Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa nettideittailu, en enää kestä näitä sydänsuruja

Vierailija
01.11.2019 |

Olen ihan suht tyytyväinen elämääni ollessani sinkkuna ja ilman että muistelen kaiholla mitä hetki sitten vielä oli. Siinä hyvässä fiiliksessä alkaa taas haaveilla, että kunpa olisi joku, jonka kanssa jakaa näitä kaikkia pieniä ilon hetkiä. Sitten taas palaa jonnekin treffisivustolle, löytää jonkun joka innostuu minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, tai jopa enemmän. Sitä iloa ja intoa toisen puolelta kestää korkeintaan muutaman kuukauden ja taas toinen sanoo ei meillä ole tulevaisuutta. Ja minä koitan paikkailla särkynyttä sydäntäni seuraavat puoli vuotta.

Miksi en onnistu näissä jutuissa? Kiinnostunko vääränlaisista vai sattuuko kohdalleni niitä huolimatta omasta tahdostani? Mikä tarkoitus tällä kaikella pskaa niskaan jatkuvalla putoamisella on?

Ja olisi kiva jos voisitte jeesata ja kertoa mitä mun pitäisi tehdä näille ongelmille. Jos kellään on mitään hyviä ehdotuksia. Koska onhan tää nyt prseestä että tätä samaa kuraa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä. Joskus se raja tulee vastaan.

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaverini on jo vuosia etsinyt seuraa netistä, mutta ei ole löytänyt. Silti jatkaa netistä etsimistä... Minä olisin hänen sijassaan aikoja sitten mennyt etsimään jostain muualta. Jos ei onnistu jossain asiassa, yleensä kannattaa muuttaa jotenkin toimintatapaa eikä vain hakata päätä seinään.

Kuten mistä? Ehdota vaikka kolmea paikkaa.

1. Baarista

2. Tanssilavalta

3. Jostain harrastuspiiristä

Pariuduttiin sitä ennenkin, vaikka nettiä ei ollut.

Mistä harrastuspiiristä? Ehdota vaikka kolmea harrastusta.

Vierailija
82/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se taitaa niin olla että kukaan täysipäinen ihminen, mies tai nainen, ei jaksa tuota meininkiä pitkään. Järkevät ihmiset jättäytyvät pois, luonnevikaiset ja merkitykselliseen parisuhteeseen kykenemättömät jäävät sinne pyörimään. Siitä joukosta sitten valitsemaan... 🙄

Sitä vain sinkkuna toivoo, että se Sopiva sattuisi niille saiteille samaan aikaan.

Kuten sanoit, suurin osa on täysin epäkuranttia materiaalia parisuhdemielessä, mutta loogisesti ajatellen: jos _minä_ olen siellä, on mahdollista, että siellä on myös miespuolinen vastakappaleeni. En sano todennäköisyyksistä mitään, vain mahdollisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoille tuntuu valikoituvan ainakin miehistä se ongelmallisin segmentti, näin kauniisti sanottuna. Koko nettideittikuvio on jotenkin vinksahtanut. Otetaan yhteyttä sataan ihmiseen ja jokaisen kanssa lähtöoletus on se, että tässä saattaisi nyt olla parisuhteen ainekset kasassa. Epätoivo ja kyynisyys ja odotukset kasvavat jokaisen huonon kokemuksen myötä. Ja niitä huonoja kokemuksia totisesti tulee. Sama kun yrittäisit pistää parisuhdetta pystyyn sadan seuraavaksi tosielämässä sattumanvaraisesti tapaamasi oikeaan ikähaarukkaan asettuvan miehen kanssa, hirmuisilla odotuksilla. Not gonna happen.

Ei sinne valikoidu, vaan sieltä naiset poimivat niitä ”kiinnostavia” jotka ovat juuri niitä ongelmallisia.

