Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni nainen hankkisi lapsia vaikka heti jos saisi itse olla isän roolissa

Vierailija
03.11.2019 |

Siis miettikää nyt tosissanne miten paska diili naiselle lapsen hankkiminen oikeasti on: kärsit 9 kk raskausvaivoista, voit saada synnytyksessä jopa pysyviä vammoja, äitiyslomalla tulosi putoavat, tulokehitys jää miehistä jälkeen, yhä edelleen nainen on useammin se joka jää kotiin hoitamaan sairasta lasta jne. Moni mies jatkaa harrastelujaan normaalisti vaikka olisi pieniä lapsia kotona, nainen sen sijaan hoitaa lapsia ympäri vuorokauden.

Isyys on edelleen paljon kevyempää ja rennompaa kuin äitiys. Ja jos isä hoitaa asiat edes sinne päin jo on kaikki kilpaa ympärillä kehumassa että onpa tuo Matti aivan loistoisä kun käy lapsen kanssa muskarissakin.

Kommentit (600)

Vierailija
1/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahimmillaan mies lähtee litomaan silloin kun olet itse synnärillä tai kun olet kotona pienen koliikkivauvan kanssa. Siis silloin kun nainen on kaikista heikoimmillaan ja tarvitsisi miehen tukea kaikista eniten. Näitä on nähty, niinkuin eräs parisuhdebloggaajakin... 

Vierailija
2/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten syyllistetään kun ei tuore äiti ole samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. Kyllähän hormonitoiminnalla voi mennä helposti vuosi tai pari että muuttuu taas normaaliksi, imettäessä ei saa rajusti edes laihduttaa ettei maidontuotanto lopu ja ne yövalvomiset jotka nainen usein hoitaa yksin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Usein isän rooli on ihan naurettava verrattuna siihen, mitä äiti tekee.

Itse harkitsen eroa, koska mies ei tee kotona, eikä lasten kanssa mitään. Valittaa ja sotkee vain. Vaikeaa on.

Vierailija
4/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee se todellinen syy syntyvyyden laskuun. Ei kukaan moderni nainen jaksa olla nykypäivänä myös miehensä äiti kun mies taantuu pikkulapsiaikana itsekin yhdeksi palveltavaksi. 

Ja te jotka olette onnistuneet löytämään kunnolliset miehet, pitäkää kynsin ja hampain kiinni! Olette onnekkaita. 

Vierailija
5/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Minä olen aina sanonut että tekisin vaikka 10 lasta jos niitä ei tarvisi itse tehdä ja synnyttää ja sitten vielä hoitaa, eli jos olisin mies. Lapsethan on oikein mukavia kun joku toinen on niistä päävastuussa ja kun omalle kropalle ei käy mitään.

Vierailija
6/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten syyllistetään kun ei tuore äiti ole samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. Kyllähän hormonitoiminnalla voi mennä helposti vuosi tai pari että muuttuu taas normaaliksi, imettäessä ei saa rajusti edes laihduttaa ettei maidontuotanto lopu ja ne yövalvomiset jotka nainen usein hoitaa yksin... 

Eikä rajua liikuntaa edes saa harrastaa heti synnytyksen jälkeen. Koska vatsalihasten erkauma ja voi tulla myös kohdunlaskeuma jne jos heti alkaa riehumaan. 

Vierailija
7/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Yhden lapsen äitinä elämä on ihan mukavaa. Yhtään enempää en haluaisi. Jo tämän yhden myötä tuli työelämään mielestäni valtava lovi (lähes 2 vuotta), joka oli uskomattoman tylsää aikaa. Isomman lapsen kanssa on jo toisenlaista enkä voisi kuvitellakaan palaavani siihen vaipparalliin ja kärryjen puskemiseen. Isänä olisi tosiaan ollut kevyempää, mutten siinäkään roolissa haluaisi yhtä lasta enempää.

Vierailija
8/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin aiheuttaa vastarintaa, kun yritetään laittaa sanoja naisten suuhun, että ainoa asia mitä halutaan on lasten kanssa kotona oleminen. Voisin ehkä tehdä lapsia miehen kanssa, joka ottaa päävastuun.

