiä jonkun kanssa vain, jos olen ihastunut tai rakastunut. Silloin tietysti ko. miehen kanssa.

Ei ole mitään ihannetyyppiä. On ollut "dad bodya", pitkää, hoikkaa ja lyhyttä, tummaa, harmaahiuksista, todella pitkiä vaaleita kiharoita. Jotain on kaikissa ollut, mikä on saanut ihastumisen syttymään.

Päältä katsoen monikin näyttää kivalta, mutta luonne (äly ja huumorintaju) sen ratkaisee, jatkuuko / syveneekö ihastuminen rakastumiseksi ja rakkaudeksi.

Vierailija
4/9 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan tavallisista naisista, jotka on sinut itsensä kanssa ja joilla on pilkettä silmissä. Ihanne on urheilullinen ja sopusuhtainen kroppa, kohtuukokoiset tissit isoilla nänneillä sekä posliini alapää. Mutta nämä eivät ole ehto sille että nainen olisi kiihottava. Silikonitissit, överi meikkaus ja töröhuulet eivät sytytä.

M41

Vierailija
5/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro ja lyhyt. Tumma iso kihara tukka. Normaalit kiinteät tissit. Iso suu ja kaunis hymy. Kapea vyötärö. Muodikas peppu tärkeä, mutta ei läheskään mikään Kardashian läskiperse vaan kiinteä hoikka vartalo. Korkokengät ja paljon meikkiä. Mieluiten 30-50v.

Vierailija
6/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä,tumma ,urheilullinen isokaluinen.

Vierailija
7/9 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä,tumma ,urheilullinen isokaluinen.

Sama, paitsi vaaleakin kelpaisi.

Vierailija
8/9 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: vaimoni sisko on ulkonäöllisesti aivan ihanne nainen. Masturboin usein hänet mielessäni. Kaunis, pusuhuulet, pitkä, hoikka ja silti ihanan leveä naisellinen peppu. Muutenkin liikkeet ja kaikki todella uhkuu naisellisuutta.ihana pilke silmäkulmassa ja flirtti pelissä. Mutta luonne: oma vaimoni on tässä asiassa se elämäni nainen isolla N:llä. Uskollinen, rakastava, hellä, paras äiti lapsillemme, muut aina huomioiva. Joten kysymykseen vastaus: ulkonäöllä ei ainakaan omalla kohdalla ollut suurta vaikutusta kumppania valittaessa. Enkä vaihtaisi vaimoani mistään hinnasta minkään näköiseen naiseen. Se sisin on kauniimpaa ja se ei rempsahda edes vanhetessa kuten ulkonäkö.

M49

Vierailija
9/9 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena haaveilin sporttisesta sirosta tytöstä jonka kanssa harrastaa urheilua. Mutta mihin ihastuin, ujoon naisellisen muotoiseen ei niin urheilulliseen tyttöön. Mutten ihastunut ulkonäköön vaan siihen eläimeen joka löytyi tytön sisältä. En osannut edes uneksia, että joku toinen voi haluta minua niin paljon, että halusi syödä elävältä, varsinkin hänen pillunsa. Rakastuin siten intohimoon. Vasta vuosien jälkeen huomannut kuvista kuinka kaunis hän oli nuorena. Intohimo kiimaan houkutellulla eläimellä ei ole vieläkään laantunut. Vaimollani on kaksi eri persoonaa.