Vierailija
84/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoille tuntuu valikoituvan ainakin miehistä se ongelmallisin segmentti, näin kauniisti sanottuna. Koko nettideittikuvio on jotenkin vinksahtanut. Otetaan yhteyttä sataan ihmiseen ja jokaisen kanssa lähtöoletus on se, että tässä saattaisi nyt olla parisuhteen ainekset kasassa. Epätoivo ja kyynisyys ja odotukset kasvavat jokaisen huonon kokemuksen myötä. Ja niitä huonoja kokemuksia totisesti tulee. Sama kun yrittäisit pistää parisuhdetta pystyyn sadan seuraavaksi tosielämässä sattumanvaraisesti tapaamasi oikeaan ikähaarukkaan asettuvan miehen kanssa, hirmuisilla odotuksilla. Not gonna happen.

Uskon, että deittipalstalta voi löytyä rakkaus, mutta se vaatisi sekä onnekkaan sattuman että ihan hemmetisti työtä. Minulla on omassa profiilissa selkeästi, missä asun, millaisia harrastuksia tms ja että haussa on ihan oikea suhde. Tuntuu kuitenkin, että on sadoittain miehiä, jotka ottavat yhteyttä ihan summamutikassa. Ovat väärän ikäisiä, eri puolella maata, etsivät pelkkää panoa ja aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet. En tajua, mitä järkeä on tykittää sitä samaa kopioviestiä ihan kenelle tahansa. 

Useimmat päätyvät parisuhteeseen hyvin erilaisen ihmisen kanssa kuin mitä alunperin ajattelivat päätyvänsä. Ei kannata pitää kovin ahtaita kriteerejä.

Vierailija
85/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisin sinkku niin en todellakaan lähtisi mistään nettitreffeistä hakemaan mitään. Tai no jos asuu jossain korvessa ja sosiaaliset taidot on nolla niin sitten ymmärrän.

Vierailija
86/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne valikoidu, vaan sieltä naiset poimivat niitä ”kiinnostavia” jotka ovat juuri niitä ongelmallisia.

Jep se on tinderin evoluutiota. Niissä olosuhteissa pärjää tietynlaiset ja muut karsiutuu pois.

Vierailija
87/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sydänsuruja onneksi mutta sen huomasin, että kun kirjoitellaan niin saattaa sujua hyvin. Mutta tavatessa ei vain sitä kipinää ja yhteistä puhuttavaa löydy.

Tämä kyllä oli ennen Tinderiä yms.

Lupasin monesti, että nyt saa nettitreffailu riittää kun suututti ja turhaantui.

Tapasin erilaisia miehiä, en kylläkään mitään valtavia määriä, osa oli nuoria, jotka halusivat kokemuksia, hyvin moni oli varattu, joka halusi salaisia tapaamisia kun liitto oli miten missäkin tilassa.

Ne jotka olivat luultavasti vapaita eivät vain olleet niitä joiden kanssa olisi jotain kiinnostusta ollut.

En hakenut prinssiä vaan luontevaa, samanhenkistä ja sellaista joihin olisi ollut vetovoimaa keskenään.

Nyt en enää edes mieti menevän nettiin siinä mielessä.

Koska se vetovoima ja samanhenkisyys käy vasta heti tavatessa jos sitä on tai ei ole. Haluan nähdä ihmisen heti, en jaksa turhaa kirjoittelua josta ei kuitenkaan sitten tule mitään sen kummempaa.

Vierailija
88/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on se, että 90 prosenttia yhteydenotoista on täyttä kuraa. Siinä jo lannistuu niin, että ei kerta kaikkiaan jaksa koko saitteja. Sitä sontaa olisi lapioitava niin jumalattomasti jos haluaisi sieltä seasta helmen löytää. Ei mulla ole aikaa, kärsivällisyyttä eikä motivaatiota, valitettavasti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep se on tinderin evoluutiota. Niissä olosuhteissa pärjää tietynlaiset ja muut karsiutuu pois.

Vierailija
89/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies, koin nettideittailun samoin kuin ap. Pääsen hyvin jutun alkuun ja kaikki perusasiat kiitettävästi ja treffejä järjestyy hyvin. Ongelma on että kanssani ei koeta "kemiaa". Eihän se ole kenenkään syy tietenkään, mutta itselleni aika kovia kolauksia. Sanomattakin selvää, että treffailut sai jäädä pois. Yksin siis et ole tässä ap hyvä.