Vierailija
9/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olen aina vähän vaikeana niiden "isä saa mitalin jo sinne päin -toiminnasta" -puheiden kanssa. Säähän sopimattomat vaatteet ovat säähän sopimattomat, yhdentekevää kuka ne on pukenut.

Vierailija
10/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus palstalla kerroin haluavani koti-isäksi ja naisen rooliin imetystä lukuunottamatta ( biologia ei anna periksi)  Niin naiset piti ajatusta naurettavana,

Vierailija
11/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi järjestää kattavan kyselyn. Uskon, että monikin vapaaehtoisesti lapseton nainen kertoisi, että voisi halutakin lapsen, jos sattuisi olemaan mies. Minä kuulun näihin. Naisena en missään nimessä, mutta miehenä olisin valmis perustamaan perheen.

Vierailija
12/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus palstalla kerroin haluavani koti-isäksi ja naisen rooliin imetystä lukuunottamatta ( biologia ei anna periksi)  Niin naiset piti ajatusta naurettavana,

Ai, mä näin tällaisen kommentin ei montakaan päivää sitten ja sai vain yläpeukkuja ja hiljaista hyväksyntää vaikka vaikutti provolta.

Vierailija
13/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit kertoa jääväsi kokonaan kotiin. Suomessa on hyvin vähän tulottomia kotirouvia. Toisekseen en usko pätkääkään, että mies hoitaa lapset ja kodin niin, että naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä töissä.

Vierailija
14/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni halu olla äiti voitti halun olla isä. Mutta kukin saa perustaa päätöksensä mihin haluaa, en tuomitse. :D

Vierailija
15/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni seurustelee eronneen miehen kanssa, miehellä on 2 lasta. Ystävälläni ei ole lapsia. Kertoi että on aivan loistava järjestely hänen kannaltaan, itse ei ole tarvinnut kroppaa pilata mutta saa nauttia ihanan miehen mukavista lapsista joka toinen viikko ilman että joutuu olemaan itse pääasiallisessa kasvatusvastuussa.

Vierailija
16/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen vauva-aikana mies oli työtön, joten palasin töihin vauvan ollessa 3.5kk. Oli mahtavaa tulla töistä puhtaaseen kotiin ja suoraan ruokapöytään, mies kävi pari kertaa viikossa kaiken maailman vauvaryhmissä ja uimakouluissa.

Nyt toisen lapsen vauva-aikana mies on töissä ja minä kahden alle kolmevuotiaan kanssa kotona. Rehellisesti elämä on yhtä ripulia.

Vierailija
17/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi järjestää kattavan kyselyn. Uskon, että monikin vapaaehtoisesti lapseton nainen kertoisi, että voisi halutakin lapsen, jos sattuisi olemaan mies. Minä kuulun näihin. Naisena en missään nimessä, mutta miehenä olisin valmis perustamaan perheen.

Tuo on aika erikoinen ajatus. En naistenKAAN pitäisi tehdä lapsia ajatuksella, että toinen hoitaa. Mitä jos jäät lapsen kanssa yksin? Minne palautat sen? Lapseton linja sopii teille.

Vierailija
18/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika erikoinen ajatus. En naistenKAAN pitäisi tehdä lapsia ajatuksella, että toinen hoitaa. Mitä jos jäät lapsen kanssa yksin? Minne palautat sen? Lapseton linja sopii teille.

Jos nainen sattuu kupsahtamaan pikkulapsiaikana niin moni mies vie lapsen/lapset sitten vanhemmilleen hoidettavaksi. Kätevää!

Vierailija
19/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Naisena en halua, aivan liikaa riskejä ja menetyksiä, fyysisiä, henkisiä, sosiaalisia, taloudellisia... Miehenä hyvä diili, saisi perheen ihan vain seksiä harrastamalla, muttei tarvitsisi uhrata oikeastaan mitään. Ja jos osoittautuisikin hirveäksi, niin helposti voisi myös lähteä. Jos lapset syntyisivät niin että miehen penis saattaisi sen seurauksena revetä toimintakyvyttömäksi ja tunnottomaksi, niin ei varmaan kärsittäisi ihmispopulaation liikakasvusta.

Vierailija
20/600 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette voi. Sorry siitä .