Vierailija
90/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että deittipalstalta voi löytyä rakkaus, mutta se vaatisi sekä onnekkaan sattuman että ihan hemmetisti työtä. Minulla on omassa profiilissa selkeästi, missä asun, millaisia harrastuksia tms ja että haussa on ihan oikea suhde. Tuntuu kuitenkin, että on sadoittain miehiä, jotka ottavat yhteyttä ihan summamutikassa. Ovat väärän ikäisiä, eri puolella maata, etsivät pelkkää panoa ja aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet. En tajua, mitä järkeä on tykittää sitä samaa kopioviestiä ihan kenelle tahansa. 

Useimmat päätyvät parisuhteeseen hyvin erilaisen ihmisen kanssa kuin mitä alunperin ajattelivat päätyvänsä. Ei kannata pitää kovin ahtaita kriteerejä.

Kyllä niinkin, mutta itsekin ajattelen juuri noin, että jos heti näen, että ei ole yhtään sinnepäinkään, niin en jaksa alkaa kirjoittelemaan. Panoa tai muuta vastaavaa ehdottelevat karsin heti pois.

Nyt en kyllä enää olekaan netin treffipalstoilla.

Ihmettelen yhtä juttua, kun tapaan ihmisen naamatusten ensimmäisen kerran ei kukaan ole ehdottanut mitään alapääjuttuja tai panemiseen liittyvää. Eikä useiden treffienkään jälkeen. Onneksi.

Miksi se on sitten ilmeisesti aika yleistä netissä?

Että heti vihjataan tai suoraan esitetään jotain panoa? Tai lähetetään se jormankuva.

Miksi olla törkeä netissä?

Vierailija
91/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo odotus välittömästä kemiasta on tosi outo. Ennenhän sitä tutustuttiin ihmisiin, viihdyttiin yhdessä, ehkä ystävystyttiin, kiinnyttiin, ja sitten siinä vaiheessa kemia astui peliin. Mutta tuollainen taitaa olla mennyttä maailmaa. Heti pitäisi salamoiden välähdellä. Kemia saattaa muodostua ajan ja tunnesiteen kautta.

Vierailija
92/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noilla nettipalstoilla ymmärtänyt sitä, kuinka suurin osa miehistä ei ollenkaan viitsi panostaa ensimmäiseen viestiinsä. Sieltä tulee vaan "moi", "terve", "mitä kuuluu?" Naisena kun siellä saa kymmeniä viestejä, niin tällaisista tulee vaan fiilis, että copy pastaavat saman kaikille naiselle ja toivovat että joku vastaa, vaikka eivät edes ole lukeneet profiiliani. Itse olen kyllä nykyisen poikaystäväni sekä exän tavannut netissä, molemmat täyspäisiä, fiksuja ihmisiä, vaikka exän kanssa suhde ei pidemmän päälle onnistunut. Pari niistä harvasta, jotka vaivautuivat kirjoittamaan enemmän kuin kaksi sanaa,

Vierailija
93/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaverini on jo vuosia etsinyt seuraa netistä, mutta ei ole löytänyt. Silti jatkaa netistä etsimistä... Minä olisin hänen sijassaan aikoja sitten mennyt etsimään jostain muualta. Jos ei onnistu jossain asiassa, yleensä kannattaa muuttaa jotenkin toimintatapaa eikä vain hakata päätä seinään.

1. Baarista

2. Tanssilavalta

Jos ei asianomainen osaa itse ajatella, mitä haluaisi harrastaa, niin taitaa olla sitten toivoton tapaus.

Vierailija
94/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Baarista

2. Tanssilavalta

Ja ehdota vielä kolmea baaria ja kolmea tanssilavaa.

Vierailija
95/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etenette liian nopeasti? Jos tapailisitte yhden kuukauden ajan, ilman seksiä - ja sitten päättäisitte, haluatteko kokeilla suhdetta. Se olisi harkitumpaa, tai ei mitään.

Vierailija
96/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa valtaosa ajatella miesten olevan se ap:n kuvailemalla tavalla toimiva osapuoli, mutta voin kunnollisena tavismiehenä kertoa, että samaa olen kokenut naisten toimesta jo vuosikausia. Huuman tasaannuttua muutetaan mieltä, vaikka kuinka on vannottu etsivän tavallista tasaista arkea, kuten minä jo profiilissani mainitsen.

Kuinka paljon sydänsuruja yksi ihminen voi kestää? Ja oma statukseni menee koko ajan hylkiömmäksi. Olen se vuosia palstoilla pyörivä mies, joka ilmeisesti naisten silmissä etsii vain koko ajan parempaa. PAH! Minä olen aina se jätetty osapuoli. Liian tasainen ja rauhallinen loppupeleissä, vaikka kuinka alkuun ihastutaan.

Vierailija
97/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Baarista

2. Tanssilavalta

Jos ei asianomainen osaa itse ajatella, mitä haluaisi harrastaa, niin taitaa olla sitten toivoton tapaus.

Näin aina: kun pyydetään konkreettisia esimerkkejä, niitä ei annetakaan. 😃

Kysymys kuului; missä harrastuksissa sinkku pääsee mahdollisesti tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen? Ei kysyttu; mitä voisin harrastaa?

Fakta on, että harrastuksissa ihmiset tekevät juuri sitä eli harrastavat. Siihen ei haluta sotkea pariutumisen soidinmenoja. Näin olen kokenut asian. Jos tuppaat salilla rupattelemaan, olet häirikkö.

Vierailija
98/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo odotus välittömästä kemiasta on tosi outo. Ennenhän sitä tutustuttiin ihmisiin, viihdyttiin yhdessä, ehkä ystävystyttiin, kiinnyttiin, ja sitten siinä vaiheessa kemia astui peliin. Mutta tuollainen taitaa olla mennyttä maailmaa. Heti pitäisi salamoiden välähdellä. Kemia saattaa muodostua ajan ja tunnesiteen kautta.

Joo ja usein vielä voimakkaaseen välittömään kemiaan perustuvat suhteet ovat lopulta niitä lyhytikäisimpiä.

Vierailija
99/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Baarista

2. Tanssilavalta

Näin aina: kun pyydetään konkreettisia esimerkkejä, niitä ei annetakaan. 😃

Kysymys kuului; missä harrastuksissa sinkku pääsee mahdollisesti tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen? Ei kysyttu; mitä voisin harrastaa?

Fakta on, että harrastuksissa ihmiset tekevät juuri sitä eli harrastavat. Siihen ei haluta sotkea pariutumisen soidinmenoja. Näin olen kokenut asian. Jos tuppaat salilla rupattelemaan, olet häirikkö.

Ei kai kukaan jaksa antaa loputtomasti "esimerkkejä" jankuttajille, joille ei mikään vastaus kelpaa.

Tietysti voi ajatella, että kumppania ei voi löytää mistään, kun ei ole olemassa mitään paikkoja joista sellaisen voisi löytää. Ja kun ei netistäkään löydä.

Vierailija
100/164 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin aika pitkään myös yhden miehin kanssa ja alkuun se kaikki tuntui paremmalta ja sitten huomasin myöhemmin, kun häntä ei enää kiinnostanut oikein vastata mitään. Silti ajattelin, että se kaikki paranee vielä ja yrtin oikeasti pitää yhteyttä ja toinen aina väitti, että olen kiinnostava ihminen ja pitää minusta yms. Kuitenkin juuri pari päivää sitten oli oikeasti pakko vetää piste tähän kaikkeen. Asiat kun eivät edenneet mihinkään ja sitten oli monia hetkiä jolloin toinen ei oikeasti olisi viitsinyt edes kirjoittaa mitään. Emme siis koskaan edenneet edes tapaamiseen asti. Päätin jotenkin niin, etten halua minua kohdeltavan niin, ettei viisti edes kirjoittaa mitään. Olin toisaalta aika surullinen, kun sitten viimein päätin hänelle lähettää viestin, että en halua enää jatkaa tätä. Oikeastaan uskon etten enää ryhdy tällaiseen ja minusta ei ole tähän muutenkaan. Sitä kuitenkin käyttää siihen niin paljon aikaa ja sitten se kaikki on ollut turhaa. Itse siis olisin halunnut todellakin tavata, mutta hänen mielestään ei ollut vielä sopiva hetki yms. Sen vuoksi sitten viimein ajattelin, että nyt riittää tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän